Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2016 18:41:56 GMT
@audrey & @kate Skt. Mungos - Cafeteriaet Omkring kl. 20
Joey havde fulgt med i det hele som Audrey havde modtaget hendes bevis. Tænk at hun nu var uddannet healer, han var så stolt af hende! Han var ikke helt sikker på om hun havde set ham som hun fik overrakt beviset af lederen af Skt. Mungos. Han have stået helt omme bagved dækket godt til så man ikke kunne se at det var ham eftersom han ikke ønskede at fjerne opmærksomheden fra dem det hele handlede om. De nyuddannede healere og sygeplejersker. Efter overrækkelsen havde han trukket sig igen, opmærksomheden skulle være på hende og først nu hvor aftenen var faldet på og festelighederne var begyndt, besluttede han sig for at gøre sin rigtige entré. Så vidt han vidste var hendes forældre også taget hjem nu hvilket passede ham lidt bedre for det gjorde ham faktisk en smule nervøs, af hvad hun havde fortalt var de jo begge nogle meget ambitiøse mennesker.
Denne aften blev der afholdt en fest i cafeteriaet som var spærret af til lejligheden, at fejre de nyudlærte. Joey havde iført sig et par mørke jeans og en sort jakke samt en hvis skjorte og en hat. Han havde tidligere hørt et par piger snakke som Audrey havde fået sit bevis om at hun måske bare havde faket sit forhold med ham og at hun selv havde sendt billeder ind til aviserne som hun selv havde lavet. Folk kunne simpelthen være sådan nogle idioter. Men roligt skridt og en stor buket roser i favnen gik han ind af dørene. Godt gemt bag blomsterne søgte han hurtigt lokalet igennem for at finde sin kæreste, et stort smil spredte sig på hans læber som han fik øje på hende i mængden. Det var første gang at han havde været til noget af hendes arrangementer, det havde jo mere været hende der havde været med ham. Han stillede sig bag hende og rømmede sig så, "levering til Ms. Parker," annoncerede han, velvidende om at når blomsterne blev fjernet ville hans skjul være væk, forhåbentlig ville folk bare koncentrerer sig om festen og ikke om ham, for i aften havde han bare brug for at være sammen med Audrey og nyde hendes store aften med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2016 19:03:27 GMT
Det var en kæmpe stor dag for hende, ikke fordi at hun ikke havde regnet med at bestå, men alligevel. Hun var gået ud med ganske gode karakterer og hun var mere end klar til at kunne arbejde rigtigt. Generelt var hendes liv bare perfekt for tiden, hun havde godt styr på sit hjem, hende og Joey havde det super godt sammen, hun var nu færdig med sin uddannelse. Generelt var hun bare mega glad for den retning tingene kørte i, og aldrig havde hun været så glad i et forhold, som hun var lige nu sammen med Joey. Hun havde da også været nervøs for denne dag, nok mest for det at have ham med, hun var så bange for at han ville ende med at tiltrække for meget opmærksomhed, og hun ville helst bare have ham for sig selv.
Audrey stod og snakkede med en anden veninde, April. De to grinede lidt, og et øjeblik havde Audrey helt glemt Joey. Som hun hørte hans stemme, vendte hun sig og tog begge hænder op over næse og mund son stod med den store buket. "Til mig? HVor er du sød" sagde hun i et smil og tog rundt omkring blomsterne for så at læne sig frem og placerer et kys på hans læber. Han var bare så sød, romantisk og betænksom at hun nogengange slet ikke kunne fatte det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2016 16:28:15 GMT
Han smilede til hende. Skønt det var nyt for ham at detage på denne måde så syntes han faktisk at det var sjovt og spændende. Han var så glad for at være en del af Audreys liv og bare tanken om at hun var hans varmede ham helt ind i sjælen. Nu havde han jo aldrig mødt nogen af dem hun gik med, den eneste han ganske kort havde hilst på var Kate og det havde jo ikke været fordi det havde været planlagt. Som hun tog imod roserne smilede han til hende og lænede sig frem for at give hende et diskret kys. Han så på pigerne Audrey stod med og smilede høfligt til dem. "Godaften," hilste han roligt. Han forsøgte virkelig bare at være helt casual og håbede på at folk til festen også ville være det omkring ham skønt det ikke var mega tit det skete, Mitch ville da i hvert fald nok ærge sig over han ikke var inviteret med.
