Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2018 20:41:04 GMT
Tricia stod og røg smøgen færdig og smilede for sig selv imens, Lexas svar havde overrasket hende meget, det var ikke lige det svar hun havde regnet med, men hun var glad for det var det svar hun havde fået og hun besluttede sig for at bestille en drink mere og hænge ud i baren og snakke med nogle andre selvom hun helst ville snakke med Lexa, men hun ville ikke forstyrre hende mere i sit arbejde og hvis hun ville have Tricia med hjem når hun havde fri kunne Hun bare sige det, når tiden var inde, Tricia slukkede smøgen og drak sin drink færdig og gik ind og satte sig ved baren igen og faldt i snak med en anden pige der tilfældigvis sad i baren da hun kom ind, i mens hun ventede på st Lexa kom tilbage til baren så Tricia kunne bestille endnu en drink af hende
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
Fødselsdag: 24.05.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Lexa Griffin on Oct 23, 2018 10:05:50 GMT
Lexa gik bagved et stykke tid til hun var færdig der ude. Hun gik ind i baren igen og så Tricia sidde og snakke med en eller anden pige, Lexa rystede kort på hovedet og gik over til dem "kan jeg hjælpe jer med noget" spurgte hun roligt og rækte en øl til en fyr som havde bestilt den, han betalte og gik ned til sit bord. Julie kom over til Lexa "Lexa vi har en der fylder 18 har jeg lige fået af vide" sagde Julie, Lexa nikkede "okay, hvor mange gæster" spurgte Lexa "de er 7 personer, deres bestilling er her" sagde Julie og rækte en lille liste til Lexa "okay" sagde Lexa og så på Tricia og pigen "undskyld mig" sagde Lexa og gik over og lavede de 7 drinks der stod på listen og satte dem på en bakke, Lexa nikkede til Julie og Julie satte en fødselsdagssang på anlægget mens Lexa gik gennem folk og ned til det bord hvor de 7 mennesker sad og stalte bakken og ønskede den pige som fylde 18 tillykke med fødselsdagen inden hun gik op i baren igen og tog i mod folks bestillinger.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 23, 2018 13:55:12 GMT
Tricia skulle lige til at bestille en drink af Lexa, da Tricia og den anden pige blev inviteret med ned til fyren, der lige havde betalt sin øls bord og da Tricia ville bestille var Lexa hurtigt videre, pigen rejste sig og fulgte efter fyren, jeg kommer om lidt sagde Tricia og kigged på pigen, som nikkede forstående tilbage og vendte sig hurtigt om igen og gik ned og satte sig ved fyrens bord, Tricia gik hen til Lexa og ventede på at hun kunne bestilte en drink af hende igen, jeg sætter mig ned ved det bord der nede sagde Tricia og pegede, på bordet med fyren og pigen og nogle stykker andre der allerede sad dernede, du siger bare til hvis du vil havde mig med hjem, sagde Tricia og smilede lidt smørret og får at gøre opmærksom på, at hun stadig var interesseret i at tage med Lexa hjem, hvis hun havde lyst, mens hun ventede på st Lexa skulle lave en drink til hende
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 23, 2018 17:35:07 GMT
Lexa tog imod Tricias bestilling og lavede drinken "jeg må ikke gå med kunderne hjem" sagde lexa og så kort rundt for at vise Tricia at hun skulle tie stille med det. Lexa sætte drinken foran Tricia og tog imod betalingen og gik videre for at betjene de andre kunder. Julie kom ind i bare og de gik og snakkede mens de arbejdede. Lexa skiftede sang ind imellem når en kunde ønskede et nummer, nu ville hun bare gerne ha fri.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 23, 2018 17:43:22 GMT
Det var Heller ikke det jeg sagde og det ikke meget man må her sagde Tricia højt og kiggede efter Lexa og tog drinken og gik ned og satte sig ved det bor med fyren og pigen fra før og faldt hurtigt i snak med med dem rundt om bordet, mens hun ventede på at Lexa havde fri og håbede inden i, at Lexa ville komme hen og invitere Tricia med hjem når hun havde fri
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 26, 2018 12:40:26 GMT
Timerne gik og folk begyndte at gå. Da Det endelig var tid til at få fri var der kun Tricia og hendes venner tilbage. Lexa gik ned til deres bord "vi lukker nu, så vi er nød til at bede jeg om at gå" sagde Lexa roligt og smilede kort til dem inden hun begyndte at gå rundt og tøre bordene af og sætte stole op, hun ryddede op i baren mens julie gik og fejede og den slags. Lexa gik ud bagved og satte de sidste kasser på plads og fylde køleskabet så det var klar til når de skulle åbne igen. Lexa gik rundt sammen med Julie, musikken spillede stille i baggrunden så de havde noget og lytte til. Da oprydningen var færdig slukkede Lexa for anlægget og gik ud og tjekkede badeværelserne at der ikke sad nogen inden de skulle låse. Julie havde taget sin jakke på og tog Lexas med ind til hende så de kunne gå når de var færdige. Da der ikke var flere folk og alt var gjort tog Lexa sin jakke på og låste døren, og fulgte med Julie ud af bagdøren og låste den. Julie og Lexa tændte en smøg "endelig fri" sagde Julie, Lexa nikkede "ja, endelig kan man komme hjem i seng" sagde Lexa og de grinede begge to mens de gik ud af gyden for at komme ud til hovedgaden
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 29, 2018 12:39:51 GMT
