Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 5, 2019 14:10:19 GMT
Sky trak lidt på smilebåndet af Nohr. Det var så typisk en drengeting at sige. “Hun var vel forelsket, og ville gerne have sin prins” man gjorde underlige ting når man var forelsket, det vidste hun da trods alt. Hun havde været forelsket, ikke alt det rigtig havde udviklet sig til mere, men jo hun havde bestemt været forelsket.
Hun tørrede øjnene og prøvede på at samle sig efter chokket over hvad Nohrs mor havde oplevet. “Min mor hun... hun klarede den ikke... da hun blev kidnappet.” Hun rømmede sig lidt. “Hun ligger på Mungos nu. Hun... hun ved ikke hvem jeg er. Har glemt alt om mig. Har glemt at om alle. Hun ved ikke engang hvem hun selv er”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2019 13:04:13 GMT
Han trak på skuldrene. "Syntes dt er mærkeligt bare for en fyr" sagde han og rullede med øjnene, altså det skulle han da ikke bestemme, men nu havde Nohr heller ikke prøvet at være sådan rigtigt forelsket, så han havde alligevel ikke nogen idé om hvad de snakkede om. Han kiggede i mod hende som hun forklarede sig og han lagde så hovedet på skrå, han anede ikke helt hvad han skulle sige til hende, nok fordi at han ikke var super god til at snakke med folk der var kede af det.
"Arhh ja det... Det lyder ikke så fedt, det er jeg ked af at høre" sagde han blot. Nohr trøstede aldrig rigtigt nogen, det skulle da lige være hans lillebror dengang han var lille, men han var bare ikke så god til følelser og alt den slags, så han endte også med bare at sidde og kigge i mod hende. Sådan en smule akavet.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 12, 2019 11:25:24 GMT
Sky kom til at grine lidt af fyren. "Du har aldrig været forelsket har du?" Det var ret tydeligt, at han ikke havde det. Hvilket faktisk både var utrolig og meget forståeligt. Utroligt fordi han virkede meget udviklet af sin alder, så hvorfor ikke, men samtidig forståeligt fordi han ofte virkede meget "Smart-i-en-fart". Sky smilede lidt for sig selv og rystede så på hovedet. Hun havde endnu ikke selv været rigtig forelsket, men hun forstod det god hvad det ville sige. Eller det troede hun, at hun gjorde.
Det var svært at snakke om sin mor og også lidt pinligt at hun nu græd igen. Hun måtte da også klare halsen lidt før hun kunne få lyd ud. "Jeg burde ikke læsse det af på dig. Det beklager jeg. Jeg forstår godt hvis du synes det er lidt meget." Samvittigheden skyllede ind over hende og hun lagde armene lidt omkring sig. Hun var jo helt fra den. Det var lidt flovt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2019 14:32:23 GMT
Han rystede på hovedet. "Nej, kærlighed er bare overfladisk" sagde han, nu var det jo ikke fordi at han havde set sine forældre have et godt ægteskab eller noget i den stil, og hvis han skulle være ærlig så kunne han slet ikke forestille sig en partner på den måde. "Jeg er måske bare lige mere afslappet eller hvad man skal sige... Har du?" spurgte han nysgerrigt som de jo bare sad og skabte samtale, selvom hun var en Gryffindor så var hun jo faktisk ganske flink.
"Ja jeg er nok ikke altid så god til at trøste folk og sådan noget" sagde han og smilede roligt. Han var ikke helt sikker på vha han skulle sige til det: "Men jeg er ked af at det er gået hende sådan... Tror man hun bliver rask igen?" spurgte han, det mindste han kunne spørge var jo at spørge lidt ind til det.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 12, 2019 18:13:12 GMT
Sky rystede lidt på hovedet af ham, men fik også lidt ondt af fyren. Det var underligt med ham, havde han da aldrig oplevet kærlighed? Hun var vokset op kun med en mor og alligevel forstod hun sig da på kærlighed. Nohr måtte virkelig komme fra et dyster hjem, hvis ikke han troede på den slags. Det undrede egentlig Sky lidt. Hun havde da ofte set ham med piger omkring sig havde hun ikke? Nå det kunne også være ligemeget, det var ikke ligefrem fordi hun havde planer om at score ham. Den tanke var jo hel skør. "En enkelt gang..Tror jeg." Hun ville ikke nævne noget om hvem det var. Det var ikke relevant og for at være helt ærligt, så var det alt for personligt til at dele.
