Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 21:47:15 GMT
Ophelia WeasleyPåklædningUdenfor var der blevet mørkt. Det var efter aftensmadstid, kunne hun mærke på sin mave. Den rumlede og hadede hende. Bianca vandrede trapperne op til sin lejlighed. Hun havde sin mappe i hånden, sit hår sat op i en høj hestehale, og var i fuld gang med at tage sin blazer af. Den sad ubehageligt stramt rundt om hendes arme, og hun følte sig alt for formel i den. Hun fumlede med nøglerne til sin lejlighed, men fik låst op uden specielle problemer. Det var bare den daglige rutine. Hun trådte ud ad sine hudfarvede stiletter snart hun trådte indenfor i sin lejlighed. Der var ingen i hendes lejlighed der bød hende velkommen hjem, anden end hendes stuebregne Brenda. I det mindste forlod den hende aldrig. Hun smed mappen på spisebordet og kastede blazeren fra sig i sofaen. I køkkenet hev hun elastikken ud af sit hår, så det faldt ned over hendes skuldre, og hun greb ud efter en flaske vin mens hun fortsatte ud ad køkkenet igen. Hun stod ikke stille et eneste øjeblik, og dette var også en del af rutinen. Altas Cumbres, Malbec, stod der på den, og dette sagde hende ikke rigtig noget. Den skulle nok kunne drikkes alligevel. Så forlod hun sin lejlighed igen, og smækkede døren efter sig. Hun fortsatte så videre hen til den næste lejlighed, hvor hun tog i dørhåndtaget uden at regne med at der var låst. Hun havde lukket sig selv ind mange gange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 21:54:22 GMT
PåklædningMadison havde haft en ret travl dag i ministeriet, efter at der havde været ballade på Hogwarts var der mange ting som skulle klappes sammen. Hun var selv lige kommet ind af døren i den lårkærte kedelig gråmelerede nederdel og blazer som hørte til, det mørke brune hår sad i en stram fletning som var snoet op i en knold, hun gnubbede let sine øjne da hun trådte indenfor døren og skyndte sig at smide hendes knald røde stiletter og løb ind i soveværelset for at skifte. Hendes bordeaux røde kjole skulle afprøves og hun skulle nå at smide sin fletning. Inde i stuen stod det meste klar til deres to-mands fest, en masse flasker i forskellige størrelser og farver var linet op på bordet sammen med diverse snacks, det havde hun allerede gjort klart i morges og det som ikke var på bordet havde hun stillet i køleskabet. Hun gabte kort og hev sin bobbypin ud og lod fletningen falde som hun flettede op igen og slog ud, så det mørke brune hår nu hang ned over hendes skuldre. Hun hev den røde kjole over hovedet tids nok til at høre at døren gik "HEEEEEJ! Bare kom ind" hun skyndte sig at hoppe i et par mørke stilletter og skyndte sig ind i stuen "BIA!" hun smilede stort og løb nærmest hen til veninden og krammede hende ind til sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 11:34:31 GMT
Der var åbent ind til lejligheden, så hun trådte indenfor og lukkede døren efter sig. Der var pyntet op til hygge, og det var ikke første gang de havde gjort sådan. Så stille og rolig en personlighed som Bianca var, var det mere end rigeligt at være to mennesker til en fest. Hun var slet ikke lige så pænt påklædt som Madison. Hun lignede en million, sådan en kvinde som både mænd og kvinde ville sende lange blikke efter. Bianca selv blev da også lige overvældet af kjolen, men hun fejede det væk og lod som ingenting. ”Madi,” grinede hun tilbage og lagde armene rundt om Madison. Hendes ene arm stak akavet ud, for med flasken af vin kunne hun ikke lige så let kramme tilbage. ”Du ligner en drøm!”, sagde hun, efterfulgt af et dybt suk. Det var næsten til at blive jaloux over. Hun slap hende igen efter et halvt minuts tid med at rokke frem og tilbage i et kram, og satte så kursen mod køkkenet mens hun viftede med vinflasken i sin hånd. Noget af det første hun havde lært om Madisons lejlighed, var hvor hun opbevarede sine vinglas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 13:09:16 GMT
