Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 8:09:25 GMT
Hun nikkede: "Det er derfor jeg arbejder bedst alene med mit tøj" sagde hun i et smil, hun kunne da godt være social til tider, men det var dog ikke hvad der stod højest på listen. Hun ville helst bare sidde med nogen få venner og hygge sig, hun havde aldrig været den store fest abe. "Kunne jeg forestille mig, kan være jeg ser det en dag hvis dig og Audrey holder noget" sagde hun, og ville ikke sidde og inviterer sig selv hjem til ham. Men omg at se hvor han boede var en total pige drøm, alt det her var en pigedrøm med undtagelse af det faktum at hun ville ønske at hun var Audrey.
"Måske de fleste" sagde hun i et smil, Audrey og Kate havde virkeligt været de vilde fangirls, sammen med en anden gruppe af piger: ”Vi snakker dog ikke så meget med de andre mere" sagde hun og kiggede i mod ham i et roligt blik. "Wauw, det er da et stort skridt, er du sikker på i er klar til det?" spurgte hun og kiggede roligt på ham: "Jeg mener så godt kender i jo ikke hinanden, og der er jo mange døre åbne" sagde hun og lagde en hånd på hans lår lige over knæet, okay måske lidt over grænsen. Men nu var det ikke hver dag man sad alene med en som ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 10:38:00 GMT
Man skulle måske ikke tro at Joey var typen der ikke altid var vild med store menneskemængder, men han brød sig faktisk ikke helt vildt om det. Ligesom han ikke brød sig om at være midtpunkt til en fest - medmindre han selvfølgelig gav koncert eller noget i den stil. Han gjorde jo bare sit arbejde, men det var hvad der hørte med og selvfølgelig var det en ære at så mange folk troede på ham og ville gøre så mange forskellige ting for ham, men det kunne også godt være lidt creepy når folk snakkede om ham som om de kendte ham og vidste hvad han tænkte. Han nikkede let på hovedet, ”ja præcis.” Sagde han. Han ville aldrig udelukke at Audrey inviterede gæster hvert fald og skulle de være sammen resten af deres liv - hvilket han jo selvfølgelig håbede på - så var det jo naturligt at hun inviterede folk med hjem fra tid til anden.
Han smilede igen og så lidt frem for sig som han forstillede sig perfekte lille Audrey lave fejl, hvor ville det dog være episk at kende til nogen af dem. ”Uddyb endelig.” Lo han og blinkede til hende, ikke fordi han mente noget med det, han bemærkede det dårligt nok selv, det var jo bare for at understege at han lavede sjov. Han blev dog en smule mere alvorlig, ”tror du det er for tidligt? Jeg mener vi har jo været sammen længe nu..” men hun kendte jo nok Audrey lidt bedre på de punkter end han gjorde, for han gik ud fra at det var Kate hun delte det med hvis hun havde gjort sig tanker i den forbindelse. ”Øh..” han så lidt ned på hendes hånd og så tilbage på hende. En lille alarmklokke begyndte at ringe i baghovedet, men han forsøgte at overbevise sig selv om at han overreagerede. Det var jo Audreys bedste veninde, hun ville da aldrig ligge an på ham, det nægtede han at tro på hun kunne finde på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 11:38:23 GMT
Kate vidste godt at hun overhovedet ikke burde prøve at ligge an på Joey, men altså intet voger intet vinder og alt det der. Desuden kunne det jo godt være at hun ville være langt mere perfekt til Joey, tænk hvis det var hende han havde snakket med den aften i stedet for Audrey, så var det måske hende der var sammen med ham nu. Kate vidste godt det ikke var fair, men forhelved, hvor ofte havde man lige chancen for at sidde sammen med sit største idol? Kate og Audrey havde jo beundret Joey lige siden de var ikke særligt gamle, og han var da ikke til at stå for.
