Deleted
•
Post by Deleted on Oct 29, 2016 12:08:51 GMT
Han lo da hun omsider indrømmede at være fuld. Det var nu også ret tydeligt så enhver benægtelse ville have været ligegyldig. "Jeg brokker mig skam heller ikke." Forsikrede han hende hurtigt stadigvæk med det drilske skæve smil på læben. I hans øjne var hun nok det sødeste og mest uskyldige individ han kendte. Hun var altid så sikker på alting og hendes selvtillid lod til at være utrolig høj uden det gjorde hende arrogant. Hun var bare den lille søde pige som han havde en eller anden ide om aldrig kunne gøre noget som helst forkert. "Du har helt ret, jeg er faktisk temmelig sød." Drillede han hende og trak hende ind til sig som de gik så han kunne placerer et kys på hendes pande. Det var næsten som om at deres forhold bare ikke kunne blive mere perfekt.
En mild hovedrysten fulgte. "Tro mig, det er nok ret godt at vi ikke snakkede dengang, tænk hvis du havde syntes jeg var et arrigant røvhul," han havde ikke været direkte led overfor de andre elever, men han havde altid selv ment at han var lidt bedre end de andre elever og han kunne tydeligt huske hvordan han havde fejet andre lidt væk for at fremme sig selv. Han var bare glad for at han ikke var den person længere. "Ja det er det," begyndte han, "men jeg vil alligevel lige snakke med dig om det først." Han håbede at hun ville være okay med det. Ærlig talt var han ikke helt sikker på hvordan han selv havde det med det, men han var jo heller ikke skuespiller. Dog havde han jo også kun spillet den søde fyr dengang ham og Audrey fandt sammen. Han havde været så egoistisk dengang, men nu var det anderledes, han elskede hende helt utrolig højt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 29, 2016 18:13:05 GMT
Audrey smilede til ham, hun vidste godt at det ikke normalt var hende at være fuld, men når man nu kun havde det sjov man selv lavede og hun alligevel skulle fejre livet, så kunne hun jo lige så godt få sig en lille skid på. "Du er meget sød" sagde hun og stoppede op midt på vejen, som han kyssede hendes pande, og hun lænede sig i stedet op for at kysse hans læber, hun følte sig uden tvivl som den mest heldige kvinde i verden, tænk at hun havde fået den helt igennem perfekte fyr. Og tænk at han også ville have hende.
"Var du da det?" spurgte hun i et smil, og tog fat i hans hånd for at gå videre i mod lejligheden, hun var glad for at hun havde mødt ham, men nogengange var hun også nysgerrig på hvordan tingene havde været i fortiden. "Virkeligt? Hvorfor? Det er da en stor chance" sagde hun i et smil, naturligvis skulle han gøre det, hun vidste jo godt han mest havde lavet musik, men han var også en god skuespiller og hun ville da syntes det var mega spændende at følge det fra sidelinjen, så meget vidste hun jo ikke om den slags.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2016 20:27:45 GMT
Han kunne faktisk virkelig godt lide den lidt fulde udgave af Audrey, det var virkelig sødt. Han gengældte hendes kys som hun stoppede op og at kysse ham rigtigt. Han svingede armene omkring hende og glemte i et kort øjeblik næsten helt tid og sted. "Har jeg nogensinde fortalt dig hvor heldig jeg er at have dig?" Spurgte han roligt og lod den ene arm glide om hendes skuldre igen som de forsatte. De var næsten hjemme nu, han kunne se lejlighedskomplekset. "Jeg var arrogant, måske ikke direkte et røvhul, men det er vel alt efter hvordan man tar' det." Han skar endnu en grimasse. "Hvordan var du i skolen? Jeg har en eller anden forestilling af at du var lidt af en lektielæser," det skyldtes nok at hun virkede så ambitiøs til daglig. Tænk at de faktisk havde gået på Hogwarts samtidig. Han rømmede sig lidt da hun spurgte ham hvorfor. Han bed sig lidt i læben fordi han selv syntes at det var lidt akavet. "Altså det er en romantisk komedie." Svarede han lidt ledende. Han var ikke helt sikker på om hun selv kunne ligge 2 og 2 sammen eller om hendes lettere berusede tilstand gjorde at han blev nødt til at uddybe yderligere. Han stoppede og foran opgangen og låste så op og holdt døren for hende så hun kunne gå ind. "Jeg var ikke sikker på om du ville være okay med det." Sagde han stille som de gik hen til elevatoren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2016 10:51:03 GMT
Hun smilede ved hans ord: "Du er så sød og romantisk" sagde hun ved hans svar, hun vidste godt at det her nok var lidt puppy-love agtigt og sikkert alt for sødt i forhold til hvad mange mennesker mente, men hun var bare så fortabt i ham og hun vidste at hun måske ikke altid tænkte helt fornuftigt. "Arrogant fordi du selv mente du var gudsgave til menneskeheden?" spurgte hun som en flabet joke, der nok udsprang mere fra hendes fuldskab end fra noget andet: "Ja det var jeg også... Jeg var nok bare den stille pige der prøvede at gå udenom drenge og ballade" sagde hun i et smil, hendes forhold før Joey havde jo været meget uskyldige.
