Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2016 7:14:49 GMT
Det var ingen tvivl om at Marilyn holdt utrolig meget af Gary, det havde hun altid gjort, igen ikke på denne måde, men nu hvor tingene langsomt udfoldede sig var det lidt som at se noget hun alt for længe havde været blind for. Han var jo en fantastisk mand så hvorfor ikke give dem begge chancen for en lykkelig slutning. Hun vidste at det var et par store sko hun skulle udfylde, Gary og hans kone havde jo været lykkelige sammen, modsat hende der ikke ligefrem havde været heldig med de mænd der havde været i hendes liv, men på den anden side handlede det jo heller ikke om at overtage pladsen for hans kone, det handlede bare om at de kunne gøre hinanden glade og det var hun ikke i tvivl om at de kunne.
Hun smielde kærligt til ham da han trak undskyldningen tilbage og nikkede så. "Det er en god ide," svarede hun og fangede hans hånd med sin. "Så, hvad betyder dette her?" Spurgte hun roligt ind. Hun var ikke nervøs for at snakke med ham om det, hun hvilede i sig selv når hun var omkring ham og hun var tryg ved ham, så hun vidste at hna aldrig kunne finde på at kysse hende bare for at "komme i bukserne på hende" som de unge kaldte det nu til dags. "Tænker du at vi skal prøve at give os en chance?" Det var vel ikke hurtigt at gå frem når de havde kendt hinanden i så mange år. Og hvorfor vente? De holdt af hinanden, de stolede på hinanden, det var jo den perfekte byggesten.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2016 14:43:06 GMT
Gary var egentligt glad for at være voksen, og ikke længere en teenager der rendte rundt med hovedet under armen, nu kendte man til det fornuftige med at snakke med folk, og det gjorde Gary alt hvad han kunne for at gøre, han havde stor tiltrog til den kraft han ville kalde kommunikation. "Det ved jeg ikke, behøver det at betyde noget?" spurgte han i en rolig stemme, hanv idste godt hvad hun fiskede efter, men han havde ikke lige noget svar til hende, han var bare glad for at have en at sidde tæt med igen, det var længe siden han havde kysset nogen.
"Altså hvis du vil... Det er bare så kedeligt at få de grå hår helt alene, syntes du ikke?" spurgte han i et smil, han ville da gerne bruge sin tid sammen med marilyn, og det var jo ikke fordi at de ikke kendte hinanden. Gary håbede bare hun kunne slå sig til ro, for selvom hun også havde været uheldig, så måtte der jo være noget ved hende der tiltrak den slags typer, det var jo sådan nogen ting Gary altid tænkte over når han sad med elever der havde de problemer, men han ville ikke belemre Marilyn med alt det lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2016 20:24:44 GMT
Hun smilede afslappet og rystede så lidt på hovedet, "nej det behøver det ikke," svarede hun roligt. Men hun ville da indrømmet syntes at det kunne være hyggeligt hvis det gjorde. Dog ville hun ikek trække noge ned over ørene på ham. Hun havde taget sin tørn med idiotiske mænd, men det havde i hendes øjne gjort hende stærk og uafhængig. Hun ville jo aldrig finde sig i noget fra nogen sider af, men nu kendte hun jo Gary og havde en ret god fornemmelse af hvad hhun kunne forvente af ham. Eller det håbede hun da.