"Alt for tidligt" sagde hun og rystede på hovedet. nej nej de skulle slet ikke flytte sammen, faktisk skulle han bare droppe Audrey og flytte sammen med hende i stedet for. Hun tænkte virkeligt ikke klar lige nu, men man måtte jo tage de chancer man fik. "Men det er fint nok, hun behøver jo ikke vide noget" sagde hun og lod hånden glide op af hans lår som hun lænede sig frem og kyssede ham med en hånd på hans kind for at holde ham let fast,f or det meste fra fyrer ret nemme, så hvorfor skulle han ikke også være det?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 18:02:21 GMT
Han brugte lige et par sekunder på at tænke over at hun mente det var for tidligt. Var det virkelig det? Han mente da ikke selv at det var tidligt han og Audrey havde jo været sammen længe. Det kunne måske også være at Audrey havde snakket med Kate om det og om at hun ikke ville være klar til den slags allerede. Som tankerne vendte sig i hans hoved mistede han kort opmærksomheden fra Kate hvilket kort efter lod til at være en ret stor fejl fra hans side. Pludselig mærkede han hendes hånd snige sig op af hans lår faretruende tæt på hans private område. Total overrasket over dette vendte han blikket mod hende, hans hånd faldt over hendes for at skubbe den væk og han åbnede munden for at sige noget, men før han kunne nå det var hendes læber over hans.
Alting gik så hurtigt han mærkede hvordan hun forsøgte at holde ham i kysset som han dog brød stort set i samme sekund det var sket. Han sprang op fra bænken og så på hende med et forvirret og dog vredt blik. ”Hvad i alverden laver du!” Udbrød han komplet slået bagover af hendes opførsel. Hvordan kunne hun gøre det mod Audrey?! Skulle de ikke forestille at være bedste veninder? Han havde virkelig troet at Kate var en god veninde for Audrey, men det var tilsyneladende også en fejl, veninder stjal sguda ikke hinandens kærester!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 19:34:08 GMT
Kate holde kysset ganske kort tid inden han brød det, hvilket fik hende til at se på ham som hun langsomt prøvede at fås in hjerne til at tænke sætninger, så hun måske endda kunne formulerer ord, hun vidste godt at et her var dumt. "Wow jeg.. Ja sorry jeg ved godt det var dumt" sagde hun roligt og kiggede ned i jorden, også det her var over grænsen og som han fjernede sig, trak hun automatisk sine hænder til sig. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige, det her var bare dumt og det vidste hun udemærket godt selv.
"Jeg... JEg har bare tænkt på om du vil mon ville have været forelsket i mig hvis det var mig du havde snakket med den aften du mødte Audrey" sagde hun ærligt, de havde jo begge været så kæmpe fans af ham og hun ville egentligt gerne bare være en del af det liv de levede. "Undskyld, virkeligt... Det var dumt... Please lad være at sige noget til Audrey?" bad hun og vidste godt at han jo var tro overfor hende, hun ville bare virkeligt gerne ikke ødelægge venskabet og miste Audrey, ihvertfald ikke når hun ikke kunne få JOey i bytte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2016 10:38:04 GMT
Joey hævede begge bryn af hendes kommentar, "nåh det synes du alligevel?!" Han kunne godt mærke at han var gal, både fordi han havde troet at de faktisk kunne sidde og have en helt normal samtale, men endnu mere fordi han var rasende over at hun skulle forestille at være Audreys veninde og alligevel prøvede hun at gå efter ham. Det var slet ikke acceptabelt venner eller veninder skulle da ikke gå efter ens kærester så kunne man jo ikke stole på dem. "Hør Kate jeg elsker Audrey og lige nu synes jeg ærlig talt at du er en forfærdelig veninde overfor hende." Sagde han ærligt. Hun burde da vide bedre.
"Desuden kan det være ligegyldigt om hvad der kunne være sket hvis rollerne var byttet om for det er de ikke, det kan godt være at det lyder hårdt, men du er en sød og flot pige og der er masser af andre mænd i verden end mig, lad være med at hæng dig i fortiden på den måde det kommer der intet godt ud af." Hun burde da hellere komme videre frem for at forestille sig hvad de kunne have været. Ikke at han ville sige det til hende, men nu havde han jo heller ikke været forelsket i Audrey dengang han havde mødt hende tvært imod. Han så på hende med et lidt gennemtrængende blik, han vidste godt at han burde fortælle hende det, men samtidig vidste han også at det ville knuse hende, Kate var vidst den eneste veninde der havde holdt ved efter han fandt sammen med hende og han ville bare ikke være skyld i at hun også mistede Kate. "Fint. Men udelukkende fordi at jeg ville hade at Audrey skulle miste dig som veninde." Sagde han med et tungt suk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2016 19:10:36 GMT
Kate vidste godt at det var forkert, men hun ville bare gerne være en lille smule sammen med ham, bare lige mærke dét som Audrey havde, hun var så misundelig, og altså det var jo ikke fordi hun ønskede noget dårligt for Audrey hun ville nok bare ønske hun selv kunne få lidt af det. "Jeg... Sorry, men jeg har jo altså været lige så vild med dig som hun har!" sagde hun i en frustreret stemme: "Det er ikke fordi jeg vil skade nogen, jeg handlede forkert, undskyld" sagde hun, hun vifste skam godt at hun havde damnet op og det her var dumt.
