Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 13:30:05 GMT
Hun kiggede på hende og grinede. Hun vidste vel allerede have hun forestillede sig det ganske normale fra eventyrene som var blevet fortalt til muggler børn igennem århundrede, hun bed sig hårdt i læben og grinede igen "Så ville det ikke være slemt." hun nikkede for sig selv. Åh hendes kære veninde skulle bare vide hvad hun i virkeligheden lavede hun smilede ved tanken men blev afbrudt af det næste spørgsmål "ja det vil jeg tro"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 17:30:56 GMT
Hun havde ret i, at det måske ikke lød så slemt, men siden Bianca havde fået banket ind i hovedet at magiske væsner og alt med dem var skidt, troede hun ikke rigtig på det. Hun ville aldrig komme til at opleve det. Hun var ikke typen der læste så mange bøger der ikke handlede om kriminalitet. ”Ville verdenerne ende med at støde sammen?” spurgte hun nysgerrigt. Det lød som om at Madison havde overvejet det grundigt. ”For det ville ende med at blive en ret spændende bog.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 21:14:36 GMT
Hun kiggede på hende og lagde hovedet let på skrå "Tja, måske findes de to verdener allerede. Lever parralelt og mødes fordi den ene halvdel er hemmelig for den anden?" hun kiggede på Bianca og grinede så som for at få det til at virke usandsynligt. Hun rømmede sig så "Men mon ikke magikere, gerne ville kunne leve i fordragelig med os. Hvis de fandtes? Men måske er de bange, bange for at vi vil reagere negativt og gå til angreb at vi ville prøve at fange dem alle, fordi vi er bange for det uvisse?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 7:26:57 GMT
De så ikke så meget film som det var meningen at de skulle, men dette var mere spændende. Hun havde allerede set filmen. ”Hvad med de to andre verdener?” spurgte hun. I virkeligheden var varulve jo langt mere interessante end magikere. Det kom vel an på hvem der kunne gøre hvad. Bianca nikkede langsomt. I bøger og film var det altid sådan at mennesker var bange og reagerede negativt. ”Jeg tror ikke der er noget de behøver at være bange for. Vi er ikke så slemme. Hvad nu hvis det for en gangs skyld var de magiske der reagerede negativt overfor menneskerne?” foreslog hun, bare for at vende lidt rundt på tingene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 19:29:23 GMT
Hun kiggede på hende og hev benene op under sig "Jeg tror de findes, men jeg ved ikke så meget om dem?" hun sukkede og kiggede ned, havde hun lige hentydet over for Bianca at hun ikke vidste noget om Varulve og vampyre, men godt om magikere? Hun kunne stå til at miste sit job nu? Hun tog sig til panden og sukkede "Jeg tror at de er bange, bange for at det ikke kan styre, hvis de har mulighed for at gøre noget som ingen andre kan. AT de kan hjælpe med at skabe store ting?" hun sukkede og kiggede på hende med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 19:44:37 GMT
Bianca lagde ikke mærke til noget af det. Hun tog det ikke alvorligt alligevel. Det var efterhånden blevet en anelse underligt at de fortsatte med at snakke om magikerene og at Madison havde en mening om det hele, men sådan var Madison jo bare. ”Så burde menneskerne totalt arbejde sammen med magikerene. De kunne skabe et utopia!” svarede hun begejstret og spiste resten af sit stykke pizza. Så blev hun nødt til at trække armen til sig, for at samle sit vinglas op og drikke det meste. Hun beholdt sit glas i det ene hånd, og rodede op i sit hår med den anden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 19:49:58 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Ja gid det var så nemt" hun rejste sig og kiggede på Bianca "Prøv og tænk hvis jeg i virkeligheden var magiker, at jeg arbejdede for et magisk ministerie" hun blinkede med det ene øje og hentede en øl, det trængte hun virkelig til lige nu, en øl at skylle alt dette ned med "Tænk sig, hvis jeg kunne forvandle et glas vand til vin"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 19:58:21 GMT
