Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 4:02:59 GMT
"Jeg tror ikke jeg har godt af at tage nogle af de ting, der fjerner de smerter jeg har lige nu.." Det var ikke så meget fysisk det gjorde ondt, det var mere psykisk.. i brystet. Det føltes som om noget stort trykkede ned på hende, noget der ikke ville lette. Hun måtte fjerne dynen fra ansigtet, da det andet blev for varmt. Så nu kiggede hun igen på sin bror, med filtret hår, der strittede ud til alle sider. "Jeg kan ikke bare komme ud af det." Hun tøvede og så bange på ham. Om hun så havde en usynlighedskappe, så kunne hun sikkert ikke skjule sig for mafiaen, de havde øjne alle steder. Hvis bare hun ikke havde været en del af det. En tårer trillede ned over hendes kind uden at hun bed mærke i det. Det hele var bare noget rod og hun følte sig midt i al kaosset, uden at kunne gøre noget. "Skrev du til Rebecca?"
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on May 11, 2019 14:15:28 GMT
"Åh... Kan jeg gøre noget andet?" spurgte han og kiggede lidt på hende. Han var ikke sikker på hvad han skulle gøre, men han ville da gerne have at hun fik det bedre. Hun var så uskyldig, nok ikke så uskyldig som hun var en gang, men det var ikke hendes skyld, det var nogle andres. "Jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan." han fast holdte et blik på hende. Han ville gerne gøre alt for at hun fik det bedre, og især efter hvad hun havde fortalt ham. Men det var nok ikke lige sådan at gøre noget. Måske han bare skulle lade hende være i fred så hun selv kunne arbejde på det? Han var ikke sikker. "Ja jeg skrev til Rebecca. Mun ikke hun snart har fået uglen og kigger forbi? Er det egentlig en veninde?" spurgte han og satte sig ned på stolen igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 18:08:49 GMT
”Bliv her” Tiggede hun. Lige nu var det alt hun havde brug for. Sin bror, som hun vidste elskede hende som en brug burde gøre. Hun ville ikke ligge her i det kolde hvide rum helt alene, og hvem var der ellers til at passe på hende? Da han spurgte ind til Rebecca rystede hun på hovedet, selvom hun frygtede hvad Benedict ville sige. ”Hun er mere end en veninde. Hun er min.. flirt. Vi har været på date en gang og skal det snart igen” Hun skævede lidt til sin bror, usikker på hvordan hun ville tackle den oplysning.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on May 15, 2019 19:53:30 GMT
"Selvfølgelig" han havde ikke tænkt sig at gå nogen vegne. Han havde ikke brug for at være andre steder end lige her for nu. Det var også det som Tracy ønskede, så hvorfor ikke bare nyde det. Måske de var på vej tilbage til det gamle inden hun var stukket af? Man kunne kun få lov til at håbe. Han aede hende hen over panden med en hånd og begyndte at nusse med sin tommelfinger. Da Tracy nævnte hvem Rebecca egentlig var kunne han have tabt kæben. Det var jo en pige?! Det kunne vel ikke være helt sandt. Men jo Tracy havde sagt det og der var ikke noget at komme uden om. Han stoppede med sin bevægelse med tommelfingeren på hendes pande og stod med åben mund. Han anede ikke hvad han skulle sige. "Din flirt... En date..." han gentog bare nogle af de ord hun havde sagt og rystede så lidt på hovedet. "Det er.... Vent hvad?" han var ikke sikker på han havde hørt rigtigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 15, 2019 21:02:55 GMT
“Tak” Hun kom til at gabe lidt, men hun var altså også træt. At Ben ikke var mere sur overraskede hende faktisk lidt. Hun havde forventet en tur som udenfor Night in Heaven, men den kom ikke rigtig. Han råbte ikke eller noget. Hun kunne dog let se at han ikke var helt tilfreds med Rebecca. “Ja Ben hun er virkelig skøn. Jeg føler mig så glad og heldig over at have fundet hende. Vi har dog ikke lavet noget endnu. Ikke andet end kys hvert fald” for Tracy var det ikke spor underligt at snakke om med hende og Rebecca de elskede hinanden, længere var den faktisk ikke. “Hvad hvad?”
