Deleted
•
Post by Deleted on Nov 24, 2015 18:26:52 GMT
"Well, nu du sev har sagt det" sagde han i et grin, han brød sig ikke om at sidde og kalde en pige billig, men hvis hun nu selv havde sagt det, så ville han da ikke sidde og modsige hende. Ryan mente nu ikke at han var billig, men det gjorde da ikke noget at hygge lidt rundt med nogen søde piger, gjorde det? "Ja, det kan kun blive en success, jeg ville elske at se dig prøve" sagde han i et grin og blinkede så til hende, det var da altid sjovt at se kvinder ud epå dybt vand, mest fordi at mange af dem altid prøvede at se så perfekte ud.
"Ej du skal ikke holde dig væk, han er cool nok" sagde Ryan, han var virkeligt en cool fyr og Ryan var glad for at han havde mødt Scott allerede da han var startet som auror, men der var ingen tvivl om at Scott var en sand mester til at få piger til at dåne. "Aha" sagde han i et smil og fik drukket sine tre shots ganske hurtigt, og skar en midl grimasse som han satte det sidste glas ned, det var jo ikke altid fordi at det smagte super fantastisk: "Så hvad er dine vilde planer for i aften?" spurgte han i et skævt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 12:48:04 GMT
"Det er altid rart at få ret i sine udtagelser" grinede hun. Hun havde nu ikke det mindste imod at han gav hende ret, for hun havde jo selv sagt det. Alt andet ville jo bare være dobbeltmoralsk. Desuden satsede hun på at han ikke mente det alt for meget, og lod sig så bare leve højt på den antagelse. "Så ved jeg selvfølgelig også der er en til at redde mig når jeg kvæles i den". Det var ment som en joke, men hun mente det nok alligevel. Hun havde ingen form for tiltro til de chokoladefrøer! Og hvorfor havde nogen også opfundet de ulækre sataner! Hvem gider spise en frø der faktisk bevæger sig! Magikernes logik var nogle gange tabt på hende.
"Nu må du til at beslutte dig" drillede hun, "Eller er du bare bange for at han vil blive min nye favorit?" hun sendte ham endnu et blink med sit drillende smil. Det var så dejligt afslappende og uforpligtende med Ryan, og det kunne hun ikke forestille sig at det nogensinde ville blive med nogen anden, men man kunne jo lige så godt holde ham på sine tæer. Hun bundede de sidste shots, og prøvede på ikke at smage dem. Nu var smagen alligevel ved at blive lidt for meget, og samtidig vidste hun hvor galt det ville gå i denne hastighed. Det var selvfølgelig også planen. Hun satte de sidste shotsglas op i mønstret med de andre. Det mindede hende lidt om det korthus hun prøvede at lave som barn, bare at hun var lidt bedre til det med shotsglas overraskende nok. "Først at få dig op og danse på bordet, derefter at få dig ned og kravle under den" drillede hun igen. Velvidende at der var en lige så stor chance for at det var hende der endte under det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2015 17:42:18 GMT
Ryan grinede: "Åh lad være at kvæles i den, det er så dømt at dø af at spise chokolade, tænk en kedelig tale der ville være til din begravelse" drillede han og blinkede til hende, hun var nu ret hyggelig og bedst af alt så havde hun humor, hvilket altid var et stort plus i Ryan's bog. "Det er ikke sådan jeg mener det... Jeg mener mere at du skal ikke holde dig væk fra ham, han er ikke farlig eller noget. Men han er bare uhyggeligt charmerende, har jeg hørt fra flere tøser" sagde Ryan i et grin.
Ingen tvivl om at Scott var god til at score, og selvom Ryan da også selv mente han var en smule charmerende, så var der ikke ret mange der slog Scott, han kunne virkeligt et eller andet med det modsatte køn, og Ryan misundede det til tider, selvom han aldrig kunne finde på at udnytte piger som Scott kunne. "Danse på bordene? Du får aldrig mig til at danse på bordene" sagde han i et grin, det var slet ikke Ryan's stil, han kunne nok bedre lide bare at tage tingene lidt stille og roligt og selovm han var udadvent, så måtte der jo være grænser.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 28, 2015 16:08:11 GMT
Det var nu temmelig hyggeligt at Ryan sådan var med på hendes mærkelige joke. "Jeg kan allerede se gravstenen for mig" grinede hun, som hun løftede sine hænder for at vise teksten i luften, "Death by chocolatefrog". I det mindste ville sådan en gravsten, da gøre kirkegårds besøget lidt mindre trist. Dog regnede hun med en lidt mere voldelig død til den tid, det var man jo nødt til at overveje med deres karrierer. "Du kan også være uhyggelig charmerende, når du altså lige prøver" svarede hun ærligt, med et venligt smil. Det var fristende at udnytte den til deres lille uskyldige flirt, men hun følte at han burde vide det. Især fordi han nogle gange lød til at tro at det ville være svært for ham at få en piges opmærksomhed.
