Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 15:38:17 GMT
"Det kan jeg godt forstå, men mon vi ikke alle håber det" hun kiggede på Bianca og nikkede for sig selv, hun havde i hvert fald flere gang selv ønsket at hun havde mødt sin eneste ene. Eller at man fik et hint, hvis man var i nærheden af sin eneste ene, hun gabte let og strøg sin hånd over munden og smilede så stort "Det skal også nok komme Bia, når du møder den helt rigtige" hun grinede og kiggede på hende med et stort smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 15:52:41 GMT
Bianca smilede svagt. Hun var ret sikker på at hun håbede det mere end de fleste gjorde, men det behøvede Madison jo ikke at vide noget om. Hun havde drømt om sin eneste ene, der skulle feje hendes ben væk under hende, lige siden hun havde været en lille pige og hendes mor først havde fortalt hende om skæbnen. ”Nok om det!” sagde hun beslutsomt og rejste sig op fra sofaen igen, så hurtigt at hendes rødvin skvulpede rundt. ”Tror du at du har nogle sko der matcher kjolen? Jeg bruger størrelse 38-39.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 15:56:18 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede let "Ja nok om det" det var en smule forvirrende at vide præcist hvad hun skulle sig og gøre i dette øjeblik for ikke at enten virke følelseskold eller som for at virke som om hun kunne falde for hende, den evige fælde ved at være biseksuel, hun nikkede og hev Bianca med ud i gangen "Slå dig løs frøken" hun pegede ind i et lille skab, som var lavet om til et automatisk skoskab, der snurrede flere par stiletter rundt end øjet nærmest kunne nå at fange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:04:35 GMT
”Hold da kæft,” mumlede hun for sig selv, ved synet af stiletterne der bare blev ved med at komme. Hun snuppede et par røde inden de kunne nå at dreje væk igen. Den første var let nok at få på, men den anden – ikke så meget. Sådan var det altid. Det var utroligt at hun ikke havde lært det endnu, når man så på at hun gik i høje hæle til hverdag. ”Hvor tænker du, at vi skal hen?” spurgte hun, mens hun hoppede rundt for at få sin anden sko på. Hun trådte frem i stuen igen, og snurrede rundt om sig selv. ”Er det for meget?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:17:08 GMT
Hun grinede og kiggede på hende, det var et fantastisk skab, hun elskede det virkelig højere end noget andet. Hun kiggede på hende og smilede "Æmhh jeg tænker der ligger en hyggelig bar hernede om hjørnet. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men den er ganske rar og der kommer ikke så mange flabede typer der" hun grined eog kiggede på hende, da hun dansede rundt om sig selv og spurgte om det var for meget måtte Madison stoppe et stort smil "Nej, du er smuk Bia, glem aldrig det!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:26:51 GMT
Hvorfor var det lige at hun ikke selv havde sådan et skab? Udover at hun ikke havde nok sko at putte i det. ”Ahh,” sagde hun og trådte lidt rundt, for at finde sig ordentligt til rette i hendes sko. ”Det er altså meningen at vi skal ud og møde nye mennesker.” Det var en ren konstatering. Det var derfor at baren skulle være menneskevenlig. ”Jeg er okay med mennesker, hvis jeg selv skal sige det.” Hun rødmede endnu engang, men ikke lige så voldsomt nu hvor hun havde fået noget at drikke. ”Jeg er simpelthen så glad for at jeg mødte dig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:34:50 GMT
Hun kiggede på hende og grinede let. Altså hun havde flere steder de kunne gå hen denne aften, men eftersom at Bianca var muggler måtte hun indskrænke det en smule, hun kiggede på hende og nikkede for sig selv "Ja, vi kan også tage ind på det store diskotek inde i byen, der kommer ihvertfald mange mennesker" hun grinede let og kiggede på hende, hun kiggede på hende "Baren er folkene altid søde på, på diskoteket lukker de lidt af hvert ind" hun grinede igen og kiggede på hende med et skævt smil "Årh, ikke så flatterende, jeg duer ikke til det"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:43:10 GMT
”Jeg har kun været på diskotek en enkelt gang.” sagde hun. Det havde ikke været en særlig rar oplevelse, for der havde været alt for varmt og fyldt med mennesker hun ikke gad at danse med. ”Jeg ved det ikke, du bestemmer.” Madison var den der havde mest erfaring, så hun skulle nok finde ud af det. ”I det tilfælde, så må jeg hellere komplimentere dig ekstra meget.” svarede hun, for hvis hun ikke kunne lide det, så fik hun det nok ikke fortalt så ofte. ”Du er smuk og dejlig og en af mine bedste venner. Hvis du må komplimentere, så må jeg også,” sagde hun. Alt andet var unfair.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:49:51 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede let "Jeg tænker, at vi så tager baren og har du mod på mere. Så kan vi tage videre på diskotek?" hun grinede let og kiggede på hende "ER det fair nok?"
