Lexa Griffin
•
Magiker
Fødselsdag: 24.05.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Lexa Griffin on Nov 12, 2018 17:07:12 GMT
Lexa og Julie så på Tricia, lexa så på vejen igen "tjo... vi kender lidt til den" sagde Julie. Lexa smilede "Julies kæreste bør her i området så vi er her ret tit" sagde lexa. De grinede begge to "der bliver holdt rigtig mange fester her, især fordi det er så tæt på byen" sagde Julie og lexa smilede. Lexa så kort i bakspejlet og så på vejen igen. Julie så på Tricia og så på lexa "hvor kender i enlig hinanden fra" spurgte hun roligt. Lexa så kort på Tricia og på vejen igen "vi gik i skole sammen" sagde lexa roligt og Julie nikkede bare, og så på sin mobil "ej Chris bliver ved, hun vil ha os med til festen" sagde Julie og lexa sukkede "Okay, så skriv til hende at vi lige skal hjem og gøre os klar først" sagde lexa og Julie nikkede og skrev på sin mobil. Lexa skiftede retning "det var ved det gamle hus ved parken du skulle sættes af ikke" spurgte lexa og så kort på Tricia inden hun så på vejen igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 12, 2018 17:46:40 GMT
Tricia så ud sf vinduet og trak på skulderen som et slags okay, til hvad de fortalte om fester i denne den af byen og lyttede videre til Julie og Lexas, snakken frem og tilbage og pludselig var de ved det gamle hus, tja jeg kan jo også bare tage med til den der fest i skal til sagde Tricia højt og kiggede halv smilende og med et glimt i øjet , fra den ene til den anden og endte med, at kigge på Lexa et lille stykke tid, inden hun tog sig selv i det og så ud af vinduet igen
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Nov 12, 2018 20:44:48 GMT
Lexa holdte ind ved det gamle hus ved parken, hun så på Tricia og så på Julie med et 'Hvad siger du blik, Julie så på Tricia og smilede skævt "jeg høre lige Chris om det er okay" sagde Julie og skrev på sin mobil, efter kort tid kom der svar tilbage "hun siger det er okay" sagde Julie, lexa nikkede "Okay" sagde hun roligt "Du har stadig min kjole, den røde du lånte ikke" spurgte Julie og lexa tænkte lidt "jo... så vi køre bare hjem til mig" sagde hun roligt og kørte igen, så de kunne komme af sted og gøre sig klar, lexa så på vejen mens de kørte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2018 17:11:59 GMT
Tricia så fra den ene til den anden og smilede lidt for sig selv, hun var glad for at hun kunne komme med til festen for så kunne hun måske komme lidt tætter på Lexa, Tricia havde prøvet at komme ind på Lexa på en måske lidt frembrusende måde og drt havde ikke virket så nu ville hun prøve på en anden måde i stedet for at se im det ville virke, Tricia viste ikke om Lexa overhovdet var interesseret i hende, men der var noget ved Lexa der gjorde st Tricia ikke ville opgive hende, men hun måtte prøve at ændre taktik hvis det måske skulle lykkes.....Måske du også har noget jeg kan låne slyngede Tricia ud lidt tid efter
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Nov 16, 2018 17:30:00 GMT
Lexa holdte øjnene på vejen, hun stoppede ude foran et hus da Tricia sagde noget "har du ikke allerede fest tøj på" spurgte Julie undrende, lexa så på Tricia "måske, jeg lover ikke noget" sagde lexa roligt og gik ud af bilen ligesom Julie, og de gik op mod det fine lille hus som lexa boede i. Lexa åbnede døren og tændte noget lys og gik indenfor, lexa smed sig i sofaen og tog en smøg "jeg vil lige ryge før vi gør noget som helst" sagde lexa og Julie var enig og sætte sig i en stol og tog en smøg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2018 17:44:06 GMT
jo jeg er bare nysgerrig på hvad hun har sagde Tricia og grinede lidt og smilede til Julie, det okay jeg beholder bare det her tøj på sagde hun og så på Lexa og fulgte med dem ind i Lexas hus og satte sig for enden af sofaen, er det en der kan undvære en smøg spurgte Tricia og kiggede fra den ene til den anden for at vente på svar
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Nov 17, 2018 9:43:53 GMT
Lexa så undrende på Tricia "er du nysgerrig for hvad for noget tøj jeg Har?.. Det var en underlig ting at være nysgerrig over" sagde lexa roligt. Lexa så på Tricia da hun spurgte efter en smøg "Du tag bare" sagde lexa og pegede på pakken der lå på bordet. Lexa så på Julie der sad med sin mobil og skrev med folk, lexa rystede bare på hovedet. De røg deres smøg færdig "nogen der vil ha en drink" spurgte lexa og rejste sig "Ja tak" sagde Julie "det sædvanlige" spurgte lexa og Julie nikkede og de grinede lidt begge to. Lexa gik over til sit skab og tog nogen flasker frem, mens hun ventede på svar fra Tricia
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 17, 2018 14:57:03 GMT
