Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2018 21:05:47 GMT
Kayla smilede let som han ømmede sig, hun vidste godt at Scott nogengange var macho, men på den anden side kunne hun godt forstå det gjorde ondt: "Jeg tror din læbe bliver gul og blå" sagse hun i et smil og kunne mærke stemningen lettede lidt, hun var virkeligt glad for at have en ven som Scott. "Desværre kan du ikke prale af det var Nikita der bed dig" sagde hun og blinkede til ham, det var vel en sjovere historie at fortælle henne på arbejdet, end at hans venindes x kæreste pludseligt havde fået et flip. Kayla kunne simpelthen ikke fatte at Demyan havde gjort det, hun ville aldrig nogensinde kunne stole på ham igen.
Kayla tog en smule creme på fingeren og duppede roligt hans læbe med sin finger. "Sid stille" sagde hun stille og kiggede på læben imens hun roligt sørgede for at den ville heale fint op: "Den er væk i løbet af en dag eller to" sagde hun, det plejede at gå ret hurtigt alt efter hvor dyb den var. Hun kunne ikke lade være med at grine af hans joke med pigerne: "Trescott Roden, du er umulig" sagde hun i et grin. Hun vidste godt at mange piger havde været sammen med Scott, det havde hun jo også selv i sine unge dage. Hun nikkede og satte salven på bordet: "Hvad siger jeg til Peyton?" sagde hun opgivende, en ting var Avery, men Demyan var jo Peyton's far.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
Fødselsdag: 14.05.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Texas, USA
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Kontoret for Misbrug og Grov Vold
Stilling: Aurorleder
C-box navn: Viggar
|
Post by Trescott Roden on Jun 18, 2018 22:39:07 GMT
Scott sukkede let og smilede så svagt. "Ja det må jeg jo leve med." hans stemme var dramatisk, men ikke på den drilske måde. Han smil gled over i latter da hun kom med kommentaren om Nikita. "Den kunne ellers have været ret godt at bruge blandt vennerne." Han så frem for sig tydeligt underholdt ved tanken. Han bebrejdede nu ikke Kayla det mindste i alt dette her, hun havde intet med Demyans raseriudbrud at gøre. Han havde nu også en ret god fornemmelse af at han ville blive pyldret om i morgen når han skulle derhjem. De havde ingen aftale om at han skulle komme til aften da han jo havde sagt at han var hjemme ved en ven. Igen var Kayla jo teknisk set en veninde, men der var bare ingen grund til at bekymre Nikita med ligegyldigheder, han havde jo sådan set ikke løjet.
Han sad stille frem til hun rørte læben og det gik op for ham hvor øm den egentlig var. Som et lille barn trak han hovedet til sig og så lidt overrasket op på hende, imens maskuliniteten landede på gulvet sammen med stoltheden. "Jeg tror vidst at den har fået på nu." Slog han fast skønt hun dårligt havde rørt den. Scott havde altid været pyldret om den slags, han var god til at holde det i sig hvis han skulle, men det skulle han jo ikke nødvendigvis overfor Kayla. "Jeg ville have sagt charmerende og højest uundværlig, men det er nok bare mig." Jokede han videre. Ansigtet faldt dog hurtigt i mere alvorlige folder da hun vendte samtalen mod Peyton. "Det kommer an på hvad du beslutter dig for at gøre herfra." Sagde han roligt og lagde en hånd over hendes for at give en smule trøst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 19, 2018 8:11:01 GMT
Kayla smilede: "Altså jeg skal nok lade være med at sladre" sagde hun i et smil. Hun var virkeligt glad for det var Scott der var kommet, nok fordi han altid kunne løfte hendes humør lidt med hans uendeligt dårlige humor og charmerende smil. Men de havde jo også kendt hinanden i mange år, også var det bare nemmere at vide hvad der var A og B. Hun nikkede ved samtalen om Peyton: "Jeg beslutter mig ikke for at gøre noget... Mig og Demyan skal ikke ses mere" sagde hun stålfast, det var ikke sådan en mand hun skulle være sammen med.