Hun kiggede på Bianca, selvom hun ikke havde voldsomt festligt tøj på var hun stadig gudesmuk. Madison smilede stort og kiggede på hende med et grin "Undskyld mig, men jeg har faktisk fundet en snøret lille sag frem til dig i aften også. AT du lige ved det" hun grinede og pegede ind på sengen, Madison regnede med at de nærmest passede tog sammen eftersom de var omtrent lige store og hun kiggede på Bianca "Så kan du også ligne en drøm" hun smilede stort og kiggede efter hende som hun satte kursen mod køkkenet og hun grinede let "Altså, vi skal i byen senere Bianca"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 13:24:33 GMT
Bianca rynkede på panden, undrende. Hun behøvede ikke nyt tøj for at holde girls night in. Hun havde heller ikke lyst til at se, hvad det var Madison kunne have fundet frem til hende. Kjolen var sikkert mega lille. Hun satte vinflasken ned på køkkenbordet og glemte alt om sin opgave. Hun havde ikke engang nået at finde glas frem. Hun snurrede rundt på hælen mod veninden. "I byen?" spurgte hun, en afart af forskrækket. Hun havde regnet med at de skulle sidde i Madisons stue og drikke ven, spise ting de ikke burde spise og måske se en film eller tre. "Jeg ved snart ikke... Jeg er ikke så god med hele 'i byen'-tingen."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 13:48:27 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Bia, du bliver nødt til at prøve det en enkelt gang. Men vi drikker os selvfølgelig halvt i hegnet inden vi tager af sted" hun grinede og kiggede på hende, kjolen var en anelse længere end den hun selv bar, men ikke lang nok til at den nåede gulvet men sådan skulle det heller ikke være når de skulle i byen og have det sjovt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 13:57:12 GMT
"Okay, så..." mumlede hun tøvende. Hun var ret sikker på at hun ikke kunne gøre det alene, men hun kunne nok godt sammen med Madison. Specielt fordi de skulle drikke også. Det ville ikke blive helt og totalt frygtindgydende. Formentlig. Hun vendte tilbage til at hive to vinglas frem. Hun åbnede vinen, og skænkede op til dem begge. "Vis mig så den kjole." sagde hun. Hun måtte tage den på nu, inden hun ombestemte sig. "Den er ikke rød eller så kort som din, vel?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 14:07:44 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "SÅDAN Bia!" hun hoppede lidt på stedet og dansede for sig selv, det skulle nok blive en vildt hyggelig aften. Hun vidste at grænser kunne skubbes, men med alkohol indenbords ville nogle grænser kunne strækkes længere end andre, hun kiggede på hende og smilede stort "Jeg henter den lige og nej, den er sort og lidt længere" hun grinede og hentede den inde på sengen og dansede tilbage ud til Bianca, hvor hun tog det ene vinglas og skænkede op til sig selv, for derefter at hælde op til Bianca og og sit glas og drak det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 14:22:34 GMT
"Men du har bare ikke at efterlade mig alene midt i byen," sagde hun. Det var hendes eneste krav. Med alle de mennesker hvis opmærksomhed hun ville tiltrække, måtte hun ikke glemme alt om Bianca. Hun kunne ikke lade være med at stirre beundrende mens Madison dansede rundt. Der var ikke engang noget musik. De var vidt forskellige, de to. At de var naboer var sikkert den eneste grund til at de var blevet veninder. Hun hældte halvdelen af vinen i sig, inden hun satte vinglasset fra sig og tog imod kjolen. Hun smuttede ind i stuen, hvor hun hev sin trøje over hovedet og skubbede sine bukser af også. Det kunne hun ikke gøre i køkkenet. Så trak hun kjolen på og skubbede håret væk fra sit ansigt. "Hvad synes du?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 14:26:31 GMT
