Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2019 6:42:20 GMT
OutfitTidspunkt: 13. april Tråd til Georgina "Georgie" CarlisleAidan havde planlagt det hele, og det var fedt at gøre noget lærerne ikke kendte til. En Fest ville være hyggeligt og så hemmeligt så blev det kun bedre. Fornøddenhedsrummet var blevet indrettet så der var klar til fest, der var bløde møbler, en lille drinkbuffet, uden der var for meget med alkohol i og en scene hvorpå The Adorables Strengers kunne spille. Selv havde Aidan kun øje for en ting, Georgie. Han havde ikke kunnet få hende ud af hovedet siden deres sidste møde, hvor hun havde kysset ham og han håbede egentlig på at den del ville gentage sig i aften. Måske endda udvikle sig. Han stod og ventede på Georgie på gangen, som de havde aftalte, så de lige kunne have et øjeblik selv før de skulle ind til selve festen. Aidan havde selvfølgelig allerede været derinde og sige hej til vennerne, men nu var han listet ud til Georgie. Drengene skulle ikke vide endnu at han var hvor han var med hende. Det ville han gerne holde lidt for sig selv endnu. Det var ikke fordi han var bange for at blive drillet, han ville bare gerne tage det roligt og ikke udsætte hende for noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 26, 2019 5:11:38 GMT
PåklædningGeorgie havde brugt meget af tiden den pågældende aften på at spekulere over, om hun virkelig skulle tage af sted. – Lige for tiden, var alt kaos i hendes hoved og knapt havde hun fundet det muligt at finde noget i sin kommode, som hun selv følte, hun kunne være bekendt at have på. Hun følte sig usikker…Så umådeligt usikker og forvirret over, alt det med kys og flirteri…- Alt det med Aidan, egentlig. – Om han mon var oprigtig, eller om den seje syvendeårs fyr blot legede rundt med hende, fordi hun var sårbar. – Om ikke andet, var hun nu på vej op imod fornødenhedsrummet og som hun trådte om hjørnet, fik hun næsten øjeblikkeligt øje på Aidan, hvorfor hun prikkede ham ganske let på skulderen. Forsigtigt tilsmilede hun ham således. ”Hej Aidan.” Smilte hun forsigtigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 3:34:06 GMT
Som Aidan stod og ventede blev han nervøs for om Georgie overhovedet ville komme, men så mærkede han et prik på den ene skulder og vendte sig om for at se. Da han fik øje på Georgie, kunne han slet ikke lade være med at smile. Han trådte et lille skridt bagud, så han bedre kunne se ned af hende og fangede så hendes øjne med sine egne ”wauw… du ser godt ud.” ordene kom lidt for hurtigt ud af munden på ham og han endte med at rømme sig og klø sig i nakken. ”Jeg mener, dejligt at se dig. Jeg er glad for du er kommet” Flot det var virkelig flot klaret af ham. Han følte sig ikke helt så sej som han plejede lige nu, men Georgie havde altså også gjort et eller andet ved ham. Han rystede usikkerheden af sig og smilede så til hende. ”Vil du med ind?” Han rakte en hånd ud imod hende, som han håbede hun ville tage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 19:33:25 GMT
”Åh…Tak.” Georgie tilsmilede Aidan lettere forlegent, som han komplimenterede hendes påklædning og som han kløede sig i nakken, klukkede Georgie lidt. ”Jamen..Ehm…Jeg er glad for at du inviterede mig. ” Forsøgte hun. Aidan så trods alt også godt ud i aften. Han så rå ud i sin jakke og ikke mindst, de sorte støvler. – Frisk og lidt fræk, faktisk. Hun nikkede stille, før hun tog imod hans hånd og hun gjorde så ellers min til at følge ham ind i fornødenhedsrummet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 19:49:27 GMT