"Så du vil bare lade mig stå deroppe helt alene?" spurgte hun med sine bedste dådyr øjne. Egentlig var det helt okay hvis han ikke ville, og hun var heller ikke helt sikker på at hun selv ville ende deroppe, men det kunne nu alligevel være sjovt at få ham ud af hans comfortzone. Hun fik igen signaleret til bartenderen at han skulle komme med 6 nye shots til dem. "Hvad får jeg når du ligger under bordet først?" drillede hun, som bartenderen kom ned og placerede deres shots på bordet. Det var måske ikke den mest fornuftige hastighed at drikke i, men de skulle jo nå dertil på en eller anden måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 29, 2015 17:57:48 GMT
Ryan grinede: "JA det vil nok ikke blive et super stolt øjeblik for dig" sagde han blot, ikke fordi at det va rjo aldrig et stolt øjeblik når man døde, men han kunne godt lide tanken om at man døde på en eller anden underlig eller klodset måde også skrive det på gravstenen, om ikke andet ville det måske få folk til at smile en smule, så det hele ikke virkede så trist og kedeligt. Måske var det også bare Ryan der var en smule action præget og som godt kunne lide at der var en smule gang i tingene, og selv ens død behøvede vel ikke bare være kedelig.
"Ja også vil jeg da sidde hernede og heppe på dig noget så frygteligt" sagde han i et grin, han skulle skam nok heppe på hende hvis hun kom godt i gang oppe på bordet, go selvom Ryan da også godt kunne være sjov når han var fuld, så var det ikke lige en af de ting han som oftest kastede sig ud i. "Hmm hvad vil du gerne vinde? og hvad vinder jeg?" spurgte han i et grin, han ville da ikke have noget i mod at drikke lidt mere om kap med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 22:07:25 GMT
Der var sagtens til at leve med at joken var en smule makaber, når nu de alligevel bare hyggede sig med den. "Vi skal jo alle være kendt for noget" grinede hun tilbage. Hun havde dog ikke ligefrem brug for at være kendt for noget, men skulle det endelig være så var det ikke lige hendes dødsårsag hun håbede på. Så igen, man kunne vel ikke være alt for krævende. For nu havde hun dog ingen intentioner om at skulle nogle steder hen, men det bestemte man selvfølgelig ikke altid. "Min død ville skabe glæde på kirkegården, der ville jeg da være super stolt af" grinede hun videre. Så ville der selvfølgelig også være en positiv ting ved en død.
"Moralsk support?" grinede hun, "Jeg skal i hvert fald være noget så fuld for at hoppe derop alene, men der er jo selvfølgelig også planen". Hun var ikke helt sikker på hvad 'en øl' havde med deres voldsomme druk at gøre, men hun kunne godt lide ideen. Det var en rigtig god måde at lære hinanden lidt bedre at kende, og så var det jo selvfølgelig heller ikke hende der skulle op og på arbejde i morgen. "Okay. Den der først går under betaler". Det var efterhånden ikke en hel billig bytur, men det var til gengæld også en fair aftale. Hvordan det lige skulle udføres i realiteten var godt nok en anden sag, men den tid de sørger. Hun satte tre af de nye shots foran ham. Klar til at høre dommen på væddemålet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2015 17:13:27 GMT
Ryan var glad for at være ude og slappe lidt af, hun var en spændende pige og selvom de ikke kendte hinanden super godt, så kunne de jo komme til det og Ryan havde da ikke tænkt sig at holde samtalen tilbage, han kunne jo lige så godt bare hygge sig og lære hende bedre at kende. Det var ikke så ofte man jokede med døden, Ryan havde da også været tæt på skranten en gang, men nogengange var det bare befriende ikke altid at skulle være så moden omkring det: "Ja man kan jo lige så godt grine af døden" sagde Ryan i et smil, det var jo alligevel det eneste alle i denne verden var sikre på ville ske.
