Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 16:42:49 GMT
Joey rystede lidt på hovedet af det. Han syntes stadigvæk at det var tarveligt gjort, men han orkede heller ikke at tage den snak. Hendes trøstende ord virkede ikke helt så meget som han havde ønsket. Han rystede svagt på hovedet, "nej det er mig der er den dumme af os, jeg skulle aldrig have lade Mitch snakke mig ind til at date hende på den baggrund." Sukkede han trist. "Jeg var jo bange for at det ville ende på denne måde, men Mitch sagde at hun nok ville være lykkelig for at bare have været lidt sammen med mig." Han bed sig i læben igen "det er så dumt." Hans blik gled tilbage til hendes, "jeg gav dig ikke muligheden for at gøre det godt igen." Svarede han med et skuldertræk. "Nogen ting kan man bare aldrig tilgive I guess." Han forstod godt at Audrey ikke kunne tilgive ham, men hvor ville han dog ønske at hun kunne.
"Det var ikke fair at holde de skjult for mig Is." Sagde han og kølede lidt ned, igen var det jo ligegyldigt nu var det ikke? De havde jo ikke planer om at finde sammen igen. Dog sendte han hende et ret skeptisk blik da hun sagde han altid havde været hendes nummer 1. "Så jeg var din nummer 1 imens du knaldede Lucas?" Det var tydeligt at han ikke troede på det. Han følte sig mere som en erstatning for Lucas efter det hun lige havde fortalt. Han mærkede hjertet gå i stå. "Et år..." mumlede han kun lidt over en hvisken, han havde måske i værste tilfælde troet at hun havde gjort 3-4 gange. "Du var sammen med ham bag min ryg i et helt år? Og mange gange ligefrem." Alt i ham vendte sig og hans øjne blev blanke. Han var så ked af det, selvom det ikke burde betyde noget gjorde det alligevel helt forfærdeligt ondt. En tåre trillede ned over hans kind han fjernede den hurtigt med den hånd hun havde fat i for på den måde at trække sig fri. Alting blev bare værre og værre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 16:50:44 GMT
"Joey... Han havde ret, naturligvis var hun vild efter at være sammen med dig, men bare på en anderledes måde end dig og Mitch troede" sagde Isadora, nu hvor de alligevle bare sad og snakkede så kunne hun jo lige så godt være ærlig. "Forskellen var at hun virkeligt godt kunne lide dig... og ikke bare "Joey McSeeley" sagde hun i et roligt smil og håbede han forstod. Hun hadede at se ham på denne her måde, men på den anden side så vidste hun også at hun ikke havde ret til at sige det, hun havde jo ikke ligefrem selv gjort ham ret glad.
"Det ved jeg godt, du skal bare vide det har været meget svært for mig at komme mig over dig, for jeg elsker dig virkeligt" sagde hun blot, Isadora ville aldrig nogensinde stoppe med at holde af Joey, han var en virkeligt fantastisk mand. "Nej, men vi havde jo snakket om at du var meget væk, og jeg vidste du ville forlade mig og det kunne jeg bare ikek forestille mig, altså at leve uden dig" sagde hun ærligt, selvom det måske var underligt så var det faktisk rart at snakke om de her ting, for det havde de aldrig haft mulighed for: "Joey, please hør på mig, hvis jeg kunne gøre det om så ville jeg gøre det. Jeg har aldrig nogensinde ville såre dig, virkeligt... Du er den første jeg nogensinde har elsket sådan rigtigt og jeg har haft så svært ved at forestille mig et liv uden dig" sagde hun og tog igen fat omkring hans hånd som han havde tørret tåren væk for at sænke den: "Please tro på mig" sagde hun forsigtigt og kiggede på ham med et roligt blik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 20:34:02 GMT
Han sukkede dramatisk, "og hvor stor en røv var jeg lige at udnytte det?" Det kunne ingen da benægte. Han skulle have holdt ved og ikke givet sig. På den anden side havde han gjort det ville han aldrig være faldet for hende. Han elskede hende og han ville så gerne have hende tilbage, men lige nu ville han egentlig bare have det hele til at gå væk. "Men det ændre ingenting nu, for hun er væk." Sagde han opgivende og faldt tilbage i sofaen med et dybt suk. Det hele var bare noget møg og Joey kunne slet ikke finde ud af hvordan han skulle komme op af det hul han havde smidt sig selv ned i. Han følte sig fanget.
