Deleted
•
Post by Deleted on Aug 30, 2016 20:27:28 GMT
Blair kunne ikke lade være med at smile en anelse da Charlie lod sit hoved falde ned på hans skulder og kørte kort sin hånd over sin lillebrors hår som om han var en anden hund der skulle rodes i pelsen. "Der kan du selv se" sagde han med en ganske tilfreds undertone over at Charlies synes at Blair kendte ham bedre end Charlie synes han kendte sig selv. "Gør du nu også det? For jeg må erkende at jeg kan ikke lige se det for mig" sagde han med et ganske let drillende glimt i øjet og kunne ikke lade være med at grine en anelse da han virkelig ikke kunne se det for sig. Blair var ganske stor, men ikke så stor at han var pumpet. Det var trods alt ikke pænt, men han var bestemt både bredskuldret og havde veltrænet muskler. Nu var han så også omkring de 18 år så det var måske lidt noget andet. Faktisk på alder med Charlies kæreste. "Ray? Hvad hedder han egentlig mere end Ray?" spurgte han pludselig ud af det hele da han synes han kunne huske et eller andet med en Ray fra hans årgang for selvom han havde gået på Slytherin og haft travlt med at være one of the cool guys så synes han stadig han kunne huske en eller anden Ray selvom det sikkert ikke var verdens mest sjældne navn her i verden. "Det forstår jeg godt jeg er, men nu er det heller ikke verdens hårdeste elite jeg er op imod hvis man ser på vores brødre" sagde han med et overlegen smil da han faktisk synes selv at han også klart var den bedste af dem når man talte Charlie fra. "Hvordan gik jeg fra yndlingsbror til dum?" spurgte han drillende og mærkede godt hans puf hvilket blot boostede hans ego.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 31, 2016 21:11:12 GMT
"Hey, hey, hey, pas på håret," beklagede Charlie sig, da Blair rodede i det, og rettede sig hurtigt op, for at rette håret tilbage, eller i hvert fald forsøge på det, dog med et smil på læberne. "Selvfølgelig gør jeg det, jeg er stadig i voksealderen," sagde han og skød ubevidst brystet en smule frem, han havde alle dage set utroligt meget op til Blair, han virkede bare så cool omkring alting, hvilket Charlie ville ønske han også kunne være. Det var bare svært for ham, at acceptere, at han var til fyrer, selvom han allerede holdt helt utroligt meget af Ray, der var et eller andet ved den fyr, som Charlie slet ikke kunne stå for, og på et eller andet punkt havde han jo også accepteret, at det var sådan det var, han var bare stadig usikker omkring det, fordi han vidste deres forældre ikke ville tage det særligt pænt, men samtidig vidste han jo også godt, at han ikke ville kunne holde det hemmeligt for altid. "Ray MacKay, hvorfor?" spurgte han en smule undrende, hvad havde Rays efternavn med noget at gøre? Han tænkte ikke lige som, at Ray jo var på alder med Blair, og at de to derfor måske kendte hinanden eller i hvert fald kunne vide, hvem hinanden var, men nu havde Charlie så heller ikke lige fået fortalt Blair, at Ray var ældre end Charlie selv var. Charlie kunne ikke undgå, at slippe et grin, "Åh Gud, skal jeg lade dig og dit ego være lidt alene, eller?" drillede Charlie tilbage, og mærkede hvordan han stille og roligt begyndte, at slappe af igen. "Ved at drille mig," svarede han morende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2016 9:43:47 GMT
