Lexa Griffin
•
Magiker
Fødselsdag: 24.05.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Lexa Griffin on Oct 21, 2018 14:31:14 GMT
Lexa stod bag baren og betjente en kunde. Klokken var omkring 2 om natten og baren var fyld med mennesker, Lexa sukkede stille *4 timer og så har jeg fri... typisk Lørdag aften" tænkte hun for sig selv da hun lavede en drink og satte den foran manden som havde bestilt den. Manden så på hende og smilede "lidt ekstra" sagde han roligt og lå nogen mønter på bordet "tak" sagde Lexa og smilede stille og tog i mod mønterne, manden tog fat i hendes håndled "hvad med en dans smukke" sagde manden, Lexa fjernede hans hånd "nej tak" sagde hun roligt. Manden forsøgte igen "stop, eller jeg kalder på udsmideren" sagde Lexa irriteret og gik væk fra manden som bare så surt på hende.
Lexa gik ud bagved og flyttede nogen kasser, hun gik udenfor og stod i gyden bag baren og tog en smøg. Lexa sukkede og så op på den stjerneklare nattehimmel. Lexa gik ind i baglokalet igen og fandt nogen ting frem og satte dem på køl. Hun gik hen i baren igen og betjente de kunder som hun skulle. Det her var hendes liv nu, gid det ikke var, men noget skulle hun leve af.
//OOG: Dette emne er tiltænkt @tricia//
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2018 12:02:20 GMT
Tricia have siddet i baren og stirret ned i sin drink i et stykke tid, hun var gået på bar hvilket hun egentlig ikke gjorde så tit, men hun have brug for at komme lidt væk hjemmefra og væk fra sine tanker bare for et stykke tid, hun blev afbrudt i sine tanker ved at der var en det sagde ordet stop, hun kiggede op og i retningen mod personen der have sagt det, det var en ung kvindelig bartender, Tricia synes hun virkede bekendt, men hun huskede ikke lige hvorfra, skulle hun blande sig elelr lade være nåede hun kort at tænkte, men inden hun nåede st reagere var den unge kvinde gået ud bagved, Tricia blev siddende og kiggede efter hende og så derefter kort på manden, hvis du røre hende en gang til skal jeg komme efter dig tænkte Tricia og tog en tår af sin drink, der gik ikke lang tid før den unge kvinde var tilbage bag baren igen, Tricia rejste sig og satte sig på en stol lidt tætter på den unge kvinde, har jeg ikke set dig et sted før sagde hun og kiggede på den unge kvinde som nu stod ikke ret langt fra hende og betjente en af de andre kunder
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 22, 2018 14:36:54 GMT
Lexa stod og lavede den drink som en af kunderne havde bestilt, så hun stod med ryggen til folk da nogen snakkede til hen, hun så kort over skulderen for at se hvem der havde snakket til hende, Lexa lukkede kort øjnene *hvis jeg fik penge for hver gang jeg høre den sætning så ville jeg være rig nu* tænkte hun for sig selv inden hun vendte sig om og gav drinken til den som havde bestilt den og tog i mod pengene og lå dem i pengekassen. Lexa gik over til den pige som havde snakket til hende, hun så på hende og syntes hun virkede lidt bekendt men hun viste ikke hvor fra "det ved jeg ikke... måske her, jeg har arbejdet her i nogen år efter hånden" sagde Lexa roligt og gik over til en kunde og betjente kunden, en pige kiggede ind fra baglokalet "Lexa" råbte pigen, Lexa kiggede på hende "ja" sagde hun roligt "kan du hjælpe mig her ude bagved, kasserne er for tunge" sagde pigen "lad mig tag dem... kan du lige tag baren imens" sagde Lexa "selvfølgelig... tak" sagde pigen og gik ind i baren, Lexa gik ud bagved og satte de tunge kasser på plads og gik ind i baren igen "sådan... de er sat på plads" sagde Lexa og pigen smilede "tak" sagde hun roligt og gik ud bagved igen. Lexa betjente bare kunderne som jo var hendes job.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2018 16:05:37 GMT
Den unge kvinde virkede ikke så snaksagelig, men Tricia var blevet nysgerrig og ville høre mere om hvem denne unge og rimelig kønne kvinde var og Tricia skulle lige til st præsentere sig selv, da der blev råbt navnet Lexa, den unge kvinde forsvandt igen og kom tilbage efter noget tid, Nu ved jeg hvem du er sagde Tricia højt og så på Lexa, vi gik på samme kollegie og årgang sagde Tricia og tømte sin drink, jeg vil godt have en til af dem her sagde Tricia og pegede på sin drink, jeg hedder Tricia sagde Tricia og smilede til Lexa
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 22, 2018 16:23:48 GMT
Lexa stoppede op og så på pigen som præsenterede sig som Tricia og nikkede kort "okay" sagde hun kort. Lexa så på det tomme glas og nikkede. Hun tog glasset og lavede en drink mere til Tricia og stalte den på bordet og ventede på at Tricia betalte for den. Lexa så rundt i baren der var flere der ventede, hun så på Tricia igen og ventede på betalingen så hun kunne komme videre, Lexa havde ikke tid til at stå og småsnakke, lige nu var det den travleste tid på natten.
