Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2016 23:11:09 GMT
Gary var glad for at han havde Mary, for selvom de ikke var enige om alt, så endte de nu alligevel altid med at have en eller andet fælles forståelse: "Det er dejligt at have børn, men det er da også en evig bekymring... Nu er jeg jo også morfar og det hele" sagde han. Han var glad for hans barnebarn som Saoirse havde fået, hun var virkeligt en skøn lille pige og han nød at pass ehende når han fik lov, men nu var Gary jo også bare virkeligt glad for børn, og det var da også en af grundende til at han havde holdt sit job ud på Hogwarts i så mange år.
"Nej ikke rigtigt... Jeg forsøger bare at finde du af hvad jeg skal... Nu er der jo ikke så mange år til min pension banker på, jeg skal have valgt om jeg skal fortsætte på Hogwarts eller med børnene, kan godt mærke jeg ikke kan begge dele" sagde han. Det var hårdt abejde at være pedel på skolen, men han elskede det, ligesom han elskede hans plejebørn, men han kunne ikke blive ved med at holde til begge ting i længden, han blev jo desværre ikke yngre, selvom han da ville ønske det gik den vej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2016 9:54:36 GMT
Hun smilede til ham. Hun anede virkelig ikke hvor hun ville have stået henne i dag hvis ikke hun havde haft Gary til at hjælpe sig igennem alle de ting hun i tidens løb havde rodet sig ud i. Blandt andet det farlige forhold med Theodore. Dengang havde han ikke været en psykopatisk massemorder, men inderst inde havde hun nok godt vidst at han var farligt bekendtskab, det var jo derfor hun var blevet ved Luke. Set i bakspejlet havde hun bare ikke været særlig heldig med sine mænd, men det kunne også være ligegyldigt nu. I mange år havde hun drømt om at der fandes en mand for hende, men der var strømmet meget vand under broen siden da. Nu var hun godt tilfreds med hvad hun havde, og jo sommetider kunne hun godt savne en mand i sit liv, men hun orkede ikke at skulle igennem hele den der "lære hinanden at kende" -periode. Ikke igen.
"Ja, jeg giver også Scott skylden for mine grå hår," lo hun hjertevarmt og rystede atter lidt på hovedet. Som han snakkede om sin pension sukkede hun lidt og rystede svagt på hovedet, "hvordan blev vi gamle så hurtigt?" Spurgte hun med et lille smil. Hun kunne da også godt mærke at hun ikke kunne de samme ting som hun kunne da hun var 20, hun forsøgte bare ikke at tænke for meget over det i hverdagen. Hun smilede svagt til ham. "Det er synd, jeg ved hvor meget du elsker begge dele." Sagde hun bekymret. Selv havde hun overvejet at opsige sit job som healer, ikke at hun ville gøre det uden noget andet at falde tilbage på, men hun kunne godt mærke at 30 år med syge børn og unge var ved at være nok. "Jeg overvejer faktisk også at finde noget andet, noget med børn, men hvor jeg kan hjælpe dem på en anden måde, du ved. Ligesom dig." Sagde hun smilende, måske hun skulle overveje at blive plejemor for et par stykker, det havde jo fungeret fint med Sam.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2016 18:13:37 GMT
Han grinede kort ved hendes ord: "Ja vi ender med at blive gamle før tid" sagde han, Gary kunne da godt mærke at han ikke løb så stærkt som han gjorde engang, men det var ikke fordi at ha som sådan følte sig gammel, faktisk så havde han det bedre efterhånden som han fik styr på alle sine plejebørn. "Ja jeg ved det heller ikke, jeg syntes stadig det var i går at jeg gik ud af Hogwarts" sagde han i et grin, det var vildt at tiden gik så stærkt og han følte slet ikke at han kunne følge med længere.
