Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 13:05:15 GMT
Audrey anede ikke hvad hun skulle sige, men hun vidste godt at hun nok burde sige noget når han nu sad der og krængede sit hjerte ud: "Jeg ved det ikke Joey, jeg orker bare ikke flere nederlag" sagde hun i en ærlig stemme, og hvad nu hvis Isadora håbede på at finde sammen med Joey igen? Audrey ville jo aldrig kunne konkurrerer med en kvinde som hende, hun var så smuk og fantastisk, alle tøser ville jo ønske de lignede Isadora, og Audrey lignede trods alt bare well.. Audrey. Det var ikke fordi at Audrey mente at hun selv var grim, men hunv ille nu heller ikke ligefrem kalde sig selv gude smuk,hvilket hun jo mente at en kvinde somm Isadora var, og det mente de fleste mænd vel egentligt også.
"Det ved jeg godt, men det sidder stadig dybt i mig..." sagde hun, det var vel sådan folk næsten følte det når de var blevet voldtaget, også selvom det ikke var sådan det var sket, men den følelse der havde efterladt hende med, fik hende til at vågne op i mareridt om natten. Som han tog hendes hånd, lod hun ham gøre det og rørte heller ikke på sig da han flyttede sig tættere på: "Kan vi ikke bare tage det roligt? Jeg vil ikke være sammen med andre end dig, men jeg har brug for at tage det roligt" sagde hun roligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2015 19:42:36 GMT
Joey slog igen blikket ned og mærkede stikket i hjertet, han anede ikke hvad ellers han skulle sige, han ville så gerne være sammen med hende, men han kunne jo desværre ikke ændre fortiden, ellers havde han da gjort det for længe siden. "Det kommer ikke flere nederlag." Lovede han hende stille og kiggede så tilbage på hende. Hvor ville han dog ønske at hun ville tro på ham. Han nikkede langsomt, "Det forstår jeg godt," sagde han medfølende. Det sad også i ham, men det ville han ikke bringe på banen for hun skulle ikke tro at han bebrejdede hende. Skønt en lille del af ham da var en smule skuffet over hun ikke havde kunne kende forskel efter at have brugt en hel dag sammen med Lucas.
Hendes ord fik nyt håb til at skyde op i ham og hans øjne lyste af iver. "Jo! Jo naturligvis!" Sagde han og forsøgte at ligge en dæmper på sin begejstring. "Hvad tænker du? At starte som venner eller?" Han ville glædeligt tage hvad han kunne få og skulle han leve i cølibat de næste måneder -so be it, så måtte han bare hjælpe sig selv. Det eneste han kunne tænke på lige nu var hvor inderligt han ønskede at få hende tilbage og alle de ting han glædeligt ville gøre for at få det til at ske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2015 20:16:23 GMT
Audrey ville så gerne tro på ham når han sagde at der ikke kom flere nederlag, men det var svært fordi at hendes mavefornemmelse frygtede at tingene netop ville blive præcist de samme: "Jeg holder meget af dig Joey, det må du virkeligt ikke tvivle på" sagde hun i en helt stille stemme, som forsøgte hun ikke at sidde go være helt afvisende. Han var i det mindste glad for at han virkede så medfølende: "tak" endte hun blot, igen for ikke at virke som et helt koldt røvhul, for det var hun virkeligt ikke, tværdimod var hun altid blød når han va ri nærheden, også selvom hun hadede sig selv lidt for det.
"Det ved jeg ikke, bare starte som... At jeg ikke vil se andre end dig, men at vi tager det roligt" sagde hun roligt, hun vidste ikke hvad hun skulle kalde det, hun følte bare ikke at hun kunne kaste sig ud i noget som sådan. "Men vi kan jo mødes en dag at spise sammen.." sagde hun blot og foreslog jo egentligt en date, hun havde bare lige brug for at mærke tingene igen og se hvad det kunne blive til, for hun var ikke itvivl om at hun ville være sammen med ham, hun skulle bare være sikker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2015 17:07:47 GMT
Joey havde så svært ved at finde ud af hvad der foregik med hende, men hvad han dog ikke ville give for at kunne læse hendes tanker! Bare så han vidste om hun rent faktisk gerne ville være sammen med ham. Eller det virkede sådan, men samtidigt var hun helt ufattelig skeptisk overfor alt han sagde. Hvilket hun naturligvis også havde god grund til at være, men alligevel, han prøvede virkelig. Dog faldt hans sind en smule til ro da hun sagde at hun hold af ham. Han åndede lidt lettet op og smilede til hendes ord. Ikke det store genkendelige smil han ellers ofte rendte rundt med, men nærmere et lille taknemmeligt et. Han havde virkelig haft brug for at høre hende sige det.