Aidan smilede til hende og fangede hurtigt to dreads fra under sit hår og bandet dem omkring de andre, så han havde lidt styr på håret, så lagde han armen om Georgie og i et hurtigt øjeblik gav han hende et kys på kinden og smilede til hende. "Tja.. Det kriblede lidt i fingrene for at gøre noget uden for reglerne og så tænkte jeg en fest ville være sagen." Han var rimelig godt tilfreds med resultatet. Det skulle nok blive en god aften. Særligt nu hvor Georgie var kommet. Han tøvede dog alligevel lidt med at gå ind til selve festen, men tog hende til sidst med ind. "husk du lovede mig et kys og en das." Drillede han lidt og smilede charmrende til hende og blinkede med det ene øje.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 20:00:22 GMT
Det undrede ikke Georgie det mindste at det var Aidan der stod bag festlighederne og balladen. – Det lignede ham kun alt for godt og hun smilede således også bare til ham, som hun tog et blidt greb om hans overarm og gav den et kærligt klem. ”Det blev måske for kedeligt at oversvømme toiletterne?” Drillede hun flabet, som hun rynkede lidt på næsen. Dog lod hun de blå øjne møde hans alligevel, som han snakkede om både kys og dans igen. ”Åh…Ja, det må du jo så prøve at gøre dig fortjent til.” Klukkede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 20:23:47 GMT
Hvordan hun havde fundet ud af at det var ham der ofte var skyld i de oversvømmede toiletter, var ham en gåde. Det var vel sikkert rygterne, men han kunne lide måden hun drillede ham med det på. "DEt er bare ved at være lidt for kedeligt. Desuden så koster det en skolebog hver gang. Hå den dag jeg brudte Historien om Hogwarts.. det er stadig langt den bedste." Han grinede for sig selv og tænkte tilbage på episode, der havde været vand over alt, det var så episk. Han grinede men rystede så mindet af sig. Han ville fokusere på Georgie i stedet. Georgie der som altid var kostbar og svær at fange. Hun var måske virkeligheden gyldne lyn. Smuk værdifuld, en ener og svær at få fat i. "Det er en udfordring jeg gerne tager op. Vil du give mig nogle hints?" Spurgte han så med et skæv smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 20:35:12 GMT
En lille sød latter blev slået op, som Aidan erklærede at de oversvømmede toiletter var narrestreger på bekostning af skolebøgernes liv. Hun rystede lidt på hovedet af ham og som de snakkede, bevægede hun sig sammen med Aidan over imod et lille sofahjørne, hun havde udset sig til, hvor de kunne slå sig ned. ”Hmmm…Hints ligefrem? Åh…Nej….Tag lidt initiativ?” Prøvede hun. ”Ikke at du ikke allerede har gjort det, ved at invitere mig som din date, men…eller…vent…du ser mig da, som en date, gør du ikke?” Spurgte hun nu lidt forfjamsket. For hvad var de egentlig? Flirts? Var det det man kaldt det?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2019 4:47:50 GMT
Noget initiativ.. Aidan trak lidt på skuldrene og smilede så lidt smålusket til hende. Han kunne sagtens tage initiativ, særligt en aften som denne. Desuden lagde hun jo selv op til det. Han trådte derfor lidt nærmere og lagde en finger under hagen på hende, så han derved kunne styre hendes hovede lidt og lod så deres læber mødes. Ikke bare et lille hurtigt kys, nej han lod det vare til han var nødt til at trække vejret, medmindre selvfølgelig hun sluttede det før. Tungen søgte hendes og han lagde armene omkring hende i en kærlig gestus. Det føltes så rigtigt og så rart endelig at kysse hende ordentligt. Da han slap hende lyste hans øjne at det smil han ellers prøvede at skjule. “Sådan?” Det var hvert fald at tage initiativ. “Jeg er glad for du er her.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2019 6:43:04 GMT
Det var en noget overrasket Georgie der pludselig blev fanget i Aidans arme. – Godt nok havde hun sagt at det ville være rart med lidt initiativ, men ærligt, havde hun ikke ligefrem regnet med at han ville kysse hende så dybt, som han gjorde. For et øjeblik smeltede deres læber og tunger sammen….Verdenen omkring dem blev endnu engang usynlig og lidt forfjamsket, formåede Georgie at placere en hånd på Aidans kind, som han lagde armene omkring hende. Hoved trak sig lidt tilbage, so han slap hende og med lysende øjne, betragtede hun ham så ellers lidt, før blikket faldt en smule. ”Åh…Tak.” Mumlede hun prøvende. ”Jeg er også glad for at følges med dig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2019 6:51:52 GMT