ET ny smil spredte sig på hendes læber og hun nikkede. "Det har du helt ret i." Sagde hun og kyssede blidt hans kind. Hun kunne slet ikke huske hvornår hun sidst havde kysset en mand. Det måtte være tilbage til dengang hun var sammen med Luke, da Scott var 11, det var en del år siden efterhånden. Hun havde bare ikke haft travlt, faktisk havde hun ikke lige regnet med at finde lykken i en mand igen, men lige nu kunne hun mærke de gamle velkendte sommerfugle i maven. Om det var situationen eller om det var alkohollen vidste hun dog ikke. Det var bare den velkendte følelse af at have et teenagecrush og hun følte sig næsten lidt skør over at tænke sådan.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2016 19:33:17 GMT
Han smilede i mod hende, han håbede at han havde et svar på det hele, men det var ikke altid så nemt som man ønskede det skulle være: "Jeg tror bare det betyder at jeg er glad for dig" sagde han i et smil. Gary var en ganske elegant fyr, og han havde da også alle dage været romantisk, men han var ikke så godt til at tage det første skridt og kunne til tider godt finde kærlighed direkte ubehageligt og akavet, men når man nu kendte Marilyn så godt som han gjorde, så kunne man jo lige så godt prøve at være lidt mere afslappet omkring det.
"I følge min børn har jeg altid ret" sagde han i et mildt grin, Gary kunne ikke leve ude børn, selvom han godt kunne mærke han ikke kunne holde til at have de helt små mere, det var hårdt at stå op mange gange om natten. Han sukkede mildt som hun kyssede hans kind, han vidste ikke hvordan dette her skulle føre til noget, men han håbede det var noget godt: "Jeg tror bare jeg har brug for en af blive grå med" sagde han i et mildt smil og klemte let hendes hånd, og man kunne jo ikke ligefrem sige at de var nye sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2016 8:01:53 GMT
Mary sad og smilede lidt for sig selv ved tanken om at hun måske alligevel fik en sidste chance i kærligheden. Hun var i hvert fald villig til at prøve for hun kunne ikke på nogen måde se hvordan Gary skulle ende med at såre hende. Han havde altid været der for hende gennem alt det lort hun havde været igennem med både Luke og Theodore. Luke havde bare været en almindelig idiot der havde været utro og senere hen bare skred fra alt, men Theodore havde været massemorder. Det var han godt nok ikke dengang Mary havde været sammen med ham, den nat hun blev gravid med Scott, men efterfølgende. På Hogwarts havde de jo været gode venner og jo han havde da unægteligt haft en del vrede i sig, men slet ikke i det omfang han havde undsluppet da han slog alle de folk ihjel, både magikere og mugglere.
Alt dette var dog ligemeget nu. Det var fortid. Gary lod til at være den lyse fremtid hun havde i vente. "Jeg er også glad for dig Gary," sagde hun varmt og smilede på ny. Hun kunne vireklig se noget godt komme ud af dette her. Hun lo ved hans konstatering, "virkelig? Jeg er ked af at understrege det, men fremover er det mig som altid har ret, også selvom jeg ikke har." Hun blinkede og lo så for at lade ham vide hun bare jokede, hun var udemærket klar over at hun tog lige så meget fejl som alle andre. "Det vil glæde mig at blive grå sammen med dig," sagde hun og smilede til ham. "Så, vi er sammen nu?" Hun smilede igen, var det lidt teenageagtigt at sige måske? Pyt, han vidste vel hvad hun mente.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2016 14:14:18 GMT
"Du kan lige så godt vende dig til at jeg har ret lige så ofte, og børnene giver mig ret, så der er 5 mod 1" sagde han i et grin, han var virkeligt glad for sine børn, og han var glad for at han havde mulighed for at have så mange børn inde, de var en stor del af hans liv. "Altså ikke fordi du er ved at være lidt grå i toppen allerede" drillede han og pegede i mod hendes hår, men det var han nok også efterhånden, tiden gik hurtigere end hvad Gary selv helt kunne finde sig tilpas med.
"Tjah hvorfor ikke?" spurgte han i et smil og lænede sig over i mod hende for kort at kysse hende: "Jeg skal til at op og hente Allison, hun ville vidst gerne sove hernede i nat, du kan bare blive hvis du har lyst" sagde han i en rolig stemme. Gary rejste sig roligt op og kiggede i mod udgangen, inden han smilede til hende: "Vi ses om lidt" sagde han og gik så roligt ud af døren, han havde en underlig høj og behagelig fornemmelse i kroppen, wow hvor havde han savnet det.
//Out
|
|
|