//OOG: Sorry kort//
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2018 16:46:50 GMT
Du vist ikke den store snakker, men det var du heller ikke på skolen , så du husker mig nok ikke sagde Tricia mens hun fandt penge frem, vi kan finde et sted og snakke når du har fri eller du kan gå med hjem til mig, hvis du vil sagde Tricia og kiggede på Lexa, mens hun lagde pengende på bordet foran Lexa og kiggede hende roligt i øjnene og ventede på svar
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 22, 2018 17:31:55 GMT
Lexa tog i mod pengene "hør, jeg har ikke rigtig tid til at snakke, jeg har et arbejde og passe... desuden kan jeg ikke huske alle dem jeg har gået i skole med, det var en stor skole og der var mange elever, men jo jeg kan godt huske dig... men lige nu må du ha mig undskyld, jeg har kunder der venter... nyd din drink" sagde Lexa roligt og gik videre til de andre kunder og tog i mod deres bestilling. Lexa havde oplevet mange underlige ting på det her arbejde, men det her var noget af det mærkeligste. Lexa var før blevet inviteret hjem til fremmede, men det var som regl fulde mænd, som hun havde fået udsmideren til at smide ud bagefter fordi de ikke kunne lade hende være i fred. Lexa gik over til anlægget og skiftede musik efter en kundes ønske og gik videre med at betjene kunder. Lexa fandt en bakke frem og gik rundt til de forskellige borde for at fjerne tome glas og flasker og tøre borde af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2018 17:49:58 GMT
En afvisning tja hvad havde hun også regnet med, tænkte Tricia for sig selv, Tricia tog en tår af sin drink og rejste sig og tog sin drink og gik hen til Lexa, hør jeg ved godt du har travlt og det var ikke for at trænge mig på, så måske en anden gang, jeg trænger til st snakke med nogle andre end jeg plejer og du har altid virket interesandt, du kan bare sende en ugle eller også kan du ringe til mig, du har vel en telefon, Tricia smilede skævt til Lexa, mens Hun fiskede et stykke papir op af lommen i hendes bukser og gav Lexa det i hånden, Tricia gik helt hen til Lexa og jeg bider ikke med mindre du spør om det sagde hun og smilede igen til Lexa og tog endnu en tår af sin drink
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 22, 2018 18:01:47 GMT
Lexa så på Tricia da hun sagde ugle og så rundt "er du sindssyg" hviskede Lexa "der er altså også mugglere her inde" sagde Lexa stille. Lexa så på papiret og så på Tricia "jeg må ikke tag i mod nummre fra kunder" sagde hun roligt og gav Tricia papiret igen og fortsatte sit arbejde som hun skulle med at tøre borde af og samle tomme glas og flasker sammen. Lexa gik om bag baren igen og tørte disken af. Lexa betjente nogen kunder og så på en pige som også stod bag baren "kan du klare den selv 10 minutter, jeg trænger til noget luft" spurgte Lexa og pigen nikkede "ja gå bare ud, jeg kalder hvis det er" sagde pige "tak Julie" sagde Lexa og gik ud bagved og ud af bagdøren ud til gyden for at få sig en smøg hvilke hun virkelig trængte til *man må sige at hende Tricia stadig er meget ihærdig* tænkte Lexa mens hun røg, hun kunne godt huske Tricia, som den pige der bare ikke ville lade hende være i fred da de gik i skole.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2018 18:16:36 GMT
Tricia så efter Lexa og tog endnu en tår af sin drink, Tricia havde aldrig være en person der bare gav op, så hun fulgte efter Lexa da hun så hun gik udenfor, hey gir du en smøg spurgte Tricia da hun lidt efter fandt Lexa udenfor, mig slipper du ikke så let af med, det burde du vide sagde Tricia og smilede til Lexa og slap af muggler ved alligevel ikke hvad vi snakker om og betrækt mig som en gammel skole kammerat, så gør et nr vel ikke så meget sagde Tricia og smilede igen skævt til Lexa mens hun ragte hende papiret igen
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 22, 2018 18:59:12 GMT