Folk kiggede kort på Lexa og rejste sig op og tog deres jakker og begyndte at gå ud af døren, Tricia var den sidste der rejste sig og tog sin jakke og kiggede efter Lexa, men valgte at følge efter de andre ud af døren, hun hånde hun kunne fange Lexa udenfor i stedet, der var nogle stykker af de andre der var stoppe op på gaden lige ude foran, Tricia stoppede også op og fik en smøg stukket i hånden og faldt igen i snak med dem
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 29, 2018 16:06:13 GMT
Lexa snakkede med Julie og røg en smøg mens de gik ud foran baren. de stoppede ude foran hvor Tricia og hendes venner stadig stod. Lexa så på Julie "skal du ha et lift hjem, det ligger jo lige på vejen" spurgte Lexa roligt og fandt sine nøgler frem, Julie så på hende og nikkede "det vil jeg gerne, så kommer jeg hurtigere hjem" sagde Julie og de grinede begge to "ja det er sandt" sagde Lexa og røg sin smøg sammen med Julie inden de skulle køre. Julie og Lexa stod bare og snakkede om deres arbejdsdag mens de røg "så du har der fyren som blev ved med at flirte med mig da jeg stod i baren" spurgte Julie "ja, det var så klamt, han kunne ha vært din far" sagde Lexa og de grinede begge to og snakkede videre mens de røg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2018 12:59:54 GMT
Tricia fik øje på Lexa og røg sin smøg færdig og sagde farvel til sine nye venner og gik over til Lexa, hey hvor skal i hen og giver du et lift spurgte Tricia og smilede, da hun så Lexa stod med sine nøgler fremme
Sorry kort
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Oct 31, 2018 9:26:03 GMT
Lexa og Julie blev afbrudt i deres samtale, de så på Tricia "vi skal bare hjem" sagde Julie. Lexa så på Tricia og så på sine nøgler "hvor skal du ha et lift til" spurgte lexa roligt, hun har ikke køre ud i den anden ende af byen hvis det var det. Julie og lexa røg deres smøg mens de ventede på svar fra Tricia
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 5, 2018 15:13:04 GMT
Bor i da sammen spurgte Tricia hurtigt og kiggede fra Julie til Lexa... hvis du køre mig til det gamle hus ved parken er det fint sagde Tricia og kiggede Lexa i øjnene. Tricia var ligeglad hun hvor hun blev sat af, det var ikke vigtigt, hun kunne komme hjem de fleste steder fra, hun ville godt tilbringe mere tid med Lexa, hun viste ikke hvornår hun ville få hende st se igen, så det var hendes mål lige nu og hun ville ikke lade en tur med Lexa gå til spilde, heller ikke selvom Julie var der
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Nov 6, 2018 11:22:45 GMT
Julie og Lexa grinede lidt "nej, vi bor ikke sammen... Lexa køre lige forbi min lejlighed på vej hjem så hun giver mig bare et lift" sagde Julie og så på Lexa. Lexa stod og tænkte lidt *Det gamle hus ved parken* tænkte hun og nikkede "jo, det kan jeg godt, det ligger ikke så langt fra mig af" sagde hun roligt og de røg færdig "skal vi køre" sagde Lexa og gik over til p-pladsen og hen til sin bil. Det var ikke den fedeste bil, men den virkede og den kunne køre, og hun syntes selv den var fin. Lexa's bil var sort og så var der malet en flamme på hver side af den, Lexa elskede flammer. Lexa låste bilen op og satte sig ind på føresædet. Julie så kort på Tricia og så på bilen "du kan bare sætte dig på passagersædet" sagde hun roligt og satte sig ind på bagsædet, Julie havde regnet ud at Tricia gerne ville være tæt på Lexa, så det lod hun hende gøre, det var ikke Julie der blev såret når det gik galt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 7, 2018 15:03:24 GMT
Tricia kiggede kort på Julie da hun sagde noget til hende, Tricia forsøgte st skjule et smil, da Julie sagde hun bare kunne sætte sig ind ved sigen sf Lexa, Julie havde heldigvis forstået hvad Tricia ville eller i hverfald noget sf det, Tricia satte sig ind i bilen ved siden af Lexa og lukkede døren efter hende, har i arbejdet sammen længe røg det ud af Tricia
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Nov 8, 2018 10:21:47 GMT
Lexa og Julie lukkede dørene. Lexa tændte bilen og begyndte at køre, hun så kort på Tricia og så på vejen igen "øhm... hvor længe er det vi har arbejdet sammen" sagde Lexa og så kort i bagspejlet og så på vejen igen, Julie tænkte sig lidt om "2 år tror jeg det er ved at være" sagde Julie og Lexa nikkede "det kan godt passe" sagde Lexa roligt og tændte for varmen og tændte for musikken som så spillede lidt i baggrunden. Lexa kørte roligt gennem byen for at komme hjem til Julie først, Julie sad på bagsædet med sin mobil og skrev "Chris har skrevet" sagde Julie, Lexa smilede stille "nååå... hvad skriver hun" spurgte Lexa stille "hun spørg om vi kommer til fest, hun vil rigtig gerne se os igen" sagde Julie, Lexa grinede "det tror jeg ikke, jeg er død træt" sagde Lexa og Julie nikkede "måske en anden gang" sagde Julie og Lexa nikkede "det kan vi sagtens finde ud af, men ikke efter en arbejds dag" sagde Lexa og Julie grinede "nej helst ikke" sagde Julie og de grinede begge to.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 9, 2018 13:41:40 GMT
Tricia så fra den ene til den anden, mens de grinede, det lyder til i kender en del fra denne side af byen sagde Tricia ud i luften, men højt nok til både Lexa og Julie kunne høre det, bliver der tit holdt fester her omkring spurgte Tricia og så igen fra den ene til den anden
|
|
|