"Måske vi bare burde få et stort hus og nogen flere børn, jeg har faktisk nogen på venteliste, men jeg har simpelthen ikke plads til flere. Felton, Tristan, Allison, Melody... Altså de fylder jo alle sammen" sagde han i et smil. "Desuden kan jeg ikke små børn mere, jeg kan ikke holde til det, så de er nødt til ihvertfald at være en 4-5 år" forklarede han roligt og kiggede i mod hende, hun forstod ham bare på en eller anden underlig måde, og han elskede hende virkeligt højt, hun havde været en god veninde igennem det meste af hans liv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 15:06:49 GMT
Hun lo hjertevarmt og nikkede til ham, "ja det er noget værre noget med os." Konstaterede hun og fugtede sine læber. Han var en rigtig dejlig mand og hun håbede inderligt at han ville ende som en lykkelig gammel mand med en masse børnebørn omkring sig. Et kort øjeblik så hun lidt frem for sig og smilede ved tanken, "ja, gad vide hvis ikke jeg var endt ned at falde for den ene idiot efter den anden, mon så det var endt med at finde sammen?" Tanken kom bare til hende og hun var godt klar over at hun var 6 år ældre end ham, men alder betød jo ikke så meget når man kom lidt op i årerne det var mere i teenageårerne at det kunne virke voldsomt.
Endnu engang brød latteren igennem hendes læber og hun nikkede optimistisk, "god ide, så har vi også hinanden at blive gamle med," hun gik naturligvis ud fra at han lavede sjov. "Og jeg har intet imod at tage mig af småbørnene." Hun havde altid elsket babyer, men det var nok en naturlig kvindeting. Hun dvælede lidt ved tanken, det kunne faktisk være virkelig hyggeligt at bo i et stort hus med Gary og en masse børn som de kunne hjælpe igennem tilværelsen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 15:24:46 GMT
Gary trak blidt på skuldrende, han var glad for Marilyn og ingen tvivl om at han altid havde haft et godt øje til hende, selvom hun var nogen år ældre end ham. Gary havde dog været gift i mange år og haft et fast forhold, imens hun havde rodet lidt rundt med nogen idioter der bestemt ikke fortjente hende. Han tog roligt fat omkring hendes hånd: "Altså det er jo ikke for sent endnu, så gamle er vi jo heller ikke" sagde han og klemte hendes hånd med et lettere opmundrende smil, han følte sig da ikke så gammel endnu, selvom han var begyndt at tænke mere over tingene.
"Åh det er imponerende, jeg er ikke så meget til de små længere, jeg har brug for at få mine 7 timers søvn" sagde han i et smil, det med at skulle op om natten for at tage sig af de små når de græd, det kunne han ikke blive ved med. Alligevel kunne han ikke bare sådan stoppe, alle de børn han havde haft igennem årene, også dem der var flyttet, havde jo sat et præg på ham, og det samme med hans egne to børn, Neal og Saoirse, de betød utroligt meget for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2016 21:47:44 GMT
Hun smilede til ham uden at vide hvad hun skulle sige. Gary havde altid været der for hende, hun havde bare aldrig set ham som andet end en rigtig god ven. Han havde været den heldige af de to, det var hun ret overbevist om. Et godt ægteskab, som desværre havde fået en tragisk slutning. Hun kunne ikke lade være med at le lidt over hans ord, nok mest fordi hun ikke lige vidste om han mente det eller jokede. "Det lyder næsten som en gammel kærlighedsroman," smilede hun bredt. To venner der havde kendt hinanden i evigheder der så endte med at finde sammen. Egentlig lød det ret hyggeligt.
