Deleted
•
Post by Deleted on Aug 20, 2016 17:00:36 GMT
Philip havde så heller ikke lyst til at miste Charlie. De var bedste venner og sådan skulle det helst forsætte, men derfor ville han nu gerne skille dem af. Charlie skulle ikke være lykkelig med nogen når det gjorde så ondt på ham selv. Det var han nu egoistisk nok til at tænke, men han ville ikke sige det højt. Det ville være direkte ondskabfuldt og det måtte Charlie heller ikke tro om ham. Nu var det også nemt for Philip at ikke vælge Charlie som sin ven når han selv havde næsten ligeså mange penge som Charlie selv. Philip pegede let mod hans hår for at fortælle hvad det var han snakkede om. Han nikkede ganske let til om det var bedre. Det havde nu bare set så morsomt ud at det havde været svært at lade være med at grine af ham. Nu havde Philip heller ikke lige fremme lyst til at vide hvad han havde lavet med Ray og han ikke havde lavet. Han selv var jomfru på alle mulige måder så det var ikke fordi han ville vide noget som helst. Heller ikke fordi han ikke havde prøvet det selv. "Som om det der skræmmer mig" sagde han med et grin inden han tog imod kontrolleren. Han skulle nok banke Charlie. Det var han både sikker og vist på. Philip endte dog med at tabe på et hængende hår og lagde hurtigt kontrolleren fra sig. Han havde et øjeblik deres samtale tidligere og sætte sig op på Charlies skød for at begynde at kilde ham. Det var bedre at lege kildeleg end så meget andet bortset fra at en lyst til at kysse ham pludselig gled op i Philip. Han havde den dog lige nu under kontrol, men hvis nogen så dem ville det virkelig se noget så sjovt ud. Det var ikke lige fremme sådan her han ville ses af Charlies søskende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 23, 2016 10:16:31 GMT
Charlie var en virkelig dårlig taber, men det lå nok ret meget i familien, at være. Til gengæld, var han dog ikke typen som hoverede når han så vandt, ikke andet end for sjov om ikke andet. Han strakte begge arme op over hovedet, da skærmen afslørede han vandt, "Sådan! Hvor er det vigtigt," sagde han morende, men så så en del overrasket på Philip, da han pludselig sad på ham, lige indtil, at han begyndte at kilde ham, og Charlie måtte bryde ud i latter. Han var ufattelig kilden, og Philip vidste lige hvor han skulle kilde, for at det kilede ekstra meget. "Stooop," grinte han, og prøvedet meget ihærdigt, at kilde Philip også, men hans muligheder var ret begrænset, eftersom han sad nederst. For et øjeblik virkede det hele til, at være tilbage ved det gamle, og han havde også lidt glemt, at Philip for få timer siden, havde afsløret, at han rent faktisk havde følelser for Charlie, lige nu var det bare som om, at alt det akavede som havde været mellem dem, var glemt igen, men nu vidste Charlie jo så heller ikke, hvilke tanker Philip havde. "Stoop, det kilder," grinte han, så meget at han næsten fik ondt i maven af at grine, og vred sig desperat for at slippe fri, mens han stadig grinte, og stadig prøvede at kilde Philip også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 23, 2016 18:48:33 GMT
Philip var normalt typen der hoverede. Nu var han også quidditch spiller for deres kollegium for det første og for det andet var han en vinder type. Han mente det dog ikke ligeså hårdt overfor Charlie som for alle andre da de trods alt var venner. Philip vred sig en smule på hans skød for at Charle ikke skulle komme til at kilde ham da det ikke var sådan de legede og Philip var i øvrigt stærkere end Charlie så det kunne han bare godt droppe. "Jeg stopper aldrig" sagde han med et grin da han morede sig og synes det hele føltes som i gamle dage da lysten til at kysse ham igen steg op i ham og denne gang kunne han ikke stoppe den. Så da Charlie igen bad ham om at stoppe med at kilde ham lænede han sig ind mod ham for at forsøge at fange hans læber med sine da han slet ikke havde sin hjerne med i det han lavede. Han vidste ikke hvor den lyst stammede fra selvom han godt vidste han nu følte for Charlie, men derfor havde han aldrig ventet at han ville prøve på noget så hurtigt efter han var blevet skudt ned.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 23, 2016 19:25:04 GMT
