Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2016 20:40:57 GMT
Oliver var i det mindste glad for at de begge var så voksne at de kunne tale om tingene, og selvom Oliver måske mente det var en smule akavet at snakke om, især nu hvor han sad og var lidt beruset, så vidste han at det var bedre end at han bare gik ud af døren og vendte ryggen til. "Ja, det er mærkeligt... Sorry jeg ved det godt, det er bare... Ja" sagde han og lod kort en hånd hvile på sin pande, som prøvede han at få styr på det han tænkte lige nu, selvom han ikke helt selv mente han kunne finde hoved og hale i noget som helst.
"Jeg ved jo heller ikke om jeg er hvad du har brug for. Jeg er bare glad for dig.. og for Cathleen" sagde han roligt, han var jo glad for den lille pige og han prøvee at gøre hvad han kunne for at være der, nu hvor hun ingen far havde. "Jeg ønsker heller ikke ikke at erstatte ham! Overhovedet... jeg ved slet ikke om det her bare er forkert og damned up jeg... Ja jeg er lidt lost, måske vi bare har drukket for meget" sagde han og prøvede at undskylde det, fordi han ikke anede hvordan hen ellers skulle håndterer denne her situation.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2016 21:56:55 GMT
Hele situationen var alt, alt for underlig, men det nyttede jo ikke at ignorere det. Hun troede heller ikke helt på at nogle af dem kunne skyde skylden på vinen - så meget havde de jo ikke drukket. "Jeg ved heller ikke hvad jeg har brug for," indrømmede hun. Hun var ikke sikker på, hun var klar til at komme videre med et nyt forhold, men hun var også bange for at det var nu eller aldrig. Chancen var jo at Oliver forsvandt en anelse ud af hende og Cats liv fordi den her aften havde været alt for akavet.
"Det ved jeg heller ikke om det er. Det er det sikkert, men det sagde folk også om at Bruce var meget ældre end mig," sukkede hun. Hvad hende og Bruce havde haft, havde jo ikke haft noget med alder at gøre. "Mhm..." bekræftede hun, da han prøvede at bebrejde alkoholen, men hun troede ikke helt på det. Men han skulle da have lov at bruge den som undskyldning, hvis han ville. "Skal vi sige, at det var alkoholen?" spurgte hun bare. Hun kunne godt lade som ingenting, hvis det var det han ville have.Nærmest for at pointere rakte hun ud efter sit glas og tog en tår. Hun var ikke sikker på, hun foretrak den løsning. Hun havde jo egentlig ikke haft noget imod kysset, hun var bare blevet overrasket.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2016 20:25:19 GMT
Han nikkede, han forstod hende godt, han vidste jo heller ike helt hvad han ville: "Jeg ved det heller ikke, jeg ved bare at jeg ihvertfald ikke vil have du føler dig utilpas" sagde han i et smil, han ville kun det bedste for hende og datteren, selvom det langt fra var så lige til. "Det var han også, men i var jo gode sammen alligevel... Det er lidt akavet at snakke om ham nu" sagde han i et smil, ja de havde jo lige siddet og kysset og den slags, så det var ret underligt for ham pludseligt at skulle sidde og have denne her samtale med hende.
"Det ved jeg ikke.. Hvad syntes du?" spurgte han i en rolig stemme, han vidste godt at hun nok ikke rigtigt mente noget som helst, men han ville gerne gøre sit bedste for sådan at komme videre og bare ligesom... Se hende an. Han ville jo nok ærligt helst bare kysse hende igen og hygge sig lidt i hendes selskab, men altså.. Han ville ikke presse hende og han kunne godt forstå hvis det slet ikke var noget hun havde lyst til eller overvejet, for selvom det var noget tid siden det med Bruce, så var han jo stadig bror til manden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2016 21:57:45 GMT
Saoirse trak på skuldrene. "Jeg er ikke utilpas," sagde hun. Hun var heller ikke helt tilpas, men utilpas passede heller ikke. Hun vidste ikke helt hvad hun mente om hele situationen. "Jah, det er det nok... Men det er det, jeg mener. Han forsvinder ikke bare lige," sagde hun med et lavmeldt suk. Selvfølgelig var det lidt underligt til at starte med, men hvis det skulle blive til mere end ét kys, så blev han nødt til at affinde sig med at Bruce nogle gange ville komme op på nogle uheldige tidspunkter. Særligt i begyndelsen.