Hun gav hans hånd et klem, hun havde lyst til at takke ham igen, men det havde hun jo allerede gjort en gang: "Vil du have lidt vin?" spurgte hun, hun havde jo trods alt haft noget sat frem. Hun kiggede på glasset på gulvet, hun orkede ikke engang at kaste en besværgelse der ville rydde det op lige nu, nok fordi hun stadig ikke kunne forstå det virkeligt var sket. "Sid stille" sagde hun i et grin og duttede en smule creme på hans næse, inden hun duttede det på såret en sidste gang: "Smukt" sagde hun og smilede over den lille klat blå creme der ad på hans næse.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Jun 19, 2018 17:05:15 GMT
Han gengældte lidt forsigtigt hendes smil. Han havde fundet ud af at for bredde smil blev straffet med smerte fra flængen i læben. "Super, så tror jeg at det er den historie jeg vil videregive hvis folk spørger," han blinkede igen. Det var ikke for at flirte med hende, men det var bare en del af ham. Forståelsen stod malet i hans øjne da hun sagde at hun ikke var interesseret i at have Demyan i sit liv. "Jeg kan kun sige at jeg synes du træffer den rigtige beslutning." Sagde han alvorligt. Peyton skulle ikke tvinges til at have et forhold til en mand der var så ustabil som Demyan, det ville ikke være godt for nogen.
Tilbuddet fik ham til at få en kort længsel i blikket som han kort efter slog ned til sine hænder. "Det tror jeg ikke er nogen god ide," indrømmede han så. Han følte stadigvæk lysten til at smage alkoholen samt den rus det gav, sidst havde det nær kostet ham alt og han var bange for at lysten til det stadigvæk var for stor til at han ville kunne stoppe hvis først han begyndte. "Jeg prøver stadigvæk på at holde mig fra alkohol," han sukkede og sendte hende et lidt undskyldende blik. Dengang havde han ikke ville indrømme det, men han havde været afhængig af det. Alkoholiker var ikke et udtryk han brød sig om at bruge om sig selv, men det var jo desværre sandheden og det håbede han at hun ville forstå. Det kom bag på ham da hun duttede ham på næsen og i nogle lange sekunder sad han bare og stirrede på hende i overraskelse over den barnlige og alligevel charmerende handling. Det varede længe nok til at hun nåede at få dubbet såret med før han i et grin tørrede sin næse af og forsøgte at smøre det af på hendes kind i stedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 19, 2018 20:08:54 GMT
Kayla grinede, det syntes hun bestemt han skulle gøre: "God idé, Nikita er sikkert også tilfreds med at blive fremstillet sådan" sagde hun i smil. Hun var glad for Scott havde fundet en at være sammen med igen, hun vidste jo godt han ikke havde haft det så godt efter Alyxia. Det var da ikke fordi at Kayla lige nu havde planer om IKKE at date igen pga. Demyan, men hun havde nok bare brug for ikke at tænke på mænd i meget lang tid. Det var for hårdt at blive såret som Jophiel og Demyan havde gjort det, og måske hun bare skulle fokuserer på sine børn: "Ja,.. Ryan har heldigvis tilbudt at tage hende de weekender Avery er ved Jophiel, så hun ikke føler sig så udenfor" sagde hun i en rolig stemme.