"Hold da op, vi kan da sove når vi bliver gamle," lo hun og rystede let på hovedet så det blonde hår dansede. "Ej nu har du jo også været igennem flere småbørn end jeg har," hun havde jo kun haft Scott og Sam. "Børn er dejlige," sagde hun roligt og smilede igen, hun ville ikke have noget imod at lægge healerjobbet på hylden til fordel for dette her liv, men hun ville give ham ret i at det nok ville være for hårdt at styre selv. Igen legede hun lidt med tanken om at åbne et hjem med Gary, de ville sikkert godt kunne få det til at fungerer, de var jo begge fornuftige mennesker og ret enige i det meste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2016 17:45:45 GMT
Gary kunne ikke lade være med at grine let: "Det er det måske også" sagde han og trak på skuldrende, Gary var super romantisk når det kom til stykket, men han havde faktisk aldrig været speciel god til kærlighed og den slags og det var sjældent ham der scorede. Gary troede derudover på ægteskab, og efter at have været gift første gang havde han ikke planer om at blive gift igen, hvilket nok var det hans seneste kæreste havde fundet meget bekymrende, fordi at hun åbenbart havde den helt store drøm om den slags, og de var derfor endt med at gå hver til sit, hvilket mange gange ærgede Gary en hel del, for de to havde nu været et ganske godt par, og han håbede at finde det han havde med sin gamle kone, igen.
"Ja true... Men jeg kan nu godt lide at få bare 7 timer" sagde han i et grin, heldigvis kunne de børn han havde nu jo mere eller mindre passe sig selv, de var stille og rolige og Gary kunne altid smide dem i seng hvis de begyndte at larme for meget. "Ja det er de bestemt, og du skal da heller ikke tro at jeg ville undvære dem i min dagligdag, men nogengange kan lidt fred og ro nu være rart" sagde han og smilede i mod hende, lige nu var han ihvertfald glad for at de bare sad de to.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 15:08:11 GMT
Hun lo af hans ord og kunne pludselig ikke helt finde ud af hvor meget af det han mente. Hun havde aldrig rigtigt skænket dem en tanke som par, de havde jo altid været venner. Eller okay måske hun havde gjort det en enkelt gang eller to, men så havde det været en flygtig ide der lige havde strejfet hende hvis han havde gjort eller sagt et eller andet sødt. Marilyn smilede hjerteligt til ham og tog hans hånd i sin. "Du ved du altid kan søge tilflugt hos mig hvis du har brug for et sted at hvile ud," drillede hun ham i en munter tone. Han ville altid være velkommen, hun syntes faktisk at det var ganske hyggeligt at have ham på besøg hjemme ved sig, som hun også nød når de var hos ham, som her til aften.
Hun gav hans hånd et klem inden hun slap den for atter at fange sit glas og tømme det. Hun kunne godt mærke at hun ikke var vant til at drikke overhovedet, men det skulle ikke afholde hende fra at dele en flaske vin med ham. "Skal du have et glas mere?" Spurgte hun som hun tog flasken for at fylde begge deres glas på ny. Uanset om han havde holdt Tristan hemmelig for hende eller ej kunne hun ikke være sur på ham, og hun bebrejdede ham egentlig ikke, havde hun vidst dette for et halvt år siden ville det jo bare have gået hende på så længe. Hun mente at hende Nikita burde se at få fingeren ud og snakke med Scott, men hun vidste også godt at det ikke var hendes beslutning at tage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 22:25:19 GMT
Gary nikkede og smilede så til hende, hvor var hun dog bare et fantastisk menneske, han holde meget af hende og ville inderligt ønske at han kunne gøre noget for at gøre hendes liv bedre, ihvertfald i forhold til bekymringen ved hendes børn, hun var ikke en kvinde han ønskede noget dårligt for, hvilket hand og også sjældent gjorde for nogen. Gary var generelt en mand der altid prøvede at behandle folk med respekt og især folk han holde meget af, og ingen tvivl om at hun var på den liste, hun var en fantastisk kvinde og han ville ønske at han kunne vise det.