Blair kunne ikke lade være med at grine over hans reaktion og rodede ham derfor atter drillende i håret. Ligesom det kunne være svært for ens forældre at forstå at man blev ældre så kunne det også være for ældre søskende og da især når Blair ikke boede hjemme. Så var det ikke helt så nemt at følge med længere. Som om det kun var en selv der blev ældre, men ikke alle andre. Han ville dog ikke indrømme han havde det sådan og nikkede blot til Charlie stadig voksede. I hans hoved ville han jo altid være den lille myre han vidste så op til ham. Det var bare endnu en grund til at han ikke skulle vide noget om hvad han lavede når ikke lige han arbejdede for deres fars firma og havde da også ved utallige lejligheder fortalt Charlie det var kun til han blev færdig som elev og ikke et sekund længere. Blair hævede let det ene øjenbryn ved det navn. "Se du elsker mig jo og savner mig din lille myre. Du finder kærester på min alder" sagde han med et drillende glimt i øjet efter en længere pause der føltes som en evighed mens 10-øren ligesom lige skulle falde. Den eneste grund til Blair kunne huske Ray var fordi han kunne huske den her ret så feminine lille meget skotsk talende gut der havde en enormt lækker kæreste han gerne ville slå sine fingre i og forstod slet ikke hvad en tøs skulle med en som Ray der tydeligvis mest af alt havde været skødehund. "Han er ret femi er han ikke? Ikke at det er dårligt, men synes altså jeg kan huske noget om han går med make-up" sagde han ganske roligt da han nu ikke dømte det. Det var bare det eneste der gjorde at Blair kunne huske ham. Det og hans navne nærmest rimede. At MacKay ikke havde så mange penge som dem var han ligeglad med og han kendte heller ikke til alt det med Collin og Ray for han snakkede ikke med nogle af dem. Den eneste grund til han kendte en smule til Collin var de havde gået på samme kollegie, men Collin var ældre og så købte han stoffer af Elijah. "Nej tak det er fint. Jeg tror lige der er plads til både dig, mig og mit ego" sagde han med et let glimt i øjet da det også mest af alt var på et hængende hår at der var plads. "Du ved jeg ik ka lade være med at drille så det tror jeg ikke på kan gøre mig dum" sagde han med et selvsikkert smil over sine læber
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2016 13:41:12 GMT
Charlie sendte Blair et opgivende blik, som han forsøgte at skjule sit smil bag, da Blair endnu engang rodede i Charlies hår, "Er du færdig?" spurgte han og prøvede at lyde fornærmet, men kunne ikke rigtigt holde masken, og begyndte derfor at grine lidt, da han rettede håret på ny igen. Charlie var sikker på, at han en dag ville skyde i vejret, han glædede sig dog ikke til, at hans stemme ville gå i overgang, for han huskede tydeligt, hvordan han havde drillet Blair dengang det var hans stemme som var gået i overgang, og Charlie havde en grim fornemmelse af, at Blair bare gik og ventede på, at få sin hævn. Charlie kløede sig lidt i nakken, det havde ikke lige været gennemtænkt af ham, "Jah, åbenbart.. Er det ulækkert, han er så meget ældre end mig?" spurgte han usikkert og så på Blair med et blik, hvor forvirringen nærmest strålede ud af hans øjne. Charlie var stadig helt væk i Ray, han havde aldrig været forelsket før, men han var slet ikke i tvivl om, at han var faldet godt og grundigt for Ray. Han nikkede lidt, Ray var vel egentlig ret feminin, men det var ikke noget Charlie havde tænkt yderligere over, lige på det punkt var det nok Charlie som var manden i forholdet, i og med, at han hverken gik med make-up eller noget, "Jo, altså ja, det gør han.. Kender du ham?" spurgte han en smule nervøst, ikke helt sikker på, hvordan han havde det med, hvis hans bror og hans kæreste var venner, men så måtte han jo bare tage det med. "Så det mener du alligevel? Jeg føler mig ellers en smule kvalt," drillede han tilbage. Han vidste stadig ikke helt, hvordan han skulle håndtere alt det med Philip, men det var han sikker på, at han godt ville kunne snakke med Ray om, han håbede bare ikke at Ray ville forbyde ham i at se sin bedste ven. "Men.. Årh.. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til far.. Han går amok," sagde han i et suk, og vendte et opgivende blik mod sine hænder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2016 19:27:22 GMT