"Åh... Ej det er jeg virkeligt ked af, det havde jeg slet ikke tænkt over" sagde hun og fik en enormt skyldfølelse i kroppen, nok bare fordi at hun jo var vant til at han bare drak og hyggede sig. Men hun vidste jo godt at det havde haft taget lidt overkant sidste år. "Hey! Jeg er ikke den der er kommet til skade her" grinede hun og tørrede sin kind af i et smil: "Men nu er jeg da sikker på mit ansigt har det godt" sagde hun i et grin og førte en hånd frem for lige at fjerne det sidste der sad på hans næse. "Jeg er virkeligt glad for du kom" sagde hun bare igen og sukkede: "Er det meget upassende at spørge om du vil blive og sove? Jeg ved ikke helt om jeg har lyst til lige at være her alene hvis han kommer tilbage" sagde hun.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Jun 19, 2018 21:01:23 GMT
Igen så Scott lidt frem for sig og kunne lige se for sig hvordan Nikita sikkert næsten ville blive helt forlegen over det hvis det var det han gik og sagde i byen. "Ork ja, hun vil da elske det." Jokede han videre. Nikita var bare så sød og uskyldig og hun var nok den sidste person i verden han kunne se gøre nogen fortræd så at beskylde hende for vold - eller samlejeleg gone wrong, virkede bare forkert på så mange måder, hvilket blot gjorde det sjovere. Scott nikkede bifalende, "det er da en virkelig god ide." Sagde han afgjort og smilede på ny, igen forsøgte han at gøre det forsigtigt for læbens skyld. Ryan var virkelig en god mand. Han var super fornuftig og Scott var stolt af ham på så mange måder. Han var en af hans rigtig gode venner skønt de ikke altid var enige om alting.
Han sendte hende et beroligende blik, "det er helt okay, alkoholfri Scott, det er noget der kræver noget tilvendingstid." Jokede han let. Han bebrejdede hende det ikke, de havde jo været vandt til at tage et par glas sammen før i tiden, men han forsøgte virkelig at holde styr på sit liv for Nikita og familiens skyld. Alle havde været så bekymret for ham og han havde virkelig også været langt ude til sidst, hvilket blot var endnu en grund til at synet af Demyan havde skræmt ham. Et par år mere i samme retning og så kunne det måske havde været ham. Smilet voksede sig lidt for bredt som hun lo og jokede og han endte med at skære en grimasse da læben begyndte at svie igen. "Som sagt er jeg også kun glad for at jeg kunne være her for dig og pigerne." Svarede han sandfærdigt. Med et afslappet blik fangede han atter hendes hånd i sin, "selvfølgelig ikke, vi er venner." Sagde han og rømmede sig en smule, "og i dagens anledning skal jeg nok sove med mine bokseshorts på." Scott havde altid sovet nøgen, han følte sig fanget med tøj på når han skulle sove og vågnede ofte flere gange, men han havde en ide om at Nikita ikke ville blive voldsomt begejstret hvis han gjorde det. Én ting var at han blev og sov ved Kayla - hvilket i sig selv nok var lidt upassende når han havde kæreste på, en anden ting var at gøre det nøgen, så hellere end dårlig nattesøvn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 20, 2018 5:39:44 GMT
Kayla grinede, Scott var altid så sjov og hun var glad for at de i så mange år havde været gode venner. Hun havde nok bare brug for en god ven i sit liv der altid var klar til at løfte hendes humør. Hun vidste godt hun var ret heldig med Scott og Ryan. De var så forskellige og alligevel så var effekten på hende den samme, hun blev glad. Scott var nok bare lidt mere en "bølle" end Ryan, som var noget mere "far, mor og børn", hvilket hun godt kunne forstå, det var jo egentligt også sådan hun helst ville leve, men det skulle hun åbenbart ikke. "Ja det tænker jeg... Jeg havde fandeme ikke troet han ville komme sådan her" sagde hun i et dybt suk. Demyan var virkeligt en skid.
