Deleted
•
Post by Deleted on Dec 3, 2018 21:43:50 GMT
Det svært at tænke med sådan et par flotte tøser i nærheden sagde Tricia hurtigt og grinede, tænk at hun havde troet de skulle køre hvor fuld var hun lige blevet, så fuld havde hun ikke været i noget tid, men det var nu alligevel meget rart at komme væk hjemmefra og ud og tænke på noget andet og møde nye mennesker og Lexa og hvor var hun dog bare flot i den kjole Tricia gik lidt bagved og betragtede eller nærmede nærstuderet Julie og Lexa og i sær Lexa, så hun skyldte sig at kigge væk, da Lexa så efter hende, hun ville ikke virker mere desperate end hun allerede havde gjort hvilket hun enteligt ikke var, hun kunne bare godt lide Lexa, det havde hum nok kunnet længe, hun havde bare aldrig rigtig gjort nogeT ved det før nu og hun håbede at Lexa også var interesseret i hende
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
Fødselsdag: 24.05.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Lexa Griffin on Dec 4, 2018 12:58:23 GMT
Lexa så godt at Tricia kiggede på hende, hun så på Julie og de grinede begge to. De gik rundt om hjørnet og ind i en opgang og op af de først trappetrin, man kunne høre høj musik i hele opgangen, lexa gik ind af en dør hvor musikken kun blev højere, lejligheden var fyldt med mennesker, lexa og Julie tog overtøjet af og gik ind til de andre og gik ud fra at Tricia fulgte med. Lexa og Julie hilste på folk og gik op og fik noget og drikke mens de stod og snakkede med deres venner, de snakkede bla. Med en smuk blond pige, som havde tætsiddende, nedringende og lårkorte tøj, hun stod og snakkede rigtig meget med lexa
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 6, 2018 16:10:35 GMT
Tricia fulgte efter Lexa og Julie så godt hun kunne, hvorfor skulle hun også være fuld lige nu, Tricia trådte ind i Lejligheden som var fyldt ned mennesker og lagde sin jakke oven på den bunkre jakker der lå i forvejen. Og gik længere og kiggede rund og fin øje på Julie og Lexa fer stod og snakke med nogle bla. En smuk blondt pige som sp ud tila t kunne lide st snakke med Lexa, Tricia blev en smule jaloux men tig sig sammen og gik derhen, hej jeg hedder Tricia afbrød hun og rakte hånden fra til den blonde pige
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 6, 2018 19:03:21 GMT
Lexa og den blonde pige stod og grinede da Tricia pludselig afbrød, den blonde pige kiggede på hende "hej... jeg hedder Cassandra, men du kan bare kalde mig Cassie, det gør alle andre" sagde hun roligt og gav Tricia hånden. Cassie slap Tricias hånd og vendte tilbage til sin samtale med Lexa "men... hvad gjorde du så" spurgte Cassie, Lexa grinede "som der står i reglerne... jeg bad ham om at gå ellers måtte jeg kalde på udsmideren" sagde Lexa og de grinede igen "han kalde mig endda for luder... det er da noget af det sidste jeg er" grinede Lexa og tog en tår af sin drink. Lexa så på Tricia "du kan hente noget og drikke i baren" sagde Lexa kort og pegede mod baren, hvorefter hun så på Cassie igen og snakkede videre. Julie var allerede på dansegulvet omringet af en masse fyre, Lexa og Cassie så på hende "hun spilder ikke tiden" sagde Lexa og Cassie grinede "nej... men hun er her jo også for at ha det sjovt ikke" sagde Cassie, Lexa nikkede "det er vi begge" sagde Lexa og så på Cassie og smilede til hende, Lexa og Cassie snakkede videre, Lexa glemte lidt at Tricia var der.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 6, 2018 21:26:25 GMT