“Så skidt da” sagde han med et ganske let grin da han godt vidste at det var fordi Charlie ikke ville rodes mere i håret for nu og det var sådan set også helt ok. Det var jo ikke fordi han ikke kunne forstå det. Han ville da heller ikke bryde sig om at andre rodede ham alt for meget i håret, men sådan var det når man var ‘den lille’. Blair var dog en anelse sikker på at Charlie stadig ikke ville ende med at blive større end ham og uanset hvad så ville han stadig være den yngste af de to. Så der ville altid være noget at han kunne drille ham med og han ville bestemt drille ham over hans stemme når det var den tid. Også selvom at han ikke boede hjemme ville han komme forbi bare for at kunne drille ham med at hans stemme ville gå helt amok. Han rystede ganske let på hovedet til om det var ulækkert. “Nej det er mere en god scoring” sagde han med et varmt smil over sine læber. Han måtte indrømme at han faktisk synes det var en nice scoring at have scoret en der var ældre end sig selv på den der måde. Nu var han heller ikke typen der havde de flest fordomme her i verden og det her var bestemt ikke en undtagelse. Han rystede ganske let på hovedet. “Nej ikke direkte. Jeg kan bare huske ham fra skolen af. Ikke andet” sagde han med et let nik da det sådan set var det eneste han kunne huske. Han havde aldrig rigtig brugt tid sammen med Ray. Han virkede ikke som typen der kunne holde til noget som helst og Blair havde ærlig talt haft travlt med at begynde at få sit liv til at gå i den retning som det var i nu. “Ja jeg er fuldstændig sikker på at der er plads til os alle tre” sagde han med et selvsikkert glimt i øjet. Han var sikker på der var plads til dem begge og hans ego selvom det var rimelig stort. “Skidt være med ham. Han bestemmer ikke over hvem du dater” sagde han en anelse bestemt da han virkelig ikke kunne følge hans lyst til at tilfredsstille deres far.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 7, 2016 13:52:06 GMT
Charlie grinte let, mens han stadig rettede lidt på sit hår, "Godt så," sagde han morende, han havde aldrig som sådan været en feminin dreng, men i takt med, at han var blevet teenager, så var han selvfølgelig også begyndt, at gå mere op i, hvordan han så ud, og det inkluderede i den grad, hans hår. Men han havde aldrig gået med make-up, ikke at han havde noget imod, at Ray gjorde det, men eftersom Charlie ikke engang var sprunget ud endnu, så ville han helst bare prøve, at holde lav profil med det, og det stolede han jo også på Blair nok til, at Charlie ikke skulle være bekymret. Charlie mærkede en følelse af lettelse gå i gennem ham, da Blair rystede på hovedet, og derimod sagde det var en god scoring, hvilket nok fik Charlie til, at vokse lidt i selvtillidsskalaen. "Jeg tror nu nærmere, at det var mig som blev scoret," sagde han i et roligt grin og med en mild rødme, men nu var det jo trods alt Ray som havde kysset Charlie til, at starte med. Betød det så ikke, at det var Ray som havde scoret Charlie? Han rystede dog lidt på hovedet, af sine egne tanker, med et smil, som per automatik dukkede op på hans læber, hver gang han tænkte på Ray. Charlie bed sig lidt i læben og nikkede så, "Ja, okay.. Tror du også han kan huske dig?" spurgte han så, selvom det nok var et spørgsmål, som kun Ray ville kunne besvare. I Charlies hoved, så var Blair uden tvivl den sejeste af alle deres søskende, også selvom han ikke var den ældste. Han vidste ikke hvorfor, men der havde bare altid været noget ved Blair, som havde fået Charlie til, at se så meget op til ham, selvom det dog var blevet bedre med årene og efterhånden som Charlie var begyndt at finde sin egen identitet. Charlie rystede grinene på hovedet, "Du tosset," sagde han i et grin, Blair og hans ego altså. "Ehm, teknisk set jo, jo det gør han.. Jeg er under 18, så det bestemmer far, lidt i hvert fald.." sagde han og sukkede tungt. Han ville gøre stort set alt for, at gøre deres far stolt og glad, men han ville ikke under nogen omstændigheder gå fra Ray, hvis deres far sagde han skulle, så ville han hellere holde det hemmeligt, selvom han ville elske, at have Ray med rundt i verden, når Charlie selv skulle med på forretningsrejserne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2016 15:16:44 GMT