Han lod blikket glide i den anden retning da hun sagde at hun elskede ham. Det havde han virkelig svært ved at tro lige nu. "Ja selvfølgelig ville jeg forlade dig da jeg fandt ud af at du knaldede Lucas. Som om du ikke ville have gjort det samme hvis jeg havde knaldet Isabella bag dig ryg." Han slog lidt ud med hånden. Hvad pokker skulle han da ellers have gjort? Han hadede dette her og han hadede denne her samtale for det gjorde så ondt og han følte ikke at han havde kunne leve op til det at være en god kæreste. Hvis han ikke engang kunne holde hende tilfredsstillet. Joey vidste ikke hvad han skulle svare. "Jeg har ikke lyst til at snakke om det mere." Sagde han blot imens han blindt stirrede frem for sig. Det var alt for hårdt og bragte alt for mange smertefulde minder med sig. Han fyldte sit glas på ny og tømte den 5. whisky. Eller var det den 6? Han var ikke sikker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 20:57:59 GMT
"Du var ikke en røv, det er netop dit problem Joey... Du er alt for godhjertet" sagde hun i et smil, Joey var virkeligt en dejlig fyr og selvom de to havde haft deres op og nedture, så havde hun altid holdt af ham og han havde altid behandlet hende fair, det var jo også derfor hun havde det ekstra dårligt med at have behandlet ham som hun nu engang havde. "Det ved jeg godt Joey, jeg håber for dig at hun kommer tilbage, det gør jeg virkeligt" sagde hun og kiggede ned i jorden, hun følte at hun bar en del af skylden, og det var endnu en ting på listen over ting hun havde det dårligt med.
"Undskyld Joey, virkeligt virkeligt undskyld, kunne jeg gøre det godt igen så ville jeg gøre det, for du fortjener ikke noget af det her" sagde hun, og det mente hun skam fra dybt inde i hendes hjerte, Joey var alt for god af sig. Isadora tømte endnu et glas i takt med at han gjorde, hun havde ikke drukket helt så mange som ham, men nu var han jo også en mand, og hun kunne skam udemærket mærke at hun var en smule beruset: "Det er okay, bare vid at jeg er virkeligt ked af det her" sagde hun, og nussede roligt hans hånd nu hun havde fået lov at holde den.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 22:07:28 GMT
Han sukkede igen, "jeg føler mig ikke sådan," indrømmede han og kunne godt mærke at han blev træt af at høre sig selv ynke hele tiden, men for fanden hvor var det dog svært. "Jeg tror ikke hun kommer tilbage, hun gjorde det ret tydelig på turneen at hun bare ville hjem så hun kunne slippe for mig." En ny tåre trillede ned og han fjernede den lige så hurtigt som den første. Han nægtede simpelthen at sidde her og tude! Han måtte kæmpe for den smule værdighed han stadigvæk besad. Han vidste ikke hvad han skulle svare, måske hun rent faktisk mente det, men han var nok bare ikke sikker på om han kunne stole på hendes ord. Hun havde jo ikke givet ham grund til at stole på hende. "Som sagt...lad os bare droppe det." Mumlede han og slog lidt ud med hånden.
Han var ved at være godt bedukket efterhånden, men han havde jo heller ikke spist hele dagen. Han sad lidt i stilhed og så frem for sig. Alt var lettere dengang han ikke havde kendt til hendes og Lucas affærer. Han ville ikke bytte sin tid med Audrey væk for noget og han ville ikke have Isadora tilbage, men tingene havde virket så perfekte og ligetil der. Måske var det det blandet med alkohollen, eller måske var det hendes blide kærtegn eller hans ønske om at glemme fornuften. Uanset hvad det var drejede Joey sig pludselig mod hende og lænede sig frem for at fange hendens læber i et kys. Han havde bare brug for at glemme og for en enkelt aften lade som om at alt var tilbage til dengang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 22:13:13 GMT
Hun sukkede roligt, hun forstod godt at det var svært for ham: "Hvis hun kendte dig som jeg gjorde, ville hun vide at du mente det... og kendte jeg hende, fortalte jeg det gerne til hende... Du er et hele værd, joey" sagde hun i et forsøg på at opmundre ham, men hun mente det skam også. Isadora havde elsket Joey lige til det sidste og det havde været utroligt svært for hende ikke længere at være sammen med ham, men hun vidste at det måske var for det bedste. "Ja okay... Bare husk at jeg holder rigtigt meget af dig Joey" sagde hun og gav hans hånd et klem, hun ønskede ham kun det bedste, også selvom det ikke længere var hende.