Tricia sukkede kort hun følte sig pludselig endnu mere overset set af Lexa, det var nok blandet sammen med lidt jalousi også, men hun sagde ikke noget, for det ville de rnok ikke komme noge toget ud af, i stedet besluttede hun sig for at gå op i baren og hente mere at drikke, nu var der endnu mere grund til, at drikke sig endnu mere fuld end hun først havde tænkt, Tricia gik uden at kigge på de andre, hun bestilte en drink i baren og vente sig om for, at drikke den, mens hun kiggede ud over danse gulvet, pludselig var der en mørkhåret pige ved siden af hende, der begyndte st snakke til hende
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 7, 2018 10:00:52 GMT
Lexa stod og talte med Cassie mens de drak, engang imellem gik de op og fik en ny drink, og Lexa blev mere og mere fuld. Lexa og Cassie gik ud på dansegulvet og dansede sammen, mens de grinte og snakkede. Lexa så kort op på Tricia og gik over til Cassie "hun fandt en og snakke med" sagde Lexa til Cassie og Cassie så på Tricia og smilede og nikkede til Lexa, Lexa havde fortalt Cassie lidt om Tricia, og de var begge to glade for at Tricia havde fundet en og snakke med. Lexa og Cassie dansede lidt inden de satte sig ned i sofaen for at tag en smøg, de sad ved siden af hinanden og snakkede mens de røg og drak deres drinks.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2018 12:28:14 GMT
Tricia stod og prøvede st lytte til hvad den mørkhåret pige sagde selvom det var lidt svært, da hun var blevet mere fuld og hendes tanker mest gik på Lexa, pigen holdt en kort pause og Tricia skulle loge til st sige noget, da pigen tog hendes hånd og trak hende med ud på danse gulvet og begyndte at danse op ad Tricia og pludselig kom en fyr og dansede op af dem begge to, Tricia havde mest lyst til st danse med Lexa, men hun virkede ikke interesseret i Tricia, så Tricia begyndte også at danse og lod fyren og pigen danse op af sig, hvis Lexa ikke gad hende måtte hun prøve, st få det bedste ud af denne her fest, hvor hun ikke kendte nogle, så hun lod sig rive med, hun håbede da stadig at Lexa ville vise interesse for hende, men hvis Lexa ikke gjorde det til denne fest, ville Tricia opgive at prøve mere
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 7, 2018 12:36:20 GMT
Cassie så på lexa "hende Tricia tøsen virker meget interesseret i dig" sagde cassie og smilede, lexa så kort på Tricia og så på cassie igen "det er hun også" sagde lexa "og hvad med dig... finder du ikke hende intressant" spurgte cassie, lexa træk på skulderne "hun er vel meget sød, men hun er meget ivrig og det kan jeg ikke li, desuden ved jeg ikke engang om jeg er til piger, jeg har aldrig vært sammen med en pige før" sagde lexa og cassie så på hende "har du aldrig lavet noget med en pige før" spurgte hun og lexa rystede på hovedet. Cassie smilede og kyssede lexa, lexa fik et chok men gengælde kysset, cassie slap hende igen og så på hende "hva så" sagde cassie og grinede, lexa så på hende "Ja Okay, det var faktisk meget rart" sagde lexa og følte sig meget forvirret, heldigvis kunne ingen høre dem pga. Musikken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2018 13:17:25 GMT
Tricia stod og dansede og kom til st kigge over mod Lexa og cassie og så dem kysse, et sug jog gennem kroppen på hende pg hun blev faktisk lidt ked af det inden i, men i stedet for at blive vred og lave en scene, gik hun hen til cassie og Lexa, hvad så deler i ud af, de der kys eller hvad sagde Tricia og grinede lidt af sin egen snak og kiggede fra den ene til den anden
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 7, 2018 15:09:34 GMT