Det var interessant og næsten sødt at se hvordan Georgie glemte sin vanlige tone, efter kysset. Det fik da også Aidan til at trække på smilebåndet endnu engang. Var det en indvirkning han havde på hende? Han håbede lidt på det. Måske skulle han prøve lidt senere igen og se om hun reagerede lige sådan der. Men Georgie var mere en kærlige kys og smil. Hun var en han gerne ville værne omkring og gøre tingene rigtig med, mere end bare en smuk pige hun var... Hun havde hele pakken. "Så.. hvordan har du det ellers? Jeg tænker oven på vores sidste møde." Han hentydede selvfølgelig til dagen i ugleriet, hvor hun havde været rigtig ked af det. Han ville ikke nævne for meget, hvis hun stadig var ked af det. MEn omvendt ville han gerne følge med i det og være der for hende hvis hun havde brug for det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2019 20:16:09 GMT
Som regel skulle der en del til for at Georgie blev forlegen som hun gjorde nu. – Hvad det helt var, der havde ændret sig, var hun ikke sikker på, men omkring Aidan, følte hun sig lige for tiden enormt nervøs. – Det kildrede i maven, hver gang så meget som en hånd strejfede den andens arm og som hun sad der, følte hun sig næsten mere som en helt anden pige, end den Georgie hun egentlig gerne ville være. – Sprudlende, drilagtig og ikke mindst lidt småflabet. Hun trak lidt på skuldrene af hans spørgsmål og prøvende rettede hun lidt på sin jakke. ”Ærligt, så ved jeg det ikke helt…Jeg tror bare jeg er nødt til lige at tage lidt af gangen…” Prøvede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2019 16:49:30 GMT
Det var ikke svært at se, at det ikke lige var noget Georgie ville snakke om lige nu. Det forstod Aidan da også godt, det skulle jo gerne blive en fest, men han ville lige spørge, så han vidste hvordan landet lå. Sandheden var nok også at han gerne ville være der for hende, hvis det blev nødvendigt. Men han var bestemt også klar på ikke at snakke mere om det i aften. Han sendte hende derfor et smil i stedet. "Det er nok en god taktik. lad os nyde aftenen i stedet. Det er trods alt en fest til alle jer quidditchspilleder." Roste han så og var godt tilfreds selv med resultatet. Der var så mange tanker i hovedet på Aidan, han sad diskret og tjekkede Georgie ud, hun så ud til at være en smule nervøs. Det var næsten synd. Sådan skulle det ikke gerne være. Havde det alligevel været for meget? Hun virkede da ellers aldrig bange for noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2019 20:50:18 GMT
De blå øjne gled stille rundt i det store rum. Ét måtte hun så sandelig give Aidan. – Han havde gjort et godt stykke arbejde og ikke nok med at de deltagende i festen så ud til at more sig, så var stemningen også hyggelig. De blå øjne fandt således deres vej tilbage til Aidan, som hun tilsmilede. ”Aidan, mås jeg spørge dig om noget?” Tonen var mere ligefrem nu. Dette, efterfulgt af en dyb indånding, som hun tænkte tilbage på samtalen hun havde haft med Luna for ikke alt for lang tid siden. ”Ser du….mig som kærestepotentiale?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 5, 2019 0:00:21 GMT
Aidan rynkede brynene lidt og rettede lidt på sig i sofaen. Det var et meget direkte spørgsmål og han måtte synke engang før han kunne finde ord til at svare. Måske skulle han være ærlig og fortælle at han faktisk havde et crush på hende? Han lænede sig frem og drak lidt af sit glas for at smøre halsen. "om jeg gør?... Skal jeg være ærlig?" Det var ærligt talt lidt svært at svare på, men han var vel også nødt til det nu hun spurgte så direkte. "Det gør jeg vel.. Jeg synes du er langt mere spændende end andre piger her på skolen." Sagde han så ærligt om rømmede sig lidt. Det føltes en smule usikkert at sige højt. Hvad hvis det ikke var gengældt?
|
|
|