Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 9:30:57 GMT
Aidan nød at mærke Georgie tæt på sig og smilede for sig selv, som hun tog initiativ til at gå et sted hen hvor de kunne være sikker på at være alene. Han fulgte med hende op ad trapperne og så snart de var et sted, hvor der ikke var nogen af se, snurrede han halvt rundt, så hun endte med ryggen op ad ryggen og ham foran sig. Aidan så næsten forelsket ned på hende med et lille smil på læben. "Jeg har virkelig tænkt på dette her ofte Georgie." Han lod et kys falde på hendes læber, før han fortsatte. "Jeg ved godt jeg har ladet det vente på sig, men jeg ville gerne gøre det ordentligt." Han hænder kørte langsomt ned langs hendes sider, ned på hendes hofter, og han trådte tættere på hende, så deres kroppe nu rørte hinanden. Det var så rart og han mærkede glæden hvirvle rund i kroppen som han denne gang indbød til et dybt sensuelt kys. Hans tunge søgte hendes og den ene hånd fandt nu om på hendes bagdel, mens den anden filtrede sig ind i hendes hår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 9:47:45 GMT
Det gippede ganske let i Georgie, som Aidan blidt puffede hende op imod væggen. Den var kold og hård imod ryggen , som hendes rygsøjle gik en smule imod, men som Aidan holdt om hende, gjorde det hende ikke så meget. Han var sød…Og ikke mindst dejlig varm. Hun gengældte forsigtigt det bløde kys og ganske let smilede hun op til ham, som hun ikke rigtig syntes at kunne få et ord indvendt, før han kyssede hende igen. Hun havde bestemt også tænkt på deres seneste kys…På hvordan de havde tulret rundt og hvordan hun den dag de havde drukket kakao havde drillet ham noget så grufuldt. Et lille gisp forlod hendes læber, som hun mærkede hans hånd omkring hendes ene balle. – Tydeligvis en smule forskrækket, selvom det for nu blot fik hende til at trække ham tættere, som hænderne havde fundet plads om livet på ham. ”Jeg ville ikke stå…stå her, med andre end dig..” Mumlede hun så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 11:45:54 GMT
Georgie var skøn. Hun var slet ikke som nogen af de andre piger her på skolen, og modsat mange andre, så virkede hun til at have rygrad også når han var i nærheden. Alligevel ville han gerne være sikker på han ikke overtrådte hendes grænser. Han havde godt bidt mærke i hendes lille spjæt, og så derfor ned på hende. "Georgie, hvis du synes det bliver for meget eller noget, så vil jeg gerne have du siger det. Jeg har ikke lyst til at såre dig. Det håber jeg du ved.?"Lød det alvorligt men roligt fra ham. Det var vigtigt for Aidan at Georgie vidste at hun ikke skulle føle sig tvunget til noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 11:54:00 GMT
Georgie lod sin blå øjne møde Aidans, som han brød deres kys. Hun lod hænderne placere sig ganske let på hans hofter og forsigtigt nikkede hun. ”Det her er okay…Men…Men jeg er ikke sikker på om jeg er klar til..mere.” Fremstammede hun forsigtigt, som det pludselig gik op for hende at Aidan måske havde tænkt noget andet, da han var fulgt med hende op i tårnet. ”Havde…Havde du troet at jeg ville…- Åh, forhelvede…” Georgie slap sit tag i ham og lidt forlegent, skævede hun imod gulvet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 12:10:27 GMT
Ugfh!! Det lød ikke helt til at de var på samme niveau, hvilket ærgede Aidan lidt, men som nævnt, så ville han ikke presse hende til noget. "Altså jeg håbede lidt på... du ved." Det var ret akavet pludselig og han kløede sig lidt i nakken ved det hele. Som Georgie kiggede væk, lagde han dog en finger under hendes hage, for på den måde at kunne guide hende op, så han igen kunne se hende i øjnene. Han smilede til hende og forsøgte at få øjenkontakt med hende. "Lige i denne stund, så tror jeg det, at jeg elsker dig aller mest for, det er at bande over, at jeg har misforstået det du sagde. Det er en af dine bedste kvaliteter og det jeg forelskede mig i." Så rynkede han brynene lidt og så igen på hende. "Men hvis ikke det var for det her, vi skulle herop, hvorfor så?" Det gik pludselig op for ham, at han måtte have misforstået hende helt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 20:41:15 GMT