Blair ville bestemt ikke brase ud med en masse til resten af deres familie. Han var trods alt ikke typen der rendte med sladder og selvom han ikke havde noget imod at Charlie var til fyrer så var han i bund og grund ligeglad med hvem end Charlie datede. Bare hans lillebror havde det godt. Om personen var rig eller fattig var han også ligeglad med. Og så længe personen var sød overfor Charlie så kunne han ikke se hvad alle andre faktorer gjorde. Den største fordel ved at det var en fyr var han kunne smadre ham hvis han sårede hans bror for det ville han ikke gøre med en pige. Han lavede en let eftertænksom grimasse inden den skiftede til en mere imponeret en og nikkede for sig selv. "Min lillebror eftertrukket hos ældre fyrer. Det er ikke spor ringe" sagde han mens han nikkede da han bestemt var sikker på der var andre end Charlies kæreste der ville finde hans lillebror spændende. Det gav måske også god mening at når en let ældre fyr var den som scorede i stedet for en usikker teenager. Blair selv havde aldrig haft problemer med selvtilliden så det ville ikke give mening for ham hvis det ikke var ham der nærmest jagtede dem han pegede på. Også uden følelser. En mild latter gled over Blairs læber om Ray mon ville kunne huske Blair. "Åh Charlie. Du er nød til at forstå din storebror er så sej at alle kan huske ham på den årgang om så det er for mit ego eller mit smukke udseende" sagde han selvsikkert og med et glimt i øjet. Det var svært at komme udenom en som Blair det allerede i en alder af 15 år var begyndt at gøre op mod det at være en Brown. Blair havde ikke direkte været en af dem der mobbede, men han havde været svær at overse. Det var i hvert fald helt sikkert. "Meget muligt, men far kan nu altså rande mig et vist sted alligevel. Hvis du er glad så kan alt andet være ligemeget og han behøver ikke vide det lige nu. Lige nu skal du bare nyde din kæreste og intet andet" sagde han med et ganske let bestemt nik da han faktisk synes at det var ligemeget. Han ville jo også gerne hjælpe ham med at skjule det da han ikke synes det var deres fars sag. Så var han da ligeglad med at Charlie ikke var særlig gammel og derfor stadig var under deres far.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2016 20:12:35 GMT
Charlie havde utroligt svært ved, at håndtere at han havde fået sig en drengekæreste. Normalvis var han jo slet ikke så usikker, han var en Brown, han ville frem i verden, han ville være en del af deres fars firma, når han blev gammel nok, eller det var han jo sådan set allerede i og med, at han så tit som det overhovedet var ham muligt, tog med når de skulle på forretningsrejser, og han havde intet imod, at stå foran flere hundrede voksne mennesker og sælge deres ideer, men lige alt dette her med Ray, gjorde ham utroligt usikker. Charlie blev ildrød i hovedet ved Blairs næste ord, "Ej nej, jeg er ej.. Det er jo kun Ray og så meget ældre er han altså heller ikke," sagde han og bid sig i læben. Han var stadig øm bagtil, hvilket fik ham til, at skifte siddestilling ret ofte, og han gik så lidt som muligt. "Hvad med dig? Har du stadig ikke fundet nogen sød pige?" spurgte han så, i en blanding af nysgerrighed og et forsøg på, at fjerne fokus fra sig selv. Charlie kunne ikke lade vær med, at grine, "Så siger vi det, du var sikkert en rigtigt nar, da du gik på Hogwarts," sagde han morende og rakte flabet tunge af Blair. Det var egentlig sjovt, så stor forskel der var på hele søskendeflokken, selvom de stort set alle sammen havde fået samme opdragelse. Den