Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 23:39:45 GMT
@joey
Det var tre uger siden at Joey var kommet hjem fra tourné og Isadora havde virkeligt bare brug for nogen at snakke med. Efter barnedåben ved Isabella følte hun bare at alt var gået fuldkommen ned af bakke og hun kunne slet ikke være i sig selv længere. Isadora havde ikke regnet med at hun nogensinde skulle få følelser for Lucas, hvordan var det overhovedet lige sket? Han var en fantastisk fyr og en rigtig god ven, ja uden tvivl hendes bedste ven og hun havde aldrig troet hun følte mere for ham end det. Men efter at han var begyndt at date Isabella var det som om at noget var eksploderet inde i hende og hun var så jealous at hun knapt nok kunne se på ham uden at ville flå nosserne af ham og hovedet af Isabella, hvordan kunne de dog gøre det i mod hende? Derfor var Isadora nu på vej i mod Joey's lejlighed, hun havde ikke set ham siden den sidste koncert som hun altid tog til, og som hun havde hørt det var ham og Audrey heller ikke på god fod. Isadora havd taget en sort kjole på med en skjult kavaler, og kjolen gik hende kun til lige over knæende, netop fordi hun ikke var ude på noget, hun ville bare have en god ven at snakke med nu hvor Lucas ikke var en mulighed mere. De høje hæle kunne høres hele vejen fra elevatoren og i mod hans dør og med rolige og elegante slag bankede hun på døren og stod så afventende foran den, hun vidste ikke hvad hun regnede med, lige nu havde hun bare brug for nogen at snakke med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 1:52:33 GMT
Jeoy lå i sofaen og stirrede lidt frem for sig. Han havde ikke følt sig så ynkelig siden Isadora og han var gået fra hinanden. Lejligheden der ellers normalt var pæn og ryddelig, ligende mildest talt lort eftersom han ikke havde løftet en finger -eller en tryllesat, siden han kom hjem fra turneen. Han havde fulgt Mitchs råd, hvilket allerede der burde have fået alarmklokkene til at ringe, men han var bare desperat. Mitch havde sagt at han skulle give Audrey tid og lade hende komme til ham, så det havde han gjort og nu var der så gået 3 uger plus resten af tueneen og hun havde ikke kontaktet ham. På resten af turneen havde hun dårligt nok ville se på ham og hun havde lukket sig inde på værelset så snart hun havde fået chancen.
Banken på døren fik ham til at rette et dovent blik mod gangen som forventede han at døren ville gå op af sig selv. Det tog ham et øjeblik at tage sig sammen til rent faktisk at rejse sig og bevæge sig derhen for at lukke op. Synet der mødte han fik ham til at gør en mild panderynken. "Is? Hvad laver du her?" Spurgte han, ikke i noget surt tonefald, bare overrasket. Hun så irriterende godt ud som altid hvorimod han stod der iført et par grå jogginbukser og en hvid tshirt med hår der strittede ud til alle sider fordi han ikke havde gidet at sætte det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 9:18:03 GMT
Som Joey åbnede døren, smilede Isadora afslappet til ham. Det var underligt for ham at opsøge netop ham, men de var vel stadig venner var de ikke? De havde jo snakket sammen imens han havde været ude at spille og selvom Isadora godt vidste at hun aldrig ville komme sig hundrede procent over ham, så var dette her jo nok til det bedste. Han var virkeligt en dejlig fyr, han var sød og kærlig, men Isadora vidste også godt at det ikke gik imellem dem, de kunne hun jo godt se nu. "Hey, Joey" sagde hun i et smil, godt nok var det ikke det fineste outfit han havde på, men ligegyldigt hvad så var det umuligt for Joey at se grim ud.
