Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2015 13:56:38 GMT
Tilegnet : @nicole
Tid : 04.17 (om morgenen)
Måned og år : Marts, 2051
Sted : Tusmørkegyden og Dragon Alley
Vejr : Mørk og koldt
Alastair læste pergamentet igennem igen. Uglen der medbragte det havde vækket ham på dette ukristelige tidspunkt ved stædigt at hakke på ruden til han langt om længe tog sig sammen og rejste sig for at lukke den ind. Dødsgarden havde åbenbart fået nys om hvor Nicole befadt sig og han var nødsaget til at flytte hende til et mere "sikkert sted". Alastair smed brevet ind i flammerne ved den tændte kamin og rettede blikket mod Nicole der så ud til at sove ganske fredeligt på madrassen på gulvet. Selv havde han sovet i lænestolen gennem de sidste mange måneder og han var indrømmet ved at være ret træt af at lege hendes babysitter for Judas. Han trak hurtigt i sin lange sorte frakke og lukkede støvlerne som han slukkede kaminen. Han formulerede et kort intetsigende brev til Leo om at måtte styre biksen det næste stykke tid imens han var bortrejst.
Lidt ufølsomt gik han hen og sparkede let til madrassen for at vække hende op. "Hey!" Kaldte han lidt dæmpet og satte sig på huk ved hovedenden hvorefter han gav sig til at ruske let i hendes skulder. "Vågn op." Han lod blikket hvile på hende. Hun var en smuk kvinde og det var da heller ikke gået ubemærket hen, -heller ikke for Leonardo, der ved mere end en lelighed havde spurgt om han ikke måtte "prøve en tur" på hende. Nu var Al normalt ikke typen der havde ondt af folk, faktisk var han oftest ret ligeglad, men nu havde han hængt op af hende i flere måneder og han orkede ikke at give hende endnu en ting at klynke over. De blå øjne hvilede på hende og han sukkede utålmodigt. De skulle til at afsted, når Judas sendte dem en hasteugle, kunne han være sikker på at det hastede. Heldigvis vidste han lige præcis hvor han skulle tage hende hen. Den Efterladte By i Rumænien, her havde familien en gammelt faldefærdigt hus som havde stået tomt i generationer. Ingen kendte til det andre end de fire brødre. Judas, Leonardo, Adrian og Alastair selv og eftersom ingen var interesseret i at få det renoveret eller noget, var det kun Judas som benyttede det som safehouse fra tid til anden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2015 20:45:12 GMT
Det her var uden tvivl noget af det værste hun havde oplevet i sit liv, og alligevel så var det svært at toppe det faktum at hun havde mistet Ben, hendes mand havde betydet alt for hende og hun anede ikke hvor informationerne som dødsgarden og mafiaen ville have fat i var, selvom hun da havde en ganske god idé om hvad det var de var ude efter. Nicole ville gøre alt for at beskytte de ting som Ben også var ude på at beskytte, også selvom det måske ville ende med at koste hende livet, hun ville være stålfast omkring disse her ting.
Nicole sov, og blev vækket rimelig brat som hun mærkede nogen sparkede til ham: "Shit! Ehm...!" fik hun sagt og satte sig hurtigt op, hun havde ikke haft en fornuftig nats søvn siden hun var endt ved Alastair, og hold kæft hvor var han dog egentligt et røvhul. "Hvad nu?" spurgte hun som hun forsøgte at få øjne, det var jo ikke ligefrem fordi de to havde haft de vilde samtaler de sidste par dage, så hvad han nu havde tænkt sig var ikke noget der lige lå til højrebenet, han snakkede alligevel mest bare om sig selv når der endeligt blev sagt noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2015 12:03:04 GMT
Det tog hende alt for lang tid at vågne op mente han, hangar slet ikke nogen tålmodighed når det kom til sådan noget her. Hvorfor i alverden havde Judas også bedt ham og ikke Leonardo om at se efter hende?! Inderst inde kendte han godt svaret. Alastair var den mere seriøse og af de to. For Leonardo var hele livet bare en leg, man kunne aldrig helt vide hvor man havde ham henne, selv Alastair kunne godt frygte lidt at Leo ville stikke ham i ryggen en dag hvis han fik nok ud af det. Det var Al en del mere loyal og han var nok også mere til at holde sit ord hvor Leo bare smed det ene løfte efter det andet rundt uden at holde nogen af dem. Sidst, men ikke mindst havde Alastair også en del mere rygrad en Leo. Leo ville altid flygte over at kæmpe, hvor Al kæmpede mere ihærdigt for de ting han troede på. Det var også derfor Judas havde snuppet hans hånd dengang, han havde været lidt for opsat på at få sin vilje igennem og måtte tage straffen for det.
