Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 6:29:34 GMT
Georgie afventede stille Aidans svar, som han nippede til sin drink. De blå øjne betragtede ham indgående og nysgerrig og prøvende, lagde hun hovedet lidt på skrå, som han gav sig til at tale. De slanke fingre fumlede lidt usikkert ved kjolen og som hun hørte ham sige, at han fandt hende langt mere interessant end de andre piger på skolen, tillod hun sig prøvende at tage hans hånd. ”Og…Og du føler dig ikke for sej til at hænge ud med mig?” Prøvede hun drillende, som hun løftede det ene bryn en smule. – Trods alt, gik Aidan for at være en af de seje fyre på skolen og sammenlignede man deres ’status’ med hinandens, følte Georgie sig nok ikke helt værdig til at være modtager af hans gunst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 18:11:08 GMT
Aidan så på hende for at holde øje med hvilken reaktion hans ord havde på hende. Han håbede virkelig på at hun ville lytte og ikke feje ham af. Hende opfølgende spørgsmål overraskede ham dog så meget, at han nær tabte underkæben ”hva?!” Han blev lidt slået ud af den og forstod faktisk ikke helt hvad det bundede i. ”Georgie. Du er pisse sej. Du er jo et monster på quidditchbanen. På den gode måde du ved. “ orh det var ikke smart sagt! Det virkede hvert fald mega dumt. Hvorfor havde han ikke sagt det bedre. ”helt ærligt så nej. Jeg synes du er super cool. Det har jeg syntes længe og… well du er modigere end jeg” Han lagde hånden under hendes hage så han på den måde kunne holde hendes hoved lidt, mens han så valgte at give hende et langt dybtfølt kys. Prøvede lod han sin tunge søge hendes. Var det mon noget hun ville synes om?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 19:04:55 GMT
Georgie kunne ikke lade være med at grine, som Aidan erklærede at hun var et monster på Quidditchbanen. En høj latter lød fra hende og smilende, gav hun Aidan en blid albue i siden, i et forsøg på at vise at hun forstod hvad han mente. ”Du er altså s…” Meget mere nåede Georgie ikke at sige, før Aidan lod sine læber møde hendes. Et suk forlod hende og lidt prøvende gengældte hun kysset. – Dette, indtil at han pludselig syntes at ville have tungen i spil også….- Fandens. En lille brummen gled over hendes læber i ren og skær overraskelse, men i håb om at det ikke skræmte ham væk, placerede hun så alligevel en hånd på hans kind, for at trække ham lidt tættere på og derefter tøvende forsøgte at gengælde det intime og dybe kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 19:43:07 GMT
Først virkede det ikke helt som om Georgie kunne lide kysset, og Aidan skulle lige til at trække sig, da han så mærkede hendes hånd på sin kind. Den var ikke nær så blød som andre pigers, men han vidste også at en pige der spillede quidditch umuligt kunne have silkeblød hun. Det fik ham til at smile lidt. Det var jo bare endnu et tegn på at hun var langt sejere end de sminkeduller der ellers rendte rundt efter ham. Det her var langt bedre og da han mærkede hende tage del i kysset, blev det da også hurtigt bedre. Han følte sig virkelig heldig! Da det blev naturligt for dem at trække sig, smilede han til hende. "Du gør det virkelig svært for mig, det med ikke at have en kæreste." ordene lød ikke så godt da de kom ud af munden på ham, som de havde gjort i hans hoved. Det var som taget ud af kontekst og det lød helt forkert hvis ikke man kendte forhistorien til det. "Okay det lød forkert." Han grinede lidt og tog hendes hånd. "Georgie, min plan var egentlig, at holde mig fra forhold nu, fordi jeg er færdig på Hogwarts lige om lidt, men... Jeg tror du har fået mig til at skifte mening." Han rystede smilende på hovedet. Det her gik ikke lige helt som planlagt. "Jeg kan ikke få dig ud af hovedet. Det er kun blevet værre efter den dag du flækkede dig øjenbryn. well og da du kyssede mig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 20:55:51 GMT
For et øjeblik, følte Georgie næsten at hende krop sitrede. – Det virkede helt skræmmende at kysse Aidan…Dejligt…Men samtidig også frygteligt nyt, så hun næsten syntes at blive nervøs over, hvordan og hvorledes hun skulle gøre. – For hvordan gjorde man egentlig? Var det bare at lade ham prøve at styre det? Eller burde hun selv tage mere initiativ? Før hun nåede meget andet end at følge sine første intuitioner, trak de sig begge og Aidan gav sig atter til at snakke. – Hans ord fik Georgie til at rynke brynene en smule, men nysgerrig, efter hvad han egentlig havde ment, lagde hun atter hovedet nysgerrigt på skrå. – Skulle hun have fået Aidan til at skifte mening omkring det at have en kæreste? Hun betragtede ham et øjeblik, som om han var komplet idiot, men ved hans sidste ord, kunne hun alligevel ikke holde latteren tilbage og hun lænede sig så lidt ind imod ham. ”Hvad….Hvad hvis man kunne få det til at fungere?” Spurgte hun prøvende, som hun lænede et hoved lidt op af hans overarm.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 21:19:48 GMT
