Lexa Griffin
•
Magiker
Fødselsdag: 24.05.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Lexa Griffin on Dec 10, 2018 6:20:38 GMT
Cassie så på Tricia og smilede lidt "du behøver ikke disideret at lade hende være, men bare nøjes med at være hendes ven og så se hvad der sker" sagde Cassie roligt og tog selv noget og drikke af sin drink. Tricias drink var ren cola, der var ingen alkohol i, Cassie tænkte det nok var bedst hvis hun lige fik noget uden alkohol når hun var så fuld som hun var. Lexa og Julie kom ind igen og gik over og satte sig i sofaen igen, mens de sad og snakkede og grinede, Lexa havde fået det bedre, men det var nok mest på grund af alkoholen, De sad og snakkede mens de drak deres drinks, Julie gik kort op for at hente to nye drinks og gik ned til Lexa igen med dem. Cassie blev stående sammen med Tricia, i tilfælde af at Tricia havde mere og snakke om.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2018 13:49:35 GMT
Ved ikke om jeg kan lade hende være, men må prøve sagde Tricia lavt og sukkede og tog en tår af sin drink, det fint med cola sagde Tricia lidt efter og blinkede til cassie er der andet jeg skal vide om Lexa eller skal vi bare sætte os ned og snakke med dem, tror alligevel ikke rigtig jeg kan danse lige nu sagde Tricia og smilede skævt, Tricia viste ikke helt hvad hun skulle gøre sf sig selv lige nu, hun ville gerne noget med Lexa men hun ville heller ikke presse hende, så måske var den eneste udvej lige nu, at lade Lexa være så meget som muligt, men snakke kunne man altid godt, selvom Tricia lige nu var for fuld til at vide hvad hun skulle snakke om, har du en cigaret så lad os gå ud og ryge først sagdde Tricia kort og tog endnu en tår af sin cola
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 16, 2018 15:08:01 GMT
Lexa og Julie sad og snakkede og grinede, mens de drak. Cassie så på Tricia "bare pas på overfor hende, hun er meget følsom selvom hun ikke vil vise det" sagde hun stille, cassie nikkede "Ja lad os tag en smøg så kan vi sætte os ned til Julie og lexa bagefter" sagde cassie roligt og så på Tricia "skal jeg ikke tag din cola så du ikke taber den" spurgte cassie roligt og så på Tricia, cassie havde en idé om at Tricia bare skulle holde sig til cola lige Nu, så det ikke gik galt. Cassie tog Tricia cola og begyndte at gå udenfor og tændte to smøger så de kunne ryge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2018 17:00:17 GMT
Det skal jeg nok udbrød Tricia og så på cassie, Cassie spurgte om noget men inden Tricia nåede at svare, havde cassie taget hendes sodavand og var gået udenfor, Tricia fulgte efter så godt hun kunne og stillede sig ved siden af cassie og tog den ene smøg og begyndte st ryge og bad lidt efter cassie om st få sin Cola igen
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 18, 2018 12:18:01 GMT
Cassie gav Tricia en smøg og gav hende colaen tilbage. Cassie stod roligt og røg, hun så ind på Lexa og Julie "tror mig, du er ikke den eneste der er vild med en som er svær at få" sagde hun stille og uden enlig helt at vide at hun sagde det. Cassie havde vært vild med Julie i det sidste lange stykke tid, men hun havde ikke sagt det til Julie, for Julie havde jo allerede en kæreste.
Lexa og Julie sad og snakkede da de pludselig hørte en der skreg, Lexa så op og så på Julie "det lød som Chris" sagde Julie, de rejste sig begge to, folk stoppede med at danse og kiggede forvirret rundt. Lexa og Julie løb ud i gangen og ud til badeværelset, og rigtig nok det var Chris der skreg, Lexa så på det som havde fået Chris til at skrige, Julie blev helt ligbleg og stod helt stille. Lexa så på hende "julie få folk ind i stuen" sagde hun hurtigt og Julie gjorde som hun sagde. Lexa satte sig ned ved siden af Chris og lå en arm omkring hende "kom, du skal ikke være her ude lige nu" sagde Lexa og løftede Chris op og gav hende til en af drengene som gik ovenpå med hende, Chris var fyldt op med blod. Lexa gik ud på badeværelset, på gulvet foran hende lå en ung pige som blødte kraftigt fra maven, Lexa forsøgte at stoppe blødningen, Lexa ville gerne bruge magi, men det ville bare blive opdaget så hun brugte sit førstehjælp og stoppede blødningen, hun tog sin mobil for at ringe 112.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 20, 2018 18:10:15 GMT
“Er du også vild med Lexa eller” Tricia tav og så på Cassie, “ eller Julie måske sagde Tricia, da hun godt kunne se på cassie, at hun stod og kiggede på Julie, Tricia tog en tår af sin cola og følte sig pludselig mindre fuld, er du okay, Tricia kunne godt fornemme at Cassie ikke var så meget for st snakke om det spurgte Tricia mens hun drak røg sin smøg færdig og drak det sidste cola og satte glasset på et lille rundt metal bor der stod i nærheden
Pludselig lød der skrig inde fra og Tricia skyndte sig ind efter lyden og masede sig igennem en masse mennesker og ud på badeværelset og fik øje på den blødende pige på gulvet og skulle lige til at trække sin stav men fik sp øje på Lexa der så ud til st have kontrol over situationen, Tricia gik helt hen til Lexa, varulv hviskede hun som et spørgsmål ind i Lexas øre og kiggede spørgende På Lexa
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 21, 2018 13:23:11 GMT
Cassie så på Tricia "ja jeg har det fint" sagde hun, men blev afbrudt af skrigende. Cassie smed sin smøg og skynde sig ind, hun så en af drengene gå ovenpå med Chris og fulgte efter dem.