"Det ved jeg ikke helt," indrømmede hun. "Altså, det var da meget rart," sagde hun. Det var en lidt vag forklaring, men det var da bedre end ikke noget. Hun kunne jo ikke lyve og sige, hun ikke kunne lide det. "Hvis du ville... Så kunne vi jo prøve igen... Se aftenen an," foreslog hun. Hun følte sig rimelig udsat nu. Hun følte sig også en anelse utro, selvom hun godt vidste, det var ulogisk. Hun holdt jo meget af Oliver og hun kunne godt lide ideen om at blive kysset lidt på, men hun havde lidt svært ved at det skulle foregå med Bruces lillebror.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2016 20:01:43 GMT
Oliver smilede: "Det er jeg glad for" sagde han i et smil, han ville ikke gøre hende utilpas eller ubehagelig til mode, men for dælen hvor var hun en dejlig pige. Han håbede bare ikke at Bruce sad oppe i himlen og hadede ham for det, eller hvor han nu sad henne, Oliver var ikke ligefrem religiøs, men håbede da alligevel man endte et godt sted når den tid kom. "Nej det gør han ikke, men jeg er sikker på han bare ønsker i er glade" sagde han, Oliver syntes stadig det var svært at snakke om, men han ønskede bare det bedste for hende, og for hendes datter naturligvis.
Han smilede kort og lod sin tunge fugte sine læber, han vidste godt at det måske var dumt og risky, men på den anden side kunne de jo ikke holde igen på grund af fortiden, og måske det bare skulle have en chance. Oliver endte derfor også med at læne sig frem i mod hende igen og placerer et kys på hendes læber, han kunne jo lige så godt tage chancen når hun var så afslappet omkring det, og nu hvor han havde modet pga. den smule alkohol han havde indtaget, så var det jo om at nyde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2016 22:09:29 GMT
Saoirse havde altid Bruce et sted i baghovedet, men hun hvilede alligevel lidt i tanken om, at han nok vidste hun aldrig ville gøre noget for at såre ham. Det var jo ikke derfor hun havde lyst til at kysse Oliver, og det var jo ikke fordi hun ville have Bruce 2.0. Hun holdt bare af Oliver. Så simpelt var det. At hun ikke havde overvejet kysseriet før i aften var vel bare fordi hun generelt ikke havde haft lyst til at kysse nogen i lang tid. "Netop..." sagde hun. Hun var helt sikker på at Bruce bare ønskede, at de alle sammen var glade. Hun måtte vel også komme videre i livet en dag.
Hun havde meget modstridende følelser ved alt det her. Hun mødte hans læber i endnu et kys, men hun kunne ikke helt slippe tanken om at det var verdens dummeste ide, det her. Hun endte dog alligevel med en hånd på hans overarm. Han var jo en af de gode fyre. Han var til at stole på og han havde virkelig været der for hende og Cat - ud over det, havde han jo også en fed personlighed. Det eneste hun kunne sætte fingeren på var vel, at han arbejdede meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2016 20:37:15 GMT
Oliver vidste godt at det her var damned up, ikke kun fordi han tænkte på Bruce, men generelt fordi at han tænkte så utroligt meget på at han ikke ville ende med at ødelægge sin Brors minde, og det var underligt, for det var jo ikke ligefrem fordi at Bruce var i nærheden, men allligevel var Oliver bange for at han bebrejdede ham at han havde fået følelser for Saoirse. "Måske, jeg bare burde gå hjem for i aften?" spurgte han i et roligt smil, han ville helst ikke ende med at presse sig for meget på.