“Det her? Altså du mener os to?” Han mærkede en kriblen i maven. Ja hvad egentlig hvis det kunne fungere. De kunne jo mødes i Hogsmeade nu hun kunne komme væk fra skolen og i ferierne også. Måske der faktisk var en mulighed. Som hun lænede sig op af hans overarm, knækkede han lidt i nakken og kyssede hende på panden. Hun var ubeskrivelig. “Du gør det så pisse svært at være cool. Jeg bliver total til grin hos drengene i morgen... well mere end jeg allerede er” tanken fik ham til at grine og ryste lidt på hovedet. “Så du vil gerne? Få det til at fungere? Være min kæreste?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 13, 2019 5:10:13 GMT
”Mhhmm.” En bekræftende brummen lød fra Georgie og prøvende rettede hun sig lidt op, før hun smilede op imod ham, som han havde kysset hendes pande. Hun rakte prøvende ud efter hans hånd og hun lod så ellers den ru tommelfinger stryge hen over hans håndryg. ”Hvis du er villig til at forsøge, selvom det måske bliver udfordrende, når du først er færdig her også…- Så ja..”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 13, 2019 5:39:25 GMT
Aidan smilede til Georgie, han kunne ikke helt tro det, var han ved at blive kærester med Georgie? Han kørte sin tommel langs underlæben og rettede på de lange dreads. Han nød virkelig Georgies selskab og håbede på det kunne udvikle sig til noget rigtig godt. Han grinede dog lidt og rystede så på hovedet. "Man kan vidst ikke kalde mig super cool lige nu. Du ødelægger jo fuldstændig mit image." Det gjorde ham nok ikke rigtig så meget, men der var alligevel en del af ham der overvejede hvad det ville betyde. Han kiggede rundt på de andre til festen og fik da også øje på nogen af drengene. En af dem, som han fik øjenkontakt med, denne dreng lavede overdrevne kyssebevægelser imod Aidan og mimede, hvordan han holdt en person i armene, som blev snavet godt og grundigt i gulvet. Aidan himlede med øjnene og sendte kameraten et strengt blik om at han skulle stoppe det. Derpå vendte han blikket imod Georgie igen. "Måske vi skal finde et mere privat sted at snakke om det?" Foreslog han. Han gad ikke ikke hvis nogen skulle til at drille Georgie med ham eller noget. Hans kamerater kunne helt sikkert godt finde på det! "Hvad der sker til næste år må vi tage til den tid, måske det hele løser sig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 14, 2019 15:13:27 GMT
Et bryn hævede sig i undren hos Georgie ved Aidan’s ord. Godt nok smilede han, men ordene der kom ud syntes underligt uforståelige. – Hun kunne ikke helt tyde om han egentlig ville eller ej og hun skævede således også bare underligt til Aidans ven ude på gulvet og derefter Aidan selv. – Var det alt sammen bare en joke? En del af hende frygtede det svagt, om end hendes fornuft sagde hende at hun ikke burde bekymre sig. – For hvorfor skulle Aidan ellers have været så sød ved hende i deres private stunder ellers? Georgie nikkede forsigtigt til hans forslag og stille rejste hun sig så, for at bevæge sig ud på gangen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 15, 2019 14:32:04 GMT
Aidan bemærkede godt den lille forandring hos Georgie, hvor var det bare typisk. Han håbede virkelig ikke at miste det på gulvet nu! Han så irriteret på sin kamerat, da de gik forbi ham. “Bland dig uden om Mike gider du?! Du ender med at gøre dig selv til grin.. eller også får du tæsk i aften på sovesalen” Mike grinede bare op vippede med øjenbrynene, hvilket fik Aidan til at daske irriteret til ham. Derefter kiggede han undskyldende på Georgie og trak hende lidt med til et mere privat sted. “Undskyld Georgie. Han prøver vidst bare at gøre det virkelig akavet for mig, fordi jeg muligvis han snakket lidt for meget om dig på sovesalen” det var sjældent at Aidan virkede flov, men det gjorde han nu og han mærkede da også varmen stige op i kinderne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2019 18:54:55 GMT
Georgie skævede lidt til Aidan’s kammerat Mike, som de passerede ham. Hun valgte dog for nu ikke at kommentere videre på det og hun sendte blot Aidan et lille varmt smil, som hun gav hans overarm et blidt klem og fulgte videre med ham, hvor end han ville hen. ”Jeg overlever nok….- Jeg føler mig bare smigret over at have gjort mig fortjent til din opmærksomhed.” Erklærede hun, som hun trak hans arm ind i sin og hun lagde hovedet lidt nysgerrigt på skrå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 4:59:40 GMT