Som Joey pludseligt kiggede i mod hende, vidste hun næsten godt hvad der ventede og som han kyssede hende, gengældte hun det blidt som hun mærkede mange gamle følelser vælte ind over hende. Hun stoppede det kort, kun for at kigge ham i øjnene, hun var også ret så beruset, men ikke helt så meget som ham: "Ehm.. Joey" sagde hun overvejende. Ikke sikker på hvad hun faktisk ville sige, og hun endte med bare at ligge sin anden hånd på hans kind, og hun genoptog så kysset og gjorde det snart en smule dybere, det var Lucas hun var forelsket i, men der var ingen tvivl om at hun virkeligt savnede Joey.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2015 7:08:51 GMT
Joey bed sig lidt i læben uden helt at vide hvad han skulle svare. Det var underligt for ham at snakke med Isadora om fordi de nu engang havde den fortid som de havde. "Tak.." svarede han svagt og tog en dyb indånding for at få lidt styr på sig selv. Før alt det med Lucas havde tingene mellem dem været så simple og perfekte. Han vidste ingen af dem ville kunne gå tilbage til de personer de var dengang, slet ikke nu hvor deres følelser lå til anden side. Det betød dog ikke at han ikke stadigvæk elskede Isadora, for det gjorde han, bare ikke på samme måde mere.
Han havde jo også forsøgt at hade hende og lukke hende ude af sit liv, men det ville han nok aldrig være helt i stand til. Sandheden var at hun nok altid ville have et blødt punkt hos ham -som nu. Da hun gengældte kysset mærkede han en lettelse indeni fordi det ville have været helt utrolig akavet hvis ikke hun havde gjort det. Som hun trak sig kiggede han lidt på hende "hvad?" Spurgte han stille som var det det mest naturlige i verden. Heldigvis behøvede han ikke at sige noget yderligere før hun igen lukkede mellemrummet mellem dem. Han gengældte kysset og lod hende gøre det dybere som hans ene hånd gled op af hendes lår uden på hendes kjole. Dette her var lige hvad han havde brug for, noget der kunne få hans tanker væk fra Audrey, bare i en kort stund.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2015 20:04:59 GMT
Isadora vidste godt at det var dumt at sidde og kysse med Joey, især nu hvor hun havde sagt at hun var virkeligt forelsket i Lucas. Men det var svært for hende, hun ville så gerne være sammen med Lucas, men hun vidste også godt at det var dumt at satse på at han kunne være hende tro. Isadora havde da trods alt været Joey tro i syv år, og selvom det sidste år var gået vildt for sig, så fortrød hun det på nogen punkter, mest fordi at hun hadede at se Joey så ked af det, det fortjente han virkeligt ikke.
Som kysset blev dybere og hans hånd bevægede sig om af hendes lår, lod hun en hånd hvile på hans brystkasse som hun lukkede hånden omkring stoffet og hun mærkede hvordan en velkendt varme spredte sig i hendes krop. Han var en helt igennem fantastisk fyr og Isadora savnede virkeligt at være sammen med ham. Hun tog fat nederst på hans t-shirt og trak den så roligt over hans hoved, hun ville mærke ham tæt på, om så det skulle være sidste gang, hvilket det nok ville være, Men de var jo begge singler så de gjorde jo ikke ligefrem noget galt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2015 15:21:29 GMT
Joey var godt klar over hvor tåbeligt dette er var. Han burde ikke gøre det for selvom det hjalp lige nu, ville det jo ikke føles en skid bedre i morgen når de vågnede. Tvært imod. Så ville der sikkert være en masse gamle følelser der skulle håndteres. Alligevel kunne han ikke få sig selv til at stoppe nu. Han ville bare være samme med hende igen. Om ikke andet så bare en sidste gang. Desuden havde han ikke lyst til at vide hvor mange gange Isadora og Lucas havde ligget og hygget sig, bare det at det havde forgået over et helt år, var også nok til at tænke hun nok ikke engang selv vidste det.
