Deleted
•
Post by Deleted on Aug 25, 2015 8:56:36 GMT
Da Isadora begyndte ta hentyde til at han ikke kunne klare mere, kunne han mærke stoltheden tage et stød. "Vel kan jeg da så!" Argumenterede han og sendte hende et bedrevidende blik. Hun skukke bestemt ikke ligge der og tro hun vidste en hel masse! -heller ikke sevom hun havde ret. Dog brød han sig ikke om at hun nævnte den del med Audrey. Han havde jo kun været sammen med hende den ene gang, og mon ikke det var blevet til mere hvis ikke tingene var endt som de var? Han bed sig lidt tænksomt i underlæben.
Det gik op for ham at han var sunket lidt ind i sine egne tanker og han valgte at gøre op for det ved at læne sig frem og fange hendes læber på ny. Det var underligt at tingene skulle være på denne måde, hvorfor kunne de ikke bare begge få lov til at være samme nemd den de ville? -Skønt han ville hade at se hende sammen med Lukas. Han slap atter hendes læber og svingede så armen om hende for at trække hende ind til sig."Så sovetid?" Spurgte han igen, som var det hende der havde overgivet sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 25, 2015 20:47:06 GMT
Isadora havde det underligt i hans selskab, hun savnede ham virkeligt, hun ville gerne være sammen med ham og hun nød hans selskab inderligt, men det betød jo ikke at det ikke var sjovt at udfordre ham en smule. Som han kyssede hende igen, gengældte hun det og lagde roligt en hånd over hans kind, han var en fantastisk fyr og hun savnede ham: "Bare husk at du er en fantastisk fyr Joey, og jeg elsker dig" sagde hun stille i mod hans læber, var det underligt at hun havde så meget lyst til at være sammen med ham igen, sådan som kærester, og alligevel hvor meget hun vidste at det ville være på et helt forkert grundlag.
"Du vil virkeligt bare vinde den var? Men det har du ikke Joey, du kan alligevel ikke klare en tur mere, så lad os bare sove" sagde hun i et smil, i forhold til ham havde hun nok haft en del samleje siden de slog op, men hun antog at det ikke havde været sådan for ham, han plejede jo at være sådan en sød og rolig fyr og hun kunne bestemt ikke forestille sig at han var rendt ud i byen for at finde en masse random piger. Isadora lagde sig ind til ham og lukkede roligt sine øjne, hun var virkeligt træt og kune mærke hvor dejlgit trygt det var at ligge tæt på ham igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2015 6:20:18 GMT
Han smilede svagt og lænede kinden mod hendes hånd. Det var en anden form for nærhed. Inderst inde vidste han godt at skønt følelserne for hende havde ændret sig, ville den nok aldrig helt forsvinde. Der var bare noget om det med den første forelskelse og alt det der. "Jeg elsker også dig Is, du fortjener det bedste.." han lavede en tænksom rynken i panden, "eller altså det næstbedste..jeg vil altid være den bedste af mig og Lukas." Et listigt smil sneg sig på på hans læber. Han kunne ikke lade være, den havde ligget lige til højrebenet.
Han nikkede som svar på første del af hendes spørgsmål, naturligvis ville han vinde den, det var trods alt hans stolthed der stod på spil! Da hun så igen valgte at gøre ham til den svage "sendte" han hende et fornærmet blik. "eg kan sagtens klare en tur mere." Løj han med lethed, "men for din skyld, så lad os bare sove." Han trak hende ind til dig og lukkede øjnene, for pokker hvor var han dog træt!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2015 9:21:36 GMT
Isadora ville ikke ligge og kæmpe med ham hele natten og hun vidste udemærket godt at han på mange punkter var som et femårigt barn: "Du er sød Joey... Det var heller ikke meningen tingene skulle være på den måde" sagde hun blot, hun havde virkeligt ikke forventet at hun nogensinde ville falde for Lucas, men på den anden side havde hun jo heller ikke forventet at hun nogensinde ville være Joey utro. Hun elskede Joey og hun vidste godt han fortjente bedre, men det betød jo ikke at det ikke havde gjort ondt at miste ham.
