Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 3:57:47 GMT
Aidan smilede over kysset og strøg så lidt hår væk fra Georgies ansigt. Hun var så fin at se på. Så faldt blikkede på hendes øjenbryn, hvor man svagt kunne ane et hvidligt ar, hvilket fik Aidan til at smile og så kysse hende på panden. "Du er meget smukkere end så mange andre på den her skole." Bekræftede han, som havde hun igen kommenteret på at hun ikke kunne være så piget, som så mange andre. Men hun var præcis som hun skulle være. Han strøg hende ned over brystet. Det gjorde ham faktisk ikke noget, at de ikke nåede videre med noget den aften, de skulle nok nå det, og han ville ikke forhaste noget alligevel. Det lød dog lidt til, at hun ikke helt havde forstået, hvad han før havde sagt til hende. Det gjorde ham for første gang lidt usikker og virkelig genert. Men han klarede alligevel halsen og lagde så en finger under hagen på hende, så han kunne hæve hendes hoved lidt. "Geogina Carlisle, Det jeg prøver at sige til dig er, at jeg elsker dig og at jeg er forelsket i dig." Så, nu var det sagt. Han mærkede hvordan hans håndflader blev klamme og tørrede dem derfor af i sine bukser. Hvorfor kunne han ikke bare forholde sig cool om det her også?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 14:11:58 GMT
Georgie lukkede øjnene lidt, som Aidan blidt kyssede hendes pande. En hånd smøg sig forsigtigt ned omkring hans nakke og ganske let klukkede hun, som hun mærkede hans hånd stryge forsigtigt ned over hendes bryst. – En umådelig uvant følelse…Og dog så fin og stille at det var rart. Hun lod hovedet hævdedes, som Aidan løftede hendes hage og atter od hun sine blå øjne fængsle sig i hans, som han rimelig direkte erklærede sin kærlighed for hende. ”Woah..Det…Ehm…” Hun fugtede læberne lidt, som hun kunne mærke at hun blev forlegen og atter, rykkede hun sig så lidt tættere på Aidan. ”Betyder det så, at jeg får dig helt for mig selv?” Spurgte hun nysgerrigt. - Uvidende om, hvad hun ellers skulle sige...For at direkte elske ham, var hun måske alligevel et lille stykke fra, selvom det lød strengt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 19:30:02 GMT
Det genere ham måske en smule, at hans ord ikke blev gengældt, nu han lidt havde følt sig presset til at sige dem, men så igen... Hanvar glad for faktisk endelig at få det sagt til hende. Året var snart forbi og så var han færdig på skolen. Det var nok et godt træk at få det sagt inden ferien. Selvom... De ville jo ikke rigtig kunne nå at være sammen så længe. alligevel hoppede han end af bordet nu og trak hende tæt ind til sig, så deres kroppe rørtes helt. "fuldt og helt, kun din. Hvis.. du altså vil være min?" Spurgte han så alligevel og følge sig både udstillet og komplet latterlig. Der var intet sejt over ham lige nu, det var helt sikkert. Godt de var et sted, hvor de ikke kunne ses.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2019 6:20:17 GMT
Georgie lagde hovedet lidt til siden, som Aidan stod der overfor hende. Hun lod de blå øjne vandre op over ham og lidt forsigtigt, lod hun et par fingre tage lidt fat om en af hans dreads, som hun pludselig følte en umådelig lyst til at røre ved hans hår. Hun lod hånden stryge ham blidt ned over tindingen og smilende nikkede hun en smule. Dét, selvom det kildrede i maven og hun følte sig lettere nervøs på en eller anden måde, over at stå her med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2019 14:12:55 GMT
Det var dejligt med Georgies kærtegn og han kunne ikke lade være med at smile, da hun begyndte at mærke på hans hår. Hun var sød som hun næsten undersøgte ham i tavshed. Alligevel gav det er lille stik i siden at hun ikke svarede ham. “Georgie? Vær sød at sig du også har det sådan, for ellers bliver det virkelig akavet og... og så er jeg nok nødt til at gå” det var ingen trussel, blot en kendsgerning om hvilket vakum han følte sig i lige nu. Det var sjælden Aidan fik nej fra piger, men selvfølgelig så var Georgie også anderledes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2019 14:49:57 GMT