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on May 21, 2019 21:54:20 GMT
Han kunne godt forstå at hun var træt, men hun måtte også være udmattet. Dog havde hun ikke fortalt alt hvad der var sket, og hvad der var forgået. Men hun havde da startet lidt på det. Han håbede bare på at det var hele sandheden. Måske hun rent faktisk skulle se om hun kunne sove lidt. Det ville være et godt tidspunkt at slappe af på. Dog havde hun bragt denne Rebecca op som åbenbart var hendes flirt. Han vidste stadig ikke hvordan han skulle acceptere dette. Han var da glad på hendes vegne, men var det virkelig det rigtige? "Sååååå...." han anede ikke hvad han skulle sige. Det var ikke sådan hun var blevet opdraget, men så igen hun var også en ødelagt sjæl. Det kunne ikke blive ved det gamle nogen sinde igen. "Såååååå.... Det er din flirt..." mumlede han lidt for sig selv. Hvad skulle han stille op med den information. Skulle han bare acceptere det fuldt ud? Skulle han virkelig vende sig til tanken om at Tracy nu var sammen med kvinder og ikke mænd? Det var godt at Sebastian og Harald ikke vidste hvor hun var, for det ville da gå helt galt når de fandt ud af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2019 6:12:35 GMT
Selvom Tracy var voldsomt træt, kunne hun godt fornemme og se, at Ben absolut ikke var tilfreds med informationen omkring Rebecca. “Orh hold op gider du? Jeg elsker hende og hun mig. Det må du bare acceptere, og ellers kan du lige så godt gå.” Trætheden påvirkede nok hendes ordvalg lidt, men meningen af det var rigtig nok. Hun gad ikke dømmes på hvem hun elskede og ikke elskede. Hun ville have Rebecca og ingen andre, sådan var det bare. “Hvad havde du måske regnet med? At jeg bare sådan ville kunne nyde at hoppe på en eller anden fyr? At jeg ville lade en eller andet fyr befamle mig for fornøjelsens skyld?” Jo okay Abel måtte gerne, men det var altså også noget andet! om Ben bed mærke i at hun netop indirekte lige havde fortalt ham, at hun var sammen med fyre for at udnytte det eller hvert fald for at få noget ud af det, vidste hun ikke, og hun var egentlig også lidt ligeglad. Hun var ikke flov over hvem hun var.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on May 26, 2019 16:04:32 GMT
Så begyndte det hele. Skulle de til at have en stemning som de havde ude foran hendes arbejde i stripkluppen? For det havde han virkelig ikke tænkt sig, men han måtte sige sin mening. "Men Tracy... Det er ikke sådan vi er opdraget..." kom det roligt fra ham. Han var egentlig lige glad med om hun ville blive sur over det. Men det måtte siges. Godt nok var de heller ikke blevet opdraget til at misbruge andre folk, men det var altså sket alligevel. Tracy var sur, og han kunne egentlig godt forstå det, men alligevel blev han også en smule hidsig. "Du lader da andre mænd befamle dig på dit arbejde som stripper..." kom det lidt hårdt fra ham. Han var lige glad. En stripper gav lapdance og lod folk befamle dem hvis de havde penge nok. Det kunne hun virkelig ikke komme uden om!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 4:47:46 GMT
“Nååh ja! Det havde jeg sgu helt glemt! Jeg er jo opdraget til at blive misbrugt af den mand jeg burde kalde far. Beklager... for ikke at snakke om min skønne storebror, der var så venlig at hjælpe til” hun moslede omkring og så hun kom til at ligge med ryggen til Ben. Hun var ikke fair det vidste hun godt. Men det gjorde ondt. Ikke så meget det at ligge her, men lige så meget at Ben ikke virkede til at forstå hende. Stadig med ryggen til ham svarede hun ham også på hans udsagn om hendes arbejde. “Hvis du var åben for at lytte, så ville du vide at sandheden var en anden.” Men hvorfor overhovedet prøve?