Han nikkede til hendes ord, det var vel fair nok. Desuden var det en rar tanke at hun ikke ville se andre end ham. "Så vi ser ikke andre -den er jeg med på." Bekendtgjorde han og gav hendes hånd et klem. "Men hvor stille?" Han så på hende med et forsigtigt blik, "må jeg..." han tøvede lidt, "må jeg gerne kysse dig igen?" Han turde jo næsten ikke gøre det uden tilladelse i frygt for at hun ville stikke halen mellem benene. "Ja det kan vi sagtens! Hvornår og hvor?" Han ville hellere end gerne spise med hende og tage det stille og roligt, så længe at der var en chance for at vinde hende tilbage tog han gerne alt hvad han kunne få!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2015 18:06:28 GMT
Audrey var bare glad for at sidde tæt sammen med ham igen, hun havde virkeligt savnet ham og selvom hun havde sagt så mange ting, og selvom hun mente de skulle tage det roligt, så ville hun ham så frygteligt gerne, det var udelukkende hendes egen usikkerhed der stoppede hende. "Godt... Ikke fordi du kan bare sige hvis du ikke syntes det er fair, du skal jo selv ville" sagde hun i et smil, hun var så bange for at han måske ikke kunne lide hende men at han bare prøvede at undskylde, generelt så var hun bare enormt usikker på sig selv.
"Lidt må du godt" sagde hun og mærkede en mild rødmen i hendes kinder, som hun klemte omkring den hånd hun havde fat i, og som han havde fat i: "Jamen det ved jeg ikke, jeg skal ikke noget... Jeg har bare mit studie at passe" sagde hun roligt. Hun var virkeligt forelsket i Joey, og de følelser var ikke forsvundet bare fordi at de havde holdt afstand til hinanden et stykke tid. "Jeg er bare så bange for at jeg ikke kan leve op til Isadora" sagde hun og sukkede roligt. Hun var så uforstående overfor hvad Joey så i hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2015 13:38:25 GMT
Han så på hende med en meget alvorlig mine, "det vil jeg Audrey, meget gerne" svarede han uden omsvøb. Der var intet i verden han hellere ville end at vinde hende tilbage, og krævede det at han måtte ofre sig lidt, jamen så var der bare det der skulle til! Han gengældte smilet og betragtede hende lidt. Hun var simpelthen så smuk og ufattelig charmerende, hvorfor han ikke havde set det før forstod han ikke, men på den anden side så havde han vel bare ikke været parat dengang.
Han smilede forsigtigt og flyttede jeg en smule tættere på, "som i nu?" spurgte han ind og havde allerede rykket sig så tæt på at han så let som ingenting ville kunne lukke afstanden mellem dem. Han ville bare så gerne glemme alle de dårlige ting der var sket og så bare nyde at de var her sammen nu. Han lod lidt diskret den frie hånd glide op af hendes arm og fandt tilsidst hvile på hendes kind, han brændte virkelig for at mærke hendes læber mod hans igen -også selvom han lige havde kysset hende kort forinden, det var bare næsten som at åbne en chipspose, man kunne ikke bare nøjes med en. Audrey, Isadora når slet ikke op på dit niveau" svarede han med et kærligt smil. Han var glad for Isa, men hans hjerte tilhørte Audrey.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2015 17:50:52 GMT
Audrey smilede som han sagde han også gerne ville, åh Gud hvor havde hun dog savnet hans søde og blide væsen, han var bare så fantastisk en fyr og hun vidste at hun var meget heldig at have ham i sit liv. Hun sukkede blidt, som hun fik en trang til bare at kramme ham og holde ham tæt ind til sig, velvidende om at hun også burde tage den med ro og lige trække vejret. Hun sukkede stille og nikkede som han spurgt om han måtte kysse hende nu, altså et lille kys kunne der jo ikke ske noget ved og så kunne hun jo også lige mærke efter om det faktisk stadig føltes rigtigt.