Kysset blev mere intenst og blev først brudt som han lod Isadora trække hans bluse over hovedet. Han lænede sig hurtigt frem for at fange hendes læber på ny som var han bange for at hun ellers ville ombestemme sig. Han placerede begge hænder mod hendes hofte og trak hende mod sig så han kunne lade hænderne glide ned over hendes bagdel til kanten af hendes kjole. Han begyndte at trække den af hende og kunne mærke varmen sprede sig i kroppen i takt med en mild dunken begyndte i underlivet. Kjolen blev smidt på gulvet sammen med hans bluse og han kyssede hende igen, denne gang mere grådigt og krævende, han bevægede sine læber ned over hendes hals og skulder imens den ene hånd fandt vej om bag bh stoffet. Han følte sig pludselig meget tændt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2015 20:23:41 GMT
Isadora savnede at være sammen med Joey, han var lækker, samlejeet og en virkeligt sød og fantastisk mand. Isadora vidste godt at hun ikke ville finde så hengiven en kæreste nogensinde igen, og hun havde ikke tænkt sig nogensinde at svigte en kæreste igen, heller ikke hvis det skulle blive Lucas, dog vidste hun ikke om hun kunne stole på ham. Som hun havde trukket t-shirten over hans hoved, lod hun sine hænger føle sig frem på hans brystkasse, han havde alle dage været en flot fyr, selvom han ikke var super veltrænet så var han bestemt hverken buttet eller grim, han var helt igennem perfekt og hun kendte hans krop ud og ind.
Som han tog fat omkring hendes kjole kunne hun for alvor mærke sin puls stige, dette her var bestemt ikke derfor hun havde opsøgt ham, faktisk så havde hun slet ikke tænkt på at være sammen med ham igen, men lige nu følte hun slet ikke at hun kunne stoppe det, og hvorfor skulle hun? De var jo begge singler. Som han lod sine læber bevæge sig ned af hendes krop, tog hun at omkring hans bukser og begyndte at knappe dem op, hun ville have ham tæt på og det kunne kun gå for langsomt lige nu, hun havde brug for ham, han var uden tvivl den mest fantastiske mand.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 27, 2015 14:14:16 GMT
Det hele var sket så hurtigt og hvordan Joey gik fra at sidde og være sur og ked af måden hun havde behandlet ham på, til pludselig at være klar på at hoppe i kanen med hende igen anede han ikke. På den anden side var han også ligeglad. Han havde lyst til at være sammen med hende så hvorfor holde sig tilbage. Audrey havde jo understreget at hun ikke var interesseret -hvilket han godt forstod, det gjorde bare ondt og han havde brug for at det skulle gøre...mindre ondt. Han sukkede blidt og gjorde kysset dybere som hun lod sine hænder glide over hans bare overkrop. Det føltes dejlig velkendt. Den hånd der ikke allerede kæmpede for at kærtegne hendes bryst bar stoffet gled om på hendes ryg og knipsede bh'en op så han kunne trække den af. Han begyndte at læne sig frem mod hende for at presse hende tilbage i sofaen.
Han skubbede tiggende sit underliv mod hendes hånd. Alt andet kunne være ligemeget nu, han havde brug for bare at glemme det hele for en kort stund og ingen var bedre at glemme tingene med end Isadora. Hans hånd gled kort ned mellem hendes ben for at forkæle hende lidt i massernede bevægelser selvom hun stadigvæk var iført trusser. Denne gang måtte han bare for alt i verden stønne det rigtige navn! Han begyndte at trække trusserne af hende så de kunne komme skridtet videre, han havde brug for at mærke hende lige nu!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 27, 2015 18:54:01 GMT
Isadora havde virkeligt ikke troet at dette her skulle ske, og det var bestemt ikke derfor hun havde opsøgt ham. Men hun var allerede helt oppe i skyerne over hans berøring, han var helt igennem fantastisk og hun kunne for alvor mærke hvor meget hun savnede ham, også selvom hun godt vidste at de måske aldrig ville kunne fungerer. Hun lod sig ligge ned i sofaen som hun hurtigt begyndte at trække hans bukser af ham, hun havde aldrig kendt for at være en super tålmodig, og det var hun bestemt heller ikke lige nu, hun nød at mærke ham tæt på, det havde hun jo aldrig lagt skjul på.
