Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 9:08:54 GMT
Audrey drømte da også om selv at få børn en dag, men hun havde ikke travlt. Hende og Joey var jo begge unge og der var mange år til at snakke den slags igennem. Desuden var hun jo kun lige blevet klar til at arbejde, så hun havde ikke rigtigt de tanker endnu. "Det kan du... Så kan du få lov at gøre rent og lave mad, til jeg kommer hjem" drillede hun ham. Nu hvor han ikke arbejdede så meget, så kunne han jo lige så godt gøre sig nyttig. Godt nok var Audrey ret huslig, men nu kunne han så gøre gengæld. Selvom de ikke boede sammen, såv ar de jo ret ofte hjemme ved hinanden, dog mest ved Joey, han havde jo også mest plads.
Audrey kiggede i mod Kate og nikkede så: "Ja det går rigtigt godt.." sagde hun roligt. Der var endeligt kommet styr på tingene og de var begyndt at bevæge sig fremad i deres forhold. Hun var egentligt glad for at Kate var kommet, om ikke andet bare lige for at blive mindet om at hun faktsik havde veninder der stadig gerne ville hende det bedste og som godt ville være med til at fejre de gode tider hun havde i sit liv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 9:10:18 GMT
Kate kiggede fra Joey, til Audrey, og tilbage igen. Hun havde det stadig mærkeligt med det hele, og nogengange var hun da også itvivl om hun var venner med Audrey fordi at hun stadig var glad for Audrey, eller fordi hun syntes det var lidt fedt at være tæt på Joey. "Det er da dejligt" sagde hun i et varmt smil, altså det var da dejligt at de havde det godt sammen. Selvom Kate nu ville ønske det var hende, den aften hun havde mødt Joey første gang havde Kate jo været der, tænk nu hvis det havde været hende som han var kommet hen og havde snakket til? Åh det havde hun drømt om mange gange.
"Jeg er skrædder... Jeg laver tøj for en helt masse forskellige events" sagde hun i en rolig stemme: "Jeg kan også lave tøj hvis du skal bruge noget specielt engang" sagde hun. Åh hun gad godt lave tøj til ham, tænk på reklamen hun ville få ud af det? Og måske endda hun også ville kunne snakke lidt mere med ham: "Men ja, jeg er rigtigt glad for det... Jeg har været færdig uddannet i nogen år" sagde hun, så svær en uddannelse var det jo trods alt ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2016 12:48:22 GMT
Han lo af Audreys kommentar, "hvor er du krævende, tænk på hvor hård en hverdag jeg har," jokede han videre. Nu var hans hverdag langt fra så slem. Han trænede, skrev sange og øvede nye danserutiner. Der var altid mest run på op til koncerterne og turneerne, men der fik han til gengæld heller ikke meget tid til så meget andet. Han lænede sig frem og kyssede hende. "Faktisk synes jeg at jeg fortjener massage senere, for blomsterne var meeeegeeeet tunge." Han blinkede drilsk til hende. Han elskede når de kunne skubbe til hinanden med drillerier på denne måde.
Hans opmærksomhed blev atter vendt mod Kate og han nikkede interesseret. "Hvor spændende, er der noget specielt du har lavet til?" Det kunne jo godt være at det var noget han kendte, man kunne aldrig vide. Et stort smil blev rettet mod hende, han ville virkelig gerne gøre Audrey glad ved at bonde med Kate og hun virkede faktisk også langt mere voksen end hun havde gjort sidste gang hvilke var rart og gjorde det langt lettere at føre en samtale. "Det vil jeg skrive mig bag øret, har du et kort?" Det skadede jo ikke at undersøge sine muligheder og hvis hun var god til det hun lavede så ville han da ikke udelukke at han kunne kigge forbi en dag. "Ejer du så din egen butik eller?" Han tog en ny tår af sin øl og fandt Audreys hånd under bordet for at flette sine fingre ind i hendes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2016 20:07:48 GMT
Audrey smilede til ham, han var skøn og efter de endeligt havde fundet ud af tingene, så var det bedre så meget nemmere at tage tingene roligt. Audrey håbede - og stolede da på at hende og Joey skulle være sammen i mange år, have børn... måske giftes en dag. Ikke noget hun tænkte så meget over i hverdagen, men det var da alligevel en fremtid hun håbede på. Audrey elskede børn og havde altid ønsket sig nogen selv, ikke super mange, men en eller to ville hun da gerne have, bare fordi at tingene gerne måtte se lidt anderledes ud engang imellem og børn kunne da helt klart lyse det hele lidt op.