Georgie hævede brynene lidt af Aidans ord, som han syntes ikke at få fornemmelsen af hendes svar. – Havde han ikke opfanget hendes nik? Hun smilede varmt om til ham, men lidt drilagtigt, smuttede hun så omkring ham for ganske forsigtigt at sætte sig op på bordet, hvor han før havde siddet. ”Aidan, jeg…Jeg er nok bare ikke…Særlig god til at udtrykke den slags..” Måtte hun forsøge sig. ”Jeg har det sådan..Jeg..Jeg vil bare gerne vise det på min egen måde…Så du er nødt til at give mig lidt tid.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2019 16:32:03 GMT
Somme tider var det tydeligt at se hvorfor Georgie var på quidditchholdet. Hun var hurtigt! Det ene øjeblik stod hun og smilede til ham. Det næste var hun næsten kravlet under armen på ham og havde sat sig på bordet. Aidan snurrede omkring med et lille grin, så han igen kunne se på Georgie. Ganske forsigtigt, så hun kunne stoppe ham, forsøgte han at sprede hendes ben, så han kunne stille sig tættere på hende. Der var intet seksuelt i det. Kun ønsket om at komme hende nærmere. Han sukkede lidt og strøg hende over kinden med sin hånd. "Undskyld. Jeg skal ikke presse dig. Jeg vil bare gerne have tid med dig inden min tid på skolen er slut." Erklærede han så, men prøvede at tage det roligt. Hendes tempo. I det lange løb var det nok også bedre. Han skulle ikke gerne tvinge hende ud i noget. "Jeg skal nok give dig den tid du skal bruge, hvis bare.. Må jeg stadig gøre det her?" Spurgte han så, før han forenede deres læber i et kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2019 7:29:12 GMT
Georgie betragtede Aidan i stille sind, som han nærmede sig hende og atter trådte tæt på hende. Hun lod ham rykke helt tæt på og stille, som han strøg hende over kinden, lænede hun sig hengivent ind imod ham og åndede tungt ud, som øjnene gled en smule i. "Det er okay....Jeg forstår det." Hun brummede lidt forsigtigt som svar til hans spørgsmål, som han kyssede hende endnu engang og glædeligt gengældte hun det forsigtigt, som hun lænede sig ind imod ham. En hånd lod hun imidlertid hvile lidt på hans skulder, imens hun lod den anden falde ned på hans brystkasse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2019 8:13:52 GMT
Wauw! Georgie var på ingen måde som andre piger Aiden nogensinde havde været i nærheden af. Eller jo i nærheden måske, men ikke på den her måde. Georgie var noget særligt, hun var den pige man ikke kunne forhaste sig omkring og bedre endnu var det at hun have og viste sin vilje, frem for bare at kaste sig i armene på Aiden. Der var et spil imellem dem, som en tovtrækning, uvisheden om hvor præcis han havde hende vækkede spænding i Aiden og det fik ham til at smile, bare at kigge på hende.
Det var langt bedre end nogen af de andre piger på skolen, som næsten var for meget. Dem havde han mødt nogle stykker af. Dem der nærmest ikke forstod et nej eller ikke kunne forstå, at han nu havde en... well hun var vel hans kæreste også selvom det ikke helt var blevet afklaret mellem dem. Tanken fik ham til at smile. Hun var virkelig smuk og hendes kærtegn pirrede ham på en behagelig måde. Han lod hende føre frem i hendes tempo og nød hendes fine hænder på hans bryst, selv lange han sine arme omkring hende og ganske forsigtigt lod ham dem finde vej ned på hendes bagdel, hvor de fandt hvile.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2019 5:49:53 GMT
En lille forskrækket lyd gled over Georgies læber, som hun mærkede Aidans hænder søge imod hendes former. Intet mere end en lille brummen var det..Men dog var det tydeligt at det var kommet en smule bag på hende. Hun lod et lille gisp bryde kysset for et splitsekund, før hun atter fangede sine læber imod sine egne igen og prøvende, lod hun en hånd søge op i Aidans dreads, for at lade fingrene smyge sig lidt op imod hans hovedbund omkring nakken. Hovedet hvilede nu ganske let på skrå og så vidt det var den unge pige muligt, stod hun nu helt tæt med Aidan.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2019 21:14:09 GMT