"Jeg så godt du fik beviset, du må undskylde jeg ikke kom hen og sagde hej." Måske havde det været lidt dumt af ham, men han ville bare virkelig ikke ødelægge den store dag for hende ved at stjæle opmærksomheden fra hende. "Skal jeg hente noget at drikke til os?" Spurgte han i et glad smil som han lagde en arm omkring hendes skuldre. Han elskede at understrege overfor alle at hun var hans og han var hendes udelukkende fordi han var så glad for hende og var så stolt af at være hendes kæreste. "Nyder du festen?" Endnu et afslappet smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2016 18:31:44 GMT
Hun smilede som hun så på ham, selvom de havde været sammen i lang tid efterhånden, så følte hun sig stadig meget forelsket hver eneste gang hun kiggede på ham, han var bare sådan en fantastisk fyr og Audrey ville gøre alt for at deres forhold blev ved med at køre så godt som det gjorde. "Jeg får lige sat dem ud til mit skab... Jeg tænker vi skal over og have nogen drinks?" sagde hun i et smil og tog fat omkring hans hånd, han var virkeligt en fantastisk fyr og Audrey håbede bestemt på at de ville have mange flere år sammen. Hun var da også stolt over at være hans kæreste, ikke fordi han var kendt, men fordi hun syntes han var så dejlig.
"Det gør ingenting.." sagde hun roligt, lige med Joey havde hun det okay med han trak sig engang imellem, det var jo ikke fordi man manglede opmærksomhed når man gik rundt sammen med ham: "Ja gør dte, så sætter jeg lige dem her ud, to sekunder" sagde hun i et smil og gik ud til sit skab. Audrey fik sat dem ved siden af hendes skab, hun ville ikke at de blev ødelagt, men på den anden side kunne hun jo heller ikke rende rundt med dem hele aftenen: "Så" sagde hun da hun kom tilbage og gik op til ham. "Festen er dejlig, og nu har jeg tænkt mig at drikke mig en lille fjer på sammen med dig" sagde hun og lænede sig frem for at sætte et blidt kys på hans læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 27, 2016 18:29:27 GMT
Han nikkede blot som hun snakkede om at hun skulle have sat blomsterne ud i skabet, hun kunne jo ikke rigtigt vade rundt med dem herinde. Lokalet var stort, men der var også mange mennesker. Han lod hende trække afsted med sig og stoppede første op da de nåede omklædningsrummet. Han blev høfligt stående udenfor tæt ved døren til omklædningsrummet som hun forsvandt derind. Han vidste godt at han ikke havde noget at gøre derinde som sådan, han var jo ikke ansat på hospitalet. Som han stod og ventede smilede han høfligt til en mindre gruppe piger der fnisende gik forbi på vej udenfor. En af dem stoppede op lidt længere væk og fandt sin mobil frem hvor hun tog en selvfie med ham i baggrunden. Han smilede lidt for sig selv, men sagde ingenting. Det var sjovt at se andre magikere med interesse for mugglergenstande, han havde jo også selv en mobil, de kunne være yderst praktiske.
Da hun atter kom ud tøvede han ikke med at lægge armene om hende og trække hende ind i et varmt kys. Hun betød virkelig meget for ham og det skulle hele verden bare gerne vide. Han fulgte efter hende ind til festen og smilede ved hendes ord. "Frk. Parker, har du planer om at drikke mig fuld?" Drillede han, "tør du det? Kan du ikke huske hvad der skete sidst?" Han hentydede til turneen, for pokker hvor havde han været forfærdelig, tænk at han havde siddet og skrålet foran hendes dør på hotellet. Det var et minde han glædeligt forsøgte at skubbe fra sig. Han gengældte kysset. Ærlig talt havde han intet imod at drikke sig lidt fuld sammen med hende, han gik ikke ud fra at han ville være lige så pinlig og ynkelig nu hvor de faktisk var sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 27, 2016 20:27:47 GMT
Audrey var egentligt altid glad i positiv i hans selskab, måske var det bare noget han gjorde ved hende og måske var dte bare fordi hun skulle indse hvor utrolig heldig hun faktisk var. Hun følte sig i starten meget beæret over at han overhovedet gad hende, men nu var hun egentligt bare lykkelig. Hun følte sig lige så god som ham, modsat tidligere hvor hun hele tiden var bange for at hun slet ikke var god nok, især efter hun fandt ud af det med væddemålet. Heldigvis havde Joey efterhånden bevist overfor hende at han rent faktisk elskede hende, og det ikke bare var spil for galleriet.