Hun kiggede på hende og mærkede hvordan hendes kinder blussede op "Årh Bia, jeg er så dårlig til komplimenter. Men du er virkelig også en af mine bedste veninder. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøer uden vores små udflugter" hun grinte, det føltes faktisk rart for en gangs skyld at mærke end lunger krampe fordi de grinede til de var tomme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 17:11:59 GMT
”Det kan jeg godt være med på,” svarede hun, mens tanken om at hun skulle op og på arbejde næste dag begyndte at hjemsøge hende. Hun måtte bare spise hovedpinepiller til morgenbad, og så gik det sikkert. Madison så sød ud når hun rødmede. Bianca kunne godt lide det, for så var hun ikke den eneste. Hun nød også deres små udflugter, og det faktum at hun ikke behøvede at spise alene. ”Det er i sandhed heldigt at jeg flyttede ind i lejligheden ved siden af din.” sagde hun, og hævede sit vinglas mod Madison i endnu en skål, med et bredt smil på læben. ”Til skæbnen. Den vidste hvad den lavede, da den førte os sammen.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 17:31:56 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Det bliver mega hyggeligt" hun kiggede rundt, hun havde heldigvis et par dage fri nu her fra ministeriet fordi hun havde arbejdet så meget.Hun smilede og kiggede på hende "Det er jeg glad for at høre, for jeg håber virkelig at du ved hvor god en veninde du er for mig?" hun grined eog kiggede på hende med et stort smil og svingede hendes glas imod hende "FOR SKÆBNEN!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 17:45:02 GMT
”Jeg kan også godt lide dig.” svarede hun og blødte op i endnu et smil. Hun kunne godt lide at de ikke snakkede om at være advokater, eller hvad det nu var Madison arbejdede med, og at det aldrig var akavet. Det var sjældent. Hun trak af sit glas, efter at de havde skålet, lige som man skulle gøre. Vinen smagte slet ikke dårligt, men det var ikke den bedste hun havde fået. ”Hvad har du, som jeg må spise af?” spurgte hun derefter, for hun måtte hellere få noget mad i sig inden de tog videre ud og drak.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 17:47:42 GMT
Hun havde fortalt Bianca at hun arbejdede som advokat men ved dommervagten, sådan kunne hun bedste skjule at hun i virkeligheden arbejdede ved ministeriet. Hun kiggede på hende og smilede stort "Jeg har bestilt pizzaer som burde være på trapperne, de skal nok være gode for jeg har bestilt med ekstra ost" hun grinede og kiggede på hende med store øjne "Også tænker jeg at vi kan se en film mens vi spiser, fordi det ville være sindssygt hyggeligt."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 18:01:49 GMT
Ingen karrieresnak. Ingen snak om at ingen af dem havde en partner endnu, eller overhovedet var tæt på at få børn. Ingen snak om kærlighed, i hvert fald til i dag. Bianca skulle lige til at sige at hun elskede hende da hun sagde at hun havde bestilt pizza, kvinden vidste åbenbart præcis hvad hun ville have, men hun holdt det i sig og drak resten af sit andet glas vin. ”Uhh,” smilede hun og rettede lidt på sin kjole, efter at have sat sit vinglas fra sig på nærmeste bord. ”Nogen specielle film i tankerne?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 18:04:11 GMT
Hun kiggede på hende og grinede, hun vidste at pizzaen var ganske fint ramt. Hun satte sig ned på køkkenbordet og tog en dybindånding, hun var ikke som Bianca, ønskede ikke den eneste ene mere. Hun ønskede bare at få noget ud af bekendtskaber om de så var kvindelige eller mandelige, hun skulle bare kunne nyde dem. Hun smilede skævt og kiggede på Bianca "Nej jeg er ikke så meget inde i hvad der er af spændende ting for tiden. Så den tænkte jeg at jeg ville overlade til dig" selvom hun boede her i mugglernes verden, at hendes hjem var som en af deres, havde hun ikke tid nok til at se tv om aftenen til at se hvad der skulle være af spændende ting. Hun bed sig i læben og tog en tår mere af sit glas.
|
|
|