Blair var taget hjem for at se om han kunne finde noget han kunne sælge af sine forældres crab bare for at være provokerende. Ikke fordi han manglede penge, men bare fordi han godt kunne lide at tage ting fra dem og se hvornår de egentlig ville opdage at der manglede noget. Det var sådan en lille leg han havde engang i mellem. Desuden ville han se om Skyler var hjemme da han ville have hende med ud for at drikke noget kakao eller noget for selvom han holdte af både Evanna og Feather så var Skyler hans yndlings søster. Han gik forbi stuen og stoppede op da han hørte Charlie der råbte stop til at blive kildet og hævede ganske let det ene øjenbryn. Han trådte et par skridt tilbage for at bedre kunne se som han gik forbi døren. Han fik derfor hurtigt øje på Philip eller hvad han hed der sad på skødet af Charlie og prøvede på at kysse ham. Han bed sig hårdt i læben for at undertrykke et grin, men han kunne ikke helt holde det tilbage. "Jeg sagde jo til dig du var til fyrer Charlie!" udbrød han med et grin da han virkelig ikke kunne holde det tilbage lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 23, 2016 19:56:06 GMT
Charlie grinte højlydt, han havde altid været utrolig kilden, lige siden han havde været helt lille, og det var ikke blevet spor bedre med årene. Han nåede også kun lige, at forsøge, at fange pusten igen, da Philip lænede sig frem mod ham, hvilket fik ham til at spærre øjnene op, og han så på Philip med øjne som en fortabt lille, forvirret hundehvalp. Det blev overhovedet ikke bedre, da han pludselig hørte en alt for velkendt stemme i døren. Selvfølgelig skulle Blair komme hjem på besøg nu, intet andet ville jo give mening med Charlies held. "Jeg har en kæreste," udbrød han, selvom det overhovedet ikke svarede på, om han var til fyrer, mens han holdt sine hænder oppe, som om Blair pegede sin tryllestav mod dem, selvom det for, at vise, at det altså var Philip og ikke Charlie som gjorde noget. Han fik vredet sig fri fra Philip, og lod en hånd glide i gennem sit hår, mens han så på Blair, "Hvad laver du hjemme?" spurgte han, ildrød i hovedet, selvom Philip teknisk set ikke havde nået, at kysse Charlie, så var den akavet stemning vendt tilbage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 23, 2016 20:13:01 GMT
Philip for ned fra Charlie og bed sig hårdt i læben. Han så op ved Blairs stemme og blev selv ildrød i hovedet. "Undskyld Charlie.. Jeg.." sagde han og sank engang da det virkelig ikke havde været meningen. Det var bare som om han havde fulgt sin impuls og det skulle han tydeligvis ikke have gjort. Han havde mest af alt lyst til at skulle stikke af igen da det virkelig ikke havde været hans mening og han jo bare havde handlet. Han bildte sig selv ind at han ikke ville skille Charlie og Ray ad. Han lagde en hånd for munden da han var tæt på at sige at Charlie faktisk datede en anden fyr og så undskyldende mod Charlie da han godt vidste han havde været tæt på at gøre noget han ikke skulle. Selvom han havde stoppet sig selv så havde han jo forsøgt at kysse ham. "Jeg.. Jeg tror bare jeg smutter ikke?" spurgte han for ligesom at hentyde til om det måske var bedst at han skred.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 24, 2016 14:27:32 GMT