"Isadora er alt det jeg ville ønske jeg var... Smuk, selvsikker, klog..." sagde hun rolit, det var ikke fordi at Audrey selv mente hun var dum, men hun ville bare gerne have den selvsikkerhed som Isadora satte for dagen. Som han lod sin hånd vandre, smilede hun. Hun vidste godt at der nok ville gå lidt tid før at de kunne fortsætte hvor de slap, men for nu var hun bare glad for at de kunne starte et sted også se hvad de ville ende med at bygge ud fra.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2015 21:03:10 GMT
Han følte sig virkelig lykkelig lige nu, for selvom det hele måske var en kende skrøbeligt mellem dem, så var det også samtidig fantastisk at hun i det hele taget var med på at give det et forsøg. Han ville i hvert fald virkelig gerne! Da hun så tilmed sagde god for at han måtte kysse hende, fordrev han ikke tiden. Han lænede sig frem mod hende og placerede sine læber over hendes på ny. Denne gang blev kysset gjort lidt dybere på trods af han ingen forventninger havde om at der skulle ske mere mellem dem. Han ville bare ufattelig gerne mærke at han havde hende samt få lidt igen af alt det han havde længtes efter så længe.
Som han efter lidt brød kysset rettede han de blå øjne mod hendes smukke brune. ”Men du er alt det jeg ønsker.” Svarede han alvorligt, ”havde jeg ønsket at være sammen med Isadora var jeg gået efter hende og havde ikke siddet og sukket efter dig,” sagde han og tilføjede så ”og bare lige for at få tingene på det rene så var jeg ikke sammen med hende fordi jeg savnede hende.” Det var svært at forklare hvorfor han have gjort det, de havde bare begge været triste og så havde det ligesom bare været belejligt og velkendt, intet andet. ”Jeg er så glad for at du er her Audrey,” Sagde han stille og kyssede så hendes læber endnu endgang. For pokker hvor havde han dog savnet hende!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2015 21:30:19 GMT
Som han kyssede hende igen, gengældte hun det, inden at hun roligt trak sig væk fra ham, hun elskede ham virkeligt, også selvom hun ikke havde været sammen med ham længe. Dog ville Audrey heller ikke gå længe end som så, hun havde ikke lyst til at sætte tingene over bord for bare en aften, hun ville bare gerne lære ham at kende igen. "Er du sikker på det?" spurgte hun, hun kunne slet ikke fatte at nogen måske elskede hende så højt, sådan havde det jo aldrig været for hende før. Hun holde meget af ham, men hun havde ikke troet at hun ville være noget værd i hans øjne, ikke i forhold til at han kunne få alle de smukkeste piger hun ville.
"Hvorfor var du så sammen med hende?" spurgte Audrey opgivende: "Jeg forstår det bare ikke, jeg har ikke været sammen med nogen selvom jeg har savnet dig" sagde hun roligt, nej de to var måske ikke ens, men hun havde jo slet ikke kunne tænke på andre end ham. "Jeg er også glad for at være her..." sagde hun og kyssede hans læber endnu engang, som han kyssede hende: "Men... Hvornår skal vi lave en date så?" spurgte hun i et roligt smil, og kiggede ham dybt i øjnene, hun glædede sig allerede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2015 16:39:12 GMT
Skønt kyssene indtil videre havde været lidt sparsomme nød han dem i fulde drag, det var bare så fantastisk endelig at være så tæt på hende igen og vide at han havde en chance for at rettet op på sine fejl. Han håbede bare at ikke at der ville gå for lang tid før hun stolede på ham igen, ikke at han havde tænkt sig at smutte hvis der gjorde, det måtte foregå i hendes tempo, han ville bare så gerne kunne kalde hende for hans igen og få det normale forhold som han havde gået og sukket efter siden han begyndte at lære hende rigtigt at kende. Han lod den en hånd finde hvile over hendes. "Jeg er helt sikker." Sagde han stålfast og uden at bryde øjenkontakten til hende. Han elskede hende virkelig, ikke at det var ord han smed omkring sig med, men han havde da sagt det til hende et par gange nu og han håbede at hun inderst inde vidste at han mente det.