Blikket blev vendt ud over søen og hun trak de røde krøller om foran skulderen, så hun kunne sidde og kører fingrene igennem dem. "Hun..." Så rystede hun bare på hovedet. Det var for svært for hende endnu at sige med ord. men meningen burde ikke være til at tage fejl af. Hendes mor var total skadet og stod ikke til at redde. "Det er derfor, jeg skal flytte hjem til min far. en mand jeg aldrig har mødt og en der slet ikke ønsker en datter.. Fedt!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2019 19:26:38 GMT
"I hvem?" spurgte han næsten lidt overrasket. Han kunne faktisk ikke huske hvornår han nogensinde havde haft så afslappet en samtale med en pige som han havde med hende lige nu. Nok fordi at han enten talte med en Slytherin pige som bare spillede smart. Ellers var Nohr sammen med sine venner også ar det ham der spillede smart. Han syntes da også selv at han var meget sej, men det var jo ikke det samme som at han havde brug for at flexe det hele tiden.
"Har du ikke mødt ham endnu? Hvornår skal du møde ham?" spurgte han roligt. "Min mor og min far har ikke været sammen siden jeg blev født, og min mor har et barn mere... Det er lidt mærkeligt, jeg ved ikke helt hvordan det er at have en hel familie" sagde han og skar en grimasse. Hverken hans mor eller far havde haft nye faste kærester som Nohr havde mødt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 15, 2019 6:51:56 GMT
Hun kiggede overrasket på ham, men dog med et skeptisk blik. Hun havde godt bidt mærke i hans overraskelse over, at hun indrømmede, at hun havde været forelsket. Var det da så underligt af hende? "Det skal du da ikke vide. Hvad hvis du ender med at opsøge ham og fortælle det?" Så godt kendte de trods alt ikke hinanden, så hun kunne ikke med sikkerhed vide om han ville holde det for sig selv. Hun var ikke så bange for at blive grint af egentlig, men hvis Nohr nu fandt på at sladre. Sky havde før set Nohr være led imod piger, eller hvert fald tænke mere på sig selv end på andre, så hun ville ikke give ham det kort at spille med. Dog selvom hun havde de dårlige tanker om Nohr i baghovedet, så nød hun alligevel at snakke med ham der. Det var hyggeligt og egentlig meget fredsommeligt.
Hun måtte dog lige hæve en hånd og rette på ham. "En gang.. Jeg har mødt ham en gang for en måned siden ca. Hvor han fik at vide, at jeg var hans datter... Det så ikke rigtig ud til at passe ham pludselig at blive far på den måde." Sky værdsatte at Nohr nu fortalte om sin familie. Det var rart nok at vide hun ikke var alene om en problematisk familie. Dog havde hendes mor altid været meget kærlig og de havde virkelig haft det godt sammen, men tjo hun havde vel somme tider spekuleret på hvem hendes far var. "Så du har en bror? Går han her på skolen?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2019 15:42:09 GMT
Han grinede let. "Arhh ja I see... Klogt tænkt" sagde han blot, det var da ikke fordi han havde tænkt sig bare at rende rundt og sladre om sådan noget, men på den anden side hvis det var en af hans venner eller en af dem han kendte, så kunne han nok ikke lade være med at sige noget. Trods alt havde han heller aldrig tænkt sig at røbe det hvis han var forelsket i nogen, der var trods alt nogen ting der bare var gode at holde tæt ind på kroppen.