"Nogengange ik? Så forstår jeg godt det er teenage piger der skriger efter dig" sagde hun i et grin og som en hentydning til at han opførte sig som et barn, for det gjorde han virkelgit og hun kunne ikke lade være med at fryde sig lidt over det: "Godnat smukke, tak for en dejlig aften" sagde hun og kyssede ham kort indne hun lukkede øjnene som hun puttede sig ind til ham. HUn kunne ikke forstå hun faktisk var sammen med ham igen, altså bare en lille smule, go det var en dejlig, velkendt og tryg følelse som hun i rigtigt mange år havde savnet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2015 21:05:30 GMT
Joey smilede lidt for sig selv. Personligt syntes han da at han var den sjoveste person i verden lige nu. Han så på hende og sukkede lidt uden helt at vide hvad han skulle svare. Han ville aldrig kunne tilgive hende det, men det betød ikke at han ikke holdt af hende og ikke ville snakke med hende. "Det er fortid," svarede han stille, som hentydning til at de kunne lukke det emne. Som for at understrege at han ikke var sur over det kyssede han hende kærligt inden han lagde sig lidt bedre til rette.
Kommentaren fik ham til at rette et lidt uforstående blik mod hende. Dog fangede han hentydningen kort efter og skulede let til hende. "Ti dog stille," lo han blidt. Kysset blev omgående gengældt og han trak hende ind til sig som hun puttede. Det føltes helt utrolig rart at have hende så tæt på sig igen. "Det siger jeg også," han kyssede hende blidt endnu engang og fulgte så hendes eksempel med at lukke øjnene. Det varede heller ikke mange minutter før han var faldet i en dyb søvn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2015 21:45:51 GMT
Audrey havde virkeligt savnet Joey, hun anede slet ikke hvad hun skulle stille op. Det værste var at han havde fået en helt speciel plads i hendes hjerte også selvom hun hadede at indrømme det. Hun havde regnet med at når tournéen var slut så ville hun være ked af det et par uger også ville det gå i sig selv, men hun kunne bare ikke få ham ud af hovedet, og selv hendes mor havde til sidst presset på. Hun stod foran hans dør og kunne mærke hendes hjerte hamre, hun anede ikke engang hvad hun skulle sige til ham, og hun var lidt bange for hun bare ville ende med at komme med en dårlig undskyldning for hvorfor hun var dukket op.
Klokken var omkring halv ni, og Audrey gættede på han nok var vågen. Hun havde en lille hvid kjole på, med et rødt mønster der dannede nogen blomster, som altid ganske pæn og piget, og måske hun også havde gjort lidt ekstra ud af sig selv i håb om at han ikke havde glemt hende helt. Efter at have stået i næsten et minut, bankede hun endeligt på og mærkede med det samme hendes hjerte slå hurtigere, okay dette her måtte nok ende med at være knald eller fald.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2015 13:13:04 GMT
Joey missede træt med øjnene, han lå med armen omkring Isadora og ansigtet mere eller mindre begravet i hendes hår. Han trak armen til sig og fik fjernet de mørke lokker fra sit ansigt uden helt at vide hvad der havde vækket ham op. I det samme lød en banken fra hoveddøren. Med en panderynken skævede han til uret på Isadoras sengebord. Den var kun halv ni, kunne det være Haymmitch? Nah...han havde aldrig banket på, den mand kendte ikke til privatliv.
Forsigtigt rejste Joey sig fra sengen og fiskede et par bukser og en lys tshirt på skønt det rodede morgenhår stadigvæk afslørede at han lige var vågnet. Han hastede ned af trapperne og slukkede lyset i gangen på vejen. Hånden blev hurtigt kørt gennem håret et par gange i et mislykkedes forsøg på at se bare en smule mere morgenfrisk ud. Uden at kigge gennem dørspionen trak han døren op og havde svært ved at skjule sin overraskelse. "Hej..Audrey," hilste han og havde svært ved at holde et smil tilbage, eftersom han pludselig lykkeligt havde glemt alt om Isadora der stadigvæk lå i sengen ovenpå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2015 18:48:59 GMT
Audrey glædede sig til at se Joey igen, også selvom hun ikke vidste om han var interesseret i at se hende, nu havde hun jo gået og afvist ham i så lang tid, men sandheden var jo at hun savnede ham og hun havde nok været blind for mange ting i den periode de havde være sammen. Som døren gik op, trak hun vejret dybt endnu engang og kiggede på ham med et mildt blik, i det mindste så han ikke ud til at være sur på hende: "Ehm... Hey... joey, undskyld jeg forstyrre" sagde hun og tog sig selv i et studerer ham for at sikre sig han ikke var Lucas, men det lignede hun ret så meget Joey.