"Aha?" sagde hun roligt og afventede lidt at han ville komme med mere, men der kom ikke rigtigt noget: "Sååh... Du snakker om at du skal kysse en?" sagde hun, det havde hun ikke rigtigt tænkt over hvordan hun havde det med. "Okay med det... Altså... med at du skal være med i en film?" spurgte hun, som hun roligt gik ind af døren. Det var fint at være væk fra alle de mennesker, hun følte nok også at hendes hoved var lidt for fyldt lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2016 22:08:53 GMT
Det skæve smil legede på hans læber. Han burde virkelig drikke hende fuld noget oftere bare fordi at dette her faktisk var ret underholdende. "Jeg prøver i hvert fald op det," svarede han og blinkede igen. Han elskede hende simpelthen så højt, han var slet ikke i tvivl om at hun var den kvinde han havde lyst til at bruge resten af sit liv med. "Jep," var hans blotte svar. Han havde virkelig været lidt for meget sommetider det var han ikke et øjeblik i tvivl om, men igen havde han jo også været det yngre og han havde flirtet rundt med skolens babe - Isadora, så var der nok lidt svært ikke at lade sig rive lidt med af sine star-drømme.
"Lille Audrey, altid sød og uskyldig," drillede han hende med en kærlig undertone, det var jo en af de ting han elskede ved hende. Han afventede lidt hendes reaktion, forsøgte at læse hvert eneste signal for at sikre sig at hun ikke virkede ramt af tanken før han tilsidst nikkede. "Ja det skal jeg..og der kommer også til at være nogen mere..nærgående scener.." Han rømmede sig en smule og var faktisk også selv lidt usikker på den del. "Men altså jeg har jo ikke sagt ja endnu," følte han lige at han blev nødt til at understrege. Det skulle være noget hun var okay med for at han ville sige ja. Hun betød alt for ham og han ville ikke smide det over bord bare for en filmrolle teknisk set havde han jo penge nok og han kunne sagtens leve af at lave musik, skuespil var jo bare en sidegevinst. Han låste dem ind i lejligheden som de nåede toppen med elevatoren. "Om du er okay med at jeg er med i en film der kræver at jeg kysser med en anden," sagde han så og stillede sig overfor hende. Han slog sine arme omkring hende og trak hende ind til sig for at kigge ned i hendes øjne, "jeg elsker dig så højt, jeg vil ikke have at du skal sidde og få det dårligt over det, så vil jeg hellere takke nej." Det måtte være lidt syret for hende at han ligesom lod det være op til hende om han skulle være medvirkende i en film eller ej, men han ville bare ikke være rodden til mere ravage i deres forhold, det havde han trods alt været lidt for god til tidligere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2016 18:33:33 GMT
Hun smilede, hun var slet ikke itvivl om at Joey var både romantisk og charmerende, faktisk følte hun sig nogengange slet ikke værdig til hans kærlighed og søde ørd, og forsøgte bare at nyde det. nogengange var hun da også bange for at hun drømte og en dag ville vågne op og finde ud af det bare var ja... drømme. "Wauw.... Jamen så er jeg da glad for vi ikke kendte hinanden dengang, for så var jeg nok gået langt udenom..." sagde hun ærligt og kiggede på ham, Lucas var jo også langt fra hendes stil, hun kunne bare ikke med mennesker der elskede sig selv så højt.