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on May 30, 2019 22:53:34 GMT
Shit! Han kunne mærke en knude i maven og en indre vrede stige op i ham. Det var ikke fair at hun sagde sådan noget! Det var jo ikke hans skyld at det var sket. Men det var da helt klart ikke rigtigt at hun ville være sammen med kvinder. "Nu du ikke fair Tracy! Det er da helt sikkert ikke din skyld at det er sket, men det er altså heller ikke min skyld. Men vi er ikke opdraget til at skulle være sammen med en af vores eget køn." han vendte blikket på hende og kiggede ned i jorden. Hun vendte sig og han kunne egentlig godt forstå det. Hvis det havde været ham havde han gjort det samme. Men det var ikke fair at kaste sådan noget i hovedet på en. "Så må du jo fortælle hvad sandheden er. For mig at se er det den eneste sandhed der er." kom det fra ham og bevægede sig tættere på hende. Han var lige ved at røre hende da han rakte en arm ud imod hende, men han gjorde det ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 3:17:21 GMT
Nej det var ikke sådan de var opdraget, men det var sådan hun havde det og hun vidste fra andre fra klubben, at det var helt normalt. Alligevel mærkede hun nu at blive flov over at være “forkert”. Den samme følelse hun altid havde følt som barn, når hun blev taget i ikke at gøre det rigtige. ”Jeg har ikke selv valgt at forelske mig i hende. Jeg ved bare at det er hende jeg vil være sammen med” hun håbede virkelig, at han ville forstå det. Samtidig var hun bange for at han ikke ville. En arm løftede sig forsigtig så hun kunne tørre øjnene, som var blevet våde. Det lød dog alligevel til at han var åben for at lytte i forhold til hendes arbejde. Den del glædede hende alligevel lidt. ”Jeg ved godt at jeg afklæder mig for andre, men jeg skal tjene mine penge på en eller anden måde og det var der jeg fik hjælp til at et job i første omgang. Dog er der meget strenge regler, netop for at passe på os. Gæsterne må ikke have fysisk omgang med os, de må slet ikke røre os og sker der bare det mindste, så er der nogen til at tage sig af det.”
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 4, 2019 18:14:57 GMT
Vent lidt... Var Tracy forelsket i hende? Det var næsten for meget.. Han kunne jo ikke påtvinge Tracy til ikke at være forelsket, det var en naturlig ting at være, men i en pige?! Han bed sig lidt i læben og kiggede ned på hende. Han trak hånden til sig, det var vidst ikke det rigtige tidspunkt at rører hende på. "Men det er forkert Tracy... Du kan da ikke..." han bed sig i læben. Jo det kunne hun, og det skulle hun jo have lov til. Men hvad skulle han stille op, skulle han bare acceptere det? Der var vel ikke andet for dog var han ikke tilfreds. "Som du vil..." mumlede han og kiggede ned på hende. Hvis det var det hun virkelig ville så kunne han ikke stoppe hende. Han måtte vel bare acceptere at det var sådan det var. Han ville jo heller ikke skubbe hende væk nu hvor de faktisk var ved at opbygge et familie forhold igen. Hvis det nogen sinde ville ske? Han var så usikker på det hele lige nu. "Men du kan da gøre noget andet. Du behøver ikke at smide tøjet for at tjene penge. Jeg kunne hjælpe dig. Jeg kunne hjælpe dig med at betale dine regninger. Eller jeg kunne hjælpe dig med at finde et andet job." han vidste det nok ikke ville falde i god jord, men det var vigtigt for ham at hun vidste det. Der var ingen grund til at hun ikke skulle kunne få hjælp et sted fra. Hvad egentlig med Rebecca, hvad mente hun om at Tracy smed tøjet for alle?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 4:13:10 GMT