"Jeg kom lige forbi... Jeg... Ja... Jeg havde bare lyst til at besøge dig for gammel venskabs skyld, høre hvordan du har det... Har du tid?" spurgte hun, hun ville ikke bare stå og snakke fra første sekund, men det var nok tydeligt at mærke på hende at noget af hendes flirtende og charmerende flamme var gået ud. Hun kunne ikk forklarer hvorfor, men hun havde bare følt sig så nedslået det sidste stykke tid, der var så mange ting at tage stilling til og hun havde brug for at komme ud med det, og det håbede hun at Joey ville være klar til at lytte på, bare fordi der ikke var så mange andre hun stolede på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 9:46:50 GMT
Joey var overrasket over at se hende og det kunne han ikke lægge skjul på. Det underlige var bare at den kvinde der stod ovefor ham her var han jo naturligvis godt klar over var Isadora, men der var bare noget anderledes over hende. Både måden hun var klædt og hele hendes udstråling. Nu ville Joey da mene at han kendte hende ret godt og kunne derfor godt se at der var noget helt glat. Han kneb øjnene let sammen da hun begyndte at forklare hvorfor hun var her. Det lød virkelig mærkeligt. "Virkelig?" Han så mistroisk på hende, men flyttede sig så så hun kunne komme ind. "Is..er du okay?" Spurgte han lidt ud af det blå og lukkede døren efter hende, "du virker som om at der er noget galt?" Han ville da ikke træde i det hvis der var, men det lignede hende bare ikke at komme anstigende på denne måde.
"kan jeg byde på et eller andet?" spurgte han som de gik ind i lejligheden. Han satte kurs mod køkkenet og kiggede ind i det tomme køleskab. Han havde ikke rigtigt haft taget sig sammen til at gå ned og handle heller. "Øøh..jeg har te eller vin" konkluderede han og så lidt flovt tilbage på hende. Det var lidt pinligt at indømme at han ikke havde særlig meget styr på sig selv for tiden. "og ja...undskyld rodet," han gjorde en bevægelse med hånden mod den rodebunke som han kaldte et hjem og kunne mærke en mild rødmen sprede sig i kinderne fordi han altid havde været et ordensmennekse og haft styr på tingene. Ligesom han altid gjorde noget ud af sig selv, selv når han bare gik hjemme alene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 11:03:51 GMT
Isadora kiggede i mod Joey med et roligt blik, hun vidste godt at han var den sidste hun burde opsøge, men på den anden side så kunne hun ikke se hvem hun ellers skulle opsøge. De to kendte hinanden så godt, og han vidste hvordan hun havde det med ting, også alle hendes dårlige sider og nogengange havde man bare brug for en sådan ven i sit liv: "Ja... Eller... Nej for at være ærlig, der er mange ting lige nu" sagde hun i et mildt suk og prøvede ikke bare at begynde at plapre løs. "Hvad med dig? Hvordan går det med dig og cupcake blondinen?" spurgte hun og kiggede på ham med et mildt udtryk.
"Vin er fint, jeg kunne godt bruge noget stærkt" sagde hun i et suk, ikke at vin som sådan var stærkt, men det var da stærkere end te og hun kunne godt bare drikke sig en skid på og glemme alle sine problemer, men nu vidste hun jo naturligvis ikke hvad Joey tænkte omkring det. "Det gør ingenting, har du haft travlt?" spurgte hun blot og tog roligt jakken af for at hænge den i gangen og tog ligeledes sine sko af, bare fordi lyden af de høje hæle henover trægulv og senere gulvtæppe faktisk ikke var speciel behagelig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 11:37:55 GMT
Da hun indrømmede at der var mange ting, var hans første tanke at han ville ende med at sidde og forklare hende på ny hvorfor de ikke skulle være sammen. For hun kunne da umuligt have andre problemer i livet andet en at hun ikke havde fået sin vilje med at få ham tilbage. Måske han havde lidt høje forventninger til sig selv, men det var en anden sag. "Hvilke ting?" spurgte han forsigtigt ind og bed sig lidt i læben. "Eh Audrey?" Han kunne ikke undgår et stik i hjeret ved tanken om hende og han slog blikket ned hvorefter han gav sig til at rode efter nogen vinglas i lidt længere tid en nødvendigt. "Ja det.....går ikke.." mumlede han. "overhovedet faktisk." Han sukkede dybt og så på glassene som han fyldte dem begge op.
