Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 13:30:03 GMT
Bianca rykkede sig automatisk tilbage, da Madison smadrede sit glas. Nej, det havde været Madisons pind der havde smadret glasset. Det var altså et våben! Det gav overhovedet ingen mening. Det var en tryllestav, som Madison sagde. Ikke sådan en sort en som tryllekunstnere brugte. Det lignede dog heller ikke bare en pind."Gør det igen." svarede Bisnca hviskende og rejste sig langsomt op fra sofaen. Det kunne være at hun havde set syner. Og hørt syner. Eller at Madison jokede stadig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 14:26:44 GMT
Hun kiggede på hende og lagde hovedet på skrå "Jeg må ikke Bianca" hun løftede alligevel staven og pegede den mod glsset som endnu engang sprang "ja jeg er så magiker" hun grinede og kiggede på hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 14:44:06 GMT
”Hvad mener du med at du ikke må?” spurgte Bianca, ikke halvt så alvorlig som hun havde været lige før. Nu var hendes ansigt malet med nysgerrighed og æresfrygt. Hun stirrede ned på glasset, som hun næsten havde tænkt sig at række ud og røre ved, da Madison sprang det i luften igen. Glassplinterne fløj om ørene på hende. Hun samlede et skår op mellem sine fingre. ”Wow.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 15:31:26 GMT
Hun kiggede på hende "Jeg må ikke vise det for mugg.." Hun tog en dyb indånding og grinede så "for ikke magiske personer" hun rystede på hovedet og kiggede ned på glas et og rettede staven imod den. Som endnu engang samlede det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 16:40:13 GMT
”Du er magisk,” konstaterede Bianca tænksomt. ”Og der er mange magiske, og i har regler. Og du arbejder som minister for en afdeling i et magisk ministerie.” Hun satte sig tungt ned i sofaen igen. Det betød at hun ikke var advokat. Madison havde løjet overfor hende. ”Men du bryder reglerne! Hvorfor bryder du reglerne? Tag det tilbage igen.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2016 20:12:25 GMT
"Ja det er jeg Bia" hun satte sig ned på bordet overfor hendes veninde og grinede "Ja der er mange magikere, vi har regler og jeg arbejder i ministeriet som minister" hun grinede og kiggede på hende og sukkede så "undskyld at jeg løg" hun bed sig hårdt i læben og sukkede "Jeg bryder reglerne fordi jeg holder af dig, fordi jeg har lyst til at du ved det. Og det er for sent, de ved allerede i ministeriet at jeg har brugt magi foran en ikke magiker".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 14:42:56 GMT
Hun gled ud af sofaen og knælede foran Madison der sad på sofabordet. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, Madi, det er helt utroligt!" Hun havde lyst til at se magien demonstreret igen, og hun ville meget gerne spørge ind til hvordan tingene fungerede, men hun vidste ikke hvor hun skulle begynde. Hun rakte op og tog Madisons hænder i sine egne. Det var overvældende. "Hvad kommer der til at ske nu?" spurgte hun fortvivlet. Bianca havde altid været meget imod at bryde reglerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 16:41:03 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Jeg kommer til at slette din hukommelse, eller jeg kommer til at gå til ministeriet for at få dig godkendt til at kende til vores verden" hun kiggede på hendes hænder og strøg dem "Hvad foretrækker du?" hun tog sin stav og lagde den ved siden af sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 16:50:21 GMT
"Det ved jeg ikke." svarede hun og det var sandheden. Hun kendte ikke noget til nogen af delene, men det lød ikke fristende at få slettet sine minder. Hvad ville det indebære ikke at få dem slettet? Blanca blinkede hårdt og knugede hendes hænder. "Hvad kommer det til at tage at få mig godkendt til din verden? Skal jeg skrive en ansøgning?" spurgte hun. Hun var ikke sikker på at hun ville have taget det lige så pænt hvis ikke hun havde været lidt fuld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 16:57:02 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Altså du kender jo allerede til det, så det kan ikke trækkes tilbage. Jeg må tage den med ministeriet" hun smilede og kiggede på hendes veninde "Jeg er i afdelingen der tager sig af sagerne, eller jeg er leder af den. Så det bliver nok ikke en voldsom straf" hun smilede og kiggede på hende "Så velkommen i min verden"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 17:10:13 GMT
Hvordan kunne hendes veninde være så rolig? Hun havde lige brudt reglerne! Hvordan var det meningen Bianca skulle leve en normal hverdag nu? Der fandtes mennesker der kunne kontrollere hendes hukommelse. Det kunne være at hun havde glemt det næste dag alligevel. "Er du leder af den afdeling der tager sig af folk der bryder reglerne? Madison, det er jo for dumt. Det er imod reglerne, så vi må ikke."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 17:20:57 GMT
Hun kiggede på hende og lagde en hånd på hendes kind "Bia, du er alt for urolig. Der sker intet, tilgengæld har jeg lige skænket dig en gave. min dybeste hemmelighed i denne verden" hun smilede og tog hendes hånd og hev hende med op "Du skulle virkelig se Diagonalstrædet på den her tid, det er fantastisk!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2016 13:47:14 GMT
Det var en gave, som hun havde fået af Madison. Sådan kunne man også tænke på det. Det var viden, som Bianca lige havde fået foræret. Hun kunne godt lide viden. Viden var det vigtigeste man havde, og nu vidste Bianca noget som ingen andre vidste. ”Hvad i alverden er diagonal gade?” spurgte hun forvirret og lod sig blive hevet op fra sofaen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2016 13:52:49 GMT
Hun kunne næsten ikke lade være med at grine "Det er vores verden, vores side af London, det er der jeg arbejder" hun grinede let og kiggede på hende med et stort smil. "Lad os tage ned og kigge på det !"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2016 16:15:45 GMT
”Skal jeg tage jakke med? Hvad med pung, er det langt væk?” spurgte hun. Det måtte det være, det var det helt sikkert, for hun havde ikke hørt om det før. Nu hvor Madison var magiker, og det var et magisk ministerium, måtte der også være en magisk verden. Hvor mon den lå henne? Det første der faldt hende ind var Bermudatrekanten.
|
|
|