eneste Charlie dog ikke kunne lide var Evanna, men det var udelukket fordi han ikke så hende som en rigtigt søster, hun var der bare. Han elskede sin tvilling og alle de andre søskende, utroligt højt. Et smil meldte sig på hans læber, "Det kan godt være fars mening ikke betyder noget for dig, men den betyder altså virkelig meget for mig.. Desuden er det vel kun et spørgsmål om tid, før pressen finder ud af det," sagde han en smule opgivende. Hvorfor skulle det også være så besværligt? Hvorfor kunne deres far ikke bare være lige så sej som Blair på det her punkt? "Jeg nyder det også, men det andet lægger hele tiden i baghovedet.." tilføjede han lidt eftertænksomt og så på Blair.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 18, 2016 17:06:28 GMT
Blair var kun en del af deres fars firma fordi han skulle ligge låg på alt det andet lort han gik og lavede som ingen, ikke engang Charlie skulle vide noget om. Blair kunne da også sagtens sætte sig ind i at det næppe var særlig nemt at skulle affinde sig i at man var til fyrer når man hele sit liv havde troet noget andet. Også selvom Charlie ikke var specielt gammel. Derfor var det jo stadig en stor omvæltning og han ville slet ikke vide hvordan det var at være Charlie lige nu. ”Og du er sikker på det kun er ham?” spurgte han en anelse drillende da andre på Rays og Blairs alder da godt kunne finde Charlie attraktiv uden han lagde mærke til det fordi han netop var langt væk i sin kæreste. Det var i hvert fald meget normalt så det ville ikke undre Blair om det var sådan. Blair lagde godt mærke til at Charlie ændrede sidestilling hele tiden, men kommenterede ikke på det lige nu. Han rystede ganske let på hovedet til om han havde fundet nogen sød pige. ”Jeg gør mig ikke i faste forhold Charlie. Det vil du forstå når du bliver ældre” blinkede han let til ham og rystede ganske let på hovedet. Han havde da mødt mange søde piger, men det var ikke fordi nogen af dem gav ham lyst til at skulle slå sig ned eller noget i den stil. Blair rystede på hovedet til han sikkert havde været en nar da han havde gået i skole. ”Siger drengen der ikke kan sidde stille og skifter måde at sidde på nærmest hvert 5. Min” drillende han og kunne ikke lade være med at grine en ganske mild latter. Blair tog sig kun af sine søstre, også Evanna og så ellers kun Charlie. Hvis der især var en han ikke brød sig om så var det William, men de var også som dag og nat. ”Du burde ikke gå op i hans mening for at være ærlig og selv hvis han finder ud af det hvorfor så ikke skubbe det tidspunkt hvor han gør så længe du kan? Bare indtil du føler dig nogenlunde sikker i det her hvis det hele er så nyt som du siger” sagde han med et ganske let bestemt nik da han virkelig ikke forstod hvad deres far skulle blande sig i det for, men det var jo også derfor han var der. For at tage ting fra sine forældre for at straffe sin far en smule. ”Hold op med det. Det gør dig ikke lykkelig” sagde han med et ganske let suk da han virkelig ikke forstod sig på hvorfor man skulle please deres far på den der måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2016 21:52:15 GMT
Charlie gik nok stadig i en lille verden, hvor han bildte sig selv ind, at han ikke var direkte til fyre, men det 'bare' var Ray, som han tændte på og havde følelser for. Han skar en lille grimmasse, "Ja, det er jeg helt sikker på," svarede han meget overbevist om, at det kun var Ray, som ville kunne falde for en som ham selv. Især af ældre fyrer, eller tøser for den sags skyld. Han havde i hvert fald aldrig oplevet nogen andre lægge an på ham eller noget som helst, eller jo på hans egen alder, men ikke ældre. Charlie mærkede en mild bekymring vokse i ham, da Blair sagde det var noget han ville kunne forstå når han blev ældre. De var jo netop kommet frem til, at Ray var på alder med Blair, "Hvad hvis jeg gerne