Det var med dyb respekt og ren kærlighed at Georgie så op på Aidan, da han løftede hendes hoved. Han var så sød….Så tålmodig og ikke mindst blid i sit væsen, at hun næsten fik dårlig samvittighed over ikke at føle lige så meget lyst, som ham, til hvad han tydeligvis havde i tankerne. – Ideen om, hvilke konsekvenser det kunne få, skræmte hende…Og hun følte sig lige nu og her umådeligt sårbar. ”Aidan, jeg kan så godt lide dig…Jeg…Jeg vil gerne det her..Og alligevel føler jeg mig bare så umådeligt meget på udebane.” Forsøgte hun. ”Jeg..Jeg troede at vi bare kunne sidde og snakke lidt…Kysse lidt, måske..- Ikke at du nødvendigvis havde det var…med henblik på samleje.” Sagde hun en smule direkte, som hun kunne mærke at hun blev rød i kinderne. ” …Jeg vil gerne have, at det er noget vi to har sammen..Når det når så vidt…Fordi vi har lyst…Fordi…Fordi du skulle give mig lyst, og fordi jeg skulle føle mig tryg…Der…Der er så meget snak i krogene og jeg har ikke lyst til at de skulle være noget det kunne…Være noget der måske bare skulle prales med..” Bekymrede hun sig, som hun tydeligvis lød lettere bekymret. Hun ville så nødig gøre ham ondt, men hun havde også brug for at de kunne snakke ærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 6:39:23 GMT
Aidan lytte opmærksom på de mange ord Georgie udtalte. Han smilede over hvad han hørte men måtte også bide lidt af sin lyst i sig igen. Han ville ikke tvinge hende til noget hun ikkevar klar til. “Så kys og snakke. Det kan jeg godt nøjes med. Det var nu heller ikke fordi jeg ville smide tøjet og have samleje med dig midt på åben gang.” Smilet var skæv, men han tav han længe og så på hende. Var han blevet for smart nu? Ordene mente han, men. Ånden de var blevet sagt på, var måske ikke helt den rigtige. “Hør Georgie, der er mange muligheder for at lave mere end blot at kysse uden at det bliver helt vildt, men for lige at slå en ting helt fast. Jeg ville ALDRIG prale med hvad vi lavede sammen. Jeg elsker dig som min... ja, du mere end bare et trofæ.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 10:17:41 GMT
Georgie følte sig på udebane…Ekstremt meget på udebane, som hun stod der og krængede både tanker og følelser ud for Aidan. Hun følte sig både flov og usikker på samme tid og alt imens, frygtede hun at Aidan måske ville misforstå hende. – For hvad hvis han endte med at tro at hun ikke ville noget af det? Hvis han troede at hun ville bakke HELT ud? Hun mærkede rødmen sprede sig lidt i kinderne ved hans ord og for et kort øjeblik flakkede de blå øjne imod gulvet, før hun så atter genoptog øjenkontakten. ”Så….Alt er okay..Selvom jeg gerne vil tage det…stille og roligt?” Spurgte hun prøvende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 13:03:37 GMT
"Vi tager det i dit tempo. Jeg skal ikke presse dig til noget. Jeg.. synes bare du er virkelig lækker." Forklarede han ærligt, dog med et lille skævt smil, han var ret kendt for. Han tog forsigtig hendes hånd og trak hende med hen på en bænk, hvor de kunne sidde og lige snakke dette her igennem. Der var ikke et øje at se, så det var godt. "Georgie, må jeg.. Hvis ikke det er for privat, men hvad sådan har du prøvet? Hvor er mine grænser?" Han ville ikke træde over dem. Han måtte vide hvor de stod og hvad de skulle nå frem til. Så slog en tanke ned i ham og han smilede igen. Måske var hun en af den slags piger... "Så.. Ville det ændre noget for dig, hvis jeg kaldte dig min kæreste? Er det noget jeg må prale med? hidtil har jeg egentlig holdt det lidt for mig selv at du min, men folk begynder at lægge mærke til det jo" Det var meget tydeligt at han lige nu sad og kaldte hende for sin kæreste, men han var stolt af det og ville stå ved det til enhver tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 13:41:33 GMT