Hun smilede til ham, hun vidste slet ikke hvordan hun skulle have håndteret det hvis hun havde stået her alene med Demyan og de to piger, hun håbede bare ikke at de var blevet alt for skræmte, men i det mindste sov de nu. "Wow det sætter jeg stor pris på" sagde hun i et grin, hun sov ikke nøgen med mindre hun var i et forhold med nogen, hun havde det fint med bare at sove i en natkjole, og desuden så var der jo ikke noget imellem hende og Scott. Hun vidste godt at sidst hun havde sagt det til sig selv var hun endt i seng med Jophiel, men det var noget andet med Scott. De havde bare sådan et fedt venskab.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Jun 20, 2018 17:20:42 GMT
Scott kunne mærke at han som Kayla var en smule chokeret over Demyan. Mest fordi han ikke fattede at han var klar til at smide alt væk på den måde. På den anden side havde han jo heller ikke selv været let at omgås i den periode hvor han selv drak. "Nej det var godt nok vildt." Erkendte han. "Men han er væk nu og kan ikke skade jer og det er det vigtigste." Konkluderede han så og gav hendes hånd et klem. Han ønskede kun det bedste for hende og hendes børn. Han kunne slet ikke forstille sig hvad hun måtte gennemgå lige nu, at stå alene med to børn, det kunne bestemt ikke være let. I hvert fald ikke når hun havde regnet med at både Jophiel og Demyan ville være blevet med hende. På den måde mindede hun ham faktisk lidt om ham selv. Han havde også troet at han havde fundet den eneste ene 2 gange kun for at blive klogere. Nåh, men alle gode gange 3 som man sagde.
Han skulede til hende med et lusket smil på læben, "hvad mener du med det? Jeg er da en fryd for øjet." Han forsøgte at holde masken for ikke at bryde ud i latter for. Scott vidste godt at han havde det meste i munden. Set med sine egene øjne var han ikke en mere eller mindre flot mand end så mange andre, han var vel temmelig gennemsnitlig. Ja han var muskuløs, men ikke pumpet og han kunne vel være chamerende hvis han han prøvede - det var i hvert fald hvad pigerne sagde. Scott kunne dog også hurtigt føle sig truet af andre flotte mænd, det var ikke fordi at han havde et dissideret lavt selvværd, men han havde bestemt heller ikke så høje tanker om dig selv som han måske ledte folk til at tro.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 20, 2018 19:26:43 GMT
Kayla nikkede: "Det er bare ikke helt let, for ligegyldigt hvor stort et røvhul han er, så har jeg trods alt elsker ham højt de sidste tre år - og han er far til Peyton" sagde hun. Hendes oprindelige plan havde jo været at opsøge ham for at snakke med ham omkring Peyton, men det havde hun droppet nu. Han måtte selv komme (i ædru tilstand naturligvis). Lige nu kunne hun bare ikke overskue det. Hun skulle leve som single igen - men det havde Jophiel jo allerede hjulpet hende med at øve sig på. Hvilket nok bare var dumt, hun havde ingen følelser for Jophiel, men det var nok bare lidt en trøst og så utroligt bekendt at være tæt på ham.
"Jeg går lige ind og ser til pigerne, også gør jeg sengeklar..." sagde hun og lagde en hånd på hans lår som hun rejste sig op, om ikke andet kunne de ligge og snakke lidt derinde. Lige nu følte hun sig nok bare ret søvnig og sløv. Kayla smilede som hun gik ud ind til pigerne og kiggede ind, de var begge kravlet op i Avery's seng og lå sammen og sov, hvilket var fint for Kayla. Det var nu meget godt de havde hinanden. Kayla gik ud på badeværelset og gjorde sig klar til natten.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Jun 21, 2018 9:12:36 GMT
Scott kunne godt forstå hende, det var en virkelig forfærdelig situation at stå i og han ville ønske at der var noget han kunne gøre for at gøre det lettere for hende, men det var desværre nok ikke muligt på nuværende tidspunkt. "Så stærke følelser forsvinder ikke fra den ene dag til den anden." Sagde han roligt, det vidste han desværre alt om, men hvor ville det dog være let hvis man bare engang imellem kunne "delete" visse følelser for visse personer. Han nikkede og rejste sig også op som hun gik ind til pigerne. Imens hun var inde og se til dem tog han sig den frihed at snuppe badeværelset først. Han kom lidt vand i hovedet for det havde han brug for ovenpå alt det der var sket.