Blair sendte sin lillebror et smil ved hans ord om at han havde en kæreste. "Ja en fyr kan jeg se" sagde han med et grin og lænede sig op af dørkarmen for bedre at kunne holde øje med de to andre. Han hævede dog det ene øjenbryn ved Philips ord om at han undskyldte overfor Charlie og kunne godt regne ud at kæresten i hvert fald ikke kunne være Philip så. Han var nu stadig ganske sikker på at Charlie måtte være til drenge om så det var en anden han var kæreste med eller det bare var fordi Blair ikke måtte vide at de var det. Han havde i hvert fald ikke tænkt sig at stoppe Philip fra at smutte og vendte blikket mod Charlie der snakkede til ham. "Altså som du nok ved er det også mine forældre. Må jeg ikke komme hjem og se til mine søskende en gang i mellem bare fordi jeg ikke længere bor hjemme?" spurgte han ganske drillende og vidste godt mest af alt det var fordi Charlie var blevet taget i noget som han bestemt ikke ville tages i for ellers plejede den lille møgunge nu ellers at være ret så glad for at se ham. Charlie var trods alt den eneste af hans brødre som han rent faktisk gad bruge sin tid på og eftersom han ikke holdte af mange så sagde det en helt del. Blair var trods alt ganske egoistisk anlagt og tænkte ofte på sig selv før alle andre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 24, 2016 20:06:24 GMT
Charlie vidste slet ikke, hvad han skulle gøre af sig selv. Han så fra sin bedste ven som lige havde prøvet at kysse ham, til sin storebror som tydeligvis var ganske underholdt, med et blik som nok afslørede, at han var alt andet end underholdt lige nu. Han føltes sig langt mere som en fortabt lille mus i en musefælde. Han så beflippet på Philip, og nikkede blot lidt til hans undskyldning, mens han lod en hånd glide i gennem sit hår, og vendte blikket mod Blair og rystede på hovedet, selvom der ikke kom nogen ord ud af hans mund, han var fuldstændig mundlam, og ville virkelig ønske at Ray var der lige nu til, at hjælpe ham og støtte ham. Han nikkede igen lidt til Philip, "Jeg.. Jeg skriver til dig.." mumlede han, uden at tænke over, hvordan det lød i de andres ører, "Skal jeg følge dig ud?" spurgte han ret usikkert, da han slet ikke vidste hvordan han ville reagere, hvis Philip igen ville prøve at kysse ham. Han rømmede sig lidt og rettede på sit tøj, han var helt ude af sig selv, normalvis ville han jo have været sprunget i armene på Blair, han var uden tvivl den i hele søskendeflokken som Charlie så mest op til. "Jojo, selvfølgelig.. Går det ellers godt?" spurgte han, udelukket i håb om, at Blair ville lade alt det andet lægge, selvom han havde en grim fornemmelse, af at så snart Philip var gået, så ville Blair sætte gang i sit forhør.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2016 15:32:11 GMT
Philip nikkede ganske let. Han vidste jo et sted også godt at Charlie ikke fandt det her specielt morsomt, men det var jo heller ikke fordi han havde gjort det med vilje eller noget i den stil. Han havde egentlig blot fulgt situationen og glemt at styre sig. Ikke så meget andet. Selvom han jo godt vidste det var forkert når Charlie havde en kæreste. Han var jo også selv meget forundret over at han havde haft den slags lyster, men det var vel ligeså meget det at når nu man var kommet ud af skabet overfor Charlie så var det ikke helt så nemt at styre pludselig. Han vidste det faktisk ikke for det hele var ganske nyt. Han rystede ganske let på hovedet. "Nej... Nej jeg klare den selv" sagde han idet han rejste sig op for selvom han godt vidste han næppe prøvede på at kysse ham igen nu hvor de ikke var igang med at pjatte rundt så vidste han også godt det var en ufattelig fej handling at smutte nu hvor Blair ville krydsforhøre Charlie i om han var til fyrer. Det ændrede bare ikke på Philip nærmest løb mod døren ved at gå helt vildt lange skridt for at komme væk derfra. Han nåede da heller ikke at høre mere inden han var ude af døren og forbandede sig selv langt væk for at have prøvet på at kysse ham. Han havde virkelig ønsket han havde vidst det noget før.