Alligevel kyssede han hende igen som hendes læber ramte hans, han var virkeligt en heldig mand at have en kvinde som hende i sit liv, og han smilede kort i kysset iden han slap det, han vidste ikke hvad det her første til, men han kunne godt lide det. Et roligt suk faldt fra hans læber som han rettede si en smule op, det havde nu været en god fødselsdag, og han håbede at de på en eller anden måde kunne finde ud af tingene så det faldt ud til deres begges fordel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 11:39:30 GMT
Saoirse bed sig i læben, da han slap hendes læber. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv efterhånden. Hun ville ikke have han gik, men måske det var det smarteste. De kunne jo ikke blive siddende her hele natten. Hun nikkede til hans konstatering om at han måske skulle gå. Måske han gik fordi han ikke ville det her alligevel.
Hun nikkede igen og satte sig lidt tilbage i sofaen. "Du kunne også blive," foreslog hun en anelse håbefuldt. Hun havde ikke lyst til at han gik, men hvis han bare ville være venner, var det måske bedst han gik. "Jeg mener... Der er langt hjem og du har drukket," Det var verdens dårligste undskyldning, men han burde jo ikke transferere hvis han var fuld. Måske var det egoistisk, men hun ville helst have ham her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 14:00:58 GMT
Oliver vidste udemærket godt at det her var langt ude, han skulle jo slet ikke kysse hans brors kone, altså ikke fordi de var jo ikke gift mere men... Åh der var bare alt for meget at tænke over og Oliver kunne mærke han blev helt rundt på gulvet af alle de spørgsmå der var i hans hoved. "Er du sikker?" spurgte han roligt, han ville skam gerne blive, han ville bare helst ikke hun følte at han pressede hende eller noget i den stil, han var meget påpasselig med hende og han ønskede bestemt ikke at ende med at sårer hende.
"Ja..." sagde han i et smil som hun sagde at han jo også havde langt hjem. Alligevel endte han med at løfte blikket i mod hende og lænede sig over for at kysse hende endnu engang, så længe hun var okay med det, så var han skam også. Oliver havde heller ikke haft en kæreste i ret så lang tid og han havde egentligt heller ikke haft planer om nogen, men nu havde han jo også alle dage været utroligt glad for Saoirse og det gik han ud fra at hun måske et eller andet sted godt vidste, den kærlighed der - den var bare ikke altid nem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 14:26:14 GMT
Hun nikkede, da han spurgte om hun var sikker. Det passede ikke helt. Hun var sikker på, at hun gerne ville have han blev, men om det var en god ide... Det var hun ikke sikker på. Hun holdt pokkers meget af ham, men om det var kærlighed, fysisk tiltrækning eller om han bare var en virkelig god ven, kunne hun heller ikke sætte fingeren på. Det hele var bare noget rod, hun ikke var sikker på hvordan hun skulle håndtere.
Det var lidt af en befrielse, da han lænede sig ind for at kysse hende igen. Så behøvede hun ikke tage stilling til andet end kysset, der foregik lige i dette øjeblik. Et skridt ad gangen. Hun var ikke engang sikker på hun kunne tage stilling til andet lige nu. Lejligheden var ikke stor nok til at have et gæsteværelse, så han ville skulle sove på sofaen eller i hendes dobbeltseng. Hun anede ikke hvad hun skulle tilbyde ham. Sengen ville måske virke som en invitation til noget, hun ikke var sikker på hun kunne fuldføre, men sofaen virkede nok lidt upersonlig taget i betragtning af hvad de sad og lavede nu. Han kunne vel godt sove i sengen uden at lave mere end at sove.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 21, 2016 17:28:28 GMT
Oliver vidste godt at det måske var forkert af ham at være samme med Saoirse, men han prøvede hele tiden at sige til sig selv at Bruce var død og at det alligevel ikke gavnede nogen at hænge sig i fortiden og tænkte på alt det der kunne være ske ti deres liv. Oliver havde det fint med bare at kysse hende, desuden kendte de jo hinanden godt og han ville gerne være der for hende og Cathleen hvis hun havde brug for det, han kunne kun forestille sig hvor svært det måte være at være alene mor, især efter alt dette her.