"Joey, sorry" sagde hun igen som han begyndte at tale, hun var ikke ligefrem stolt af det og hun vidste ikke helt hvad mere hun skulle sige: "Jeg tror jeg tager hjemad, det er nok bedst... Jeg er alligevel ret stresset for tiden" Hun rejste sig op uden at vide hvad hun skulle sige og nikkede blot i mod ham i et venlgit smil, inden hun roligt gik, hun anede slet ikke hvad hun skulle sige lige nu, hun havde dummet sig og hun var fuld af skam, nu håbede hun bare han rent faktisk ikke havde tænkt sig at sige noget.
//Out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2016 22:06:43 GMT
Selvom Joey var sur over det valg hun havde taget så kunne en lille del af ham ikke lade være med at få en lillebitte smule ondt af hende. Selvfølgelig måtte det ikke være let at se ens veninde stikke af med det hun også altid havde ønsket sig, ligesom da Lucas var stukket af med Isadora. Okay det kunne ikke helt sammenlignes, men lidt kunne det vel godt. Desværre for hende ville Joey aldrig bryde Audreys tillid - igen. Han elskede hende. Kate var uden tvivl en sød pige det var bare synd at hun ødelagde det for sig selv. "Ja det gjorde du." Sagde han dog i en langt mildere tone end før.
Som hun gjorde klar til at gå kunne han igen mærke at han fik lidt ondt af hende, ikke at det ville ændre at hun havde været virkelig uretfærdig overfor Audrey, men han havde ikke lyst til at ødelægge deres venskab på grund af en åndsvag tanke fra hendes side. Det var forkert og han følte sig lidt splittet i situationen for Audrey burde jo få det at vide, men samtidig så han ingen grund til at ødelægge deres venskab så længe Kate ikke gjorde det igen. "Kate der er som sagt mange andre mænd i verden.." begyndte han, men hun var allerede gået. Han bed sig let i underlæben og sukkede. Hun skulle nok finde en en dag, men ikke før hun opgav tanken om at være sammen med ham. Joey tog en dyb indånding og vendte så tilbage til festen for at se om han kunne finde Audrey.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 18, 2016 20:27:47 GMT
Audrey sad sammen med nogen veninder og snakkede, hun var egentligt bare glad for at nyde deres selskab lidt, til tider var hun træt af at Joey var kendt fordi han hurtigt tiltrak opmærksomhed, og nogengange ville man bare gerne være sammen med sin kæreste i fred. På den anden side var det jo ikke fordi at hun skammede sig over ham, faktisk var hun stolt af ham, hun elskede ham jo, han var en sød fyr der altid ville det bedste for folk og hun ønskede da også at hjælpe ham på vej så godt hun kunne. Selvom hun ikke havde meget forstand på hans branche.
Som hun fik øje på Joey rejste hun sig op og gik over i mod ham med et smil: "Hey" sagde hun i et smil. "Jeg er efterhånden klar til at tage hjem, jeg er mere smadret end jeg havde troet" sagde hun og lod en hånd hvile på sin pande, det var ikke hver dag man fik så meget opmærksomhed, og efter et par drinks kunne hun mærke hvordan at alkohollen sådan lige hoppede ind i hendes hoved og gjorde hende træt. Hun anede slet ikke hvorfor, men egentligt ville hun hellere bare hjem og fejre med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 18, 2016 21:05:56 GMT
Hun fik øje på ham før han fik øje på hende. Det var først som hun kom frem mod ham at hans blik landede på hende. Han smilede og gik hende i møde. "Halløj," besvarede han og slog armene omkring hende for at trække hende ind i et varmt knus hvilket han virkelig følte han havde brug for efter det med Kate. Efter lidt løsnede han atter grebet og smilede til hende med et lille nik, "jeg er klar når du er." Sagde han blot, men indvendigt jublede han skønt han ikke ville hundse på hende, dette her var hendes aften og hun skulle have lov til at nyde den i fulde drag så længe hun havde lyst.