Da han var færdig passede det med at Kayla kunne komme derud og Scott gik ind til hendes soveværelse for at gøre sengen klar. Han kendte hendes lejlighed og var egentlig ikke bekymret for at gå derind uden tilladelse selvom nogen folk mente at deres soveværelse var meget privat så var han ikke selv af samme opfattelse, plus han kendte Kayla så godt og det ville jo ikke ligefrem være første gang han var herinde. Efter at have ordnet sengen, tog han tøjet af - på nær bokseshortsene som han ellers normalt aldrig sov i. Han lagde sig ned og trak dynen lidt over sig imens han ventede på Kayla skulle blive færdig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 21, 2018 20:06:44 GMT
Da Kayla havde gjort sig klar til at gå i seng, kunne hun også godt mærke trætheden komme til hende. Hun havde virkeligt bare brug for at komme tidligt i seng og huske på at hun var tryg i sit eget hjem. Hun var så ufatteligt glad for at Scott havde valgt at blive og sove ved hende, for hun frygtede at Demyan måske ville komme tilbage. Kayla havde taget en sort natkjole på, den sov hun næsten altid i, og hun syntes den var fint passende at sove i når hun havde gæster, den var ikke alt for vovet, og hun var bestemt ikke interesseret i at sende nogen signaler til nogen.
Hun smilede som kom ind i soveværelset: "Har du arbejde i morgen?" spurgte hun som hun lagde sig under dynen, bare så hun vidste om hun skulle tidligt op. Hun havde nattearbejde den næste dag, men det var fint nok. Hendes bror ville tage ungerne og det var altid pænt af ham, lige nu ville de nok også helst være i trygge rammer: "Jeg skære hans nosser af hvis han har sat en skræk i børnene" sagde hun som tankerne kom tilbage til hende. Det var bare ikke fair det skulle gå udover dem.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Jun 22, 2018 21:08:27 GMT
Han så op som hun trådte ind i rummet. Han smilede i hendes retning. Hun var en flot kvinde det var han slet ikke i tvivl om, men han havde ingen romantiske følelser for hende. De var nære venner og han elskede hendes selskab. Det betød dog ikke at han ikke sommetider flirtede lidt med hende - og han elskede det. Nu var hun også selv ret god til at flirte tilbage hvilket kun gjorde det endnu sjovere. "Du havde nu ikke behøvet at klæde dig så fræk på for min skyld, men tak." Jokede han muntert. Det var på tide at løfte stemingen bare lidt. Han var ikke så god til tunge deprimerende stemninger hvor folk bare var kede af det. Når sagen skulle frem hadede han når andre var kede af det for han følte aldrig helt at han kunne sige de rigtige ting, selvom han altid gerne ville lytte.
"Nej kun tilkald." Fortalte han. Så han havde egentlig fri, men kunne risikerer at blive kaldt ind hvis der blev brug for ham. Det håbede han nu ikke for han kunne virkelig godt bare bruge en fridag, han havde haft en del arbejde de sidste par dage. Ikke at det var noget som generede ham som sådan, for han kunne jo godt lide det han lavede, men han kunne virkelig også godt lide at have fri sommetider. I et kort sekund blev Scott helt stille. Han gloede bare på hende med store øjne. "Jamen dog, dig skal man ikke komme på tværs af." Sagde han og kunne næsten ikke holde et mindre grin tilbage. Det var egentlig ikke fordi at det på nogen måde var sjovt, det var bare fordi at det kom fra Kayla og måden hun sagde det på. "Men altså jeg kan godt tilbyde at holde ham imens hvis det er." Han smilede og vendte sig om på siden så han kunne kigge på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 23, 2018 20:14:42 GMT
Kayla smilede til ham, det var en ret fin natkjole og hun sov altid i den. Det var smart at sove delvist påklædt, især når man havde to børn man jo aldrig helt vidste om skulle få brug for hjælp. De var virkeligt skønne begge to og Kayla nød virkelgit livet som mor(når det ellers gik godt). "Arh... Så har du en chance for at sove længe" sagde hun og puttede sig under dynen, hun fik et lille flashback til hendes aften med Jophiel., men sådan var det bestemt ikke med Scott. De havde aldrig rigtigt været noget seriøst og Kayla satte kæmpe stor pris på hans venskab.