vil forstå det nu?" spurgte han og så på sin storebror, mens han igen måtte skifte måde, at sidde på. Charlie ville da ikke have noget imod, hvis Blair fik sig en kæreste, og han ville slet ikke have noget imod, hvis han en dag skulle være onkel. Han blev dog ret hurtigt revet ud af sine tanker for fremtiden, eller rettere Blairs fremtid, da Blair kommenterede på, at Charlie hele tiden satte sig anderledes. Han blev ildrød i hovedet og vendte hurtigt blikket mod gulvet, "J-jeg.. Faldt ned af trappen.. I går.. Jeg slog mit haleben.. Eller, altså jeg gled.. Eller faldt over Skyler sko, som stod midt i det hele og gled.. Ned af trappen altså.. Av, siger jeg dig," lød Charlies bortforklaring og klikkede lidt med tungen for at understrege, at det var præcis hvad der var sket, efterfulgt af et lidt for stort og fremprovokeret smil. Problemet var bare lidt, at Charlie var virkelig dårlig til, at lyve og finde på undskyldninger. Charlie trak lidt på skulderne, "Jeg vil bare hellere ha', at han høre det fra mig end, at han lige pludselig læser om det i en eller anden avis eller sådan noget.." svarede Charlie i et lille suk, han ønskede ikke, at deres far skulle høre det fra andre end Charlie selv, selvom han godt vidste, at han ikke ligefrem ville tage imod nyheden med kyshånd. "Jeg er 15, jeg tror ikke det er meningen jeg skal være lykkelig lige nu og her," sagde han i en skæv grimasse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2016 19:58:38 GMT
”Du er kær Charlie. Det må jeg sige” sagde han og bed sig let i læben for ikke at komme til at grine af ham. Han var sikker på at andre havde lagt an på Charlie, men han bare ikke havde set det før nu. Det kunne også godt være at folk bare ikke havde lagt an på Charlie før og det var næsten ligeså plausibelt. Det kunne an aldrig vide. ”Så er det synd for dig for jeg kan ik forklare det for dig når du er helt nyforelsket. Det vil bare ødelagde det hele og det har jeg bestemt ikke lyst til” sagde han med et ganske let nik. Normalt ville han have sagt det med det samme, men han ønskede faktisk at Charlie skulle have det godt hvor han var. Han ville ikke ødelægge noget for ham. Det kunne han bare ikke gøre imod Charlie. Han holdte for meget af ham. Blair ville ikke have en kæreste og sådan var det bare. Han var endda sikker på han ik havde mødt nogen han ville kunne se som kæreste materiale, men det kom sig sikkert mest af alt af han ikke havde kigget efter en. ”Yeah… Right… Den.. Tror jeg jo på” sagde han dybt ironisk og rystede ganske let på hovedet af ham. ”Jeg tror mere det kommer sig af du har en kæreste og du har haft samleje lille ven” sagde han og klappede Charlie på håret og kunne ikke styre sig for at grine en anelse over han hele tiden skiftede stillingen og forsøgte at give andre skylden. ”Det forstår jeg godt, men så må du jo sige det til far når du er klar til det og det skal nok være snart med vores fantastiske familie” sagde han det sidste ganske ironisk. Han arbejdede jo også selv kun for deres far for at få ham til at tie stille. ”Og måske er det. Jeg mener. Nogen finder deres udkårene i den alder. Du skal ikke sammenligne dig selv med mig på det punkt” sagde han med et ganske bestemt nik da Blair godt vidste det der slet ikke var hans spids kompetence.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2016 13:34:57 GMT