"Det var ikke meningen at vække dig, jeg tænkte bare på om vi mon kunne snakke?" spurgte hun i et forsigtigt smil og lod en hånd stryge en hårlok bag øret. Hun havde gjort sig pæn til sit møde med ham, også selvom hun ikke anede om han rent faktisk var hjemme. Tanken om at han havde fået en anden kæreste havde da slået hende, men ikke noget hun havde tænkt dybere over, mest fordi at han bare ikke var typen der tog alle og enhver med hjem, så naturligvis var det heller ikke noget hun havde tænkt nærmere over.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 2, 2015 21:28:37 GMT
Joey var oprtigtigt overrasket over at se hende, han troede virkelig ikke at hun ville opsøge ham igen, nogensinde, men for pokker hvor var han glad. Isadora havde han glemt lige nu og han ville umådelig gerne gøre hvad hun havde at sige. Dog ramte en anden lidt mere ubehagelig tanke, hvad nu hvis det var Mitch der igen havde fået hende til at opsøge ham, han ville jo helst have at hun var der fordi hun kunne lide ham, ikke fordi hun var "tvunget". Dog valgte han at lade tvivlen komme hende til gode, "Du forstyrre skam slet ikke," skyndte han at forsikre hende.
Det var omkring på dette tidspunkt at han kom i tanke om at Isadora lå oppe i sengen, hvordan skulle han få Audrey ud uden at virke afvisende. "Snakke?" Han så på hende med forhåbning i blikket. "Altså om os?" Igen glemte han lidt Isadora, dog kun for en kort stund, han gjorde han ikke tegn til at hun kunne komme ind da det let kunne ende i en meget uheldig situation hvis Isadora pludselig valgte at stå op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 2, 2015 21:42:21 GMT
Audrey smilede roligt og afventede om hun måtte komme indenfor, hun havde ikke lyst til at stå udenfor og snakke i tilfælde af nogen hørte det: "Må jeg... komme ind?" spurgte hun forsigtigt, hun havde jo trods alt været hjemme ved ham før, og endda et par gange. Tanken om at de have haft samleje inde på hans gulv fik stadig hendes kinder til at blive røde når hun tænkte på det, mest fordi at hun stadig syntes sådan nogen ting var en smule akavet, især fordi det var inden hun vidste at det bare var spil for gallariet, og også inden Lucas havde narret hende, hvilket stadig gav hende kvalme at tænke på.
"Ja... Eller... Ja altså kun hvis du vil, for jeg forstår totally hvis du er kommet videre og sådan noget" sagde hun blot og vidste ikke helt hvordan hun skulle åbne samtalen, hun ville jo gerne fortælle ham at hun rent faktisk kunne lide ham, men hun vidste godt at hun måske skulle starte i det små. "Jeg har savnet dig..." indrømmede hun, selvom det tog en del mod, nu havde hun jo gået så længe og afvist ham: "Men altså det er fair hvis du er kommet videre, det er også dumt af mig at have ventet så længe" indrømmede hun i et mildt suk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2015 10:26:22 GMT
Hendes spørgsmål vækkede ham lidt op at den lykkelige trance han nok havde befundet sig lidt i. Igen forbeholdt han sig en anelse skeptisk da han jo ikke vidste om Mitch havde en finger med i spillet og han kunne ikke bære at miste hende én gang til. Der var intet Joey hellere ville end at inviterer hende indenfor, men der var bare det lille bitte problem i form af en ret så nøgen Isadora oppe i sengen. "Eh ja...men her er ret roddet og sådan..måske jeg hurtigt kan gøre mig klar og så kan vi gå ud?" forslog han lidt håbefuldt.
Jo mere hun snakkede jo mere fik han lyst til bare at kaste sig over hende og kysse hende. Havde hun virkelig savnet ham? Han troede ellers at hun hadede ham. Roligt tog han et skridt frem mod hende og lod en hånd glide over hendes kind, "Jeg har virkelig også savnet dig" indrømmede han uden betænkningstid. "Nej jeg er ikke kommet videre," understregede han hurtigt og kunne godt høre at det måske lød lidt desperat. "Altså..jeg mener.." Han sukkede for at give sig selv tid til at tænke over hvad han skulle sige. "Må jeg ik nok kysse dig?" Det var nok det mærkeligeste spørgsmål han nogensinde havde stillet, men han længtes virkelig efter hendes nærhed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2015 10:46:03 GMT
Isadora følte sig en smule akavet som hun stod der i døren, og hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige til ham, det hele virkede så akavet, men at han var glad for at se hende igen, gjorde hende en smule varm indeni. "Det er ligegyldigt om det roder, jeg vil bare gerne lige snakke to minutter, imens ud gør dig klar om ikke andet?" sagde hun lidt mistænksomt, hvorfor måtte hun ikke komme ind, det havde da aldrig været et problem for ham før at der ikke var helt ryddet op, altså hun havde jo før været inde efter Mitch havde holdt fest.
