Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 11:07:27 GMT
Hun kiggede på dem som de trådte indenfor, hendes kinder var blevet røde af at stå og kigge på Xander som på sine små ben hjulede rundt i haven bjæffende og glad. Hun nåede knapt at vende sig om inden Emily havde smidt sine arme om hende og hun smilede stort og krammede Emily igen og kiggede derefter genert ned i gulvet. Hun kunne slet ikke fatte at de stod her nu, krammende og glade, hun smilede stort og kiggede derefter på Uriah som han hev hende ind til sig og hun lagde armene fast om ham og hviskede blidt "Tak fordi du er i mit liv, din glæde er min glæde" hun rødmede let og kiggede ned "Vil i have noget aftensmad?"
Hun kiggede på ham og tog en tung indånding "Je.. Ja, den aften hvor du fandt mig tudende ved døren" hun sukkede tungt og kiggede på ham med døsige øjne. Hun trådte lidt tilbage og mærkede hvordan sorgen og irritationen greb i hende og hun sukkede tungt ud "Jeg tror ikke jeg tænkte. Jeg er okay darling" hun strøg ham over kinden og bed sig i læben, det var ikke sjovt at se ham være så nervøs og hun sukkede tungt ud og nikkede indvilligende til de næste ord "Jeg ved det. Jeg ved det" hun smilede blidt og strøg ham over kinden, han var det bedste hun havde, hvis hans far nogensinde rørte ham igen, ville hun tage hen og kvæle ham med detsamme. "Jeg elsker dig lige så højt Golden" hun smilede og bed ham blidt i læben og slog armene om ham.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 10:53:23 GMT
Hun følte sig overraskende rolig omkring hele situationen, selvom det hele stadig kørte rundt i hendes hoved. Det var svært at forstå, hvorfor deres far havde slået Uriah, men jo mere hun tænkte over det, jo mere gav det mening. Hun selv havde altid haft høje ambitioner og var gået direkte af den vej, som forældrene havde vist hende, hvorimod Uriah havde gået sine helt egne veje. Hun så ned på sine hænder et øjeblik, mens hun forsøgte at kaste skyldfølelsen fra sig. Hvis blot hun havde opdaget det, kunne hun have hjulpet ham, eller i det mindste, kunne de have været sammen om det. Da hun igen så op, så hun Raven og Uriah stå og holde om hinanden, og et smil fandt frem på hendes læber. De var utrolig søde sammen de to, og lod også til, at elske hinanden meget højt. Et øjeblik mærkede hun et stik af jalousi, men kastede det fra sig. Hun havde aldrig været så tøset på det punkt, og en kæreste havde aldrig haft særlig høj en prioritet, selvom hun da havde været sammen med nogle stykker, men det havde været korte og useriøse forhold, imodsætning til hvad Uriah og Raven så ud til at have. Hun nikkede ivrigt, da Raven spurgte ind til aftensmad. "Det vil jeg da ikke sige nej til," sagde hun med et smil, og rejste sig op. "Kan jeg hjælpe med noget?"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 11:10:15 GMT
Han smilte svagt, som han holdt Raven tæt ind til sig. Han forstod ikke hvor pænt de begge to havde taget det, selvom Raven selvfølgelig var blevet ret så sur på hans far, og Emily selvfølgelig var blevet meget overrasket, lod alt til, at falde på plads nu. Han kunne slappe af igen, uden at være bange for, at skulle lyve for hverken Raven eller hans søster. "Tak fordi du er i mit. Hvad skulle jeg dog gøre uden dig, Raven? Jeg elsker dig." Hans stemme var lav, næsten en hvisken, og han gav hende et kort kys, inden han trak sig lidt væk fra hende igen. "Jeg er faktisk ret sulten. Hvis vi hjælpes ad, går det vel hurtigere. Hvad siger du, Blåbær?" Han så på hende, med et smil, og tog hendes hånd i sin. Selvom han ikke sagde det, mens de stod der, var han hende utrolig taknemmelig. Havde det ikke været for hende, havde han med sikkerhed stadig undgået hele sin familie, og havde stadig båret rundt på den dystre hemmelighed selv. Men heldigvis havde Raven fundet ham, og stod det til ham, lod han hende aldrig ud af syne igen.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 17:18:47 GMT
Hun kiggede på ham og smilede stort "Der er mange ting du kunne gøre" hun grinede blidt og kyssede ham på kinden og smilede stort "Jeg elsker også dig" hun kiggede på ham og derefter på Emily "Jeg har allerede lavet mad?" hendes stemme blev lille bitte og hun grinede genert, faktisk havde hun sørget for det hele det skulle blot varmes op en god gang spaghetti bolognese som bare skulle varmes på komfuret også var det klar, hun smilede stort og tog derefter gryden ud af køleskabet "I er søde begge to, men hvis i uden at smadre noget kan dække bord ville det være dejligt også hvis i kan lukke Xander ind hvis han står og piver?" hun begyndte at varmen maden og gjorde klar til at servere, det smagte fint da hun selv havde prøvet det men hun vidste jo selvfølgelig heller ikke hvad andre synes var godt.
|
|