"Jeg tænker om du vil med mig hjem eller om jeg skal tage med dig hjem, du ved så du kunne få den der massage jeg skylder dig." Han blinkede til hende, okay måske en smule slesk, men han var hendes kæreste, så syntes han nu selv at det var helt i orden, desuden så havde han nogle ting han gerne ville snakke med hende om, både det om hun ville flytte ind - for lige nu stolede han ikke på Kates vurdering - og så den del med den filmrolle han var blevet tilbudt. Det var en ret stor mulighed for ham og han skulle spille sammen med Haymitch søster hvis han sagde ja. Det ville måske blive lidt akavet eftersom de jo havde mødt hinanden, men på den anden side kunne det jo også være en fordel. Hun var en super dygtig skuespiller i hans øjne. Problemet var bare at det jo var en romantisk film hvilket betød både kyssescener og en enkelt eller to samlejescener og det var han ikke helt sikker på om Audrey var indstillet på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 23, 2016 20:28:32 GMT
Audrey ville faktisk bare gerne hjem og slappe af lige nu, der var alt for mange ting at tage stilling til efter det her, men nu havde hun da sin eksamen og efter en kort ferie var hun sikkert klar til at komme hjem. "Jamen jeg er klar, jeg føler mig helt smadret" sagde hun i et smil og lod en hånd glide igennem sit lange hår, det var virkeligt ikke til at finde op og ned i noget lige nu, måske var det bare bedst hun gik i seng og først vågnede imorggen.
"Det bestemmer du" sagde hun i et smil, hun var egentligt ret ligeglad, hun var da glad for hvor hun boede med var også glad for at hænge ud ved ham. Det var underligt de havd ekendt hinanden så mange år efterhånden, især fordi at hun nok følte hun havde kendt ham hele sit liv. "Så lad os gå" sagde hun og tog ham i hånden, inden hun med den frie hånd vinkede til to veninder der stod et stykke væk, som vinkede igen. Det var nok fint at komme hjem, hun havde alligevel ikke planer om at gå i byen og drikke hele natten som nogen af de andre havde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2016 17:48:16 GMT
Han ville ikke have noget imod bare at nyde tiden med hende alene. Han glædede sig til at de kom hjem og han kunne fortælle hende om den nye rolle han havde fået tilbudt. Samtidig var han også ret nervøs for om hun måske ville se det som en form for utroskab når han skulle kysse med Ashleen - hvilket i forvejen var mega grænseoverskridende for ham eftersom han kendte Ashleen. Det var jo Mitch søster. Et smil spredte sig på læberne og han nikkede. "Jamen så lad os tage hjemad." Sagde han roligt. Han var virkelig også i sine syv sind med hensyn til det der lige var sket med Kate, han ønskede ikke at Audrey skulle finde ud af det. Det havde ikke betydet noget for ham, faktisk var han ret sur over Kate havde trådt over den grænse, men det behøvede jo ikke at ødelægge deres venskab, han havde trods alt givet hende klar besked.
Han nikkede og flettede sine fingre sammen med hans. "Susenetværket eller vil du have noget frisk luft?" Spurgte han så, nu var de jo ikke rigtigt fulde, Joey havde ikke nået at drikke voldsomt meget, hvor meget Audrey havde nået at få indenbors vidste han egentlig ikke, men hun virkede ikke helt slået ud. Han glædede sig bare til at komme hjem for hvor han dog trængte til lige at få ro i hovedet. Det var så mange ting lige nu, han ville jo også gerne spørge om hun ville flytte sammen med ham, men måske han lige skulle tage en ting af gangen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2016 19:53:49 GMT
"Frisk luft, jeg har så meget brug for lige at få styr på mit hoved" sagde hun i et grin, det var ikke fordi at hun var mega fuld eller noge ti den stil, men hun kunne godt mærke det, men nu var det jo heller ikke så ofte at hun drak. "Du er virkeligt skøn... Du ved godt jeg holder meget af dig ikke?" spurgte hun som hun begyndte at gå. HUn var glad for at være sammen med ham, og selv hvis ingen i verden vidste hvem han var, så ville hun stadig kun have ham, gad vide om hun ville have mødt ham nogensinde hvis han ikke var blevet kendt?