Hendes spørgsmål gav ham et lidt skyldigt blik og han rystede tøvende på hovedet. "Nej ikke sådan..rigtigt" indrømmede han og bed sig i læben som han tog glassene med over til sofaen og stillede dem fra sig på sofabordet inden han selv satte sig. "Jeg har da også noget whisky hvis det er?" han smilede lidt uskyldigt til hende. Dette her var underligt, han håbede bare ikke at hun havde planer om at der skulle ske noget mellem dem. Han havde jo gjort det klart at de ikke kunne være sammen. Han ville aldrig kunne tilgive hende at hun havde været sammen med Lucas og han ville aldrig nogensinde kunne stole på hende igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 19:30:59 GMT
Som Joey sagde at det overhovedet ikke gik med Audrey, kunne Isadora ikke helt bestemme sig for om hun følte sig lettet eller bare mere nedslået. Hun ønskede jo naturligvis at Joey var glad og havde det godt, men hun måtte da også indrømme at Audrey virkede en smule kedelig og ikke sådan en kvinde hun forestillede sig ham med. "Jeg.. Ja jeg er ikke glad så at indrømme det her, men du har måske hørt at Lucas er begyndt at date min lillesøster?" spurgte hun tøvende, inden hun bevægede sig ind i mod hans stue, hun kendte jo lejligheden ud og ind: "Og ja... Jeg... Jeg må nok indrømme jeg er begyndt at få følelser for Lucas" sagde hun skamfuldt og kiggede ned i jorden.
Isadora havde aldrig sagt det højt før og hun følte det næsten helt pinligt, Joey var jo den eneste hun nogensinde havde været vild med, og nu så åbenbart også Lucas: "Det er også fint, havde egentligt bare brug for lidt selskab og selovm vi har haft nogen ting imellem os så... Er vi vel stadig venner, ikke?" spurgte hun og kiggede i mod Joey. Det var virkeligt længe siden at hun havde følt sig så modløs og bare helt igennem flad, hun hadede at hun havde fået følelser fra Lucas for sådan burde det ikke være.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2015 13:51:24 GMT
Joey bemærkede ikke rigtigt hendes reaktion da han nævnte Audrey, han havde lidt for travlt med at se nedslået ud. Han hadede at hun ikke ville have ham og han hadede at han ikke kunne overbevise hende om at hun var den rette for ham og omvendt. Dog fløj hans blik hurtigt til Isadoras ved hendes indrømmelse, "ah-hva?" Han så næsten chokeret ud. Var hun vild med Lucas. Han mærkede maven trække sig lidt sammen, hvilket var underligt for han havde jo været over hende længe..havde han ikke? Men tanken om at hun også skulle forsvinde ligesom Audrey gjorde ham faktisk bekymret. Nu kunne man vel også sige at Isadora havde været et faldereb for ham. Han havde nok lidt taget for givet at hvis tingene skulle gå helt skævt, kunne han altid få hende, men det kunne han jo ikke hvis hun fandt en anden..og så lige Lucas af alle mænd. "Wauh.." mumlede han bare og kiggede ned på hænderne i skødet. "Måske jeg skal hente den whisky." Det havde han pludselig meget brug for.
Han rejste sig igen og gik over for at finde to glas og en halvfuld flaske frem. Han stillede det på bordet og satte sig tilbage ved siden af hende. Han vidste jo godt at det var helt utrolog egoistisk af ham, men for pokker, Isadora havde altid været hans og han havde det faktisk skidt med hvis huns skulle finde sammen med hans bror, især ned den fortid de tre havde, det ville for evigt minde ham om at Lucas var dét bedre end ham. "Jo det..er vi vel.." sagde han lidt fraværende og så frem for sig. Han ville ikke være led overfor hende, men den var virkelig svær at sluge. "Så...har du tænkt dig at gøre noget ved det?" Spurgte han lidt fladt og så tilbage på hende. Hun kunne nok godt se på ham at han var jaloux, det ville ikke have været første gang hun havde gennemskuet det i hvert fald. Det var også åndsvagt, for det var jo ikke fordi han ville have hende, han ville bare heller ikke have andre skulle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2015 20:41:50 GMT
Isadora var ikke sikker på hvordan Joey ville tage det, hun havde jo ikke engang selv affundet sig med tanken endnu: "Jeg ved det godt, jeg er også selv chokeret" indrømmede hun i et suk som han tydeligt så overrasket ud. Isadora havde ikke nogensinde troet at hun ville falde for Lucas, men det var bare kommet lige pludseligt og hun havde bare forsøgt ikke at lade sig påvirke af det, men hun kunne bare ikke. Hun kunne mærke hvordan hendes mave gjorde hop hver gang at han rørte ved hende på det sidste og desuden så hadede hun at se ham samme med Isabella. Hun turde ikke date Lucas, men hun hadede tanken om at andre gjorde det.