"Måske lidt... Egentligt har jeg mest bare planer om at fejre at mit liv er så dejligt" sagde hun i et smil. Det var en underlig fornemmelse at hun nu skulle til at tjene penge, især når hun jo nærmest aldrig brugte nogen, det var jo altid Joey der endte med at bruge penge på hende. "Jo... ret meget... Så jeg har ikke planer om du skal være Så fuld" sagde hun i et smil og satte sig roligt ned. Egentligt havde hun bare planer om at fejre livet, hun var så glad for at det hele gik godt lige nu, og der var da kun grund til at være glad og lykkelig over hvordan deres forhold gik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2016 10:26:19 GMT
Han vidste at deres fortid sammen havde en del bump på vejen, men heldigvis havde det hele jo løst sig også selvom det ikke havde været helt let. Joey var dog ikke sur over at Audrey havde haft sine forholdsregler, det havde hun jo haft god grund til efter det nummer han havde lavet. Godt at det alt sammen var fortid nu og at de bare kunne koncentrerer sig om at være lykkelige sammen. "Se det skåler jeg gerne til," medgav han i et stort smil. Han ville skam ikke have noget imod at blive en lille smule fuld så længe han ikke endte med at blive helt stangbacardi som han havde gjort den aften på hotellet.
Han lo igen og kyssede hende blidt, "det er en aftale. Jeg henter os et par drinks." Konstaterede han og gik op til kantinedisken der i aftenens anledning var blevet til bardisken. Han bestilte en øl til ham selv og en filurdrink til Audrey. Begge dele bragte han med tilbage til bordet hvor hun sad. "Så er der friske forsyninger," informerede han roligt og satte sig ved siden af hende. Han lod en hånd hvile mod hendes lår. "Jeg tænke på, vil du med hjem og sove hos mig bagefter?" Han kunne aldrig få nok af at ligge og holde om hende og stod det til ham kunne hun bare flytte ind fra dags dato. Han havde da også overvejet at spørge hende, men han var ikke sikker på om hun måske ville synes det gik lidt for hurtigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2016 10:47:18 GMT
Hun smilede, hun var så glad for Joey og han virkede da heldigvis også til at være glad for hende, hvilket jo naturligvis gjorde et forhold rimeligt meget nemmere: "Ja gør det" sagde hun i et smil. Hun havde da flere gange tænkt på om de to mon ville være sammen forevigt, men det troede hun nu fuldt og fast på at de ville, altså hvorfor skulle de ikke være det? Som han kom tilbage kiggede hun i mod ham og tog i mod sin drink: "Fire uger også hedder det healer på Skt. Mungos" sagde hun i et smil, nu holde hun lige en lille ferie først, men åh hvor hun glædede sig til at komme igang med at arbejde. Endda uden at hun behøvede bekymre sig om afleveringer, bøger og alt det lort.
Som han lod en hånd hvile på hendes lår lagde hun en hånd ovenpå den, han var virkeligt en sød fyr: "Ja det er fint" sagde hun i et smil, hun var glad for at deres forhold bare fungerede: "Hvad med dig? burde du ikke snart arbejde?" spurgte hun. Det var jo nogen år siden hans sidste tourné og hun kunne da godt tænke sig han kom lidt igang igen. Nok mest fordi han så havde noget at gå op i, og desuden så havde hun jo alle dage elsket hans musik, og det havde ikke ændret sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2016 16:44:34 GMT
Han smilede til hende, "ja! Det bliver da bare så spændende! Er du nervøs?" Lige pludselig skulle hun jo stå helt og holdent på egne ben, eller hun havde kollegaerne, men han havde bare en ide om at der blev stillet helt andre forventninger til hende. Dog var han ikke et sekund i tvivl om at hun kunne klare det. Hun var uden tvivl en fighter. Han lo ved hendes kommentar, "seriøst, sender du mig i arbejde?" Det var virkelig morsomt, endnu en grund til at elske hende. Hun havde altid store ambitioner og selvom hans formue ville kunne dække begge deres pension snakkede hun alligevel om at han skulle gå igang med at arbejde.