"Jeg syntes JEG fortjener en massage, for det var meeeget hård at gå op til eksamen" sagde hun i et smil. Joey var nu sød, og hun var mere end glad for at hun var den pige han ønskede at være sammen med. "Ja, Kate er faktisk rigtig god" sagde Audrey i et oprigtigt smil, hun ville altid gerne støtte sin veninde så godt hun kunne i alverdens ting, og det var jo ingen hemmelighed at hun var rigtig god til sit arbejde, Audrey havde jo set flere af de ting hun havde lavet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2016 20:08:15 GMT
Kate var glad for at han virkede interesseret i det hun lavede, og lige nu smilede hun bare som Audrey også talte pænt om hendes arbejde: "Tusinde tak, hvor er det pænt af dig" sagde hun i et smil. "Men altså nej, jeg har lavet engang til et teater stykke inde i London, men ikke noget stort og vildt. Jeg ville dog gerne have mit navn mere ud" sagde hun i et smil, hun elskede især at lave brudekjoer, dog havde hun ikke lavet helt så mange endnu, men det skulle vel nok komme en dag.
"Ja det har jeg" sagde hun og begyndte at rode i sin lomme, hvor var det dog fedt at han var interesseret i et kort, hun ville virkeligt gerne at han kontakterede hende, hun skulle nok kunne finde på ngoet fedt. "Halden Couture hedder det" sagde hun og rakte ham et fint kort, der var lavet i guld og glitter, lidt ekslusivt kunne hun godt lide at være. "Ikke endnu desværre, jeg deler systue med en kollega, sådan går det når økonomien ikke er der endnu, men en dag vil jeg håbe jeg kan" sagde hun og smilede til ham, det skulle nok ende med at blive ganske godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2016 8:34:51 GMT
Han lo og gav hendes hånd et klem, "okay, du vinder retten til massagen i aften," svarede han glad. Hun var simpelthen bare helt fantastisk og Joey kunne slet ikke fatte at han ikke havde set det fra begyndelsen, han var bare så glad for at hun havde valgt at tilgive ham alle de ting og at de nu kunne nyde deres liv sammen. Han nikkede lyttende til Audreys roserier af Kates arbejde. Hvis hun var dygtig ville han virkelig ikke havde noget imod at hjælpe hende frem i verden, det betød jo også meget for ham at han kunne sammen med hendes venner og familie, ligeså vel som det også betød noget for ham at hun kunne sammen med hans.
"Det lyder også fornuftigt, jo mere folk kender dig jo flere kunder." Han kendte jo lidt fra sin egen branche. Det gjaldt hele tiden om at holde sig til ilden så man blev ved med at være fremme. Tage de chancer der blev tilbudt en, kæmpe hårdt og håbe på det bedste. Han tog imod kortet og smilede lidt over den meget pigede udsmykning, men det gjorde det alligevel også specielt nok til at folk ville huske det som; "havde du ikke et kort på en skrædder, det vad det der med glimmer". "Det kunne da også være fedt at have noget selvstændigt," sagde han varmt. "Men lad os se på det, vi kan jo prøve at kigge ned i starten af næste uge?" Forslog han og kiggede på Audrey som lige for at cleare den med hende, "jeg skal jo give koncert snart, så måske du kunne lave det ene sæt tøj?" Det var måske meget godt lige at starte med et og så se ad. Han vidste heller ikke hvor tilfreds Mitch ville blive med at han pludselig selv lavede sådanne aftaler, det stod han jo som regel for. "Så kan du måske også lave en kjole til Audrey," han blinkede til Audrey, han ville gerne give hende noget pænt at have på til koncerten selvom hun jo stod i kulisserne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2016 19:44:09 GMT
"Yes..." sagde hun i et vindende smil hun var glad for at være sammen med Joey, nok fordi at ikke alt handlede om samleje i hans optik. Ikke fordi de havde da fået gang i deres samlejeliv igen, men det var bare rart at ikke alt handlede om det, han var så anderledes end mange andre mænd på de punkter. Audrey vidste ikke hvad hun skulle sige men kiggede bare på Kate og Joey som de snakkede. Hun var glad for at de to havde det godt sammen, nok mest fordi at det var en af hendes bedste veninder go aj, hendes kærester. Kate virkede da også ganske cool over at han var kendt, og virkede ikke alt for fangirl omkring ham.