"Jo tak... Nu hvor vi alligevel bare sidder og slapper af, så kunne vi jo lige så godt slappe af" sagde han i et smil, han havde brug for at slappe af og bare se tingene som det var, normalt skulle han jo altid tænke på børn og alle de ting. "Jeg elsker mine børn, men en fridag er en dejlig ting engang imellem" sagde han og kiggede i mod hende, hun måtte være bekymret, hun sad og tænkte, han kunne se det på hende, men han ønskede ikke at blande sig yderligere, men han forstod skam godt hendes bekymring, dog havde han kun pæne ting at sige om Nikita.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 21:26:53 GMT
Marilyn rettede lidt på sig i sofaen og sukkede blidt som hun førte det nyopfyldte glas til læberne. Hun ar godt klar over at hun burde holde lidt igen, ellers vile hun helt sikkert fortryde det den følgende morgen, men hun kunne simpelthen ikke lade være med at være ligeglad lige nu. Det havde været en lang dag og den blev bestemt ikke bedre ved denne information om at Scott havde endnu en ukendt søn. Dog skulle det ikke ikke have lov til at ødelægge en perfekt aften med Gary, hun var så glad for at være i hans selskab. Han var altid så god og blid. Desuden var det ikke hendes valg at tage hun måtte bare leve med det.
En mild latter rullede over hendes læber, hun var vidst ikke den eneste der var ved at blive lidt småfuld, "godt sagt," hun klappede ham et par gange på låret og smilede så atter engang. Hun bemærkede hans blik hvile på sig og kiggede hurtigt tilbage på ham, "hvad?" Spurgte hun roligt. Hun havde nok endnu engang været fordybet i sine tanker, det kunne bare godt være svært at slippe fordi hun altid ønskede hvad der var bedst for de mennesker hun holdt af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2016 21:00:06 GMT
Gary var glad for at han kendte en kvinde som Marilyn og han håbede da også at hun var glad for at have en ven som ham, også selvom det ikke altid var helt nemt at have sådan et tæt venskab med alt hvad de havde været igennem, for selvomd e snakkede om mange ting, så var de jo ikke nødvendigvist enige om alt. Gary lod nærmest ikke mærke til at han havde siddet og stirret på hende, men så mange tanker fløj igennem hans hoved, og vinen gjorde ham muligvis også en smule rundt på gulvet, nok lidt mere end hvad den burde.
"Ikke noget" sagde han i et smil, og endte dog alligevel med blidt at læne sig over i mod hende og at placerer et kys på hendes læber. Marilyn var fantastisk, hun var en sød pige, en dejlig kvinde og en kærlig mor, og han holde meget af hende. Gary havde da tænkt på de to som et par mange gange, men desværre gik tingene jo ikke altid så nemt som han ønskede, og desuden havde Gary aldrig været god til den slags med at flirte, han var en udemærket mand og kæreste, men det var også cirka der at det hele stoppede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 20:25:01 GMT
Mary var slet ikke klar over hvilke tanker der summede gennem hans hoved hvilket nok også var årsagen til hendes totale overraskelse da han lænede sig frem og forsigtigt dækkede hendes læber med hans i et kys. Hun spærrede overrasket øjnene og trak sig lidt tilbage som hun så på ham med et stort smil. Lige nu var hun mest bekymret for at han han ikke mente noget videre med det, men bare var en smule fuld og ikke helt vidste hvad han lavede. Dog virkede han da ikke så fuld. Hun lod blikket hvile spørgende på ham i nogle lange sekunder.