Georgie smilede varmt til Aidan, som han sagde at han syntes hun var lækker. – En sådan kompliment mente hun trods alt endnu ikke hun havde fået af en fyr og det boostede tydeligvis hendes selvtillid, selvom det samtidig også fik det til at krible i maven. Hun tog plads ved siden af ham og hænderne blev imidlertid pænt plantet i skødet. – Kinderne blev dog kun endnu rødere, som han spurgte hvad hun havde prøvet. ”Jeg…Ehm…Altså…Ikke mere end hvad du og jeg har..” Georgie tøvede og lidt tænksomt kløede hun sig selv i nakken, som han spurgte om han måtte prale med at kalde hende for sin kæreste. ”Mener du det? At du gerne vil…Kalde det en officiel ting? Jeg mener…Hvad hvis du finder ud af om en uge at jeg faktisk er herre kedelig? Eller…Eller hvis du finder ud af at du hellere vil have en pige med lange stænger, som @izzy ?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 14:48:54 GMT
Aidan rynkede lidt tvivlsomt på brynet ved hendes spørgsmål og det t hun nævnte Izzy. “Det mener du ikke alvorligt vel? Hun er en sminkedulle uden lige. Ja undskyld, men jeg forstår ikke hvad folk ser i hende. Hun virker så falsk” Det var tydeligt at Aidan bestemt ikke var for typer som izzy. Der var næsten ikke noget der sagde ham mindre en tøser der klædte sig sådan og teede sig som om de ejede verden. Aidan grinede lidt af hendes ord om at han skulle blive træt af hende. “Dig være kedelig? Det de færreste piger der kan flække et øjenbryn og stadig se godt ud. Desuden så du ikke spor kedelig. Du er snare interessant”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 19:10:44 GMT
Smilet på Georgies læber blev kun bredere ved Aidans ord. – Hun elskede hvor prompte hans svar kom…Hvor let det syntes for ham at besvare hendes spørgsmål og samtidig være enig med hende, hvis altså ikke han komplimenterede hende. Uden at svare ham, tog hun blidt fat om hans hage med to fingre, før hun forsigtigt trak ham tæt. Hun plantede et kærligt lille kys på hans læber og i et forsøg på at prøve sig frem, kravlede hun stille op på skødet af ham, for at sidde front mod fornt med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 20:30:51 GMT
Hvad Georgie gjorde nu kom ret meget bag på Aidan hun havde jo lige sagt at hun ikke ville og nu. Wauw. Derfor lod han også hende sætte dagsorden for hvor vildt det skulle gå for sig. Han smilede dog frækt, da hun klatrede hen over ham og ende med at have fronten mod ham. Hvilket også betød, at han næsten havde hendes bryst lige ud for sit ansigt. Men han gjorde intet. Ikke før hun vidste det var okay. Han lod dog sine arme omslutte hende fæstnede så håndfladerne lige bag hendes hofter, altså næsten omme på hendes baller.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 20:51:47 GMT
Det var ikke ligefrem nemt for Georgie at kravle op og sidde på skødet af Aidan på denne måde, med den lange kjole på. Hun løftede en smule op i det lange skørt, for at kunne sætte sig, men læberne havde imidlertid fundet Aidans i håb om at han ville følge hende og alligevel gerne ville kysse, selvom hun ikke var sikker på at hun ville mere end det. – Det hele var endnu så usikkert og hun skulle trods alt lige vænne sig til tanken om at hun og Aidan vel så nu, var officielt sammen. En hånd fandt vej til hans kind og lidt eksperimenterende udviklede hun kysset dybere endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 21:03:24 GMT
Aidan rykke lidt på sig, så der blev noget bedre plads til Georgie. Han så til hvordan hun bøvlede med skørtet, men ville ikke lige selv tage ved. Det ville blive for svært så ikke lige at udnytte det bare lidt. Han kyssede hende dog dybere og meget sensuelt, og som han mærkede hendes ru hånd imod sin kind kunne han ikke dy sig for at flytte den ene hånd op, så denne nu kublede sig let om hendes ene bryst.
|
|
|