"KAte har allerede lavet en kjole til mig, engang jeg skulle til fest her... Men jeg vil gerne bestille en mere" sagde hun i et smil. Kate var god til sit arbejde og Audrey ville gerne støtte det, også selvom hun ikke ligefrem havde ret mange penge at gøre med, men nu ville hun da i det mindst ebegynde at få løn, frem for at studerer og aldrig rigtig have en krone på lommen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2016 19:44:29 GMT
Kate kiggede i mod Joey, hun kunne tydeligt huske den aften Audrey og ham havde lært hinanden at kende. Hun var dog stadig lidt misundelig, Joey var mega lækker og Kate ville da ønske det var hende der fik lov at kysse lidt på hende. Hun syntes da også at Joey virkede okay interesseret lige nu, de snakkede da ret godt sammen. Hun havde dog ikke rigtigt planer om sådan lige at gøre noget, hun ville ikke være en dårlig veninde over for Audrey trods alt. Venskab var vigtigere end så meget andet.
"Ja du kigger bare forbi, det kunne være mega fedt, jeg kan lave hvad som helst" sagde Kate i et stort smil, åh det her skulle nok ende med at blive godt, og hun ville meget gerne bruge mere tid sammen med Joey - og ja da også Audrey. "Nå jeg vil op og have noget at drikke også lige sige hej til en ven... Vi snakkes nok senere ikke?" sagde hun og smilede til dem begge to, inden hun rejste sig op for at gå op til baren. Det var måske også fint at få lidt luft, det blve lidt varmt når hun sad så tæt på Joey. Han var trods alt en virkelig flot fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2016 22:03:36 GMT
Han lo kort ved hendes lille sejrsudbrud. "Ved du godt at jeg elsker dig?" Spurgte han retorisk og lænede sig frem for at kysse hende på ny. Han ville virkelig aldrig kunne få nok af hende. "Har hun? Fedt! Jamen så kan det jo kun være godt er jeg sikker på," bifaldt han storsmilende. "Jamen det vil jeg gøre," forsikrede han hende som hun sagde at han kunne kigge forbi. Han var da ret nysgerrig på at se hvad hun kunne udrette og nu hvor hun lod til at være faldet ned over det faktum at han var kendt, var det som om at det gjorde det langt lettere for ham at snakke med hende. Ikke fordi han ville noget med det andet end at skabe en form så venskab mellem dem således at de alle tre kunne ses uden det ville blive akavet ligesom det fx altid blev når Audrey og Mich var i rum sammen.
Han vinkede lidt efter hende og vendte så atter opmærksomheden hundrede procent mod Audrey, "det var helt rart at se hende fra den mindre fangirl agtige side," jokede han lidt. Over hendes skulder fik han øje på en gruppe som han kunne genkende fra tidligere da de også havde fået deres diplom. De lod til at have kurs mod Audrey, "jeg tror du får selskab nu," smilde han bredt, "jeg går lige ud og trækker lidt luft." Han havde det ikke skidt ved at efterlade hende med hendes kollegaer de ville jo sikkert gerne lige sidde og snakke lidt med hende og han kunne godt bruge lidt luft lige nu. Efter at give hendes hånd endnu et klem og derefter undskylde sig hos gruppen gik han op i baren for at hente sig en drink og derefter bevægede han sig udenfor hvor han fandt en bænk at sidde på. Musikken kunne høres indefra, men det var så afdæmpet at det ikke generede. Udover det var der faktisk dejligt stille, han var den eneste herude.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2016 11:30:18 GMT
Kate havde nok bare lige brug for at trække vejret, hun var slet ikke ude på at sidde og savle over Joey, men det var virkeligt svært at lade være. Audrey og hende havde jo været fan af ham i virkeligt mange år, og der var jo engang de begge sad sammen og fangirlede. Fandt billeder af ham og Isadora og alle de ting, Kate kunne slet ikke fatte det her var sket og hun syntes uden tvivl at det var så sindsygt snyd. Alligevel fik hun sagt hej til veninden som også var der i dag, måske var det fint hun lige brugte et moment på noget andet, end hun sagde hej til hende igen.