"Hold op, jeg er altså ikke 10 år mere," mumlede Charlie en kende utilfreds med, at Blair kaldte ham nuttet, det var noget man sagde til børn eller dyr, og Charlie var altså 15 år, en rigtigt teenager, hvis han selv skulle sige det. Han vidste godt, at i og med, at han og Rose var de yngste og Rose var en del mere udadvendt end Charlie var, så ville han nok altid blive set som familiens nuttet, uskyldige lille dreng. "Hvorfor skulle det ødelægge noget for mig? Bare fordi du har det, som du har, betyder det da ikke, at jeg kommer til, at ha' det sådan også?" spurgte han roligt med et mildt skuldertræk. Men Blair havde nok en god pointe, Charlie var så forelsket i Ray, at han nærmest gik med skyklapper på, hvor han kun så Ray, og ingen andre. "Du ville have været hoppet på den, hvis jeg havde lydt mere overbevisende.." mumlede han en anelse fornærmende, hvortil han skiftede stilling igen. Han spærrede dog øjnene fuldstædigt op og blev ildrød i hele hovedet, mens han bare gloede stift på Blair med åben mund. Fuldkommen mundlam. Han lukkede først munden, da han mærkede Blair klappe Charlie på håret, hvilket rev ham tilbage, ud af hans nærmest trance artige tilstand. "Vel har jeg ej!" udbrød Charlie, hvorfor han ikke bare stod ved det og sagde ja, vidste han ikke. Det var bare pinligt og akavet, at snakke med sin storebror om samleje. "Vil.. Vil du sige det til mor for mig?" spurgte han ydmygt, selvom han havde en grim fornemmelse af, at Blair ville have Charlie selv skulle sige det til begge forældre. Men måske Charlie om ikke andet, ville kunne lokke Blair til at være der, når han skulle fortælle det. Charlie ville i hvert fald ikke bede Ray om, at være der. Ikke fordi han ikke ville have Ray ved sin side, men fordi han var virkelig bange for, hvordan hans forældre ville reagere. Så hellere, at Charlie kunne søge til Ray bagefter. "Hvorfor ik? Vi er familie," spurgte han med et roligt skuldertræk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2016 16:23:38 GMT
”Og hvad så hvis du ikke er 10 år mere? Hvis jeg synes min lillebror er nuttet så er det det jeg synes” sagde han med et glimt i øjet og nikkede let for sig selv da det bestemt var det som han synes. På det punkt havde han det nok ligesom de fleste forældre. Det der med at se ens søskende blive ældre også var ikke altid lige nemt og han synes altså bare at Charlie var nuttet på nogle punkter. Det var der intet der kunne lave om på.
”Fordi jeg har min holdning til forhold af en grund og du skal ikke begynde at lede efter fejl hos din kæreste” sagde han en anelse bestemt da han virkelig ikke havde tænkt sig at sige det. Han havde en gang da han var yngre haft en kæreste som han virkelig havde holdt af, men de havde begge damnet det hele op og derfor var det gået i vasken. Siden havde han ikke haft nogen grund til at elske nogen igen. ”Men så er det jo godt for mig at du ikke lyder specielt overbevisende” sagde han med et ganske let grin da han bestemt ikke var sikker på det var der den lå. Han lod dog Charlie være i den tror at det var sådan uden at han selv mente at Charlie ville kunne lyde overbevisende når det kom til at lyde som om det ikke var fordi han havde haft samleje. ”Eller også har du haft samleje Charlie. Du er virkelig ikke særlig overbevisende” sagde han med et ganske mildt grin da han virkelig ikke synes at Charlie er specielt overbevisende at høre på. ”Kun hvis du selv vil have det, men jeg har ikke tænkt mig at sige noget ellers” sagde han med et ganske let nik da han bestemt ikke havde tænkt sig at sige noget og dermed stikke Charlie i ryggen.
”Og hvad så hvis vi er i familie? Jeg er ældre end dig. Jeg har ikke fundet min udkårne, men det betyder ikke at du ikke ville gøre det nu. Det kan godt være at dig og Ray skal tilbringe resten af livet sammen” sagde han med et varmt smil og ville faktisk være glad for at se hvis det var sådan.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2016 8:38:09 GMT
Charlie skar en grimmasse, "Jeg vil altid være 'lille Charlie' i dine øjne, vil jeg ik?" spurgte han roligt og vendte blikket mod Blair. Det var nu ikke noget Charlie regnede med, nogensinde ville ændre sig, selv ikke om 50 år, men det var okay, Charlie havde nok lidt vendet sig til det. Og egentlig gjorde det ham heller ikke noget, at hele familien troede han var så uskyldig.