//out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2016 23:05:25 GMT
Blair kiggede let fra den ene til den anden. Han var virkelig godt underholdt af det her, men nu var det heller ikke ham der var til fyrer og det var virkelig tydeligt. Han havde trods alt haft et par løse kærester her og der, men aldrig noget han havde været spor tro. Han behandlede ikke kvinder særlig godt, men det ændrede ikke på at han kun var til piger. Han lænede sig let tilbage for at se efter Philip der skred som en anden kujon. "Så det må jeg alligevel? Der var jeg da godt nok heldig" sagde han ganske ironisk og rystede let på hovedet af Charlie. Nok holdte han af ham af alle sine brødre, men ikke desto mindre kunne han ikke se han skulle have en undskyldning for at komme hjem til sine forældre. "Så er Philip så din kæreste eller hvad?" spurgte han stadig ganske godt underholdt selvom han godt kendte svaret når Charlie havde sagt sådan der til Philip. Det gjorde det bare ligesom ikke mindre sjovt. "Du vil måske ikke løbe efter ham og give ham et kys bare fordi jeg er til stede? For jeg skal nok lade være med at sige noget til far hvis det gør dig glad" sagde han med et ganske let grin og rystede let på hovedet i morskab over sine egne platte jokes. "Ej det går fint. Jeg skulle bare lige se noget ok? Det skal din lille næse slet ikke blande sig i og slet ikke før du har fortalt alt om din loverboy" sagde han med et glimt i øjet da han altså var ganske sikker på at Charlie var til fyrer. Det var jo ikke fordi han ville have noget imod hvis han var det. Langt fra faktisk. Han ville bare gerne kunne bruge informationen til at holde hånden over ham hvis deres far blandede sig i noget han ikke skulle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2016 20:08:05 GMT
Charlies blik fulgte Philip som han hurtigt var ude af værelset og han hørte hoveddøren lukke. Han håbede virkelig ikke, at deres venskab ville være helt ødelagt nu, for uanset hvad, så var Philip Charlies bedste ven, og det ville jo ikke ændre sig, 'bare' fordi han havde fået en kæreste. Det var mere Philips følelser, at Charlie var bange for ville ændre deres venskab. Han rettede sig lidt op i sofaen, og bed sig lidt i læben, med blikket mod gulvet. Han var alt for flov til, at se Blair i øjnene lige nu. "Meget heldig.." mumlede han lidt, og vendte så blikket mod sine egne hænder, som fumlede lidt akavet. Han vidste slet ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Han vendte dog hurtigt blikket mod Blair som hans spørgsmål omkring Philip lød, og han skar en grimmasse, "Nej, vel er han ej," sagde han og rystede kraftigt på hovedet. Han kunne slet ikke forestille sig, at være kærester med Philip, men nu var han jo også virkelig forelsket i Ray. "Du er ikke sjov Blair, stop nu," bad han, og kunne virkelig ikke se det sjove i det hele lige nu. Det var bare akavet, og han følte sig helt utroligt flov. "Hvem siger overhovedet min kæreste er en mand?" spurgte han stille og sukkede lidt, uden at tænke over, han lige , før han tog sig en smule sammen og vendte blikket mod Blair. Charlie havde det så forfærdeligt med, at være til fyrer, udelukket fordi han vidste at deres far ville gå amok, hvis han fandt ud af det, især fordi Ray udover at være en fyr, så heller ikke var en rig eller kendt person, og dermed slet ikke god nok til en Brown. Charlie var så bange for, at blive set på af de andre, som han selv så på Evanna, ikke en rigtigt Brown, hvilket var ret dobbeltmoralsk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2016 20:57:14 GMT
Blair skubbede sig ud fra døren af for at gå hen mod sin sin lillebror og lod sig dumpe ned i sofaen ved siden af hm. "Jeg er synes ellers selv jeg er helt igennem morsom at du ved det. Jeg tror lettere du har forvekslet mig med far og det troede jeg ikke det var den slags forhold du havde til mig" sagde han med et smil som han så over mod sin lillebror. Han lod sin hånd løbe igennem sit hår inden han smed sine ben op på bordet velvidende at deres far næppe ville være glad for den slags behandling af møblerne, men han var faktisk ret så ligeglad med det faktum for han var kun i det firma for at skjule den anden aktivitet han lavede som ingen i familien skulle vide noget om. "Jo ser du lille Charlie. Fordi du virker bare feminin nok til at være kæreste med en fyr og egentlig ville jeg måske også lidt elske at have en lillebror der var homo" sagde han med et ganske let nik inden han lænede hovedet tilbage mod sofaryggen for så at kigge over mod sin bror igen. "Og ved du hvad? Du var stille lige før i helt vildt lang tid så måske er du ikke kærester med ham der nørden, men jeg tror bestemt stadig du har en drengekæreste og hvis det er sandt så må du gerne låne min lejlighed for at se ham så far ingenting opdager" sagde han ganske roligt som om det var en hver anden form for kæreste som Charlie havde selvom han nu mente det var en fyr. Han flyttede atter sit hoved og flyttede det op til Charlies øre. "You know. I'm cool as long as you are you" sagde han med et varmt smil over sine læber tæt mod hans øre. Så var han faktisk ligeglad om så det var en gammel dame på 50.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 8:42:40 GMT