Kate endte med at gå udenfor for at ryge, hun havde fået en virkelig dårlig vane og selvom hun prøvede at lade være, så var det svært for hende at holde helt op. Hun tog røg ind og pustede det langsomt ud, som hun endte med at gå en tur rundt om bygningen, det var jo ikke helt varmt og det var for at lave et eller andet om ikke andet. ”Oh hey" sagde hun som hun drejede om hjørnet og så at Joey stod der, hvilket fik et kort smil frem på hendes læber, han var nu altså lige så lækker i virkeligheden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2016 13:24:24 GMT
Joey stod lidt og bare nød stilheden omkring ham. Eller så meget stilhed som der nu var i London, men eftersom det lå lidt i udkanten var det ikke så påvirket af trafikken og den slags. Han hørte godt nogen komme mod ham, en kvinde at dømme efter den klikkende lyd fra skoene. Blikket blev rettet mod lyden hvorefter Kate rundede hjørnet. Han smilede genkendende til hende. "Hey," hilste han tilbage, "ude og trække frisk luft," et smil gled over læberne som hans blik fæstnede sig på hendes cigaret. Han havde aldrig røget selv, eller jo han havde prøvet det et par gange, men ikke noget han havde været afhængig af, det var jo forbandet usundt og igen ville han jo helst være et godt forbillede.
Hans blik gled atter mod hendes. Det var pudsigt at tænke på at dette her var den samme kvinde han havde mødt hjemme i lejligheden. Hun virkede langt mere fattet nu her. Han ville gerne finde på et eller andet at snakke med hende om, igen så stemningen mellem dem ville blive lidt mere venskabelig. "Så bor du her i London?" Spurgte han ind. Audrey havde fortalt ham at hun var magiker så det vidste han jo godt, derfor kunne hun jo også sagtens bo langt væk og så bare tage susenetværker eller noget i den stil. Han vidste jo ikke sådan vildt meget om hende, men han var da lidt nysgerrig på at vide lidt om dem Audrey hængte ud med, især fordi han ville elske at høre om Audreys baggrund, ikke fordi han kunne jo bare spørge hende, men sommetider var det sjovt at høre fra andre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2016 9:20:15 GMT
Kate smilede til ham, hun var stadig ret starstruck når hun var i nærheden af Joey, men altså hende og Audrey havde jo også været fan af ham siden han kom ud med sit første album, og at han pludseligt var kommet tæt ind på livet af Audrey var virkeligt underligt for Kate. "Arh... Ja det kan godt blive lidt crouded derinde" sagde hun i et smil, hun havde også brug for at trække frisk luft... Eller ja ryge, som i hendes hoved vel var pretty much det samme. Hun tog et sidste sug og smed så smøgen på jorden, inden hun gik hen og satte sig på trappen et par meter fra ham, hun havde ikke planer om at gå ind sådan lige nu.
