Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2018 18:42:00 GMT
Kayla kunne godt lide det her, bare at ligge og snakke med ham. Det gjorde hende tryg at vide han var i huset, for selvom Demyan måske spillede smart, så vidste hun godt at Scott ville vinde i den dyst. Trods alt var Demyan ikke nogen stor magiker og Scott var trods alt auror, hvilket da på sin vis var lidt samlejeet. Hun grinede som han gav hende ret: "Trescott Roden, altid en charmer" drillede hun og smilede til ham: "Ja ja en af gangen..." sagde hun og lagde sig lidt bedre til rette på puden: "Dig og Nikita har ikke planer om børn?" spurgte hun roligt og lidt mere alvorligt.
Hun smilede: "Det gør du måske ikke?" spurgte hun, hun havde ikke noget i mod at Scott var sammen med hvem han ville, det var jo hans liv - men hun var færdig med den type. Hun ville aldrig såres igen på den måde. "Det gør jeg heller ikke, men det er altså lidt svært at føle sig værdsat når mit første forhold var mig utro og mit andet forhold ikke ligefrem virker til at elske mig eller sin egen datter. Nu er jeg en runde-trunte med to børn, med to mænd... Yay" sagde hun ironisk og sukkede. Hun kunne slet ikke magte noget i sit hoved lige nu.
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
Fødselsdag: 14.05.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Texas, USA
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Kontoret for Misbrug og Grov Vold
Stilling: Aurorleder
C-box navn: Viggar
|
Post by Trescott Roden on Jul 17, 2018 12:31:26 GMT
"Jeg ved det, det er en af mine mange talenter." Jokede han og blinkede igen. Han var for det meste i stand til at charme sig i bukserne på hvem som helst, men han havde ikke udnyttet det så meget som han havde gjort i sine yngre dage, ikke efter hele episoden med Frigg til det der AA møde. Det var endt super akavet. I det hele taget havde han ikke været sammen med så mange efter Alyxia. Nogle enkelte one-night-stands og så Nikita, men det var også det. Scarlett, Ryans søster, var en af de "mindre heldige" one-nightere havde han hurtigt erfaret. Nu var han sammen med Nikita så nu var han kun sammen med hende.
Han spærrede øjnene lidt op og gloede så på Kayla med et næsten frygtsomt blik. Han rømmede sig, "nej vi har ikke rigtigt snakket om det, men nu er forholdet jo også så nyt - og vi har Tristan." Han havde faktisk ikke tænkt over flere børn. Han kunne godt lide tanken om en familie, men måske han var ved at blive for gammel til at forsøge at udleve den drøm. Igen havde han ikke planer om at skulle have flere børn med Nikita, ikke fordi han ville udelukke det, men det var bare ikke på tale lige nu og her. Scott rynkede brynene lidt og slog let ud med hånden, "hold da op, jeg har da også to børn med to forskellige kvnder, det gør dig da ikke til en rundetrunte." Han så bestemt Kayla som en sofistikeret kvinde som ikke bare gik i seng med hvem som helst, hende og Jophiel havde trods alt en fortid sammen - selvom det stadigvæk var dumt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2018 20:16:17 GMT
Kayla smilede blot: "Det har du sikkert" sagde hun, hun havde ikke brug for at få genopfrisket hans talenter, selvom hun da slet ikke var itvivl om at han havde nogen. Hun smilede til ham, hun havde ikke brug for at finde nogen af hans talenter, det lå i fortiden og hun var bare glad for at Scott måske endeligt havde fundet sin lykke. Hun nikkede: "Det kan jeg godt forstå... Du har vidst også rigeligt at se til" sagde hun blot og var bare glad for at han havde fået det bedre i sig selv, han fortjente at være lykkelig - han var et godt menneske. Hun smilede let og lagde sig så ned på puden.
"Måske... Men det gør mig nok ikke mere populær til at finde den helt rette" sagde hun i et suk, hun havde ikke lyst til at virke desperat. HUn smilede: "Måske jeg burde sov epå det hele" sagde hun i et suk og lukkede sine øjne. Hun havde bare brug for at trække vejret og glemme Demyan lidt. Og der gik da heller ikke ret længe før hun faldt i søvn.
//Out
|
|