Lexa så op da nogen kom ind, hun så på Tricia med et undrende blik "nej... kniv" sagde hun undrende, og fik stoppet blødningen, hun tog sin mobil og ringede 112, da de tog den "du taler med Lexa Griffin, en ung pige er blevet stukket i maven, jeg har fået stoppet blødningen, men vi har brug for en ambulance hurtigt.... nej hun er ikke ved bevisthed... tak" sagde Lexa og gav dem adressen og lå på, Lexa så på pigen "bare hold ud Josse, du skal nok klare den" sagde hun stille og sørgede for at holde blødningen lukket, og tjekkede om hun træk vejret, Lexa så på Tricia "kan du få folk væk fra gangen, og så gå ud og holde øje med ambulancen" sagde Lexa og så på Josse igen, mens hun kørte en hånd gennem Josses hår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 22, 2018 17:37:30 GMT
Tricia så fra Lexa og til den blødende pigen på gulvet og så på Lexa igen og nikkede da Lexa spurgte hende om noget, Tricia vendte sig om og begyndte at genne folk væk fra gangen og gik ud på gaden for at vente på ambulance, der gik ikke lang tid før ambulancen, kom og Tricia viste ambulance folkene hen til den blødende pige, som straks tog sig af hende og førte hende ind i ambulancen og lukkede dørende og skulle lige til at køre
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 22, 2018 21:12:24 GMT
Lexa holde kun øje med Josse indtil ambulancefolkene kom, Hun kiggede op på dem "jeg fik stoppet blødningen med det jeg lige havde ved hånden, vi ved ikke hvor længe hun har lagt her, det var Chris der fandt hende" sagde Lexa "og hvor er Chris nu" spurgte en af mændende "oven på, Josefine er hendes lillesøster, jeg kommer med Chris så hurtigt som muligt" sagde Lexa og ambulnacefolkene nikkede og tog Josse med sig og kørte. Lexa sad på badeværelsesgulvet lidt, hun så på sig selv, hendes sortekjole var dækket af blod, hendes hænder, arme, knæ og ansigt var dækket i blod. Lexa så ned i gulvet, men hun viste at Tricia var lige i nærheden "Tricia... ingen, og jeg mener.. INGEN, forlade det her hus" sagde Lexa sammenbidt, Lexa viste at politiet snart ville komme, der var trods alt sket en forbrydelse, og Lexa kunne høre politisirenerne. Cassie kom ned og blev næsten hel svimmel ved synet af alt blodet, hun samlede sig og så på Lexa "Vi har fået gjort Chris ren, hun er stadig meget ude af den, jeg tror det er bedst hvis du snakker med politiet" sagde Cassie, og Lexa nikkede bare og vendte sig om "Cassie, gå op til Chris, bliv hos hende til du høre andet" sagde Lexa stille og Cassie forsvandt oven på igen. Lexa gik ind i stuen, stadig indsmurt i blod og slukkede musikken og fik alle samlede i stuen, undtagen Chris, Cassie og drengen som var oven på. Lexa så på alle de berusede folk uden nogen form for følese i ansigtet, hun var følelseskold. Lexa så rundt "alle bliver her... ingen forlade det her hus... ingen drikker mere alkohol... hvis nogen forsøger at smutte her fra, så skal jeg personligt stoppe dem.... forstået" sagde Lexa koldt og alle gæsterne nikkede, folkene kendte Lexa og ingen af dem havde løst til at slås med hende, for de viste godt hvor farlig hun kunne være. Der gik ikke længe før 2 politifolk kom ind i huset, den ene træk Lexa til side efter hun fortalte at det var hende de skulle snakke med, den anden betjent begyndte at snakke med gæsterne, og der gik ikke længe før der kom flere betjente og de begyndte at spære huset af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2018 16:03:06 GMT