"Så længe du er sikker på du er Joey.." sagde hun og vidste godt det nok ikke var helt fair sagt, men hun var så bange for at blive skuffet igen: "Så må du godt" sagde hun og mærkede en masse sommerfugle bevæge sig i hendes mave. HUn elskede virkelgit Joey, og var dybt dybt forelsket i ham, men hun vidste også godt at det nok havde været meget godt at de havde haft den pause de havde haft, fordi at det bare havde fået hende til at indse hvor meget hun virkeligt havde savnet ham: "Du får et kys, hvis jeg må komme ind?" sagde hun i et diskret grin og gik et skridt tættere på ham for at ligge sin hånd på hans brystkasse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2015 20:49:11 GMT
Joey kunne mærke panikken brede sig i hele kroppen. Han ville jo ikke afvise hende, men havd nu hvis Isadora kom ned, det ville uden tvivl ende med at blive en tememlig akavet situation! Han rømmede sig og fugtede kort sine læber, som han skiftede vægten fra det ene ben til det andet. Måske han bare skulle lade hende komme ind og så bare sige Isadora havde sovet der, men at der ikke var sket noget. På den anden side var der nok ikke det smarteste at starte op på en løgn igen.
"Ja..okay.." sagde han en smule tøvende, måske han så kunne nå ovenpå og bede Isadora vente der til de var gået. En smule tamt, det var han godt klar over, men nu havde han jo endelig chancen hos Audrey igen så ville han for alt i verden ikke ødelægge det! Kommentaren omkring om han var ham selv gav ham lyst til at give hende et dask over nakken, dog holdt han sig i skindet. "Det er mig," forsikrede han med en sigende mine. Hendes tilbud fik ham til at lyse op på ny, "se det kan jeg jo ikke sig nej til," svarede han og lænede sig ned mod hende for lidt forsigtigt at placerer sine læber over hendes uden at være helt sikker på om hun ville give ham lov, lidt som var det for godt til at være sandt. Hans hænder holdt forsigtigt hendes hoved fast.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2015 21:38:54 GMT
Audrey afventede, og var en smule lettet da han sagde at hun godt måtte komme indenfor, hun var ikke helt sikker på hvorfor han havde været afvisende, men antog naturligvis bare det var fordi han var overrasket over at se hende, hun havde nu heller ikke forventet at hun selv ville komme til et punkt hvor hun var okay med tingene. "Men vi er nødt til at snakke om det hele" sagde hun ærligt, godt nok så havde han sagt de samme ting mange gange imens de havde været afsted, men hun havde stadig brug for at få talt ud om det, for der var mange ting hun stadig var i chok over og ked af, også selvom hun virkeligt holde meget af ham.
Audrey vidste godt det måske var en smule unfair at spørge om han rent faktisk var Joey, men hun var bare blevet så usikker efter alle de problemer med Lucas, hun var nervøs for at noget i den stil ville ske igen. Som han kyssede hende, kunne hun mærke hvordan tusinder af sommerfugle fløj rundt i hendes mave, og hun afbrød ganske stille kysset: "Må jeg så godt komme ind nu? Vi er nødt til at snakke" sagde hun i en forsigtig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2015 21:15:42 GMT
For alt i verden håbede han ikke at Isadora ville vågne før han havde chancen for at gå op og sige at hun enten skulle blive deroppe eller transfererer sig væk. Begge dele ville være helt forfærdelig tarveligtdet vidste han godt, men havde han vidst at Audrey ville dukke op havde han jo nok heller ikke ladet sig rive med i går. Endnu en frygtelig påmindelse ramte ham, tøjet! Deres tøj lå inde ved sofaen. Joey mærkede hjertet hamre ubhagelig hårdt i brystet. "Ja det er nok en god ide," svarede han en smule fraværende imens han prøvede at udtænke en god undskyldning.
På den anden side så var det måske også bedst bare at være ærlig omkring det, han havde jo ikke reget med at se hende igen nogensinde og i går var første gang han havde været sammen med en siden han var sammen med hende, så på den måde gjorde det ham vel ikke til en komplet idiot? Det var bare så dårlig timing, han ville jo ikke have at hun skulle blive ked af det og gå. Da hun brød kysset og på ny bad om at komme ind skævede han kort mod trappen bag sig. "Jah..ehm..der er vidst noget jeg hellere må fortælle dig.." Begyndte han tøvende, for fanden hvor havde han ikke lyst til at fortælle hende om Isadora.
|
|
|