Oliver slap roligt kysset og smilede til hende, inden han igen rakte ud efter vinglasset og drak resten af det der var i det. Oliver var egentligt en ret afslappet fyr og han havde ikke planer om noget, andet end at have en hyggelig aften sammen med Saoirse, og det følte han bestemt han havde. "Jeg er glad for at jeg har dig i mit liv" sagde han i et smil, han havde altid været misundelig på det liv som Saoirse og Bruce havde, selvom han godt vidste at han måske ikke havde den store grund til det, han kunne jo godt finde sig en kæreste, han ville bare hellere have hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 24, 2016 20:07:58 GMT
Da kyssede sluttede og Oliver satte sig op efter vinen, lænede Saoirse sig tilbage i sofaen. Hun var godt træt efterhånden, men det virkede lidt pjattet at gå i seng så tidligt. Hun betragtede Oliver tage en tår vin og smilede, da han sagde han følte sig heldig. "I lige måde," sagde hun med et kærligt smil. Hun var virkelig glad for at han var der, uanset om det var som ven, familiemedlem eller noget helt tredje. Bare han var der. Han kunne tage ret meget credit for at hun overhovedet var i stand til noget som helst efter Bruce døde.
"Jeg skal nok snart i seng. Jeg var oppe før fanden fik sko på," sagde Saoirse med et skævt smil. "Du kan crashe i sengen eller på sofaen. Det styrer du," sagde hun. Hun var okay med begge dele. Hun kunne ikke forestille sig, at han regnede med at det betød de skulle knalde, hvis han sov i sengen. Det kunne han ikke forvente efter tre-fire kys, og det regnede hun med at han var for meget en gentleman til at forvente generelt. Hvis han crashede i sengen kunne de da snakke lidt eller putte eller hvad de nu fik lyst til, men hun kunne også godt forstå hvis han ville sove på sofaen. Der var bare ikke så stor chance for at sove længe når der boede en to-årig i lejligheden også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2016 8:44:33 GMT
"Nix, nope.. Det styrer jeg ikke, det styrer du" sagde han i et smil, han ville sove hvor hun ønskede han sov. Oliver ville da ikke have noget i mod at ligge inde i sengen med hende, men han ville heller ikke presse hende for noget i verden og det var derfor vigtig for ham at hun tog beslutningen. Oliver havde generelt ingen planer, han vidste ikke engang hvad de kys betød, det eneste han vidste var at han var glad for Saoirse og hendes datter, og at det måske var dumt af dem at indlede noget mere.
På den anden side var Bruce jo død og det var flere år siden, derfor vidste han også at de måske så småt var begyndt at tænke fremad. Oliver prøvede da også at se på fremtiden, han ville blive 30 om 3 år, og han havde da ikke lyst til at bruge sit liv alene. Han satte sig op i sofaen og afventede hende, ahn anede jo ikke hvad hun ønskede han skulle, altså hvor han skulle sove, også ville han egentligt hellere bare afvente hende, end ende med at gøre noget er måske var en smule dumt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 28, 2016 20:36:11 GMT
Saoirse grinede lidt, da han nægtede at tage stilling. Hun overvejede det lidt. Normalt ville hun ikke have tænkt to gange over at tilbyde ham en pads i sengen, men kysset ændrede lidt på det. "Jeg tror du er for høj til at sove på sofaen, og det kunne være meget hyggeligt, hvis du sover i sengen..." sagde hun en anelse nervøst. "Men altså, det betyder ikke vi skal mere, okay?" Det sidste skyndte hun sig at tilføje. Hun regnede ikke med at Oliver antog de skulle knalde hele natten, men det var meget godt at få afklaret fra starten.
Hun savnede da at sove sammen med nogen, men hun kunne også godt se hvordan det hele måske var på vej i en retning, hun ikke var helt sikker på om hun burde gå ned ad. Oliver og hende i en seng efter de kys... Det virkede bare forkert at bede ham sove på sofaen, især når hun normalt ellers ikke ville tænkte to gange over det. "Jeg tror endda også jeg har en ekstra tandbørste... Hvis du kigger ude i skabet, så hopper jeg lige i noget nattøj imens?" foreslog hun.
|
|
|