"Men faktisk så har jeg allerede skrevet et par sange, jeg regner med at få dem frigivet her om en måneds tid, og jeg skal give koncert i november." Fortalte han hende i et roligt smil. Han flettede sine fingre ind i hendes og lænede sig frem i et kys. Han lænede sig lidt tilbage i stolen igen og smilede til hende. "Hvilken afdeling har du så valgt at du vil være på når du starter op?" Spurgte han nysgerrigt ind. Han havde en ret godt fornemmelse af at hun allerede havde en ret god ide om hvad hun ville, det plejede hun jo at have.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2016 18:58:32 GMT
Hun rystede på hovedet: "Lidt, ikke meget... Jeg tror mere bare jeg glæder mig for at arbejde uden at nogen kigger mig over skulderen" sagde hun og smilede så. Hun elskede virkeligt sit arbejde og hun følte da bestemt også at hun havde brug for at komme igang og ikke tænke så meget på bøger. "Ja du burde da snart begynde at lave andet end at gå og se godt ud" sagde hun i et grin, hun vidste godt der var mere i det end at synge og se godt ud, det vidste hun nu ihvertfald. Men det betød jo ikke at hun ikke syntes det kunne være hyggeligt hvis han begyndte lidt igen.
"Åh det er da fedt..." sagde hun i et smil, at hun elskede hans musik havde jo trods alt ikke ændret sig, det var bare noget andet nu. Hun holde af ham for HAM og ikke for whatever alle andre piger mente han var. "Akutmodtagelsen, jeg syntes det lyder spændende... Vil dog gerne arbejde på børneafdelingen senere" sagde hun roligt. Hun havde jo trods altid drømt om at få børn, og hun elskede børn. Så hvorfor ikke også arbejde med dem, og hjælpe dem så godt hun kunne når de var syge?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2016 19:05:18 GMT
Kate var egentligt bare glad for at hun var mødt op. Hun havde mange veninder som havde deres store dag i dag, og naturligvis havde hun tænkt sig at støtte dem og være der for dem så godt som hun overhovedet kunne. Hun gik rundt i folkemængden og ledte lige nu efter Audrey. Hun havde godt set hende og Joey var ankommet, men hun ville ikke trænge sig på. Hun var jo lige så store fan af Joey som Audrey havde været, og hun var bange for at Audrey troede hun kun gad hænge ud med dme på grund af ham. Dog havde hende og Audrey jo været veninder i mange år, så hun håbede ikke det var tilfældet.
"Gæt hvem!" sagde hun og lagde en hånd på Audrey's hår som hun kom hen til dem, inden hun så gav Audrey et kram og satte sig ned ved siden af ham: ”Hey" sagde hun og smilede i mod Audrey i krammet: "Og hej" sagde hun og rakte venligt hånden frem i mod Joey. Hun ville ikke lige kramme ham, selvom hun virkeligt havde lyst. Hold kæft hvor var det dog snyd Audrey havde fundet sammen med ham, men det mente mange jo, og Kate var en af de eneste veninder der var blevet hængende efter hende og Joey havde fundet sammen, for hun forsøgte ikke at virke alt for starstruck.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2016 8:30:16 GMT
Joey tog en tår at sin øl imens Audrey snakkede. "Det kan jeg nu godt forstå," medgav han, det måtte ikke være sjovt hele tiden at blive checket op på om det man gjorde var rigtigt. Ikke fordi sådan var der jo også lidt for ham, men han kunne bare bedre tage afstand fra der for der var jo ikke nogen der kiggede ham over skulderen når han sad og skrev sange. Han lo igen og tørrede ølskummet af overlæben med håndryggen, "ja du har ret, det går ikke jeg bare render rundt og fiser husleje af." Han blinkede til hende. "Men ja, det skal nok blive godt, jeg håber at du kan få fri så du kan se mig optræde." Han havde det bedste når hun var der, hun gav ham bare en ro over sig som han ikke havde følt med Isadora, forskellen var også at når Audrey var med ham var hun med for ham ikke for at få taget gode billeder.