”Hvorfor skulle det ikke være så nemt?” spurgte hun. Siden det var ren fantasi de sad og snakkede om, kunne de gøre hvad end det var de havde lyst til. Det gav slet ikke mening nu. På en eller anden måde fandt hun det sjovt, og hun nes, nok fordi hun havde fået vin. ”Hvor meget har du lige drukket?” spurgte hun og kiggede efter Madison med et bekymret blik. Det kunne være at hun var begyndt at drikke før at Bianca var kommet over, eller at hun havde taget et eller andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 20:07:09 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Bianca, jeg spørger dig hvordan du ville have det med det" hun satte sig igen ned og strøg hendes stav igennem stoffet på kjolen og kiggede på hendes veninde. Det fik hende virkelig til at blive nervøs, at sidde og tænke på at hun faktisk lige havde fortalt hende hvad hun var, men at Bianca ikke ville vide det. "Og det er nok ikke så nemt, fordi ikke-magikere vil bruge magien i deres verden vil jeg tro?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 20:22:32 GMT
”Det ved jeg ikke.” svarede hun og satte sit vinglas fra sig, så hun kunne lægge armene over kors i en forsvarsposition. Hun ville have det fint med det, hvis Madison ville have at det skulle være sådan. Der var ikke mange ting hun ikke ville gøre for Madison. Det kunne være at det var nogle bøger hun var meget passioneret omkring, som hun ville have at Bianca skulle kunne lide. Ellers vidste hun ikke hvad. ”Hvorfor er der så vigtigt for dig?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 20:28:52 GMT
Hun kiggede ned og bed sig i læben "Hvorfor det er vigtigt for mig?" hun mærkede hvordan hendes hjerte begyndte at hamre i brystet, hvor meget hendes hoved begyndte at svirre "Åh kæreste Bianca, jeg ville ønske jeg kunne fortælle dig det. Men jeg kan ikke, jeg sætter mit liv i fare og mit arbejde" hun sukkede let og bed sig i læben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 20:46:39 GMT
Bianca syntes ikke at hun havde fået så meget at drikke, ikke så meget som normalt, og det kunne være at det var derfor hun ikke følte det på samme måde som Madison. ”Arbejder du ikke som advokat?” spurgte Bianca forvirret og rykkede på sig i sofaen så hun vendte med fronten mod Madison. Hun lignede ikke længere en der havde det specielt sjovt. ”Hvad er det du ikke fortæller mig?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 20:56:58 GMT
Hun kiggede på hende og rykkede lidt tilbage "Nej... det gør jeg ikke" hun bed sig i læben og hev sin tryllestav frem "Du kan aldrig fortælle nogen om dette her Bianca, det skal du virkelig love mig" hun sukkede og mærkede hvordan hendes hjerte hamrede i brystet, hun kiggede på sin stav. Den havde været hendes bedsteven i mange år nu, den havde afstraffet mange som nu gjorde som hun fortalte en muggler om hendes verden. "Jeg er i ministeriet for magi, jeg er minister for en afdeling" hun sukkede og strøg nervøst en hånd igennem det lange brune hår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 21:07:00 GMT
Hun rynkede alvorligt på brynet. Det lød slet ikke godt. Den pind hun holdt frem i sin hånd så heller ikke god ud. ”Hvad er det lige der sker? Er det et våben, eller sådan noget?” Bianca grinede forsigtigt til at starte med, til hun var pænt sikker på at hun forstod det, og hun begyndte at grine ordentligt. Hun rykkede sig tættere på veninden i sofaen, krøb nedad mod hende, og lagde sit hoved mod hendes skulder. ”Du er sjov.” svarede hun og sukkede blidt. ”Og jeg tror ikke at vi bør drikke mere rødvin.” Hun lagde ikke engang mærke til hvor de var nået til i filmen længere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 21:11:56 GMT
Hun kiggede på hende og løftede staven mod sit glas, det splintreds "Jeg siger dig Bianca, at jeg ikke tager pis på dig. Det her er min tryllestav, min bedsteven og følgesvend" hun rejste sig og pegede på glasset og hviskede et par ord som fik det til at samle sig igen, stykke for stykke "Jeg er magiker"
|
|
|