Som hun langsomt vågnede op, udstødte han et dramatisk suk for at understrege at det gik alt for langsomt, "'altså medmindre du ønsker at Dødsgarden skal få fat i dig ville jeg nok se at få fingrene ud af gaskammeret og komme med mig," annoncerede han og rejste sig op for at få hen til pejsen. Med hånden greb han fat om den lille stofpose med susepulveret i og sendte hende et utålmodigt blik. Det kunne godt være at hun boede under kummerlige forhold her, men det var vel bedre end hvad dødsgarden kunne tilbyde, her slap hun det mindste for tortur -indtil videre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2015 21:02:34 GMT
Nicole nåede knapt nok at trække vejret før at han sukkede, okay han kunne da godt lige tage at trække vejret, han så hende som sådan en belastning og det vidste hun godt, men nu var det jo heller ikke fordi at hun var endt med at møde op frivilligt ved ham, hun var tvunget og det eneste hun ønskede sig var at komme hjem. Hun havde mistet sin mand og nu var hun også fanget af en eller anden arrogant idiot, hun kunne slet ikke fatte at man kunne have lov til at være så uheldig, og hun hadede det, hun ville gerne se sin familie og sine søskende igen, og helst meget snart.
"Og du mener måske det vil være værre hvis de får fat i mig, frem for det jeg oplever lige nu?" sagde hun og lagde armene over kors, okay han havde da officielt tabt sutten: "Jeg ved ikke hvad i vil eller hvorfor, men jeg syntes snart i må fatte at jeg ikke har hvad i søger" sagde hun bestemt. Teknisk set var det løgn, Nicole vidste godt hvad de ville have, men hun havde oprigigt ingen idé om hvordan det skulle fremskaffes, det var et projekt Ben arbejdede på og selvom de var gift så delte han ikke alt med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2015 19:16:18 GMT
Han så på hende med et irriteret blik, og lænede sig så fremad for at fange hendes ansigt med en hånd under hendes hage, "tro mig du er meget heldig, i det mindste torturerer jeg dig ikke og jeg voldtager dig ikke, så det burde jo være et plus ikke sandt?" Han slap hende og trak hende så med sig hen til kaminen, følg med. Han trådte ind og sagde tydeligt "Russo Mansion" inden han forsvandt i et hav at grønne flammer. Han var ikke så bekymret for om hun skulle følge efter, hun kunne jo stadigvæk ikke forlade lejligheden og dødsgarden var på vej, så hvis ikke hun fulgte med ville hun være død. De var nok ret ligeglade med at holde hende i live da hun var den eneste person med en liste over hvem de var.
Med forsigtige skridt trådte han ud at kaminen i den enorme stue. Huset var mørkt og dystert. Det var en klam atmosfærer og mange steder var tapetet faldet af grundet fugt skader der kom i forbindelse med at huset aldrig blev varmet op. Han trak sin tryllestav op fra inderlommen og gik hen mod halen. Et stort hul var at finde i loftet og der lå sne på gulvet der stammede udefra. Det var en kold marts måned og Alastair forsøgte lidt desperat at gnuppe lidt varme i sig men det var svært med kun en hånd. Han gik tilbage i stuen og rettede blikket mod pejsen. Utålmodigheden ramte ham igen, nu måtte hun da for pokker være ved at være der eller havde hun glemt hvordan man brugte susenetværket?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2015 21:32:11 GMT
"Så det du siger er at jeg burde sige tak og kysse dine fødder?" spurgte hun i en tør stemme, faktisk var Nicole en ganske rolig og almindelig kvinde, hun mindede ihvertfald nok mere om Kayla end om Amber når det kom til stykket, men det betød jo ikke at hun havde lyst til at finde sig i de ting han sagde. Hun havde jo været ved ham længe efterhånden go hun var virkeligt træt af det, hvis han kunne slå hende ihjel, kunne han så bare ikke gøre det? Hun var så træt af at tingene altid skulle være så firkantede, hun ville bare gerne hjem og igang med sit arbejde.