"Drømte du egentligt altid om at være sanger?" spurgte hun, de havde ikke talt super meget om den slags, hun ville ikke virke for fangirl agtig i starten og senere havde hun ikke rigtigt tænkt på det. Hun vidste jo godt alt han havde udtalt i interviews, men det var som om hun havde valgt at glemme de ting. Hun vidste at den rigtige JOey var hendes og ham kunne hun jo spørge om hvad hun skulle. Mitch var helt speciel, og hun kunne da godt se i dag at han nok havde manipuleret lidt med nogen svar engang imellem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2016 20:35:18 GMT
Han smilede skævt til hende "sig mig en gang, Audrey Parker, er du fuld?" der var et glimt i hans blik der afslørede præcis hvor underholdt han var ved den tanke. Hun virkede ikke stang beruset eller noget, men derfor kunne han da godt drille hende lidt med det. Skønt hun havde fortalt ham det mange gange ville han aldrig blive træt af at høre hende sige at hun holdt af ham og elskede ham. Det varmede bare helt utrolig meget. "Og jeg holder mindst lige så meget af dig." Informerede han og lagde en arm omkring hendes skuldre som han trak hende mod udgangen, det ville ikke tage meget mere end tyve minutters tid at gå hjem herfra og det ville måske endda være en god anledning til at fortælle hende om rollen.
Hendes spørgsmål kom en lille smule bag på ham hvilket nok også godt kunne ses. De snakkede ikke så meget om den slags ting, ikke at han ikke ville fortælle hende det, men hun spurgte ikke så meget ind til sådan nogle fan-agtige ting og han tænkte ikke over at fortælle hende det. Dog var det jo et lige så reelt spørgsmål som hvis han spurgte hende om hun altid havde drømt om at blive healer. "Ja, siden jeg var helt lille." Besvarede han. "Jeg var virkelig en pestilens på Hogwarts tror jeg, jeg havde en eller anden ide om at jeg var bedre end alle andre fordi pigerne syntes det var charmerende at jeg kunne synge." Et fjoget smil spredte sig på hans læber ved mindet. Han var blevet langt mere beskeden med årerne. Eller det syntes han da i hvert fald selv at han var. "Sanger eller skuespiller lå altid øverst på min liste." På den måde fik han lige åbnet op for emnet på en elegant måde syntes han. "Hvilket minder mig om, jeg er faktisk blevet tilbudt en filmrolle." Han smilede til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2016 17:59:45 GMT
"Mig? Fuld... Neeej!" sagde hun og rystede på hovedet: "Okay måske en lille smule" sagde hun i et smil: "Hallo det er min graduering, jeg må gerne" forsvarede hun sig selv, og håbede ikke han dømte hende for hårdt. Hun var jo ikke ligefrem vant til at drikke og hun havde da heller ikke planer om sådan at gøre noget specielt i det: "Aw du er sød" sagde hun i et smil. Hun havde altid været lidt genert af sig, især med fysisk berøring, men det var bare blevet så naturligt sammen med Joey.
"Hvorfor er det et syn jeg ville ønske jeg kunne have været vidne til?" sagde hun i et grin. Desuden så sang Joey godt, det gjorde han sikkert også på Hogwarts og selvom de var sammen nu, så nød hun stadig at høre ham synge, han havde virkeligt en dejlig stemme. ”En filmrolle? Det er da fedt..." sagde hun interesseret og kiggede i mod ham, nogengange ville hun ønske hun også kunne leve et liv i den verden, men hun var ikke sikker på hun havde noget godt talent for det. Hun havde det ifnt med at være færdig med sit studie og kunne komme igang på Mungos, hun havde jo drømt om at være healer i mange år.
|
|
|