"Hallo, du har da kun været sammen med Isadora!" sagde hun og kom pludseligt i tanke om at de aldrig helt havde snakket om den slags: "Eller har du?" spurgte hun roligt, det kunne jo godt være han også havde været lidt omkring. Audrey smilede ved hans næsten lange forklaring, som var han bekymret for hvad hun ville sige: "Ja.. Selvfølgelig er jeg okay med det, det er jo en del af dit arbejde" sagde hun, nu havde hun jo set en del film i sit liv og vidste jo godt den slags var en del af det. "Hvad handler den om?" spurgte hun nysgerrigt, og var lige nu bare glad for at være hjemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2016 21:16:52 GMT
Han smilede til hende igen og nikkede så, "ja det havde jeg lidt en ide om," besvarede han med et skævt smil. Han var måske ikke stolt af den person han havde været dengang, men han syntes da selv at han var kommet ret godt efter det nu. Joey bed sig lidt i læben og kunne ikke lade være med at grine lidt da hun sagde at han kun havde været sammen med Isadora, "okay point taken," lo han og rystede lidt på hovedet af det. Han tav dog da hendes anklage blev til et reelt spørgsmål, det havde de jo aldrig rigtigt snakket om. "Jeg havde faktisk kun været sammen med Isadora på det tidspunkt," han tøvede lidt, "og nej hvis vi er ved at opgive vores "knaldeliste" som Mitch kalder det, så er min ikke meget længere end din," Han havde et mildt udtryk i ansigtet og et smil på læben, "Der er dig, Isadora og en af mine gamle dansere...dog kun en gang til en julefrokost nogle dage efter alt det med Isadora og Lucas." Han rømmede sig lidt og skar en grimasse, "ikke en af mine stolteste øjeblikke og ærlig talt var jeg så fuld at jeg ikke rigtigt kan huske det." Endnu en hovedrysten fulgte. På Hogwarts havde han haft det hele i munden.
Som hun sagde god for det kunne han ikke lade være med at trække hende endnu tættere ind til sig og give hende et langt kærligt kys som hænderne gled op langs hendes ryg. "Du er verdens bedste og mest forstående kæreste Audrey Parker, ved du godt det," han holdt sine læber tæt ved hende så han kunne placerer endnu et kys på dem efterfølgende. "Jeg er faktisk ikke helt sikker, jeg fik ikke for mange detaljer i tilfælde af at jeg ville sige nej." Forklarede han og fangede hendes ene hånd med hans som han flettede deres fingre sammen. "Så var det ikke noget med at jeg skyldte dig en omgang massage?" Han lod kyssene glide ned langs hendes læbelinje til hendes hals og skulder inden han atter stoppede og begyndte at trække hende op af trappen mod soveværelset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2016 16:38:31 GMT
Audrey var glad for Joey og hun kunne slet ikke forestille sig at have nogen anden fyr i sit liv: "Godt... jeg er træt" sagde hun lidt ud af det blå, men det var nu nok mest alkohollen der talte, hun var jo ikke vant til at drikke og lige nu var hun klar til at gå på hovedet i seng. "En af dine gamle dansere..."[/b∫] sagde hun i et smil, som om hun forventede at høre en eller anden vild historie, underligt nok følte hun sig ikke mere jealous, selvom hun da var bange for han havde været sammen med alt for mange.
"Og du er... Sød" sagde hun i et smil og kyssede ham kort, som respons på hans kommentar: "Jeg vil gerne med ud og kigge en dag hvis jeg må" sagde hun og vidste ikke om det var for anmasende, det var jo ikke fordi hun ville rende og snage i hans liv. "Nåh, jamen det bliver da spændende..." sagde hun og flettede også sine fingre ind imellem hans: "Ja du gør..." sagde hun og lod en hånd glide omkring hans nakke som han kyssede hende, inden hun slap ham for at følge med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 6, 2016 21:39:59 GMT
Han smilede, ærlig talt så hun også ud til at være klar til at gå i seng. Det var nu også okay, han var ikke selv specielt træt, men han kunne altid putte hende og så gå nedenunder og se lidt tv. Han havde ikke tv i soveværelset da han godt kendte sig selv nok til at vide at han så bare ville ligge og se film det halve af natten. ”Ja præcis, hun hed Juliette. Eller det gør hun jo nok stadigvæk.” Han lo kort. Hun havde sagt op for et lille års tid siden da hun gerne ville prøve andre ting i livet. Han bemærkede godt hendes lidt nysgerrige blik, "tro mig, det er ikke værd at snakke om, jeg har nok været nogenlunde lige så fuld som dengang på turneen hvor jeg endte med at sidde og synge foran din hoteldør i flere timer." Han rystede på hovedet. "Jeg burde virkelig ikke drikke." Han smilede skævt til hende.