Som han trak hende hen til kaminen gik hun med, dog med en smule modstand, men hun vidste godt at hun ikke kunne stikke af fra ham, sikke dog en måde at blive vækket på. Som de landede det nye sted, hostede hun et par gange, som hun følte at hun fik en støvsky direkte i hovedet: "Og hvad så nu? Nu bor vi her og leger hulemænd?" spurgte hun og hostede stadig inden hun trådte ud i rummet, hold da op det så ikke særligt opmundrende ud, men hun turde ikke engang spørge hvor de var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 1:45:37 GMT
Alastair kunne ikke helt lade være med at se på hende med et lidt listigt blik. ”Mine fødder? Nu skuffer du mig Love,” han tog et skridt tættere på hende så han næsten stod helt op af hende og sænkede så sin stemme for at stemningen skulle blive mere intens. ”Der er andre steder jeg langt hellere ville kysses,” smilet der kort efter voksede sig frem på læberne af ham var provokernede som altid. Han følte sig mere tryg I dette hus skønt han ikke brød sig om at være her. Det var koldt klamt og frembragte tonsvis af ubehagelige minder hvor han og hans brødre var blevet tæsket af deres far. Adrian var nok den det var gået hårdest ud over for at være ærlig, men derfor var det jo stadigvæk også slemt at bevidne.
Han trådte atter tilbage og lod blikket glide rundt. ”Hvad er der galt? Er det ikke fint nok til Dem Deres Majestet?” Han hævede brynene og rystede så på hovedet af hende. Hun var simpelthen for meget, her prøvede han at redde hendes liv (godt nok for sin egen skyld, men alligevel) og så var hun bare utaknemmlig. Ikke at han gjorde det ud af godhenden I sit hjerte, nærmere for ikke at miste sin anden hånd (eller det der var værre) til Judas. Han fugtede sine læber og vendte ryggen til hende, ”kom med, så skal jeg vise dig dit værelse.” Kommenterede han. Dette hus var I det mindste stort nok til at hun kunne få det, skønt det ikke ligefrem var et femstjernet hotel de havde med at gøre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 15:48:35 GMT
Hans sjofle kommentar fik hende flot til at rulle med øjnene, han var virkeligt et belastende menneske, og dog var hun glad for at han ikke havde forgrebet sig på hende eller noget i den stil, men hun ønskede ikke at skubbe grænsen, han var sikkert typen hvis hun selv skulle sig edte. Hun sukkede, hun orkede ikke engang at sige noget: "Sikkert" endte hun i en lav mumlen, Nicole var da ikke ligefrem jomfruelig, hun havde jo trods alt været gift, men nu var det ikke ligefrem typer som Alastair hun faldt for, slet ikke. Han var alt for sjusket og ubehøvlet.
"Du er et virkeligt belastende menneske ved du godt det? Gider du ikke godt sige til din bror at han godt må sætte tempoet lidt op så jeg kan komme hjem" sagde hun, hun var snart ligeglad med hvad de ville, hun var bare træt af ikke at kunne arbejde og se sin familie. "Jeg får simpelthen et værelse? Woow" endte hun i en stemme der dryppede af ironi, godt nok var han hård, men hun turde godt tale omkring ham, han virkede ikke til at være helt klar til at slå hende ihjel, men så ville Judas jo nok også blive ganske negativ.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2015 12:27:09 GMT
Alastair lagde slet ikke skjul på at han selv havde fundet sin joke afsindig morsom. Han havde dig en ret god ide om at hun ikke var enig og ellers så afslørede hendes øjnrul det da. "Well du siger bare til, hvem ved, måske det vil inspirerer os til at holde varmen op mere alternative måder," han blinkede kækt til hende og gnubbede en smule varme i den ene arm med hånden, her var virkelig pisse koldt. Han kunne ikke andet end le af hendes kommentar imens han nikkede "ork ja! Den har jeg høret mere end én gang," svarede han som gjorde det ham en smule stolt.