"Altså jeg syntes klart du skal hoppe derop og hvis du så smider tøjet samtidig, så er jeg sikker på det bliver skide godt! Så skal jeg nok smide sedler i dine trusser" drillede Ryan og blinkede til ham, han kunne ikke helt lade være, han følte det ganske hyggeligt at være i så godt selskab. "Det er da i orden... Men du skal bare vide at det er dig der taber" sagde han i et smil og blinkede til hende, som han tømte de tre shots hun satte foran ham, okay han var ved at være rimeligt rundt på gulvet, men det var kun hyggeligt, især når man nu var i selskab med så smuk en pige som han var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2015 17:07:11 GMT
Hvis man endelig skulle joke om døden, så var det alligevel ironisk at det var to auror der gjorde det, men samtidig var det nok også dem der havde mest lov. Deres job var farligt, og chancen for at det ville dræbe dem var stor. Det var nok ikke noget nogen af dem gik og tænkte på normalt, men det var vel altid i baghovedet. Måske var det også hvad der gjorde det lettere for dem at snakke om døden. "Det er i hvert fald spild af tiden at være bange for den" gav hun ham ret. Hun havde jo også været tæt på den gang hun blev skudt. Hun var helt sikker på at det ville komme, og sørgede bare for at nyde tiden indtil da.
Hun grinte let af hans bemærkning. At smide tøjet havde godt nok ikke været en del af planen, og ærlig talt vidste hun heller ikke hvordan personalet så ville reagere. Alligevel var planen jo at blive temmelig fuld, og selv hun havde tidspunkter hvor logikken var lidt langt væk. "Kan være det skal være mit sidejob" sagde hun grinende. "Men hvis du så gerne vil se mig uden tøj må jeg jo hellere overveje det" svarede hun så og sendte et blink tilbage. Hun tvivlede nu på at han faktisk ville se hende nøgen, så meget var der jo ikke i det her. Hun tog også sine tre shots før hun svarede ham; "Det vil tiden jo vise". Hun var overhovedet ikke så sikker på hvem der ville vinde, som hun nok lød. Det gjorde hende nu heller ikke så meget. De var her for hyggens skyld, og det lille væddemål var bare til at gøre det lidt sjovere. Desuden nød hun virkelig denne aften, og ville ikke have noget imod at betale for den.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2015 21:31:34 GMT
Ryan nikkede, som hans far havde sagt da han kom ud af Azkaban. En dag skal vi alle dø - men indtil da skal vi leve. Det var noget Ryan havde taget til sig efter han havde set lederen af dødsgarden i øjnene den dag for snart mange år siden. Han kunne stadig vågne op skræmt om natten og mærke hvordan han skreg i søvne, udover dengang han mistede Adriela var det uden tvivl det værste i hans liv, men på den anden side så havde det hele jo hørt sammen, nu håbede han bare at han måske kunne starte et liv sammen med Zarina.
"Altså jeg siger aldrig nej til at se en pige uden tøj på, det ligger vel i generne" sade han i et smil, det va rnok bare fordi at han aldrig havde været den type før, han havde bare haft et forhold i stortset hele sit liv, men de sidste par år havde han været mere løssluppen med pigerne. "Okay så" sagde han i et grin og kunne godt mærke at han var rimeligt fuld, det kom nok med alt det alkohol de havde indtaget, faktisk havde han slet ikke haft planer om at drikke sig i hegnet lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 12:40:54 GMT
Det var tydeligt at mærke at Ryan havde lige så god erfaring med døden som hende selv. Det kom vel bare af hvilket farligt job de havde. Som samtalen blev mere alvorlig, var det også tid til at lade den ligge. De skulle jo bare hygge sig og lære hinanden at kende, og til det burde der være en lidt mere hyggelig tone.
Catherine rystede mildt på hovedet af hans kommentar, men han havde vel ret. Og det var jo heller ikke fordi hun selv ville have noget imod hvis en mand smed tøjet. "Det er vel også bare dumt at sige nej" svarede hun i et grin, "Med mindre du har en kæreste, så skal du opføre dig som om at det er det mest ulækre i verden". Kvinder var skam besværlige, det vidste hun da også godt selv! Men hvem med respekt for sig selv ville synes om at deres kæreste puttede pengesedler i en anden kvindes trussekant.