"Tak" sagde hun som han igen snakkede om whiskey og hun satte sig så i hans sofa, hun elskede denne her lejlighed helt utroligt meget: "Tjah... Han er jo kærester med Isabella, så jeg syntes ikke jeg kan tillade mig at sige noget" sagde hun og kiggede ned i jorden, hun vidste godt at Joey måske ikke gad at høre på dette her, men hun havde ikke så mange andre at snakke med. "Hvad skete der med den blonde?" spurgte hun roligt, isadora havd enok altid været lidt jealous på Audrey, ikke fordi hun ville være sammen med Joey, det var bare underligt at se ham med en anden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2015 9:48:13 GMT
Joey prøvede virkelig ikke at freake ud lige nu, men for filan hvor var det ikke fedt at hans eksforlovede havde følelser for hans bror -som hun i øvrigt havde ligget og hygget med bag Joeys ryg. Måske han egentlig burde have set den komme. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.." mumlede han og fulmlede lidt fraværende med fingrene. Han hadede dette her! En del af ham ville jo bare gerne have at han var det bedre end Lucas. "Men.." Han rømmede sig lidt, "er du sikker på at det ikke bare er fordi han er sammen med din søster?" Han håbede ikke at hun fangede den lille forhåbning i stemmen. Han fyldte op i de to glas og tog selv det ene. Han førte det til sine læber og tog en grådig slurk. Han havde brug for alkohol i blodet for at tage denne her samtale. "Neej.." sagde han og så lidt tøvende frem for sig. Dette her ville han nok komme til at fortryde, men alligevel forsatte han, "men på den anden side er det ikke bedre at fortælle det? Ellers ender det måske bare med at i knalder bag om ryggen på hende i stedet for." De to kunne jo ikke holde fingrene fra hinanden åbenbart. "Nu kender jeg ikke din søster, men ingen fortjener at blive behandlet på den måde." Han tømte glasset og fyldte det op på ny.
Da hun spurgte ind til Audrey, mærkede Joey knuden i maven vende tilbage, han savnede hende helt forfærdeligt og det gjorde ondt at snakke om. Han så ned på glasset i sine hænder og pillede lidt fraværende ved det inden han svarede. "Altså efter det nummer Lucas lavede," Joey havde ingen anelse om at Isadora også havde været indblandet, "der ville hun ikke snakke til mig fordi hun jo også fandt ud af alt det andet.." han sukkede sørgmodigt, "Mitch fik hende overtalt til at tage med på turneen for ikke at tabe ansigt, hvilket bare gjorde alting meget værre, og nu er hun væk." Han tog en ny tår af glasset, komplet ligeglad med om han blev fuld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2015 18:52:31 GMT
Isadora vidste ikke helt om det var fuldkommen forkert af hende sådan at fortælle det til Joey, men hun havde bare brug for at snakke med nogen, og han var uden tvivl den hun stolede mest på, udover Lucas naturligvis: "Ja det er jeg sikker på" sagde hun og kiggede roligt ned i jorden. "Jeg er bare bange for hvordan han reagerer, han er jo ikke ligefrem kæreste-typen" sagde hun i en rolig stemme og hævede så kort blikket, ikke sikker på om hun bare skulle tage hul på det med Allison med det samme: "Der er en ting mere vi er nødt til at snakke om, og jeg ved godt at du måske vil blive sur på mig over det" sagde hun i en rolig stemme, hendes attitude var en del anderledes end normalt, primært fordi hun følte sig så nedslået.