"Men jo, hvis du gerne vil toturerers lidt tidligere kan jeg da godt sige du er ved at være utålmodig," svarede han blot og smilede djævelsk til hende. I det store hele var han ligeglad med hvad der skete med hende, så længe han ikke skulle gøre det. Han lokkede velvidende om at det langt fra var så fint som det måske lød. "ja så priviligeret du er," svarede han blot og lod hovedet tippe en smule på skrå, "kommer du så?" Han havde ingen ide om hvordan de skulle holde varmen i dette hus, men de måtte ko bare forsøge. Han forlod stuen og gik mod trappen der ledte op til første sal. Huset ville sikkert kunne blive stort og prægtigt hvis man satte det i stand, ikke at Alastair selv gad, men det var nok lidt glemt af tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2015 19:32:33 GMT
Han var virkeligt belastende, og var det ikke fordi at hun ikke kunne gå, så havde hun nok også været meget mere hård ved ham og arrogant, men desværre så var det jo ikke hende der styrede showet, så hun måtte overleve hans arrogance selvom det til tider var virkeligt svært. "Hvad med nej? Jeg hopper hvis jeg har brug for at holde varmen" sagde hun, dog var hun heller ikke helt så bange som hun var i starten for ham, han havd ejo ikke gjort hende ondtd endnu, og hun håbede bare det ville fortsætte i den retning, men rygterne om Judas var jo ikke just gode.
"Totureres? Så du holder mig bare her så Judas kan slå mig ihjel? Kunne i så ikke bare få det overstået" sagde hun næsten opgivende, det var ikke ligefrem fordi ens psyke blev ved med at være stabil med det her og selvom Nicole stadig var bange, få følte hun sig også mere og mere ligeglad. Som han gik, gik hun efter, hun havde mest af alt lyst til at vende rundt og stikke af men hun vidste også det måske betød ret så meget smerte: "Så hvor længe skal vi være her?" spurgte hun næsten opgivende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 9:48:54 GMT
Han så på hende, hun var blevet mere sikker på ham i takt med at månederne var passeret, men det var der vel heller ikke noget at sige til, han satte ikke noget højt i at skræmme livet af hende, han ville bare gerne selv slippe helskindet ud af dette her og han var nok næsten lige så utålmodig som hun med at komme videre med livet, dog virkede det sommetider som om at Judas morede sige lidt for meget over at styre andres liv. Om det var derfor han ikke havde gjort mere endnu eller om det bare var fordi han kæmpede med andre mere passerende ting anede Al ikke. I bund og grund var det vel også ligegyldigt, de var her og her måtte de blive til Judas besluttede andet. "Lad mig bare vide hvis du ombestemmer dig," svarede han blot og blinkede kækt til hende.
Som de kom op for enden af den enorme trappe, skubbede han døren op til et stort soveværelse. Det lignede resten af huset, koldt, mørk og fugtigt, men der var en stor pejs. Alastair tog fat og tryllestaven med hånden og fik efter et par forsøg sat gang i ildstedet. Han havde været venstrehåndet før i tiden, men efter Judas havde hugget hans hånd af, måtte han nu leve med at bruge den højre så godt han kunne, det betød også at han ikke var lige så stærk en magiker som han havde været før i tiden, desværre. "Husets susenetværk virker ikke, og hele grunden er spærret af med en besværgelse, så der er ingen vej væk herfra, men du kan frit bevæge dig på husets grund, også udenfor." Forklarede han. Deres far havde forseglet stedet godt så ingen af de tre brødre eller deres mor skulle stikke af herfra dengang. Det eneste sted hvor susenetværket virkede var nede i stuen hvor de kom fra, og den pejs var han allerede på vej ned og forsegle så han var den eneste der kunne bruge susenetværket, medmindre han selv ændrede det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 11:29:21 GMT
"Jeg tror fint jeg kan hoppe" sagde hun i et smil og blinkede så til ham, okay måske hun ikke burde være flabet og flirte med ham - selvom hun nu ikke ligefrem flirtede med ham for at gøre sig til, nok nærmere for at være en smule provokerende. Selvom hun stadig var bange og ikke ønskede at blive gjort ondt, så orkede hun ikke at leve hele sit liv i frygt, hun ville gerne tage et standpunkt over at han ikke skulle tro han bare kunne hunse rundt med hende bare fordi at hun måske skulle være bange, hun ville være stolt lige til det sidste, så meget havde hun da lært af Ben.
"Virkeligt? Så det vil sige jeg kan gå så langt væk fra dig som overhovedet muligt? Det lyder fristende" sagde hun i et suk, hun kunne godt bruge at være sig selv lidt, det fik hun jo aldrig en chance for, det var jo lige før han gik med hende på toilettet. "Så hvor længe tænker du at vi skal være her?" spurgte hun i en undrende stemme og rynkede let på panden, hun ville faktisk bare gerne hjem så snart som muligt, hun var træt af de her julelege, de ville jo ikke noget med hende, ville de??