Han gengældte kysset som han trak hende med sig ovenpå til soveværelset. "Vil du?" Han så på hende med et lille smil, han havde faktisk ikke troet at hun interesseret sig i at skulle med ham ud og filme, eller jo han vidste godt at hun interesserede sig for det, men han havde ikke troet at hun ville med ham, dog var det fantastisk! Han var så glad for at hun var der for ham og ville tage del i den del af hans liv. "Jamen selvfølgelig må du det, jeg vil meget gerne have dig med." Sagde han glædestrålende. Han fik trukket hende hen til sengen og så på hende. "Læg du dig ned." Sagde han blidt og knækkede fingre som tegn til at han gjorde klar til massagen han skyldte hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 13, 2016 18:54:18 GMT
Audrey var glad for at de bare fik snakket sammen og nød det hele, hun elskede Joey og hun anede slet ikke hvordan hun skulle udtrykke overfor ham hvor meget hun elskede ham. Det var lidt om et eventyr: "Romeo and Juliette" drillede hun i et smil, okay måske hun var ret så beruset. "Åh ja det husker jeg godt.. Og nej du burde virkeligt ikke drikke" sagde hun i et grin, åh ja det huskede hun tydeligt som de sad der på hotellet og Joey sad udenfor. Selvom hun stadig havde det dårligt over alle de ting, så kunne hun ikke lade være med at se tilbage på det med et smil, hvor havde det hele dog egentligt været sjovt og latterligt.
"Ja, helt sikkert" sagde hun i et smil, det var da spændende sådna noget med film, det var jo aldrig en verden hun havde bevæget sig i, hun var ikke gang hvordan det foregik når man lavede en film. "Ja... Jeg har det nemlig meget hårdt" klynkede hun drillende og lagde sig ned på maven på sengen, det her var virkeligt hyggeligt, han var så sød, betænksom og romantisk. Man kunne jo ikke andet end at blive dødeligt forelsket i ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2016 15:14:02 GMT
Han kiggede på hende med et skævt grin på læben. Hun var da virkelig fuld. Han kyssede hende og smilede, "Forhåbentlig ikke, det endte ikke helt så godt for dem, desuden, så har jeg jo dig der er langt bedre." Påmindede han hende og smilede. Han var simpelthen så glad for hende, han følte virkelig at hun var den eneste ene for ham. "Nu glæder jeg mig faktisk endnu mere, måske vi kan overtale dem til at give dig den kvindelige hovedrolle i stedet." Jokede han. Ikke at han havde noget imod Ashleen, hun var virkelig flink, lidt vild, men flink, desuden så var han jo godt klar over at man ikke "bare lige" blev skuespiller.
Som hun lagde sig i sengen satte han sig over hende med et ben på hver side så han sad på hendes ende med et knæ i madrassen på hver side. Hvis Mitch kom ind og så det ville han helt sikkert misforstå det hele. Joey lod sine hænder glide op langs hendes ryg. Hans hoved kredsede stadigvæk om ideen om at spørge om hun ville flytte ind hos ham. Episoden med Kate forsøgte han ihærdigt at glemme alt om, mest fordi det nok bare havde været et uheldigt øjeblik fra hendes side af, overall virkede hun jo som en sød og god veninde for Audrey. "Ligger du godt?" Spurgte han hende roligt og sænkede sig ned for at placerer et kys mod hendes nakke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2016 10:49:07 GMT
Audrey var glad for at hun havde en fyr som Joey i sit liv, de to var bare gode sammen og Audrey var helt overbevist om at hun gerne ville bruge resten af sit liv sammen med ham, selvom hun godt vidste at "forevigt" var ret lang tid nu de stadig var så unge, men alligevel kunne hun slet ikke forestille sig det anderledes. "Det endte da godt, de fik da hinanden til sidst" sagde hun i et smil, ja det var da måske en smule tragisk, men det var jo lykkeligt selvom det måske virkede en smule mærkeligt, hun var da ihvertfald glad for hun var endt sammen med Joey, heldigvis lige uden den tragiske del.