Lexa fik et chok da nogen snakkede til hende og så på Tricia og sukkede "nej det har jeg efterhånden fundet ud af at jeg ikke gør" sagde Lexa lidt irriteret. Lexa rækte hende en smøg "her" sagde hun roligt. Lexa så på papiret "jeg må stadig ikke tag i mod det så længe jeg er på vagt okay, uanset om du så er fra skolen eller ej" sagde Lexa og tog ikke i mod papiret men røg sin smøg, hun skulle snart ind igen, hun havde trodsalt et job og passe "normalt går jeg her ud for at få lidt fred fra de gæster der er i baren" sagde Lexa lettere irriteret, hvorfor kunne den tøs ikke bare forstå at Lexa ikke havde tid til at snakke lige nu. Lexa blev virkelig irriteret på hende, og hun var også ved at være træt, Lexa så på sit ur *fedt, stadig 3 timer før jeg har fri* tænkte Lexa og sukkede og røg sin smøg. Lexa så på Tricia "jeg skal ind igen, jeg har et arbejde og passe" sagde Lexa og røg sin smøg færdig så hun kunne komme ind igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2018 19:13:30 GMT
Tricia træk på skuldrene og puttede papiret i lommen igen og tog imod smøgen, har du også noget ild spurgte hun, da Lexa havde snakket færdig, jeg ved godt du er på arbejde, det var også derfor jeg ville snakke med dig når Du har fri, men måske er du slet ikke interesseret i, at snakke med mig, det også okay vi behøver ikke snakke hvis du ikke vil, Tricia tog endnu en tår af sin drink, som hun stadig havde i den anden hånd, hun kunne godt mærke Lexa blev lidt irreteret på hende og Tricia ville ikke skræmme hende væk, men hvis Lexa ikke have Lyst til st snakke med hende lige nu, ville hun prøve igen på et andet tidspunkt, nu viste hun hvor hun arbejde og så længe at Lexa ikke havde bedt hende skride og lade hende være i fred ,ville Tricia forsætte med at lære Lexa bedre at kende, men det lød til det måtte vente, tænkte hun og tog endnu en tår af sin drink, du laver forresten gode drink sagde Tricia og smilede igen til Lexa får st få hende til at slappe lidt af og hold op med at være irreteret på hende
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 22, 2018 19:45:47 GMT
Lexa rækte hende en lighter "bare behold den, jeg har en mere der inde" sagde Lexa roligt. Lexa så på Tricias drink "husk og gå ind med det glas igen, normalt må i ikke tag jeres drinks med ud" sagde Lexa roligt. Lexa nikkede "tak, men jeg tror heller ikke jeg havde fået jobbet hvis jeg ikke kunne lave drinks" sagde Lexa og smilede skævt og blinkede til Tricia med det ene øje "jeg må ind" sagde hun roligt og gik mod døren så hun kunne komme ind og passe sit job igen. Lexa var ikke ligeså asocial som hun var i skolen, men hun havde stadig sine grænser og der skulle ikke meget til at overskride dem. Lexa skulle ind og passe sit job igen, hun glædet sig til at få fri, desværre havde hun dobbeltvagt den her aften så der var stadig nogen timer til hun havde fri, men hun glædet sig til at kunne komme hjem, få sig en drink og slappe af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2018 20:16:56 GMT
Tricia tog i mod lighteren og sendte Lexa et stort smil, da hun blinkede til hende, jeg ryger den her og så skal jeg nok komme ind og give dig glasset, når det nu er sp vigtigt for sig sagde Tricia med lidt sjov i stemmen og blinkede tilbage til Lexa, vent jeg kunne også tage med dig hjem slyngede Tricia hurtigt ud, sådan lidt for sjov, da hun nok godt viste st Lexa helst ville være fri, men hun kunne ikke lade være og inderst inde mente hun det også, hun ville meget gerne med Lexa hjem, men det behøvede Lexa ikke st vide ikke endnu, Tricia tændte smøgen og begyndte at ryge på den, mens hun ventede på, st Lexa nok ville blive lidt irriteret igen og slynge noget mindre behageligt tilbage i hovdet på hende
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 22, 2018 20:31:05 GMT
Lexa stod i døren, hun så på Tricia "nu må vi se" sagde hun roligt og smilede skævt og forsvandt ind af døren igen som lukkede bag hende. Lexa gik ind til baglokalet igen og smilede svagt for sig selv "nogen tøsser ved bare ikke hvornår de skal stoppe" sagde Lexa stille, en anden pige som stod der ude så på hende "hva så" sagde hun og Lexa smilede "det er bare en pige fra min gamle skole, først ville hun ha mig med hjem til hende og nu vil hun med mig hjem" sagde Lexa og grinede lidt, pigen grinede "så det er ikke kun mænd der finder dig atraktiv" sagde pigen "ha ha... hvor er du sjov Katrine" sagde Lexa og de grinede begge to mens de gik rundt i baglokalet og snakkede.
|
|
|