"Det er jeg ked af Joey... Jeg indrømmer gerne jeg har haft det meget svært med at se dig sammen med hende, fordi at jeg altid havde troet det skulle være os to.." sagde hun i en rolig stemme og kiggede ned på sit glas inden hun tog en tår af det, det var svært helt at indrømme. "Men jeg ved godt du var glad for hende, det kunne jeg jo se på touren" sagde hun og vidste ikke helt hvad hun kunne sige for at gøre det bedre eller mundre ham op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 21:10:50 GMT
Han bed sig i læben og forsøgte at smile, men det blev mere en anstrengt grimasse. "Okay..waw...den havde jeg ikke set komme." Han tog en dyb indånding. "Eller...det havde jeg måske.." han så lidt forvirret frem for sig. Hvorfor gjorde det ondt at høre? Han var jo over hende, han kunne bare ikke klare tanken om at skulle se hende med en anden. Eller nok nærmere med Lucas. Det havde nok også lidt med stoltheden at gøre. "Neej, men hvis han er sammen med din søster.." Sagde han og så så på hende. "Is du må love mig at I er fair overfor hende og at i ikke begynder at knalde bag hendes ryg, enten er I sammen eller også er dit, det andet er ikke fair og det gør simpelthen så ondt." Man kunne jo sige at han talte af bitter erfaring. "Hvad er det?" Spurgte han alarmeret, hun kunne umuligt sige noget der kunne gøre ham mere sur end han havde været før.
Han sukkede og nikkede så, "ja...det er jeg også.." sagde han stille og blev igen meget fokuseret på sit glas. "Det troede vi jo begge...men ting ændre sig åbenbart." Han fik et lidt tomt og dystert udtryk i ansigtet imens han så lidt frem for sig. "Jeg elsker hende, men det er bare...så svært fordi det føles som om at jeg er i det alene...igen." Han kunne ikke lade være med lige at snige den med ind under sidebenene. "Undskyld.." mumlede han og tømte sit glas for at fylde det på ny. Dette her ville han nok fortryde i morgen. "Hvorfor er det også altid så besværligt alt det der kærlighed? Hvorfor kan man ikke bare være på samme side i stedet for altid at være to helt forskellige steder?" Han slog lidt ud med hånden og væltede næsten glasset på bordet. "Jeg ville bare ønske alting ikke var så kompliceret." Han tømte endnu et glas. Efter 3 glas begyndte han at mærke de slå lidt til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 21:28:36 GMT
Isadora kiggede ned på jorden, hun følte næsten at hun skammede sig over det, hun burde ikke være vild med Lucas, hun havde jo alle dage sagt til sig selv at Lucas ikke var en type hun kunne være kærester med: "Vi har kysset en gang siden de blev kærester, men jeg stoppede det" sagde hun og kiggede skamfuldt ned i jorden. "Jeg kan ikke gøre det i mod Isabella" sagde hun blot og mærkede den dårlige samvittighed skylde ind over sig: "Du må ikke tvivle på at jeg elskede dig Joey, og intet kan forsvarer hvad jeg gjorde... Jeg følte mig bare så ensom fordi du var væk" forklarede hun i en rolig stemme, og vidste godt det ikke hjalp så meget nu: "Du er en fantastisk fyr" sagde hun og tømte sin whiskey for at fylde glasset igen.