Cassie og Lexa sad og grinede da Tricia kom over, Cassie så op på Tricia og så på Lexa som bare så væk, Cassie så på Tricia "tjo, jeg gør engang imellem" sagde Cassie og grinede igen, Lexa smilede svagt, men kiggede bare væk, hun havde ikke løst til at se på Tricia lige nu, hun var så forvirret, Cassie så på Lexa og så på Tricia "går du ikke med op og henter noget og drikke" spurgte Cassie og rejste sig og så afventende på Tricia, hun viste godt at Lexa måske bare lige havde brug for at sidde lidt alene. Cassie og Lexa havde kendt hinanden længe så hun viste godt at Lexa havde brug for at være alene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2018 18:44:34 GMT
Tjo det kan jeg vel godt sagde Tricia og træk på skuldrene og kiggede kort på Lexa som så den kiggede den anden vej, vi tilbage snart sagde Tricia ud i luftennog begyndte st gå op mod bare Stille og roligt så hun ikke faldt, det ville ogps være pinligt hvis det skete og hun var rimelig fuld lige nu, så hun koncentrere sig om st gå så lige som muligt, hvilket hun klarede okay, mærkeligt nok
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 9, 2018 11:27:14 GMT
Cassie gik med Tricia, hun så på hende "er du fuld" spurgte hun med et smil, cassie kunne godt se at Tricia prøvede at gå lige, cassie gik op i baren og bestilte noget og drikke, det var godt at det var gratis. Lexa sad lidt for sig selv, Julie gik over til hende og sagde noget til hende, lexa rejste sig og de gik udenfor, heldigvis uden at nogen så dem, de stod og fik en smøg og havde deres drinks i hånden mens de stod og snakkede om lexas tænker og følelser som var meget forvirrende lige nu. Lexa havde enlig mest løst til bare at gå hjem lige nu, men Julie fik hende overtalt til at blive, så de stod bare og snakkede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2018 12:47:41 GMT
“Det kan man vel godt sige” sagde Tricia og grinede, men holdt hurtigt op igen, da det gjorde hendes gang mere besværligt, Tricia kom op til cassie i baren, “jeg tror du er nødt til st bære de drinks selv” sagde hun og smilede til Cassie, “hvad er der med Lexa, er hun ikke til piger eller hvad” udbrød Tricia kort efter og prøvede at få øjn kontakt med cassie
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 9, 2018 19:31:58 GMT
Cassie så på Tricia og grinede lidt "jeg skal nok bære dem" sagde hun og tog de to drinks, hun så på Tricia og sukkede stille og aftalte drinksne fra sig "hør, jeg ved godt du er vild med lexa, og det ved hun også godt, men lexa har aldrig vært sammen med en pige før, lexa har haft en kæreste i hele sit liv, og det var ikke det bedste forhold for hende. Det var derfor jeg kyssede hende, for at se om hun måske var til piger, og nu er hun meget forvirret, for det sætte åbenbart nogen tænker i gang... hvis jeg var dig, så ville jeg bare være glad for at ha hende som ven, og lade vær med at være for ivrig omkring Det, og hvis i så ender sammen så er det fint, men lad vær med at presse hende, hun har haft et hårdt liv, og er endelig begyndt at få et godt liv, men hun er utrolig nem at ødelægge, så hold dig til jeres venskab og se hvad der sker i fremtiden... okay" sagde cassie roligt og så sødt som muligt, hun ville ikke gøre Tricia ked af Det, men hun ville kun passe på lexa og det håbede hun a Tricia forstod.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2018 19:49:05 GMT
Tricia stod stille så god hun kunne og lyttede til de ord Cassie sagde okay skal nok lade hende være sagde Tricia og sukkede efter st cassie var holdt op med st forklare om Lexa, Tricia tog sin drink i hånden og tog en tår af den, Tricia viste ikke om hun kunne lade Lexa være helt men hun ønskede helelr ikke at skade hende, så hun besluttede sig for at lade hende være i hvertfald i noget tid og så måtte hun jo se tiden sn selvom hun ikke var særlig god til det, men hun ville gøre det for Lexas skyld
|
|
|