"Ja det gør jeg, det er tættest på mit arbejde... Hvad med dig?" spurgte hun: "Eller jeg mener, det rager self ikke mig" sagde hun i et smil, der var ikke rigtig tnogen der vidste hvor joey boede, hvilket jo var klart for at fans ikke mødte op og Kate vidste godt det ikke var hendes bord. "Men det er da dejligt at se det går så fint for dig og Audrey" sagde hun og gjorde tegn til om han ville sidde, det var hyggeligt at snakke med ham, han var mindst lige så sød som hun altid havde forestillet sig han ville være.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2016 19:12:52 GMT
Han nikkede forstående og smilede igen. "Ja præcis. Jeg kan se du også nyder godt af den friske luft?" Smilede han hentydende til hendes cigaret. Af en eller anden årsag havde han ikke forestillet sig at hun røg. Ikke fordi det kunne hun jo lige så nemt som alle andre, men han havde bare et billede i hovedet af at hun var sådan en sundheds-en. Hvorfor han havde det indre billede af hende anede han ikke. "Det lyder nu ret fornuftigt." Nikkede han. Selvom man var magiker så var det alligevel rart at bo tæt på sit job. Han boede jo også i nærheden af pladestudiet. Endnu et smil, han kunne godt forstå at hun måske syntes det var lidt svært at spørge ind til ham, de fleste ting vidste hun sikkert i forvejen og resten var nok ikke noget hun følte at hun kunne tillade sig at spørge ind til.
"Jeg bor også i London, nede ved kanalen." Sagde han, så havde han hverken sagt for meget eller for lidt. "Det gør det." Slog han fast i et smil, "hun er virkelig skøn, har I været veninder længe?" Spurgte han lidt ind. Han kunne nemt sidde og snakke flere timer om hvor meget han elskede Audrey og alt det, men det ville nok blive lidt kedeligt for Kate at høre på i længden. Langsomt satte han sig ned ved siden af hende og follede sine hænder lidt i skødet. Det var nu rart at komme lidt væk fra larmen derinde og bare få lidt luft til hjernen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2016 19:33:03 GMT
"Ja... Det gør jeg når jeg bliver stresset, og mange mennesker kan godt stresse mig lidt" sagde hun i et roligt smil og kiggede i mod ham. Hun var egentligt ikke vild med den dårlige vane, men hun havde svært ved at slippe den Hun havde først rigtigt fået den ind på livet efter hun havde været noget tid i muggler verdenen: "Åh hvor dejligt, det er også et fint område" sagde hun i et smil. Hun havde jo ikke tænkt sig at stalke ham anyway, måske dengang hende og Audrey var fangirls sammen, men det var de jo ikke mere.
"Ja det har vi... Siden vi var små" sagde hun i et smil og kunne mærke hun blev helt nervøs da han satte sig ved siden af hende, for helved hvor var han dog bare irriterende lækker: "Sååh går det godt med jer?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde måske et lille håb om at Joey ville droppe Audrey og tage kate i stedet, altså det var der vel ikke noget forkert i, han var jo helt utrolig pæn at kigge på og hun ville da ikke have noget i mod at have lidt mere med ham at gøre. Selvom hun godt vidste det nok stadig var ureliatisk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2016 18:36:15 GMT
Han smilede igen. "Det kender jeg godt, altså den del med at få lidt stress af mange mennesker." Sagde han varmt. Han håbede ikke at hun syntes det var mærkeligt at sidde og snakke med ham på denne måde, for nogen kunne det jo godt være en smule grænseoverskridende. "Ja det er en lækker lejlighed," han så lidt frem for sig. Hvis han og Audrey på et tidspunkt flyttede sammen ville hun jo også komme til at se den. Eller det gik han i hvert fald ud fra, han forventede ikke at Audrey ville stoppe med at få gæster. Men nu skulle han jo lige spørge hende om at flytte ind først, hun kunne jo godt lide at klare tingene selv så han var ikke sikker på om hun fejlagtigt ville tro at han bad hende flytte ind af medlidenhed så hun havde flere penge til sig selv, han ville bare gerne have hende tæt på sig plus det virkede som den logiske udvikling i deres forhold.
"Okay, så kender du alle de pinlige historier om hende?" Han havde et drilsk glimt i øjet. De fleste af hans pinlige historier lå jo nærmest til offentlig skue som dengang på turneen hvor han havde været fuld og væltet rundt efter Audrey, ikke hans fineste moment. Han nikkede og foldede hænderne lidt i skødet. "Ja det synes jeg. Jeg har faktisk overvejet at spørge hende om hun vil flytte ind, men jeg er ikke helt sikker på hvordan hun ville tage det." Et skævt smil løb over hans læber før han skar en mild grimasse.
|
|
|