Alkoholen var da begyndt at slå ind, hvilket også var hvorfor det pludselig var en så god ide at drikke om kap. Igen var Catherine bare glad for at det ikke var hende der skulle på arbejde dagen efter. Det var alligevel meget hyggeligere end hun havde havde turdet håbe på. "How come we have never done this before?" spurgte hun underholdt og sendte ham et charmerende blink. Selvom hun stadig ikke mente noget med det, kunne hun godt mærke hvordan alkohollen forstærkede den flirtende side.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 19:25:09 GMT
Han kunne ikke lade være med at grine: "jeg har ingen kæreste" sagde han blot, han havde været sammen med Zarina et par gange men de var jo langt fra kærester: "Det er ved at være nogen år siden jeg datede sidst" sagde han i et smil, ja den sidste var jo Adriela og det var jo ved at være nogen år siden. Ryan kunne slet ikke forstå at tiden gik så hurtigt, og han kunne slet ikke forstå at alt ville gå så hurtigt og skulle gå så hurtigt, han følte det jo nærmest som var han aurorstuderende i sidste uge.
"JA det ved jeg da godt nok ikke... Tingene ændre sig jo og vi har jo ikke haft så meget tid" sagde han i et smil, han glædede sig egentligt bare til at slappe af og nyde godt selskab inden han skulle hjem til Zarina og stå til ansvar for en masse. "Så er du glad for at arbejde i ministeriet?" spurgte han i et smil, han kunne lige så godt føre samtalen en smule videre, han glædede sig virkeligt til bare at slappe lidt af i godt selskab: "Så hvad er planen nu?" spurgte han i et skævt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2015 17:26:08 GMT
Det var egentlig ikke med vilje at hun indirekte fik spurgt ham om han havde en kæreste, men nu hun tænkte over det ville hun også have haft lidt dårlig samvittighed hvis hun sådan havde flirtet med en fyr med kæreste på. Også selvom hun jo ikke mente noget med den flirt. "Nogle år?" spurgte hun med en overdrevet overraskelse, "Hvordan har pigerne kunnet holde sig fra dig så længe?". For hende selv føltes det stadig mærkeligt at være single igen, også selvom hende og Timothy efterhånden havde været slået op i et halvt år. Tiden gik bare så hurtigt, og ærlig talt havde hun nok også fokuseret mere på arbejdet lige siden, end at tage ud og finde en ny kæreste. Desuden mente hun at det var noget der kom når omstændighederne var rigtige, og ikke noget man kunne presse på plads, så hvorfor prøve?
Hun kunne stadig ikke forstå at de ikke havde gjort det her noget før, men Ryan havde nu ret i alt det han sagde. "Det har du nok ret i, men godt vi egentlig fik det gjort" svarede hun med et smil tilbage. Det var jo dumt at kigge alt for meget tilbage, i stedet burde de bare nyde at de nu var her, og at det forhåbentligt ikke var sidste gang. Ministeriet spørgsmålet kom bag på hende, selvom det jo egentlig gav god mening. "Ja. Vi går noget vigtigt arbejde som auror, og så har jeg jo nogle gode kollegaer" svarede hun med et lille blink i hans retning, "Hvad med dig?". Planen nu... Så langt havde hun slet ikke tænkt, men så måtte hun jo bevise at hun kunne tænke hurtigt. Hun gav sig selv et øjebliks tænketid mere, før hun svarede ham; "Den fornuftige plan er at sætte farten lidt ned og tage drinks i stedet. Den voldsomme plan er flere shots". Hun sendte ham et udfordrende blik; "Så er det ellers op til dig".
// Ups der kom da lidt engelsk snak med før xD
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2015 23:17:30 GMT
"Altså der er jo ingen der siger jeg ikke har haft noget med piger at gøre, bare fordi jeg ikke har haft en fast kæreste, vel?" sagde han i et smil. Ryan havde aldrig troet at han ville blive typen der bare var sammen med en tilfældig pige i byen, men han havde nok bare haft brug for at være ung og dum, nu hvor han havde været fornuftig i så mange år. Han lænede sig tilbage på stolen, for et par år siden var han da heller aldrig bare taget i byen med folk som han gjorde nu, men tiderne skiftede og det gjorde ma jo også selv.
"Jo tak jeg er også glad for det, jeg kunne måske godt tænke mig lidt mere ferie og lidt mindre papir arbejde, men man kan jo desværre ikke få alt man vil have" sagde han i et smil, han kunne jo ikke gøre så meget andet end bare at følge flowet. "Jeg er ligeglad, jeg har ikke arbejde i morgen så jeg kan fint gå amok uden dårlig samvittighed" sagde han i et smil, og ja han anede jo ikke hvad Zarina lavede lige nu, han havde ikke hørt fra hende i dag så han prøvede ikke rigtigt at bekymre sig om det.
|
|
|