"Never ever..." sagde hun og rystede kraftigt på hovedet. Audrey skulle på ingen mulig måde stå foran et kamera eller på en scene, hun var alt for genert til den salgs, desuden var det jo hans drøm og ikke hendes. "Ja, men jeg er lidt bange for at falde i søvn" sagde hun i et lille grin, hun var en smule beruset og hun kunne mærke hvor søvnig det gjorde hende som hun lå der. Det var bare så dejligt afslappende at være i hans nærvær, især efter de var blevet sådan rigtigt kærester.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2016 22:13:58 GMT
Joey masserede hende blidt. Han var virkelig lykkelig over at de havde fået løst alle deres problemer og var kommet igennem det hele sammen. Han hævede et bryn skønt hun ikke kunne se ham fra hendes vinkel. "De døde," kommenterede han en smule tørt dog med en lidt morende undertone, mest fordi det underholdt ham lidt hvor tydelig forskellen var fra kvinder til mænd når det kom til den "romantiske historie." Personligt havde han aldrig kunne lide den historie, den var deprimerende uanset hvordan man vendte eller drejede det og Joey havde aldrig været glad for deprimerende historier.
Igen er smil som han sænkede sig ned for at kysse hendes nakke. "Er du sikker? Vi kunne sikkert gøre den virkelig romantisk," lo han og rettede sig op, han kunne sagtens være charmerende, men den der drengerøvsgut havde altid været Lucas. Han vidste ikke hvor længe han havde masseret hende, men hans fingre var ved at blive ømme. "Måske vi burde ligge os til at sove?" Foreslog han som han lagde sig ned ved siden af hende og strakte sig en enkel gang. Han lå lidt og kiggede op i loftet inden han drejede hovedet for at se på hende. "Har jeg fortalt dig idag at du er den mest forstående kæreste i universet og at jeg elsker dig?" Spurgte han smilende og velvidende om at han havde sagt det flere gange den aften.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 16, 2016 19:50:10 GMT
Audrey var glad for Joey, og hun kunne slet ikke forestill sig en anden fyr end ham som kæreste. Bare det at han var så romantisk og forstående overfor hendes følelser, det betød mere end noget som helst andet i denne her verden. "Ikke når jeg ville stå helt bleg og stamme" sagde hun i et grin, hun kunne slet ikke forestille sig bare sådan at være åben overfor skuespil, det var hun alt for genert til. Hun ville heller ikke bryde sig om at folk rendte og genkendte hende, nu var jo allerede slemt: "Jeg er ikke så meget til det der kendis ræs..." sagde hun, en ting var at være fan af nogen, en anden ting var selv at være den der blev forfulgt.
"Jeg er helt smadret" sagde hun, lang dag, småfuld og nu en omgang massage. Så var hun faktisk klar til bare at sove i 100 år. Hun sukkede og kiggede i mod ham som han lagde sig ned, i et mildt smil. "Muligvis, men jeg kan altid godt lide at høre det" sagde hun roligt og orkede ikke engang at rejse sig for at tage andet tøj på: "Så, hvad er din plan i morgen?" spurgte hun i en rolig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2016 15:13:44 GMT
Han smilede tilbage til hende og forsøgte at forestille sig det billede af hende inde i hovedet. ”Og stamme ligefrem? Det har jeg svært ved at forestille mig.” hun virkede altid så sikker i sin sag uanset hvad de lavede så at tænke sig hende være usikker på sådan noget. På den anden side havde hun jo også været usikker dengang til interviewet hvor opmærksomheden pludselig var blevet rettet mod hende. Hendes udtalelse gav dog god mening for ham. Ikke alle brød sig om at blive genkendt på gaden og den slags. Han havde næsten ikke hjerte til at fortælle hende at hun også var ved at bevæge sig hen mod at være lidt af et modefænomen, sådan var det jo når man var sammen med en verdenskendt.
Endnu en blid latter løb over hans læber. Han forstod hende godt, han kunne jo sådan set også godt lide at få den slags at vide. ”Well, det passer,” svarede han morende, hvorefter han tænkte lidt over hendes spørgsmål. ”Altså jeg tænker at jeg ringer ind og fortæller dem at jeg gerne vil takke ja til rollen imens du ligger heroppe og sikkert har de værste tømremænd.” Han blinkede til hende, ”når så du er færdig med det, så kan jeg lave morgenmad..eller det bliver måske nærmere frokost og så må vi se hvad du er op til.” Han var ret sikker på at hun ikke ville slippe helt uskadet fra den mængde hun havde drukket. Afslappet lagde han en arm omkring hende for at trække hende lidt tættere på sig. ”Hvordan lyder den plan i dine ører?” Spurgte han i endnu et smil.
|
|
|