Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 21:20:09 GMT
Det gippede en smule i Georgie, som hun mærkede Aidans hånd søge imod hendes bryst. Stille og roligt….Blidt, på en måde, så hun følte at hun stadig kunne tillade sig at sige nej, hvis ikke hun ville..Og dog lod hun ham. Hun lod ham få en chance for at prøve at vise hende at det måske kunne være rart…At hun havde brug for lidt udfordring. Hun sukkede dybt ind imod hans læber og prøvende foldede hun nu hænderne omkring hans nakke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 3:37:32 GMT
For nu holdt Aidan sin hånd i ro. Han var glad for alligevel at få lov til lidt mere, men han ville virkelig heller ikke gøre Georgie noget hun ikke brød sig om. Derfor holdt han sig til langsom fremgang og rolige bevægelser. Det var egentlig også fint nok, bare ha havde hende, så skulle det andet jo nok komme. Den anden hånd blev lagt om ryggen på hende, så han kunne trække hende lidt tættere, bare lige lidt. Han ville så gerne mærke hende. Han kiggede hende dog dybt i øjnene for at tjekke det var okay. "Sig til hvis det bliver for meget for dig. Jeg vil nødigt, at du føler, du ikke kan sige fra. Det kan du godt. Selvom.." Han lænede sig ind imod hende, så han kunne hviske hende i øret. "Jeg vil gerne være tæt med dig.. bare lidt." Derpå lod han deres læber mødes igen i et intimt kys og smilede så til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 5:06:04 GMT
Georgie smilede varmt op til Aidan, som han forsigtigt trak hende tættere. De mørkeblå øjne søgte hans og kildrende følelse i maven, nikkede hun en smule, før hun lidt tøvende lod en hånd søge hans kravekant og hans kraveben under blusen. ”Må..Må jeg godt…? Øhm…” Georgie var ikke helt sikker på, hvad hun havde gang i..Men hun ville gerne mærke ham. – Prøve sig lidt frem, i nysgerrighed over, hvordan han mon føltes. Forsigtigt, lod hun dog atter sine læber møde hans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 6:12:59 GMT
Det virkede alligevel til at Georgie var mere nysgerrig end hun måske først selv havde troet også, hvilket fik Aidan til at smile. Ikke et hoverende veltilfreds smil, men et glad og lykkeligt, småforelsket smil. Hun var for umådelig sød og hendes stille fremgang var et helt fint tempo for Aidan. Han havde ikke travlt og hvis det var hende der satte tempoet, så kunne det vel ikke så nemt gå galt. Han nikkede til hendes spørgsmål, selvom han ikke lige helt kunne gennemskue hvad det var hun ville. Det fandt han vel nok ud af. "Hvis du har lyst. Prøv bare." Kom det opfordrende fra ham. imens lod han sin tommelfinger glide let over det ene bryst, som han før havde holdt om. Det var stadig uden på tøjet, men hun burde kunne mærke lidt igennem alligevel. Han gengældte hendes kys og nød det helt fantastisk, mens han stadig gjorde dem lidt dybere. Rolig satte han så en hånd på hver side af hende og bevægede dem langsom ned af hende, så de endte ved hendes hofter og han nu med fingrene kunne mærke hende bagparti. En fornemmelse, som han ret godt kunne lide.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 7:31:26 GMT
Det føltes som om tusinde små lyn af kuldegysninger løb ned over ryggen på Georgie, sådan som Aidan rette ved hende. - Fandeme aldrig om hun havde troet at det skule føltes sådan....At det skulle være så...Rart...At hun ville nyde det så meget. Hun lod en hånd glide lidt tøvende ind under Aidans skjorte, men hun sukkede så svagt imod hans læber, som hun syntes at få fornemmelsen af hans robuste brystkasse under hendes små fingre. - Mon det kildede? Hun klukkede lidt og glad trak hun sig tættere på. “Du er altså sød..” Mumlede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 15:59:37 GMT
Følelsen af Georgies forsigtige men dog nysgerrige hånd var fantastisk og det kriblede næsten helt i maven på ham. Han kunne ikke lade være med at smile og fik virkelig lyst til hende. Han vidste godt det ikke ville gå her ude midt på gangen. Han kunne virkelig godt lige løfte hende op og så finde et tomt lokale de kunne være i. Det ville hav seriøst gerne lige nu! Måske han kunne foreslå det? "Vil du stadig øhm sidde her og Ikke lave noget, eller skal vi måske finde et tomt lokale, hvor du kan få lov at følge din nysgerrighed?" Han så uskyldigt på hende, det var tydeligt at han gerne ville, men han prøvede virkelig også at holde sig selv i nakken for ikke at presse hende til noget. Det ville han ikke kunne tilgive uanset hvad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 16:07:53 GMT
Georgie lod kysset blive brudt, som Aidan trak sig. De blå øjne gled lidt forsigtigt ned over ham og nysgerrigt, fumlede hun fortsat lidt med kanten af hans skjorte, selvom det måtte være tydeligt at hun alligevel også var lidt nervøs. – Nervøs for, om de mon ville kunne lade det gå videre, selv hvis hun fandt ud af, at hun ikke havde lyst til at lave mere med ham, end at nusse og at røre. – Tænk, hvis han ville blive skuffet? Eller ked af det? Og dog…Hun var ret sikker på at hun havde udtryk sig ganske tydeligt. ”Hmm…Måske..?” Tøvede hun. ”Men hvad, hvis vi bliver opdaget?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 17:07:08 GMT