Hendes spørgsmål fik ham til at sukke lidt. Han kunne ikke rigtigt forklare det. "Isadora og jeg har jo også en fortid." Påmindede han hende forsigtigt, "jeg ville aldrig have været sammen med en random pige, vi kender bare hinanden ud og ind og ja, jeg troede at jeg havde mistet dig." Han bed sig lidt i læben. "Det betyder ikke at jeg er forelsket i hende." Understregede han hurtigt. "Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det," han så lidt ned på deres hænder, "men jeg lover dig at det aldrig kommer til at ske igen," han smilede forsigtigt til hende. Deres læber mødtes atter og Joey sukkede nydende i kysset, han var så bange for at hun pludselig ombestemte sig og gik. "Lige så snart du har lyst." Sagde han og rettede atter sit blik mod hendes smukke øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2015 17:34:06 GMT
Audrey smilede som Joey sagde at han var sikker og hun kunne mærke en mild rødmen komme frem på hendes kinder, hun var også sikker, hun holde utroligt meget af ham og hun vidste at hun gerne ville være sammen med ham til evig tid, også selvom hun stadig var såret over de mange forskellige ting i fortiden. "Jeg prøver også at forstå det, jeg har bare ikke lyst til at være sammen med nogen jeg ikke er vild med" sagde hun i en ærlig stemme, hun havde kun været sammen med Joey, ja også Lucas den ene gang, men det havde ikke ligefrem været noget at råbe hurra for.
"Jeg ville bare ønske jeg havde hendes selvtillid, og hendes hår" sagde Audrey i et forsigtigt smil, det var jo nok ikke noget nyt at alle kvinder misundede Isadora, hun var så smuk og selvsikker en kvinde og Audrey ville ønske at hun kunne være lige sådan. "Jamen... Altså... Jeg ved det ikke... Men vi kan godt sige at vi er kærester igen, men du er nødt til at tage det roligt med det andet" sagde hun og hentydede til samleje, hun brød sig bare ikke om at sige det højt: "Men vi kan jo ses i morgen aften?" sagde hun spørgende og smilede forsigtigt til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 20:16:23 GMT
Han nikkedel lidt og kunne godt forstå at hun måtte finde det virkelig mærkeligt at han sagde han elskede hende og ikke ville være sammen med Isadora, men alligevel havde været sammen med hende. Det kunne han nok heller ikke forklare hende medmindre hun selv havde haft en ekskæreste som hun havde haft svært ved at slippe. En mindre sammenligning kom til ham, men han var ikke sikker på om den god, "det var nok bare lidt som at trøstespise eller noget i den stil.." Sagde han tænksomt og rystede så lidt på hovedet, "men det vigtigste er at det ikke betød noget og du ikke behøver at bekymre dig om det for det kommer ikke til at ske igen." Han smilede sødt til hende. Han vidste godt at han havde været hendes første gang, det havde hun jo selv fortalt ham, at Lucas så havde været hendes anden var bare virkelig trist især fordi Joey jo vidste hvor meget det gik hende på, og det ville da være løgn at sige at han heller ikke var en smule påvirket af det.
Da hun nævnte det med håret kunne han simpelthen ikke stoppe sig selv fra at le. Det var nok det sødeste hun nogensinde havde sagt. "Hendes hår?" Gentog han morende og bed sig lidt i kinderne for ikke at knække sammen igen. "Altså jeg kan nu godt lide dit." Han rakte ud og lod hånden glide gennem de korte lyse lokker. Han havde indrømmet ikke kunne lide det i starten, men altså det var jo kun fordi at hun ikke havde været Isadora. Joey måtte tage sig selv i ikke at springe op og lige lave et par sejrmoves da hun sagde at de godt kunne kalde sig et par. Hans øjne lyste næsten helt op som han så på hende. "Jeg lover dig at du ikke vil fortryde det, jeg vil gøre alt for at gøre dig glad Audrey." Sagde han og lænede sig frem for at kysse hende på ny som hans hjerne så begyndte at reflekterer en smule, "hvilket andet?" Spurgte han så som han brød kysset. Han havde en ide, men var ikke helt sikker. "I morgen lyder helt perfekt." Han smilede igen og lod uskyldigt en hånd hvile på hendes lår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 20:52:59 GMT
"Du sammenligner samleje med at trøstespise? Kan du så ikke bare spise kage næste gang?" spurgte hun både i et forsøg på en joke, men også en smule opgivende, det gjorde virkeligt ondt på hende at tænke på at han havde valgt at være sammen med Isadora, bare fordi at han var ked af det, især lige hende. Alle kvinder var jo ingenting i forhold til hende, men sådan havde mange af Joey's fans det nok. "Tak... Du er nu meget sød" sagde hun roligt, hun elskede når han gav hende komplimenter, det var virkeligt sødt af ham at være så omsorgsfuld.