"Åh det må virkeligt være mærkeligt" sagde han, selvom hans forældre var en smule besværlige og ikke altid nemme at være sammen med, så havde han jo altid kendt dem begge to og han vidste at de elskede ham. "Det kan ikke være helt nemt for dig" sagde han i et suk og kiggede sig kort omkring som han kunne se flere og flere elever var begyndt at være ved søen efterhånden som de opdagede at de ikke kunne komme hjem. "Ja det gør han... Han hedder Zachary... Han går på Gryffindor" sagde han og smilede: "Jeg tror han skal på 3. årgang næste år... Vi er kun halvsøskende" sagde han, de to havde det okay sammen med det var da ikke fordi de sådan snakkede mega meget.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 18, 2019 12:58:21 GMT
"Desuden er det også ligegyldigt. Jeg har ikke tænkt mig at skulle have en kæreste lige nu." Lød det stålsat fra hende med et lille nik. Sandheden var nok at hvis den rette kom forbi ville hun være åben for et forhold, hun skulle nok bare bruge lidt tid på det. Hun var ikke typen, der faldt pladask for en fyr og så bare forgudede ham. Det gik ofte stille for sig. "Så du kan godt lade være med at sladre til alle dine venner om det, hvis det er hvad du har tænkt. og så igen... Jeg er egentlig ligeglad. gør hvad du vil med det." Hun trak lidt på skuldrene, det var trods alt en Slytherin hun sad med, så hun forventede faktisk ikke at han ville holde tæt med det, hvis muligheden bød sig, hvor han kunne få noget ud at situationen.
Hun drejede igen blikket ud over søen, det var nemmere at snakke på den måde. "Det er ret underligt ja. Jeg føler slet ikke jeg kender ham. Han kunne lige så godt være en vildt fremmed." Hun ønskede næsten hellere at hun var kommet på børnehjem, de fik sikkert mere kærlighed og omsorg end hun gjorde, og det uden at hun forventede børnehjems-børn fik meget af den slags. "Jeg ved ikke engang om jeg har halvsøskende. Jeg tror det ikke.. Altså min mor fik ikke andre end mig hvert fald."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 19, 2019 18:59:25 GMT
Han nikkede roligt. "Nej heller ikke mig..." sagde han blot: "Jeg har heller ikke lige nogen erfaring på det område og desuden skal man nok være forelsket først" Nohr havde da været i seng med nogen og han havde også kysset med en del piger, okay nu sagde han en del - måske han mere bare havde været i seng med to og kysset med fire, men altså det syntes Nohr også var vildt nok til hans ellers cool liv. "Nej nej jeg siger ikke noget" sagde han blot. Nohr kunne faktisk godt holde ne hemmelighed, han var nok bare lige nødt til at vide det, da han jo havde gode venner som han havde det med at snakke en del med.
"Nej det er da også mærkeligt. Kan virkeligt godt forstå dig... Men måske er du heldig at han er mega flink" sagde han og smilede i mod hende, det var da ikke fordi han vidste noget om fædre og den slags. Men han kunne da lige så godt forsøge at opmuntre hende en smule.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 19, 2019 19:21:32 GMT
Sky skævede til ham et øjeblik og trak så på skuldrene før hun igen så ud på søen. "Jeg troede ellers du var typen, der elskede at have en eller anden trofæ-pige i armen." Det var lidt det indtryk hun havde fået af ham, men meget havde alligevel ændret sig mens de havde siddet og snakket, så hvorfor ikke også dette? Måske var han ikke helt så højrøvet og ligegyldig som hun havde forventet. Han virkede faktisk ganske ok, når lige man kom ind bag facaden. Hun kunne dog ikke forestille sig at kysse ham eller noget, selvom han var pæn, så godt ud, så blev det et stort rungende nej! "Godt. Du skal generelt ikke sige noget om det vi har snakket om. Jeg vil benægte alt hvis du gør det! op beskylde dig for at have spis mider!" Det var en tom og ubetydelig trussel hun kom med, og det var let at høre der ikke var meget hold i den. Måske havde hun givet trusler før, men aldrig noget vild og voldsomt, det var tydeligt at høre.
"Jeg tror virkelig ikke at han er flink. Du så han ikke, han var bare så... så... JEg forstår slet ikke hvordan min mor kunne falde for ham i sin tid." Det var hende alligevel en gåde. Hun havde altid troet at hendes far var en eller anden flot mand eller charmerende ikke en gammel sur citron.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 21, 2019 19:15:26 GMT
Nohr smilede let. "Tjooh, men det er jo ikke det samme som kærlighed eller forelskelse" sagde han blot og trak på skuldrene, det var nok mere fordi han ikke rigtigt havde haft lyst til at være kærester med nogen, for han kunne da sagtens nævne kvinder som han godt kunne se lidt nærmere på hvis det skulle være. "Nej nej selvfølgelig siger jeg ikke noget Sky" sagde han måske en smule kritisk, bare fordi at det måske var en smule ubehageligt at hun ikke troede på at han kunne holde mund, men han havde nu bestemt ikke tænkt sig at sige noget. Nogen ting var jo private.