Tricia holdte sig i nærheden sf Lexa og så på Lexa da hun igen sagde noget til Tricia, “bare rolig de kommer ikke forbi mig” sagde Tricia højt og smilede til Lexa, Tricia fulgte med Lexa ind i stuen og prøvede at samle folk, uden rigtig noget held, men da Lexa sagde at alle blev hvor de var, faldt der lidt ro på og folk begyndte at snakke lidt mere stille og roligt, Tricia gik hen til Lexa “hvordan gør du og er du sikker på det ikke var et varulve angreb” spurgte Tricia, Tricia synes det hele havde set voldsomt ud, men hun havde heller ikke så meget forstand på sådan noget, så det kunne selvfølgelig også være en kniv der var brugt, Lexa nåede ikke at svare før der kom en betjent og træk hende til side
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Dec 29, 2018 20:17:36 GMT
Da lexa var færdig med at snakke med betjenten kom hun ind i stuen igen, betjenten var gået oven på for at tale med Chris. Lexa gik over til Tricia "beklager jeg nåde ikke lige at svare dig, men folk her ved godt at jeg kan slås og de fleste er bange for mig... Og nej jeg ved det var en kniv, jeg kender godt forskellen" sagde lexa, hun så på Tricia "vi bliver alle sammen kørt ind på stationen for at blive afhørt og fået taget fingeraftryk, vi er alle mistænkt lige nu" sagde lexa stille. Hun ville hellere advare Tricia da det virkede som om at Tricia ikke var van til det miljø som lexa enlig var I, folk til festen var fulde og påvirket af stoffer o.s.v, så det var et hårdt miljø.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2019 12:51:12 GMT
Tricia så på Lexa, da hun kom over til hende “det okay det hele, Jeg skal nok følge med” sagde Tricia, Tricia var vandt til mere end hun så ud til og hun vidste godt, at dette her var alvorligt, så hun tog det hele roligt, for hun viste at, det var nok det bedste hun kunne gøre lige nu, “er folk altid så voldelige der hvor du kommer og hvad med dig er du okay” spurgte Tricia og så Lexa i øjnene,
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 3, 2019 15:19:10 GMT
Lexa så på Tricia "lad os bare sige at det er ikke første gang jeg skal med politiet på stationen" sagde Lexa roligt. Lexa så rundt og så på Tricia "hmm... jaja jeg har det fint" sagde hun fraværende, hun havde det selvfølgelig ikke fint, hun var stadig indsmurt i blod, men hun lod som om hun var okay, det var en ren facade som hun holde. Rigtig nok kom der flere politibiler og folk fra festen blev sat ind i dem. En af drengene nægtede og var tæt på at ryge i håndjern, men Lexa gik der over og snakkede med dem og drengen gik lidt modvilligt med til at sætte sig ind i bilen. Cassie, Chris og Julie blev sat ind i en bil sammen, Lexa så på betjenten og bad om at blive sat i samme bil som Tricia da Tricia ikke rigtig kendte andre end Lexa, og det fik de lov til. Lexa gik over til Tricia "kommer du" sagde hun roligt og satte sig ind i en af politibilerne. Lexa tog selen på og lænede sig tilbage og lukkede øjnene for at slappe af. Lexahavde fået et tæppe omkring sig så bilen ikke blev indsmurt i blod også, Lexa måtte ikke gøre sig ren da det kunne være bevis nok til at frikende hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 15:39:20 GMT
Tricia kunne godt høre på Lexa, at hun ikke havde det fint, men hun sagde ikke noget, Tricia lyttede bare og fulgte med i hvad der ellers skete, “jeg kommer nu sagde Tricia og gik hen til den politibil Lexa sad i og satte sig ind ved siden sf Lexa og spændte selen og prøvede stadig at forholde sog roligt, hvilket gik okay
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 6, 2019 17:50:19 GMT
Lexa så på Tricia "vi bliver skilt æg når vi kommer på politistationen... Lige meget hvad de spørg efter så sig sandheden" sagde lexa roligt. Lexa viste ikke om Tricia nogensinde havde vært med til sådan noget her før så hun ville hellere advare hende end alt muligt andet. Lexa sad bare og så ud af ruden, hun så lille Josefine for sig igen og igen, alt det blod. Lexa pakkede sig godt ind i tæppet og prøvede virkelig at forholde sig i ro.
|
|
|