Tanken og samtalen om Rebecca fik smil på smil frem hos Tracy, der var ingen tvivl om, at hun elskede den nævnte kvinde. Det var mere ægte en når hun tilbragte en nat med Abel, ikke at Jacob kendte noget til ham alligevel, og Tracy havde bestemt ikke tænkt sig at begynde nu at snakke om ham. Hun kiggede på sin bror igen. "Det kan jeg og det gør jeg. Du skal ikke fortælle mig hvad jeg kan og ikke kan. Jeg er ikke en del af den familie længere" Forklarede hun ham. Nu måtte han da snart til at forstå det. Hun var glad nok for at hun havde sin bror igen, ikke at hun på nogen måde ville indrømme det, men hun var færdig med at leve det liv hun havde haft førhen. Nu var det hende der lavede reglerne og dermed også hende der bestemt hvad man kunne og ikke kunne. "Det er ikke så nemt bare at skifte job Ben, der er meget i det, der gør at det er bedst jeg bliver hvor det er. Desuden skal du ikke bruge dine penge på mig. Jeg klare mig." Hun ville ikke trække ham ned i noget af det og omvendt vidste hun at man ikke bare sådan kom ud af mafiaen, bare fordi man ikke længere kunne bruge deres støtte.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 9, 2019 20:00:33 GMT
Av den sved, ikke være en del af familien længere. Hvad så med ham? Skulle han bare lade hende være så hun kunne leve sit eget liv igen? Det kunne han da ikke, nu var de ved at lærer hinanden at kende igen, og så sagde hun sådan noget, det gjorde virkelig ondt på ham. Han bed sig lidt i læben og vidste ikke hvad han skulle sige. "Nej... okey... Som du vil..." måske var det bare bedst han gik. Hun havde tydeligtvis en mening om hvad der skulle siges, og lige nu følte han sig bare til besvær. Samtidig havde hun bedt efter at han skulle komme, men hun var jo ikke en del af familien længere. Det skar ham virkelig i hjertet at han havde hørt de ord. Som hun fortsatte at snakke kiggede han på hende. Han trådte et par skridt frem imod døren men stoppede op. Han vidste ikke om han skulle blive eller om han skulle gå. Det var egentlig hendes valg det alt sammen. "Jeg... Nej... Du bestemmer..." han kiggede ned i gulvet og stod med ryggen til hende. Skulle han tage de sidste skridt og så gå sin vej så hun kunne slappe af?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 5:22:20 GMT
Tracy bed lidt ned i sin læbe. Man skulle være helt blind for ikke at se, at det alligevel ramte hårdere end som så på Benedict. Det var jo ikke helt det hun havde ønsket af det. Ej heller var det sådan det havde været ment. Hun ville bare ikke tilbage til det hus hun var vokset op i og heller ikke nogensinde møde sin far eller sin bror igen. Den ældste bror altså. Hun så undskyldende på Benedict og åbnede munden for at sige noget, men hendes stemme svigtede. Derfor løftede hun sin hånd og rakte ud efter ham, som tegn på at han ikke måtte gå. "... Ben..." Det var så pokkers svært dette her og hun følte sig så splittet. En del af hende ville jo også holde ham på sikker afstand fra Mafiaen. Hvis bare hun kunne komme ud af den. Hun trak vejret dybt og besluttede sig så for at prøve at forklare sig. "Ben.. jeg... Jeg sidder i en noget lukket position, fordi jeg har taget nogle rigtig dumme valg. Jeg vil ikke fortælle dig om dem, for jeg vil ikke trække dig med ind i noget. Jeg er okay og tingene fungere, men da jeg stak af hjemmefra, var det det eneste valg jeg havde for at føle mig i sikkerhed. Så Ja... Jeg vil dog gerne beholde kontakten til dig. Du skal bare vide, der er en del af mit liv jeg ikke fortæller dig om, fordi jeg gerne vil holde dig i sikkerhed og dermed ikke kan fortælle dig om"
|
|
|