Charlie rynkede mildt på panden og tippede hovedet en smule til den ene side, "Jeg er ikke dum, Blair.. Hvem knuste dit hjerte?" spurgte han direkte. Måske det var lige netop i sådanne nogle tilfælde, at man rigtigt kunne høre Charlie var til fyre, han havde intet imod, at snakke om følelser. "Desuden, har Ray ingen fejl," tilføjede han i en rødme og begyndte at bide lidt i en ene negl, en virkelig dum vane, han altid havde haft. Charlie kunne godt mærke, at det her var en tabt sag. Blair havde gennemskuet ham, og der var intet han kunne gøre. "Okay, okay, okay, jeg har haft samleje med min kæreste, kan vi snakke om noget andet nu?" spurgte han ildrød i hele hovedet, og lod sig sinke lidt ned i sofaen. Han elskede Blair og følte virkelig han kunne betro sig og snakke med ham om det meste, men lige samleje, det ville han ikke engang kunne lide, at snakke med Rose om og de var altid tvillinger. Han kørte begge hænder igennem sit hår i et tungt suk, og nikkede så lidt. "Jeg ved ikke, hvordan jeg skal håndtere det, Blair, men jeg tror mor kommer til, at tage det pænere end far.. Tror du ik?" spurgte han tydeligt frustreret. Det værste ved det hele, var nok, at han var så forelsket i Ray, at han mest af alt, havde lyst til, at sige damn hvad hans forældre ville sige til det. Problemet lå bare lidt i, at hvad skulle han gøre, hvis hans forældre kunne finde på, at smide ham ud hjemme fra? Ikke at han regnede med det, men stadig. Og hvordan ville omverdenen tage det? Og ikke mindst alle samarbejdspartner, hvis Charlie ved næste sammenkomst, mødte op med en drengekæreste?
Charlie smilede lidt ved Blairs ord, "Med chance for, at lyde som en eller anden forelsket jubel idiot, så håber jeg det," indrømmede han, han var virkelig glad for Ray, selvfølgelig håbede han, at de to kunne leve lykkeligt til deres dages ende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2016 19:54:20 GMT
”Nu hvor du selv nævner det jo. Det er lige præcis det du vil, men det er jo bare fordi jeg holder så skide meget af dig din lille rod” sagde han med et glimt i øjet og håbede lidt at Charlie faktisk tog det til sig for det var ikke fordi Blair var helt vildt god til det der med at sige noget i den stil. Heller ikke til Charlie som han ellers holdte virkelig meget af.
”Se det der skal vi to slet ikke snakke om at du ved det” sagde han med et dybt suk og vidste godt at han var busted, men det betød ikke at han ville snakke om det for hvis der var noget som Blair simpelthen stank til så var det da lige præcis det. Blair hævede let øjenbrynet til at Ray ingen fejl havde og lod det bare gå usagt hen da bestemt ikke var så sikker på at det passede. Alle havde fejl også ham. Det var bare ikke noget han selv ville indrømme, men han vidste godt de var der. Blair bed sig i læben fordi han havde virkelig svært ved ikke at skulle drille ham, men kunne ikke dy sig. ”Er det godt at blive taget i røven mini?” spurgte han med et grin da han virkelig ikke kunne lade være. Det var virkelig over hans fatter evne selvom han tog hatten af for at Charlie var til fyrer. Meget ville han af underlige samleje ting, men ikke det der. Nu var han så også bare helt igennem hetero så det var nok mest af alt bare det. Han nikkede ganske let til hans ord. ”Jo det tror jeg. Måske skulle du starte der. Desuden er jeg sikker på Skyler ville elske at have en bror som faktisk er til fyrer. Pas nu på hun ikke bruger dig som homo ven fremover” sagde han med et varmt smil og kunne virkelig godt forstå at Charlie ikke synes det var nemt. ”Uanset hvad. Så lov mig jeg er der når du gør det. Far får ikke lov til at pille dig ned. Hvis han prøver så skal jeg nok tage mig af det” sagde han med et ganske let nik da han havde tænkt sig at forlade firmaet hvis han hørte så meget som to pip fra deres far af. Han ville til en hver tid beskytte Charlie alt hvad han kunne. ”Uden at lyde som den irriterende og bedrevidende bror. Så håber jeg det også. Min lillebror fortjener kun det bedste og jeg tager virkelig hatten af for dig for at indrømme overfor mig hvem der er din kæreste” sagde han med et varmt smil og rodede ham ganske let i håret. ”Men du.. Jeg må heller smutte inden de gamle kommer hjem. Jeg orker ærlig talt ikke glo på dem, men kom endelig forbi hvis du har behov for mig ikke?” sagde han med et smil og rejste sig op. Blair fandt en nøgle i sit bundt og kastede den over mod Charlie så han altid kunne komme forbi når han havde lyst.
|
|
|