Hun måbede let og grinede så "Man Ditcher aldrig en veninde Bia.. ALDRIG" hun kiggede på hende som hun stod der, hun var en virkelig sød ung kvinde, hun skulle bare mærke livets sus og dus engang i mellem, føle at hun også var det hele værd. Hun blev revet ud af sine tanker da Bia endnu engang stod i køkkenet men i hendes kjole, hun havde nær tabt kæben og skyndte sig at tage en tår mere af sin vin "wow.. du er, gude smuk" hun trådte lidt tilbage og kiggede på hende "Hvis ikke jeg allerede var biseksuel, kunne jeg godt være blevet det for din skyld" hun grinede og rakte glasset over imod Bianca og smilede "Skål tøsen!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 15:02:51 GMT
Det var en lettelse at høre, at hun ikke ville blive efterladt alene. Lidt mere vin, måske hele flasken, og hun ville være klar til at tage i byen. Kjolen var ret stram, men ikke strammere end mange af hendes nederdele. Dog var den meget kortere end hvad hun var vant til. Bianca så ned ad sig selv. Hun så da ikke værst ud. Det ville blive bedre når hun fik sko på. Det måtte være den ultimative kompliment. Den fik hende til at rødme, og glemme det faktum at hun egentlig ikke havde vist at Madison var biseksuel. Hun fnes og løftede sit glas. "Hvorfor ikke fuldt homoseksuel?" spurgte hun drillende og vrikkende hofterne fra side til side. Hun hævede sit glas og klinkede det mod Madisons. Hun sippede til vinen. "Er du ofte i byen?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 15:08:46 GMT
Hun kiggede på hende og smilede som hun iagttog sig selv, hun var en smuk kvinde. Hun kiggede ned i sit glas og mærkede hvordan hun næsten blev kvalt i sin vin og kiggede på hende med et stort smil "Jeg tror bare at jeg kan lide lidt af begge verdener" hun grinede og kiggede ned, det havde hun faktisk aldrig tænkt over men det havde heller ikke været noget hun skulle tænke over før nu "Hvad med dig, har du nogensinde været sammen med en kvinde?" hun tog en slurk mere af sit glas og kiggede på hende "Nja, jeg gør en gang i mellem. Det er vildt hyggeligt og man møder så mange sjove og sære mennesker" hun grinede hjerteligt og kiggede ned på sine sko.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 15:18:56 GMT
"Fair nok." svarede hun. Det havde ikke været alvorligt spørgsmål, så hun havde ikke forventet noget alvorligt svar. Der var ingen der behøvede at forklare deres seksualitet. "Mig?" spurgte hun forlegent og havde på fornemmelsen at hendes ansigt var samme farve som hendes vin. "Nej, det har jeg ikke." Hun skulle lige til at trække på skuldrene, da hun løftede sin finger og fortsatte, "men jeg har heller ikke været sammen med mange mænd. Jeg venter på min eneste ene." Hun kiggede drømmende ud i luften. Man fandt ikke sin eneste ene ved at gå i byen. Det skulle ske pludseligt, og skæbnen skulle nok sørge for det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 15:25:18 GMT
Hun kigede på hende og kunne næsten ikke lade være med at grine "Den eneste ene, ja han eller hun venter derude" hun smilede og kiggede ned i sit vinglas igen, det var ved at være tomt og derfor greb hun flasken og hældte mere op "Jeg har været sammen med et par stykker og en enkelt kvinde, det er fascinerende og spændende på hver deres måde. Kvinder på en og mænd på en andne" hun tog en slurk mere og smilede stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 15:33:07 GMT
"Det ved jeg at han gør. Til tider ville jeg bare ønske, at han ville se at dukke op lidt hurtigere." sagde hun og drak lidt af sin vin. Og så lidt mere, og lidt mere, indtil glasset var tomt. Kvinder havde aldrig fanget hende på samme måde som mænd havde. Med mænd kunne hun meget lettere forestille sig den perfekte fremtid og det perfekte liv. Det lød ret let for Madison, der var sammen med lidt af hvert og havde let ved at lade sig fascinere. Lige som Madison, hældte hun mere vin i glasset. "Jeg har aldrig været sammen med nogen. Sammen sammen." informerede hun og satte sig ned i sofaen med et bump. Hun drak af vinen igen. Ellers kunne hun ikke snakke om det.
|
|
|