Tja jeg er ikke helt normal sagde Tricia og grinede kort, hun kunne godt høre det lød lidt fjollet når Lexa sagde det på den måde, Tricia tog en en smøg og tændte den med lighteren der lå ved siden af, jo tak vil meget gerne havde en drink, jeg drikker alt så bare find på noget sagde Tricia roligt og smilede til Lexa
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Nov 19, 2018 9:31:56 GMT
Lexa så på Tricia "nej det er gået op for mig" sagde hun roligt og hende og Julie grinte, lexa gik over i hendes lille mini bar og lavede 3 drinks og sætte tingene på plads og gik over med drinksne, hun sætte en foran Julie og en foran Tricia og tog selv en tår af hendes, hun så på Julie "skal vi gøre os klar" spurgte hun og Julie nikkede og rejste sig, lexa så på Tricia "vi kommer lige om lidt, du kan bare vente her, der er nogen chips i det skab der hvis du for løst" sagde lexa og pegede på et lille hjørneskab inden hende og Julie forsvandt ovenpå for at gøre sig klar, lexa havde bevist bedt Tricia om at blive nedenunder, da hun jo ikke kendte hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 29, 2018 11:20:01 GMT
Tricia Smilede skævt og røg sin smøg færdig og tog en tår af drinken, da den blev sat ved siden af hende, hun kiggede på Lexa og nikkede som et okay, til st der var Chips i skabet inden Lexa og Julie forsvandt ovenpå, Tricia tog endnu en tår af sin drink og hentede chipsene i skabet og lagde dem frem på bordet og tog endnu en tår af sin drink og satte sog igen i sofaen og prøvede st tænke over hvordan hun skulle gøre et større og bedre intryk på Lexa for st finde ud af om hun var interesseret i Tricia eller ej
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Nov 30, 2018 12:42:21 GMT
Lexa og Julie gik op på lexas værelse for at gøre sig klar, de tændte for musikken og gik og snakkede og grinede og drak af deres drinks. De gik og snakkede lidt om Tricia mens de var alene "Du ved godt hun er vild med dig" sagde Julie og lexa nikkede "det ved Jeg, men jeg er ikke glad for folk der er så ivrige som hun Er, i stedet for bare at tag det roligt og se hvad der sker" sagde lexa og de grinede roligt og fik gjort sig færdig og gik ned igen, Julie havde en flot rød kjole på som var medbringende og kort, og et par røde højhæle dertil. Lexa havde en sort medbringende kjole på som også var lårkort og et par sorte højhæle der til. De sætte deres hår og makeup og gik ned igen med deres drinks i hånden og grinede, de så begge to godt ud, hvilke også var meningen når nu de skulle til fest.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2018 15:51:17 GMT
Tricia tog en tår af sin drink og var næsten ved, at få den galt i halsen da hun så Julie og Lexa komme ned i deres festtøj, wauw i ser godt ud sagde hun lidt efter og smilede til dem og åbnede chips poserne og tog nogle og lagde posen på bordet, så de andre også kunne tage nogle, Tricia havde besluttet at hun ville prøve, at tage det lidt roligere omkring Lexa hvis hun kunne, hun ville i hverfald prøve, hun håbede på det ville hjælpe og Lexa måske selv ville begynde st vise interesse for Tricia, Tricia ville ikke opgive i hverfald ikke endnu
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 2, 2018 21:06:16 GMT
Lexa og Julie grinede lidt da Tricia nær havde fået hendes drink galt i halsen. De smilede til hende "tak" sagde de i kor. De sætte sig ned og tændte en smøg hver "vi ryger og drikker færdig og så går vi" sagde lexa og rejste sig og sætte noget musik på så de kunne komme lidt i fest humør inden de skulle af sted. Lexa og Julie fik drukket deres drinks og røget deres smøg og tog overtøj på "skal vi gå... Chris kimer mig ned om hvornår vi kommer" sagde Julie og lexa nikkede og de gjorde sig færdig så de kunne komme af sted.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 3, 2018 17:14:33 GMT
Tricia der efterhånden var blevet lidt fuld, havde spist lidt flere Chips og drak sin drinks færdig og rejste sig og fulgte med Lexa ig Julie ud i bilen og satte sig ind på forsædet igen
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 3, 2018 21:00:24 GMT
Lexa så på Tricia da hun gik over til bilen og grinede "hvad laver du?... vi skal ikke køre, jeg køre ikke når jeg har drukket, desuden bør Chris lige her over" sagde lexa og både lexa og Julie grinede og begyndte at gå, Chris boede lige rundt om hjørnet så de skulke ikke så langt "kan jeg overnatte hos dig, der er ret langt hjem på gåben" spurgte Julie og lexa nikkede "Selvfølgelig" sagde lexa og så bagud for at se om Tricia kunne følge med. Lexa syntes stadig det var sjovt at Tricia troede de skulle køre, lexa havde desuden låst bilen så Tricia ville alligevel ikke kunne komme ind i den
|
|
|