Skulle han gå skridtet videre? Han stod med hende der og rørte så dejligt ved hendes former, hun gav udtryk for at nyde det, var selv nysgerrig omkring ham og det var hende der kyssede ham. Jo det måtte han forsøge, hvad var det værste der kunne ske? Så meget tid havde han trods alt heller ikke og de skulle måske også overveje snart at komme tilbage, hvis ikke de ville blive savnet. Roligt lod han derfor den ene hånd glide om foran og ind mellem dem, hvor han forsigtigt rørte hende uden på tøjet omkring hendes køn. Han var nødt til at give det et forsøg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2019 4:47:31 GMT
Det var rart at stå der med Aidan…Eller..Rart at sidde…- For teknisk set, sad hun jo på bordet, mens han stod. Hun nød det. Nød at mærke hans fyldige læber imod hendes..Hans tunge åndedrag og ikke mindst høre ethvert lille suk, der kom fra ham. Hun lod sine hænder undersøge…Udforske…Mærke, som de gled omkring i hans hår, men en lille forskrækket lyd undslap hende alligevel, som hun så alligevel pludselig mærkede Aidans hånd imod hendes køn. Et lille støn gled over hendes læber, men alligevel fandt en hånd hurtigt vej ned omkring hans håndled og hun brød så ellers kysset, som hun forsøgte at trække sig og flytte hovedet lidt modvilligt tilbage. ”Ai…Aidan..? Hvad har du gang i..?” Prøvede hun nervøst. Havde han mon virkelig tænkt sig…? Nej. Fandeme nej…Det der ville han kunne få lov til at glemme alt om, hvis han troede at hun ville være nem. ”Det der, tror jeg ikke vi skal..” Mumlede hun forlegent. – Nervøst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 6:51:14 GMT
Det var rart at stå og nusse med Georgie, og det var egentlig alt Aidan forventede af det. Som han havde taget et lille skridt videre blev det dog hurtigt klart, at det var for meget for Georgie. Dette overraskede Aidan, som trådte et skridt tilbage og dermed øgede afstanden mellem dem. "Undskyld Georgie, Jeg ved godt du vil gå langsomt frem, jeg nok bare du var lidt mere klar." Ærligt var han nok lidt skuffet. Det havde jo ikke været noget særligt, og hvis deres forhold skulle blive til noget, så var de nødt til at bygge det op inden han var færdig på skolen. Han sukkede kort og satte sig så på bordet overfor Georgie, stemningen var ifølge ham lidt ødelagt. Hvis ikke de kunne nusse, hvad lavede de så her? Kysse kunne man sagtens på gangene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 7:07:54 GMT
Georgie følte et øjeblik at hun lige så godt kunne have stukket Aidan en knytnæve midt i ansigtet, sådan som han trak sig. De blå øjne flakkede en smule uroligt, som han satte sig op på bordet overfor hende og stille, rettede hun lidt på sin kjole, så skørtet faldt på plads igen, før hun rettede lidt på det mørke hår også og lod blikket falde. ”Du…Virker bare som om du har umådelig travlt..” Brummede hun lidt skuffet, før hun sprang ned fra bordet. ”Men bare glem det…Jeg..Jeg…Måske er jeg bare træt…” Hun rystede lidt på hovedet og hun nikkede så imod døren. ”Jeg tror jeg vil krybe til køjs…” Mere ville der med sikekrhed nok ikke ske nu...Så hvad var pointen i at blive oppe?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 8:18:25 GMT
Det generede Aidan, at han havde gjort hende utilpas, min hun havde altså også udsendt nogle signaler, som nemt kunne tolkes anderledes. Som han sad der på bordet samlede han sine dreads med fingrene og smed dem om i nakken. Derefter kiggede han over på Georgie. “Travlt? Jeg nød bare det vi havde sammen. Det jeg har glædet mig til så længe.... okay uden at det skal lyde som om det er den eneste grund til at jeg snakker med dig, for det er det ikke.” Han hoppede ned fra bordet og begyndte at gå frem og tilbage, mens han skiftevis bankede hænderne imod hinanden og knipsede i en lille rytme. Han var rastløs lige nu og vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Han så over på hende med et hævet bryn, glemme det? Tja hvis det var hvad hun ville. Måske stak det alligevel ikke så dybt som han troede så. Han ville ikke bare være en der blev kysset på. Han ville mere end det. Da hun så beskyldte trætheden for at være grund, så han over på hende igen. “Okay. Du må sove godt så, og... tak for i aften.” Den glade tone i hans stemme var væk. Han rettede bare på sit tørklæde og gjorde sig klar til at gå.
|
|
|