Han var en fantastisk mand og hun holdt helt utrolig meget af ham. Hun havde bare ikke forstillet sig at han havde haft disse tanker. For ikke at lade den akavede stilhed brede sig imellem dem, fordi at det måske ville give ham opfattelsen af at hun ikke var interesseret, smilede hun atter til ham, "hvad var det for?" Spurgte hun i en mild tone, som var hans kys noget som hun skulle have gjort sig fortjent til på en eller anden måde. Kærligt lod hun en hånd glide ned over hans kind. Hun kunne mærke de små skægstubbe. Hendes hjerte slog en smule hurtigere. Han var virkelig en dejlig mand, det ville da også være dumt af hende ikke at gribe bolden nu da han havde smidt den op, derfor lænede hun sig i stedet frem mod ham for denne gang at placerer et kys på hans læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 7:51:26 GMT
Gary var ikke en mand der var særlig god til romantik, og det var nu heller ikke fordi at han havde været sammen med specielt mange, Gary var nok bare typen der troede på den glade happy ending, men det var desværre ikke gået de gange han havde forsøgt at finde kærligheden. Gary havde jo alle dage været glad for Marilyn, men der havde været så meget og de havde haft så mange op og nedture i deres liv, ikke nødvendigvis med hinanden, men med de folk de nu engang havde haft som en del af deres liv, og Gary vidste at der måske var en chance for han ikke ville finde den lykkelige afslutning, han altid fortalte de unge om.
"Åh sorry... Det var vildt upassende" sagde han og rystede på hovedet, han vidste godt at det måske ikke var så klogt. Han rystede roligt på hovedet, okay det var bare dumt. Han kiggede roligt på hende som hun lod hånden glide nedover hans kind, han burde virkeligt lade være med det her, men for dælen, det var jo Marilyn og Gary havde alle dage holdt utroligt meget af hende. Som hun dog endte med at læne sig frem og kysse ham, lagde han en hånd i mod hendes knæ, okay måske var det ikke så forkert alligevel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 21:47:40 GMT
Måske det var vinen der spillede hendel lidt pus, men hun havde virkelig ikke regnet med at hun ville sidde her og kysse med sin bedste ven som var de nyforelskede skolekærester. Hun havde bare kendt ham så mange år og han var en tryk favn at hvile sig i. Hun holdt jo forbandet meget af ham, men havde aldrig set dette her som en mulighed. Ikke før nu i hvert fald. Hans undskyldning forsvandt da også i kysset, det var så længe siden af hun havde været sammen med en mand, at hun næsten havde glemt hvor fantastisk det føltes bare det at kysse med en. De burde måske lige stoppe op og tænke over hvilke konsekvenser dette her kunne have for deres venskab og ikke mindst for Garys plejebørn, for hvad skulle dette her dog betyde?
Hun anede det ikke, men hun havde heller ikke lyst til at være den der tænkte sig om lige nu. Hun var bare glad for at han havde taget skridtet, hvad det så senere hen måtte føre til, tja det måtte tiden vel bare vise. Hun lod begge hænder glide om i hans nakke og legede forsigtigt med de små nakkehår som hun pressede sig yderligere mod ham. Han var virkelig en helt fantastisk mand, og eftersom de begge to havde været uheldige i deres kærlighedsliv var dette her måske vejen frem? Deres chance for at finde lykken? Hun håbede de lidt, tanken gav hende i hvert fald en rar følelse i kroppen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2016 8:53:59 GMT
Gary havde virkeligt manglet en kvinde i sit liv, og det var da ikke fordi at han som sådan havde haft varme følelser for Marilyn før. Altså jo i mange år tidligere havde han nok haft et godt øje til hende, men han havde ikke nogensinde troet det ville ende i noget. Hun var altid endt med de lidt mere uheldige typer, og Gary havde jo troet at ham og hans kone skulle være sammen resten af livet, og da hun afgik ved døden gik han i en lang periode og troede at hans liv også var ved at være slut.
Han nussede roligt hendes kind med sin tommelfinger som han fortsat kyssede hende, og slap det så ganske roligt. Gary havde nu engang aldrig været typen der bare kastede sig over kvinder, og det havde han da bestemt heller ikke tænkt sig med Marilyn, sådan nogen ting skulle være ordenlige. "Nåh jamen så vil jeg gerne trække min undskyldning tilbage" sagde han i et smil, da hun jo havde kysset ham efter han havde stoppet det første gang. Han kyssede kort hendes læber igen, inden han trak sin hånd til sig og satte sig ordenligt igen, et øjeblik uden helt at vide hvad han skulle sige.
|
|
|