"Godt... Jeg fatter det simpelthen ikke, jeg er bare så vred på ham" sagde hun og rystede på hovedet, hun var så gal over at han kunne fnde på det og at han overhovedet ikke tog hensyn til de to børn de havde sammen. Han var virkeligt en idiot og lige nu havde hun absolut intet til overs for ham: "Jeg er tæt på at sige at jeg hader ham" sagde hun i et suk og rystede så på hovedet. Sådan havde hun det sjældent med folk: "Tak fordi du ville blive. Jeg ved godt Nikita nok ikke helt ville godkende det" sagde hun, hun kunne godt gætte at Scott nok ikke havde tænkt sig at sige det til hende.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Jun 24, 2018 14:19:03 GMT
Han gengældte atter smilet. Salven havde allerede hjulpet lidt på læben så han kunne smile en smule mere uden det gjorde helt så ondt. "Ja hvis jeg er heldig," han blinkede til hende igen. Man kunne aldrig vide, men heldigvis var det ikke så tit han blev kaldt på vagt selvom han havde tilkald, det var mest hvis der skete et eller andet helt vildt. "Jeg forstår dig virkelig godt, han er en omvandrende røv med øre." Slog Scott fast og nikkede for at bekræfte sig selv. "Men heldigvis er du en stærk uafhægig kvinde Kayla og du skal nok klare dig igennem dette her. Jeg vil også gerne hjælpe og tage pigerne engang imellem hvis du har brug for et break." Livet som ene forældre kunne være hårdt, ikke at han havde prøvet det, men han havde set kollegaer sidde i det. Adrian for eksempel.
Scott lod sin hånd glide ned over hendes kind og fangede så hendes hånd i stedet. "Der er desværre ikke langt fra kærlighed til had. Han bar sig ufattelig dumt ad til aften, men det kan jo være at han tager sig sammen." Ikke at Scott havde det mindste til overs for Demyan, han havde mere ondt af både Kayla og pigerne der jo havde knyttet sig til røvhullet. Han bed sig lidt i læben, "Altid. Men altså jeg har ikke noget at skjule, men jeg ville alligevel sætte pris på hvis ikke hun får det at vide," han slap roligt hendes hånd, "der er ingen grund til at give hende dårlige nerver over ingenting." Både han og Kayla vidste jo at det blot var venskab, men Nikita ville nok ikke helt se det sådan, hvilket han var forstående overfor igen grundet hans ry.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2018 14:48:50 GMT
Kayla smilede og nikkede så: "Ja det er pænt af dig... Jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg altid skal finde røvhullerne" sagde hun i et mildt smil, hun følte sig da ikke som et dårligt menneske eller noget i den stil, en hun måtte nok indrømme det var lidt svært at føle sig fantastisk når man stødte ind i først Jophiel som var hende utro og nu Demyan. Hun smilede som han lagde en hånd over hendes kind og videre ned til hendes hånd: "Jeg er ligeglad med om han tager sig sammen" sagde hun roligt. Det her havde uden tvivl været dråben for hende, hun kunne bare ikke mere, det var slut og hun ønskede aldrig at se ham igen.
"Nej det var det jeg tænkte" sagde hun i et smil og lå blot og kiggede på ham. Hun var glad for at han forstod hende og at de altid kunne snakke om tingene når hun havde brug for det. "Går det bedre sammen med Nikita?" spurgte hun roligt og kunne jo godt huske de par samtaler de havde haft omkring forholdet som Scott var så usikker på. Kayla vidste kun en ting og det var at hun ikke skulle have nogen kæreste det næste meget lange stykke tid, hun var done med mænd og kærlighed, hun havde jo alligevel ikke helt talent for at finde de rigtige.
|
|
|