"Hvad er det han arbejder med?" spurgte Nohr let. Han kunne virkeligt godt forstå at det måske var svært at skulle bo med en mand man pludseligt skulle have en relation til, selvom hun jo var i familie med ham. Også også med hendes mor - Nohr havde faktisk en smule ondt af hende.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 22, 2019 6:35:47 GMT
Sky drejede hovedet og så imponeret på Nohr, han havde tydeligt lige overrasket hende med sit udsagn. "Så du.. Du er alligevel bevidst om at ingen af de piger der hænger på dig er kærestepotentiale? Jeg er overrasket. Ja undskyld.. Det troede jeg ikke. Jeg har altid set dig som en eller anden... Pimp. Undskyld." Det gik op for hende at hun overhovedet ikke kendte Nohr, men bare havde antaget en masse ting ud fra hvad rygterne sagde om ham. Måske var han helt anderledes. Hun kiggede ned i skødet et øjeblik og og rakte så hånden imod Nohr for at hilse på ham. "Hej, Sky War... jeg mener Wolfgang, dejligt at møde dig. Du må være Nohr?" Hun smilede til Nohr og håbede på at han ville forstå hvad hun havde gang i og ikke bare ville tænke at hun var virkelig mærkelig. "Tak, jeg er sikker på du ikke vil sladre, og undskyld at jeg mistænkte dig for det. Det er bare et ømt emne for mig."
Han spurgte ind til hendes far og hun måtte tænke længe for lige at komme i tanke om, hvad han lavede. Han havde boet i et flot hus og havde virket velhavende, ikke at det betød meget for Sky, hun ville hellere have sin mor. "Jeg tror nok han er revisor eller sådan noget et sted. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg ser ikke meget til ham som sagt."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2019 19:46:42 GMT
Han smilede let. "Altså det er da hyggeligt nok at kysse lidt med nogen og sådan noget... Jeg tror bare ikke rigtigt jeg har prøvet at være rigtigt forelsket... " sgde han roligt, han vidste godt at der var mange piger der syntes han var flot og skøn. Egentligt så nød han da også opmærksomheden, men under hele hans attitude var han jo faktisk en ganske flink fyr der var meget rolig og gerne tænkte mange tanker om livet, men det var ikke lige den kvalitet der blev sat største pris på når man var en Slytherin.
Han grinede: "Haha, jamen hej Sky, jeg hedder Nohr Moore... Ja, ligesom ministeren for magi" sagde han, ikke fordi han synets det var blæret eller noget, bare fordi mange spurgte om det var ligesom ministeren for magi. "Arh... Men jeg håber han er sød og flink..." sagde han blot. Det lød da som om det var ganske tragisk den måde det hele skete på lige nu, så om ikke andet fortjente hun da at have en far der virkeligt ville hende det godt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 29, 2019 8:44:01 GMT
Ærligt havde Sky aldrig regnet med at Nohr kunne være så rar og venlig at snakke med som han var nu, og det overraskede hende hvordan tiden fløj afsted, mens de snakkede. Hun blev samtidig bevidst om at hun faktisk var glad for at de var fanget på skolen, af flere grunden end bare for at slippe for sin far. Nu kunne hun snakke med Nohr, men hvis han var anderledes, hvor mange andre var så måske også? Det var en interessant tanke at have. "Som vores minister." Hun nikkede med et smil. "Et spørgsmål du er vant til at høre, kan jeg gætte mig til?" Det lød ikke som at være en dans på roser at have en far, der var minister. Det var hvert fald ikke helt det indtryk Sky fik af hvad Nohr fortalte. Faktisk virkede det ikke som nogen lykke. Det sagde hun dog intet om højt. "Ja, vi må se hvordan han er, ellers så.. så tror jeg jeg stikker af. Så må jeg finde et andet sted at være i ferien." Drillede hun lidt. Måske hvis hun kunne nøjes med bare at sove ved sin far. Så kunne hun altid lave en masse om dagen.
|
|
|