"Tak... Jeg er bare så usikker på alt det her, det er ikke ligefrem sådan her jeg havde forestillet mig at jeg skulle få min første kæreste" sagde hun i et suk, hvad nu hvis Mitch endte med at grine af hende fordi at hun var så dum? generelt så var der bare så mange ting hun tænkte på og så mange ting hun var bange for i forhold til Joey, men hun kunne ikke lade ham være og derfor ville hun gerne give det en chance. "samleje" sagde hun og kunne mærke hvordan hendes hoved blev fuldkommen rødt lige med det samme, hun kunne ikke lide at snakke om sådan nogen ting: "Jamen så vil jeg komme afsted i mellemtiden" sagde hun i et smil og lænede sig frem for kort at kysse ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 9:39:01 GMT
Joey kunne godt selv høre at det lød ret dumt når hun sagde det højt, han smilede lidt skævt til hende. "Det lød bedre inde i mit hoved." Indrømmede han og rystede let på hoevdet af sig selv. "Men jo, næste gang tager jeg mig et stykke kage." Han blinkede til hende. Hvor var hun dog bare helt utrolig dejlig, ingen ord kunne beskrive hvor forelsket han var i hende. "Ja det er jeg faktisk," svarede han i en lettere drilsk tone, i forsøg på -ligesom hende- at skabe en lidt hyggeligere stemning. Selvom det havde taget ham lag tid at indse så var Audrey nok langt mere rigtig for ham end Isadora nogensinde havde været. Hvor Audrey virkede mere til at være den lille søde pussenusse pige som han kunne sidde og holde om en hel aften, så havde Isadora altid været lidt af en fedtbanan, hvilket da også havde været sjovt, men Joey var bare mere til sofahygge end til fest og farver.
"Jeg forstår godt at det må være mærekligt for dig," sagde han roligt, det var jo en helt ny verden at træde ind i. Det at date en kendt kom med mange forskellige fordele, men også en del ulemper. For det første var der jo tonsvis af fans der sikkert ville begynde at kopierer Audrey udelukkende fordi de regnede med at det ville give dem en chance hos ham, så var der de enkeltstående tilfælde hvor de måske endda ville gå så vidt som til at sende hende trusler. Dem havde Isadora da fået en del af. Derudover ville Audrey ikke rigtigt kunne foretage sig noget uden det ville blive vist frem til resten af verden, og alt dette håbede Joey bare inderligt på at hun var klar til. "Nåh.." han rødmede en lille bitte smule, men fik det hurtigt under kontrol. "Vi tager det bare i sit tempo, ingen pres." Forsikrede han hende. Han mærkede et stik i hjertet da hun sagde hun ville gå. Det var som om at han slet ikke var klar til at slippe hende, som var han bange for at hun ombestemte sig når først hun var gået ud af døren. Han gengælde hendes blide kys, "du må gerne blive og sove hvis du vil? Jeg lover at jeg ikke prøver på noget." Han ville bare så gerne holde hende ind til sig igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 11:01:25 GMT
"Ja det må det have gjort" sagde Audrey i et smil. Hun var virkeligt glad for at det virkede til at Joey stadig var interesseret i hende, også selvom hun da måtte indrømme at måden måske ikke var helt som hun havde drømt det, det punkt med Isadora kunne hun godt have undværet. "Det er sødt af dig Joey, men lige i dag tror jeg det er bedre at jeg tager hjem, men vi ses jo i morgen, ik?" sagde hun i et smil og kyssede kort hans læber. Det var ikke fordi at hun ikke stolede på ham, men hun havde en middags aftale med sin mor og desuden var det nok fint de tog det helt roligt her i starten.
"Men jeg er glad for at tingene fungerer igen, jeg er meget glad for dig Joey... Så jeg håber ikke det går galt igen, for det her er sidste chance" sagde hun roligt, hun kunne jo lige så godt være ærlig. Hun smilede forsigtigt til ham som hun rejste sig op og kyssede ham så igen: "Jeg finder selv ud" sagde hun og satte så retning i mod døren, hun følte sig endnu mere nyforelsket lige nu.
//Out
|
|
|