Som han trak trusserne af hende, hævede hun sig for at give ham plads, og hun havde allerede selv smidt BH'en på gulvet efter han havde knappet den op. Hun havde oprigtigt savnet ham og der var vel intet galt i at have det lidt sjovt? Hun lod sine hænder glide omkring hans nakke for at holde hans hoved på plads som hun gengældte hans snav, og hun mærkede hvordan at alt i hendes sagde at han skulle komme videre, det nærmest skreg efter ham og for en stund havde hun fuldkommen glemt alt om Lucas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 28, 2015 23:32:17 GMT
Joey vidste godt at selvom Isadora fik ham til at føle det bedre lige nu, så ville det hele vende tilbage i morgen. På den anden side var det vel et problem han kunne håndterer på det tidspunk. Lige nu kunne han ikke rigtigt koncentrerer sig om andet end den lyst som hun satte i ham. Han gjorde plads så hun kunne trække hans bukser ned og sukkede blidt og længselsfuldt under handlingen. Han kunne slet ikke vente med at blive forenet med hende igen, uanset hvor dumt det så end måtte være, ingen af dem havde jo hjertet på rette sted overfor hinanden.
Han rettede sig lidt op i et kort øjeblik bare for at tage hende lidt i øjesyn som hun lå der foran ham helt nøgen. Hun var virkelig en smuk kvinde og han følte sig heldig for at få lov til at opleve det endnu engang. Da han mærkede hendes hænder i nakken sank han atter ned over hende og lod sin tunge gnide sig mod hendes. Hans krop pulserede i den velkendte dunkende fornemmelse. Joey førte en hånd ned mellem dem og trak utålmodigt sine bokseshorts ned så han blev frigivet. Derefter spakede han dem på gulvet. Han ventede heller ikke særlig længe med at forene dem, hvilket fik ham til at bryde kysset i et støn. Det her føltes ubeskrivelig godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 29, 2015 20:27:04 GMT
Der var vel ikke noget galt i at hygge sig lidt med Joey? De kendte jo allerede hinanden ret så godt og det var jo ikke fordi at nogen af dem havde en kæreste, hvilket jo egentligt var en smule trist for dem begge to, hun ville så gerne være sammen med Lucas, men hun var også bange for at det ville ende langt værre end det var endt med Joey. Som han kiggede på hende, lod hun en hånd flytte sig op til hans kind som hun roligt aede, imens hun mærkede hendes hjerte slå en smule hurtigere, han var virkeligt en fantastisk fyr og hun havde oprigtigt dårlig samvittighed over måden hun havde behandlet ham på.
Som han kyssede hendes igen, gengældte hun det dybt og længselsfuldt, og pressede sit underliv i mod ham som hun igen begravede hænderne i hans hår. Ingen kunne nogensinde slå Joey's kærlighed, han var så sensitiv og fantastisk en fyr og hun vidte at enhver pige ville være heldig at få ham. Som han forenede dem, stønnede hun kort, det var en velkendt fornemmelse og alligevel så lå den så langt tilbage i fortiden. Hun pressede sig kort i mod ham som hun lod hænderne glide ned af hans ryg, hans krop var præcist lige så dejlig som hun huskede den.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 30, 2015 19:47:43 GMT
Joey havde altid været kendt som den fornuftige af tvillingerne. Han var ikke den der bare hyggede sig med random piger eller charmerede sig ind bare for at få noget på den dumme. Den fornuft havde dog forladt ham her til aften, han var komplet ligeglad med om dette her var smart eller ej, det eneste han kunne tænke på var de følelser hun satte i ham. Følelser han ikke kunne give slip på. Så måtte fornuften vente, desuden kendte han Isadora ud og ind og det var fantastisk at mærke noget velkendt. Det havde en beroligende og trøstende effekt også selvom han vidste hun ikke lagde mere i den end han. Bare en hyggelig aften og intet andet.
Han begyndte at bevæge sig mod hende og måtte fra tid til anden slippe hendes læber fordi han ikke kunne holde stønne tilbage. Det føltes virkelig fantastisk at være et med hende igen. Han savnede hende, men ikke som en kæreste, mere som en veninde, og for nu, en "hyggeveninde." Stønnene tog til som hun pressede sig mod ham og han mærkede hendes hænder ned over sin krop. Han satte farten op imens han lod den ene hånd masserer hendes bryst. Han legede med den følsomme brystvorte mellem sine fingre og lod kyssene glide ned over hendes hals. Der blev sat lidt mere fart på og han trykkede sig en smule hårdere mod hende.
|
|
|