Charlie bed sig lidt i læben, stadig med blikket mod sine hænder i mangle på et bedre sted at kigge hen, for at undgå øjenkontakt med Blair. "Det ved jeg godt.. Det er bare.. Ik noget," sagde han så stille, han vidste ikke helt hvordan han skulle forklare sig, han vidste jo inderst inde godt, at Blair var langt mere forstående på det her punkt, end deres far ville være. Han smilede lidt, som Blair smed benen op på bordet, og lod sig selv glide lidt længere ned i sofaen, så han lå halvt ned. Han skar en grimmasse, "Jeg er ikke feminin.." modargumenterende han, da han helt bestemt mente, at han var den maskuline i hans og Rays forhold, det var jo Ray der gik med make-up og sådanne nogle ting. Han vendte dog blikket mod Blair ret overrasket, "M-mener du det? Men Ray har sin egen lejelighed med sin veninde," sagde han, og tænkte ikke over at han lige havde afsløret, at hans kæreste var en fyr ved navn Ray. "Men selvom Philip ikke er min kæreste, så er han altså stadig min bedste ven," tilføjede han, da han ikke brød sig om, at Blair omtalte Philip som nørden. Han vendte blikket mod Blair, da han hviskede i hans øre, "Tak, Blair. Vil du ik nok lade vær med at sige det til nogen? Heller ikke mor, eller nogen af de andre," spurgte han med er bedende blik, han ville ikke ses ned på af hverken sin tvilling, Charlie, Nikolas eller Skyler eller nogen af de andre. Men vigtigst af alle, deres far.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 15:05:59 GMT
"Bare hvad? Tror du ikke jeg kender min egen lillebror?" spurgte han med et ganske let grin og rystede ganske let på hovedet af Charlie. Blair ville forstå det meste. Bare det ikke handlede om at skulle gøre det til noget stort at være en Brown. Det var nok det eneste han ikke bare sådan lige kunne forstå. "Og så er alligevel er du ikke en rigtig mand ligesom mig" sagde han med et drillende glimt i øjet da Blair trods alt rent muskelmæssigt var en del større end Charlie. Ikke bare fordi han var ældre, men han havde bare altid være mere bredskuldret end ham. Nu vidste han så heller ikke noget om hvorvidt Charlies kæreste gik med make-up eller noget så ved siden af det ville han sagtens kunne se at Charlie ikke var helt så feminin som han selv mente hans bror var. Blair skulle til at sige noget da Charlie nævnte et navn. "Jeg sagde jo du var til fyrer" sagde han og puffede let til ham mens han grinte en smule. "Men ja jeg mener det. Hvorfor skulle jeg sige noget jeg ikke mener?" spurgte han ikke længe efter mens han stadig grinte en smule mest af alt fordi han havde fanget Charlie i at sige sandheden. "Ved jeg godt han er" påpegede han til det med at han godt vidste at Philip var hans bedste ven stadig. "Nej da. Jeg har tænkt mig at sige det til hele familien når jeg tilbyder dig at du kan bruge min lejlighed til at mødes med ham" sagde han med et let drillende glimt i øjet og var ganske ironisk i sit tonefald.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 20:23:23 GMT
Charlie sukkede lidt og lod sit hoved hvile mod Blairs skulder, som han blot stirrede frem for sig, uden at vide hvad han skulle sige. "Bare.. Forvirrende.. Og jo, du kender mig bedre end jeg selv gør," sagde han i et lidt forsigtigt smil. Blair havde jo sagt i nogle år efterhånden, at han var sikker på, at Charlie var til fyre, Charlie havde bare ikke selv kunne se det, før Ray havde åbnet hans øjne. "Bare vent og se, en dag bliver jeg lige så buff som dig," sagde han og skar en grimmasse. Han vidste egentlig ikke, om det var ham eller Ray som var manden i forholdet, men han var ikke i tvivl om, at det var Ray som var den erfarende. Charlie åbnede munden for at svare, men han kunne ikke rigtigt få ord ud af sin mund. Han grine dog let, da Blair puffede til ham, "Jeg ved ikke om, jeg er til fyrer, eller om det bare er Ray," indrømmede han så, han havde jo aldrig prøvet at kysse en anden fyr end Ray, så han vidste jo ikke om det bare var Ray der kunne tænde noget i ham, eller om det var fyrer i det hele taget, hvilket var virkelig frustrerende og forvirrende.. "Tak, Blair, det er derfor du er min ynglings bror," sagde han i et lidt mere afslappet smil end hidtil. Charlie skubbede blidt til Blair, "Nu er du bare dum," sagde han dog med et lille smil på læberne.
|
|
|