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 5, 2015 22:39:48 GMT
Han gloede igen på hende og gjorde intet for at forhindre det snedige smil i at snige sig frem på hans læber. "Hør her Lamseben, du behøver ikke at flirte med mig, for jeg er ikke til den form for useriøse forhold," det var nok den fedeste løgn i verden siden han ikke var til andet. Faste forhold gav kun problemer, og hvorfor holde sig til en når man kunne få alle de piger man ville have? - Som altså tilsvarende ville have ham, hvilket minimerede listen en del. Man kunne ikke ligefrem sige at han blev såret over hendes kommentar. Han syntes alligevel hun var en kende irriterende. "Du kan da ikke bare sige så sårende ting til mig." Sukkede han dramatisk og førte hånden til panden for at understrege hvor trist hun gjorde ham.
Ikke at det vedkom hende, men alligevel valgte han at besvare hendes spørgsmål med et skuldertræk og nedpegnede mundviger. "Pas, når Judas mener at jeg ikke behøver hænge på dig mere." Han stillede sig i døren lænet op af karmen. "Er du sikker på at du kan holde varmen der?" Brynene blev atter skudt i vejret som det snedige smil vendte tilbage på hans læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 6, 2015 20:36:49 GMT
Nicole var ikke bange for ham som sådan, naturligvis var hun ikke itvivl om at han sikkert godt kunne slå fra sig hvis han blev presset, men det var jo ikke fordi at han bare gik og tævede hende for ingenting, og det gjorde at hun ikke kunne lade med at trykke lidt på hans knapper, hun var inderligt træt af ham. "Nåh? Jeg forestillede mig ellers som den romantiske familie-far type, men der kan man bare se" sagde hun i en overdrevet sarkastisk stemme, han var virkeligt langt ude og hvor ville hun da ønske at hun bare snart kunne komme hjem så hun kunne holde op med at se på hans irriterende flabede smil.
"OG kunne du måske overveje at spørge ham om hvornår det er? Jeg gider ikke hænge med dig forevigt" sagde hun, hendes familie måtte jo også undre sig før eller siden, hun havde jo været væk længe nu og selvom hun sendte dem breve, så var det jo ikke det samme som at se dem. "Jeg holder fint varmen, tak for din omsorg" sagde hun igen en smule køligt, kunne han ikke bare lade hende være og lade hende tage hjem, hun kunne ikke overskue denne her livsstil ret meget længere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 13, 2015 17:13:02 GMT
Han kunne godt mærke på hende at hendes atitude omkring ham havde ændret sig siden de første par uger de havde tilbragt sammen, hun var blevet mere sikker omkring ham hvilket også gjorde at hun lod til at have skabt sig selv en falsk tryghed i hans nærvær, som kunne hun tillade sig flere irriterende ting. Det gik ham lidt på nerverne, men det ville han helst ikke lade hende vide, specielt ikke når Judas holdt fast i den anden ende hvilket gjorde at han ikke kunne skade hende. Desuden slog han helst ikke på kvinder, det var kun de svageste der gjorde den slags. Han var godt klar over at Judas havde en familie, og at han under flere lejligheder havde slået til dem. Det kunne også godt være svært at styre temperamentet sommetider, det ville Al gerne stå ved, men som regel lod han det slippe ud i et værtshus slagsmål eller noget i den stil i stedet. Det kunne vel ikke undgås af faderens dårlige vaner havde smittet af på alle fire sønner. "Ork jo, det der børne-noget er lige mig." Sagde han sarkastisk.
Idet hun bad ham spørge Judas slog han blot en hånlig falsk latter op, hun måtte være skingrende gal, ingen hundsede på Judas, han gjorde tingene i hans tempo, så måtte man bare tilpasse sig, sådan var reglerne. "Ellers tak, siden sidste gang jeg krydsede Judas har jeg lært at værne om mine legemsdele." Han holdt sigende kloen frem mod hende, uden at være sikker på om hun vidste at det var Judas der var skyld i hans manglende hånd. "Jeg har i hvert fald min anden hånd meget kær, så medmindre du tilbyder at hjælpe mig igennem visse ting," sigende lod han blikket glide ned mod sit skridt, og så tilbage til hende, "så må du være tålmodig, eller spørge selv, jeg kan sikkert finde en klog der matcher min som du kan få sat på hvis du vælger det sidste." Det næsvise smil var atter at finde på hans læber.
|
|
|