Lidt havde bestemt også ret og som det virkede til at Georgie fik overtalt sig selv, blev Aidan virkelig glad. Det havde været alle tiders plan at holde den fest i aften, han havde opnået præcis, hvad han havde håbet på og så meget mere. Det var en lykke for ham og han nød det virkelig. Hendes spørgsmål fik ham til at trække lidt på skuldrene. "Hvis vi bliver opdaget, så sørger jeg for at tage skraldet. Jeg tager gerne en eftersidning for din skyld." Kom det fra ham med et glimt i øjet før han så kyssede hende drillende på næsen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 17:13:33 GMT
Det var svært for Georgie at overgive sig helt og 100 procent…Og dog var der noget i hende, som gerne gjorde det. For Aidan. Hun ville ham…Hun ville så gerne gøre ham glad. – Udvikle det de havde sammen og samtidig udfordre sig selv. – Hun holdt af udfordringer og det at rykke grænser. At det så var en anden slags udfordring en hvad hun ellers var vant til med quidditch og skolearbejde, måtte hun jo bare tage med sig. Hun rejste sig således forsigtigt og hun rakte så ellers en hånd ud imod Aidan, efter at have smilet lidt over hans søde kys. ”Hvor vil du så gerne hen?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 18:04:42 GMT
Først var Aidan lidt usikker på om Georgie var ved at skifte mening, men da hun så rejste sig og rakte ham hendes hånd, smilede han stort og tog imod den, som han rejste sig. Han smilede stort til hende og gjorde et nik med hovedet. "Mon ikke vi kan finde et tomt lokale i nærheden, vi kan liste ind i?" Der ville de også kunne låse døren og dermed være alene. Han havde hørt om mange der brugte spådomstårnet, men det ville han alligevel ikke trække Georgie igennem.. Det blev for "billigt" for Dem. Derfor trak han hende med hen til en lokale hvor han tom i døren. Den var låst. "scch"Han kiggede på hende og gjorde klar til at hun skulle være stille. Så fandt han sin stav frem og låste døren op, så de kunne komme ind. Han sørgede for at lukke og låse døren efter dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 18:15:06 GMT
Georgie gengældte Aidans store smil, som han tog imod hendes hånd. Hun fulgte villigt med ham og som de nåede døren til det lokale Aidan udvalgte til ham, studerede hun nøje ethvert af hans træk. – Hver en bevægelse og hver en lille lyd. Hun nikkede, som han tyssede på hende og lidt forsigtigt, stak hun hovedet frem for at kigge ind, før hun fulgte ham ind i lokalet og hun bevægede sig en smule omkring.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 18:45:38 GMT
Det var et helt almindeligt standart lokale, Aidan havde fundet til dem. Det var også helt fint, det kunne Aidan sagtens bruge. Han lænede sig op ad et af bordene, mens han fulgte Georgie med øjnene som hun gik lidt rundt i lokalet. Det fik ham til at smile lidt og klø sig i nakken. "Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er her med dig nu." Kom det så fra ham med et lille smil. Han kunne blive i dette lokale hele natten hvis det skulle være, og der kunne komme nok så mange lærere uden, at han ville bekymre sig om det. Det var småting i forhold til at være alene sammen med Georgie, der forhåbentlig snart ville vise ham interesse igen. ih han længtes allerede lidt efter at mærke hendes læber imod sine egne og forhåbentlig få lov at røre hende lidt igen. Måske hun var mere modig, nu de var i et lokale, hvor ingen ville kunne se dem?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 20:18:19 GMT
Georgie bevægede sig lidt rundt i lokalet, før hun atter lod de blå øjne finde tilbage til Aidan igen og finde fokus hos ham. Hun bevægede sig stille tilbage imod ham, som han stod og lænede sig op af et af bordene og forsigtigt, lod hun sine hænder finde uskyldigt plads på hans lår, hvor hun lod dem hvile, som hun lænede sig lidt ind imod ham. ”Jeg føler mig meget smigret over, at du af alle piger skænker din gunst til mig.” Erklærede hun ærligt. ”Jeg syntes at du er…Vildt charmerende…Og jeg elsker den tryghed du på en eller anden måde giver mig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2019 18:52:00 GMT
Aidan fulgte hende med øjnene og stod og smilede for sig selv, mens hun gik rundt i lokalet. Et lille smil lå på hans læber, tilfreds over festens udfald. Ikke at det havde været den direkte plan med festen her til aften, men det var da en glædelig bivirkning ved den. Han Løsnede sit tørklæde og svang det af halsen for derefter at lægge det på bordet lidt væk. som Georgie kom tilbage til ham, blev smilet større og han lagde hurtigt armene omkring hende og trak hende ind i et nyt lang kys. "Jeg er virkelig glad for dig Georgie." Det var lidt for tidligt endnu at sige, at han elskede hende. Det var han ikke klar til, skønt han var ret overbevist om, at det var sådan det var. Han lod hænderne køre prøvende op af hendes sider og derefter nedefter, hvor de endte på hendes hofter.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 12, 2019 5:13:46 GMT
Georgie lod sig villigt trække ind til Aidan i et kys. Hans læber var så bløde…Så fine, som de syntes at falde næsten perfekt i hak med hendes. Et lille suk gled over hendes egne og lidt forsigtigt lod hun en hånd stryge ham blidt over skulderen og ned over overarmen. ”Mhmm..Jamen, jeg er da også glad for dig.” Smilede hun varmt, som hun blev stående overfor ham, på trods af at han stadig syntes noget højere end hende, som han sad der på bordet.
|
|
|