Aidan fnøs muntert at Georgie. Det her var neto en af grundende til at han var så betaget af hende. Bag dem kunne han hære Mike fløjte efter dem,hvilket fik ham til at ruste på hovedet. “Han fortjener virkelig at få tæsk i aften” grinede han så og så ned på Georgie, de skulle bare lige finde et sted at snakke, så måtte han hellere fortælle hende lidt mere om hvad der foregik. Særligt nu hun havde fortalt at hun følte sig glad over hans opmærksomhed. Øde drejede om et hjørne og her virkede lidt mere privat. “Hør Georgie, du har måske ikke lagt mærke til det, men jeg har været betaget af dig siden engang i efteråret, jeg ville bare gerne gøre det ordentligt. Dermed snakke modig lidt for meget på sovesalen. Mike er en af dem, der mente jeg bare burde... snave dig i gulvet midt i storsalen, hans ord. Men jeg ville gerne gøre det ordentligt. Han mener jeg er total latterlig over det. Han tog det vidst som en sejr, da jeg valgte at holde denne her fest, bare for at jeg kunne invitere dig ud.” Han rettede på sine dreads og prøvede at smile til hende. “Jeg beklager mine venner er sådan nogle drengerøve, men han er altså god nok.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 22:34:11 GMT
Georgie sendte Aidan et lille beroligende smil, som han grinte af sin ven. Hun fulgte villigt med ham omkring hjørnet og her slap hun så ellers sin date, blot for at lytte til, hvad han havde at sige. Hans ord smigrede og som han erklærede at han faktisk havde været vild med hende over en længere periode, følte hun langsomt at hendes knæ blev bløde under hende. Hun søgte en smule prøvende hans hånd og hun trådte så igen lidt tættere på. ”Mener du det? At du har holdt det her…For mig?” Hun var tydeligvis overrasket…Og dog samtidig også umådeligt smigret. – Glad og rørt over, hvilken umage han gjorde sig. Hun rystede lidt på hovedet af kommentaren omkring vennerne og lidt forsigtigt, stille hun sig så ellers på tæer, for at kunne lægge armene omkring halsen på Aidan. – Fanden tage ham, at han skulle være så høj, mens hun gik for at være en lav pige. ”Men hvad betyder det så? For dig og mig?” Spurgte hun tøvende. ”Har du lyst til…Til at vi måske…prøver lidt mere end bare at kysse?” Forsøgte hun, som hun håbede at han forstod, hvad hun mente. – Kærester.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 4:58:34 GMT
Ved Georgies spørgsmål trak Aidan på skuldrene og smilede lidt gavtyveagtigt til hende. "Well altså festen er for Quidditchspillerne, men jeg havde nok ikke gjort mig besværet, hvis ikke det var for at kunne invitere dig med... og forhåbentlig få flere kys." Han grinede lidt, før han så lænede sig ned imod hende og kyssede hende. Nok var det hende, der havde været "skyld" i første kys, men han så ingen grund til at holde sig tilbage nu. Det havde han bestemt heller ikke lyst til. Han var pludselig begyndt at tælle dage ned til Sommerferien af en helt anden grund end tidligere. Sommerferie betød Farvel til Georgie, og det havde han virkelig ikke lyst til! Hendes næste spørgsmål overraskede ham dog en smule og han så på hende med et skjult smil på læberne. Han trådte så et skridt tættere på hende, så han ikke behøvede at tale helt så højt, og lagde så armene omkring hende. "Jep jeg har lyst. Vi kunne måske finde et mere privat sted, hvor vi... kunne hygge os i fred?" Tanken om at komme hende nærmere rodede lidt i hans hjerne og han kunne da også mærke en nervøs spænding i kroppen for hvad der måske nu lå lige for næsen af ham. Shit han ville elske at tage det skridtet videre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 7:41:42 GMT
Det kriblede helt i maven på Georgie ved Aidans ord. Bare tanken om at han havde gjort noget aktivt for at forsøge at gøre hende glad og få hendes opmærksomhed, fik hende til at føle sig…speciel. Hun gengældte hans smil, som han bukkede sig ned og kyssede hende og forsigtigt gengældte hun det, som en hånd blev placeret på hans kind og hun trak ham lidt tættere ned imod sig. Hun lod ham lægge armene om hende og nysgerrigt lagde hun hovedet lidt på skrå, som han spurgte om de skulle finde et mere privat sted. – Mon ikke det ville være bedre at gå lidt tilbage til festen og de andre i stedet? Georgie rynkede brynene lidt, men hun nikkede så og stille tog hun hans hånd i sin, før hun nikkede imod trappen op til et af tårnene, der var lige i nærheden. Der ville de nemt kunne småkysse og snakke lidt i fred og ro. ”Kom.” Lokkede hun, før hun så trak ham med sig og op af trapperne op i tårnet. – Uvidende om, at Aidan nok havde tænkt på en heltanden slags hygge end hun.
|
|
|