"Du husker jo nok da vi mødtes og jeg var gravid med Allison? Jeg.. Ja, jeg sagde dengang jeg ikke kendte faderen" sagde hun og sukkede dybt for at forberede sig på hvad hun skulle sige: "Men det er Lucas' datter... Jeg turde ikke fortælle dig det dengang fordi jeg var så forelsket i dig og jeg var bange for du ikke ville date en pige der havde været sammen med din bror" sagde hun i en rolig stemme, og håbede han forstod bare lidt. Som han talte om Audrey nikkede hun blot, hun havde ondt af ham: "Af alle folk jeg kender, ønsker jeg virkeligt det her løser sig for dig, selvom jeg ikke syntes hun ligner noget specielt, så ønsker jeg bare du er glad Joey" sagde hun og tog stille fat om hans overarm og gav den et kort klem inden hun greb ud efter sit glas og tog en tår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 21:55:57 GMT
Joey sendte hende et lidt hårdt blik da hun sagde at de havde kysset. De to havde simpelthen ingen hæmninger selvom det kom til deres familie. "Det kan I fandme ikke være bekendt overfor hende." Sagde han direkte. Han kunne godt se at hun havde dårlig samvittighed over det, men det gjorde ikke handlingen bedre. "Okay..godt.." sagde han blot og kunne ikke lade være med at tænke, 'men mig kunne I godt gøre det imod.' Hvorfor var det som om at alle de gamle følelser han havde haft i forbindelse med deres brud pludselig væltede op i ham på ny? Han var nok bare ekstra sårbar nu her efter alt det med Audrey. Hendes undskyldning prallede lidt af på ham, for det ændrede jo ikke hvor svigtet han havde følt sig. "Hvis du siger det," mumlede han bare og sukkede. Han havde ikke lyst til rive op i det igen for det var bare endnu et forhold hvor han ikke kunne finde ud af at holde på sin pige. "Ja? Vær sød at fortæl det til en pige der rent faktisk gerne vil blive sammen med mig." Mumlede han lidt bittert. Han ønskede jo ikke at være så muggen, men han savnede bare Audrey så meget.
Hendes afsløring fik ham til at glo på hende med åben mund og store øjne, "HVAD?!" Udbrød han og fløj op fra sofaen. "I al den tid gik jeg og passede på dig imens LUCAS havde bollet dig tyk!" Han tog en runde om sig selv. "Har jeg nogensinde været din nummer et Is?" Spurgte han i en såret tone. "Hvor længe varede jeres affære?" Han kunne lige så godt få det hele på bordet nu hvor de var begyndt. "Har du knaldet ham lige fra starten?" Joey tog en dyb indånding for ikke at bryde sammen, dette her var næsten for meget. Han satte sig tilbage i sofaen og gemte sit ansigt i hænderne som han forsøgte at få styr på sig selv. Hvordan kunne hun have holdt ham for nar i al den tid. Han havde været der for hende gennem det hele når det skulle have været Lucas. Igen Lucas! "Ja well det er åbenbart ikke min stil." Mumlede han og trak sig lidt som hun lod hånden hvile på hans arm. Han tittede frem fra sine hænder og blinkede et par gange inden han fyldte sig glas igen og tømte det i næsten samme bevægelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 15:12:05 GMT
Isadora sukkede: "Som sagt stoppede jeg det også" forsøgte hun at forsvarer sig selv. Det var ikke fordi at Joey ikke havde været lige så vigtig, og hun var også sikker på hun ikke havde været ham utro hvis han ikke havde været så kendt og havde rejst så meget rundt, hun savnede ham jo ofte når han ikke var hjemme. "Joey, det er sandt, du er virkeligt en god fyr og hun er dum for ikke at være sammen med dig, jeg var også dum for ikke at holde på dig" sagde hun ærligt, hun havde jo også fortrudt det flere gange siden, hun holde jo virkeligt af ham.
"Joey, hør, du må forstå hvorfor jeg gjorde det... Jeg var virkeligt virkeligt forelsket i dig og jeg var bange for du aldrig ville være sammen med mig hvis du vidste det" sagde hun og mærkede brystet snurre sig sammen på hende, de havde aldrig talt om de her ting, mest fordi hun altid var så hård udadtil, men Joey gik hun gerne blød for: "Joey, du har altid været mit nummer et, altid... Jeg var ødelagt da du gik fra mig" sagde hun og tog roligt fat omkring hans hånd. "Nej...Da vi begyndte at date var der intet imellem Lucas og jeg, det var der ikke de første fire år.. Så var vi sammen en enkelt gang, og jeg lovede mig selv det ikke skete igen, men det sidste års tid ja... Der.. Der var det ret ofte" sagde hun og kunne mærke hvor dårligt hun havde det med at fortælle ham det, han måtte virkeligt ikke tro at hun ikke havde elsket ham.
|
|
|