"Akutafdelingen, det lyder spændende, ikke at jeg ville kunne klare det." Han skar en grimasse. Han duede ikke til blod i for store mængder. Ikke at han besvimede, men han brød sig bare ikke om det og kunne godt blive lidt utilpas. "Vil du gerne arbejde med børn?" Han fik et lidt specielt glimt i øjet, han kunne i det hele taget godt tænke sig at få børn, ikke at det skulle være lige nu, men de blev jo heller ikke yngre. Han nåede dog ikke at tænke meget mere over det før Kate dukkede op. Deres sidste møde havde været lidt akavet hvor hun ville kramme og have taget billeder, men i dag virkede hun da noget mere fattet. Han smilede høfligt til hende og tog hendes hånd. "Hej Kate," hilste han venligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2016 9:46:40 GMT
"Nej præcist" sagde hun i et grin. Hun var dog glad for at hun havde fået "lov" til at betale sine egne ting. Hun kunne ikke lide at bruge hans penge, og egentligt havde hun heller ingen idé om hvor mange han havde. HUn anede ikke om han bare havde millioner stående på en eller anden konto. "Ja, det vil jeg helt vildt gerne" sagde hun i et smil. Hun elskede at se ham optræde, også selvom det ikke havde været den samme fornøjelse da de var på tourné og hun havde fundet ud af hvad der var sket i deres liv: "Ja, jeg har da altid været glad for børn" sagde hun i et varmt smil.
HUn vendte blikket i mod personen der rørte hende på håret, og omfavnede så også Kate: "Hej... Hvor fedt at du kom" sagde hun i et smil. Kate var en god veninde, også selvom Audrey syntes det var lidt pinligt at hun var så besat af Joey, på den anden side havde Audrey jos elv været sådan engang. "Hvordan går det på jobbet?" spurgte hun og kiggede i mod Kate. Kate var en af de eneste veninder der ikke havde droppet hende efter hun havde fundet sammen med Joey, og hun var ret ærlig omkring det faktum at hun var jaloux.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2016 9:46:58 GMT
Kate var en smule beæret over at Joey rent faktisk kendte hendes navn, hun vidste godt at hun nok havde været lidt pinlig sidste gang, men det var altså ikke hver gang hun mødte en som Joey, hun havde jo været fan af ham i virkeligt mange år. "Selvfølgelig kom jeg, Rosa og Madelyn er jo også færdige" sagde hun i et smil. Nok mest ford ikke at virke som om hun bare var kommet for at stalke rundt efter Joey og Audrey, hvilket dog heller ikke var sandheden.
"Det går faktisk fint nok, der er ikke så meget at lave lige nu" sagde hun i et smil og kiggede i mod Joey, hun ville gerne spørge ham om noget, bare fordi hun syntes det var lidt hyggeligt at sidde og snakke med ham, hun vidste bare ikke helt om hvad. "Hvad med jer to?" spurgte hun nysgerrigt: "Går det godt?" spurgte hun ivrigt. Hun ville da også gerne kysse lidt på Joey, men på den anden side vidste hun godt at hun nok ikke ville blive helt populær i Audrey's bog. Det var bare så mega mega snyd at det ikke var hende der havde scoret en kendis.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2016 16:27:26 GMT
Tanken om at Audrey var glad for børn varmede ham faktisk en del. Det var jo egentlig ikke noget de som sådan havde sat sig ned og snakket om, men måske han skulle skrive det på listen over ting de kunne tage op på et tidspunk, lige under det at flytte sammen. Tanken alene fik ham til at smile lidt. Indrømmet havde han måske også leget lidt med tanken om frieri til Audrey, ikke lige nu, men måske indenfor den nærmeste fremtid. Da slog det ham. Måske han kunne snakke med Kate om det, hun måtte da vide hvad Audrey tænkte om den slags, nu havde de jo været sammen i en del år så for ham virkede det som det rette skridt at tage. Det ville være logisk i hans øjne, måske Kate kunne fortælle ham om det lod til at være lige så logisk i Audreys øjne for veninder snakkede da om den slags gjorde de ikke?
Han havde siddet lidt opslugt af sine egne tanker da Kate henvendte sig med et spørgsmål, om det var rettet mod Audrey eller ham eller bare ud i luften for hvem af dem der nu greb det vidste han ikke, men han valgte at svare, han ville jo gerne være gode venner med Kate for hun lod til at betyde meget for Audrey. "Ja det synes jeg." Sagde han lidt fladt og smilede mod Audrey, "nu må vi jo se om jeg kan følge med i hendes hektiske hverdag." Drillede han og kyssede Audrey på kinden. Healere kunne vidst til tider godt have ret travlt. "Hvad er det du arbejder med?" Spurgte han Kate og tog en tår af sin øl.
|
|
|