Deleted
•
Post by Deleted on Nov 8, 2015 22:48:22 GMT
Catherine kunne ikke lade værre med at grine. Det var en meget normal fejl at folk troede at det tog lige så længe at blive betjent som auror, men skam ikke i USA. "Det tager kun 33 uger at blive betjent i Virginia" svarede hun med et smil, alligevel temmelig glad for at han tydeligvis synes at hun så ung ud, "Og jeg er 24". Med "kun" 33 uger til at blive betjent, var det jo ikke engang et helt år det tog. "Jeg startede uddannelsen efter Hogwarts. Den kræver kun High School, og det dækker Hogwarts egentlig over" det havde dog godt nok været lidt svært at få et eksamensbevis der kunne bruge i mugglernes verden. Hun havde inderligt håbet at ingen ville udspørge hende til de forskellige fag, da hun stadig var ude i mugglernes verden.
Igen tog det Catherine lidt tid at lade ordene falde ind. Det var svært at komme med det rigtige svar i denne her samtale. "For nye chancer" sagde hun med et smil og løftede hendes glas i en skål. Det var ikke til at forestille sig Ryan give en kæreste en lussing, men så godt kendte hun ham jo alligevel ikke. Og helt ærligt vidste hun heller ikke hvad hun kunne have gjort i hans tilfælde. Egentlig ville hun gerne vide mere, det var jo trods alt spændende, men det var også et emne man ikke behøvede at uddybe nu, især ikke når de kun lige var ved at lære hinanden ordentligt at kende.
"Jeg gik under jorden" sagde hun eftertænksomt for at ændre samtalens retning lidt, "Alt for meget mugglerblod i mig" grinede hun. Det havde været hårde dage, men det var ikke længere noget hun tog så hårdt længere. Dødsgarden bevægede heldigvis ikke så meget på sig mere, selvom hun var lidt nervøs over at Raysal var ude af Azkaban. Og med hendes far allerede død, og hendes mor helt anonym ude i mugglernes verden frygtede hun ikke meget for hendes sikkerhed. Selvom det da var umuligt ikke at overveje om Catherines job en dag ville sætte hendes mor på deres radar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 9, 2015 22:38:44 GMT
"arh.. Hold da op du må have haft travlt" sagde Ryan i et stort smil, han kendte hende jo ikke ligefrem, men det var da imponerende allerede at have opnået så meget, især i forhold til at Ryan havde haft svært nok ved alene at komme igennem auror studiet på grund af de forskellige problemer der havde været på det område. "Jeg er bare glad for at jeg har den uddannelse jeg altid har drømt om" sagde han i et smil, lige siden hans første år havde han sagt at han skulle være auror og han var faktisk stolt af sig selv over at han var nået dertil, på trods af alt hvad han havde skulle igennem for at nå til dette afslappede tidspunkt i sit liv, hvor hans største bekymring var hvordan Zarina egentligt havde det med ham.
"Hvad kollegie gik du på?" spurgte Ryan nysgerrigt: "Åh er du ren muggler?" spurgte han i et smil. Ryan var jo ren fuldblod, og selvom han ikke vidste ret meget om muggler verdenen, så var han virkeligt facineret af den, han syntes det var sejt at man kunne leve i en verden uden magi. Især med alle de seje ting som var belvet opfundet: "Så er du på shots eller bare hygge drik?" spurgte han i et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 9, 2015 23:19:59 GMT
"Jeg vidste hvad jeg ville og jeg gik efter det" grinede Catherine og tog endnu en tår af sin vin, "Og på politiskolen hjalp mit stamtræ en del". I denne her verden sagde hendes navn intet, men i mugglernes verden havde hendes fars familie været politi så længe tilbage som nogen kunne huske. Det gjorde det en del nemmere at komme som 17 årig og ville starte. Desuden var hun jo tæt på de 18, da hun kom. Men det føltes jo dejligt at han lød lidt imponeret over hvad hun havde opnået, det havde hun alligevel aldrig overvejet at nogen kunne være. "Og jeg blev skudt efter kun få måneder på jobbet, så jeg nåede aldrig at være der længe" grinede hun videre. Hun havde vidst hoppet lidt i jobbene. Det var meget let for hende at forstå hvor han kom fra med hans næste kommentar. Det var jo sådan hun selv havde følt, da hun blev færdig på politiskolen. Til at starte med havde hun ikke følt det samme som auror, men stille og rolig havde hun indset at det virkelig var det samme hun gjorde, som hvis hun nogensinde var blevet agent. Hun havde efterhånden indset at hun havde det på helt samme måde som ham. "Enig" sagde hun med et stort smil og løftede glasset i endnu en skål.
"Gryffindor" svarede hun med det store smil hun så ofte brugte omkring ham. "Og nej, jeg er teknisk set halvblod, men min far var muggler og min mor er mugglerfødt" grinede hun. Det betød jo at blodmæssigt kunne hun næsten lige så godt være mugglerfødt selv. Hun indså hvordan hun havde omtalt sin far i datid, og tænkte igen en gang på hvilken dag det var. Pludselig noget mere glad for at Ryan havde valgt denne her afslutning på dagen. Hun kiggede længe overvejende på ham. Hun havde jo egentlig ikke noget imod at blive fuld med ham, men hun havde samtidig lige sagt at hendes danse-på-bordene tid var ovre. "Hvis du tør risikere at se min smukke dans på bordene kan vi sagtens skaffe nogle shots" afgjorde hun så i et grin. Beslutningen var i sidste ende i Ryans hænder, men hun kunne nu godt klare at ende den aften fuld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 10, 2015 22:00:59 GMT
Ryan nikkede, ikke at han ville spørge dybere ind til det, mest fordi at han ikke gik så meget op i blod, og eftersom hun jo nok var ud af en muggler familie, jamen så ville han jo alligevel ikke rigtigt vide hvem hendes familie var, selv i blandt mugglere vidste han jo knapt nok hvad det var de hed alle sammen. "Arh, også tænkte du at du hellere ville ud hvor folk legede med magi?" spurgte han en smule kritisk, ikke fordi han vidste da godt at nogen mente pistoler var farligere end magi, det va rnok kun fordi at Ryan havde set døden i øjnene dengang han havde mødt dødsgarden, så der var næsten ikke noget han var mere bange for end dygtigere magikere der brugte mørk magi, de kunne jo trods alt en ting eller to.
"Virkeligt? Jeg gik også Gryffindor, men du har jo så gået årgangen under mig... Kan slet ikke huske dig" sagde Ryan i et smil, men nu var det: "Jeg er bare almindelig Fuldblod" sagde han og trak på skuldrende, Ryan var dog ikke ligefrem blodfantatisk. "Jamen shots it is.. Jeg danser dog ikke, men jeg er sikker på du danser godt" sagde han og gjorde tegn til bartenderen om at de gerne ville have nogen shots ned til bordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 10, 2015 23:09:27 GMT
Catherine tyggede lidt på hans kritiske stemme. Hun havde aldrig overvejet at hendes skift kunne tydes som om at hun mente det her var mindre farligt. "Nej nej!" skyndte hun sig at svare med det samme, og lidt panisk, hun kunne slet ikke lide at nogen tænkte på hende på den måde, "Jeg ved skam godt at magi ikke er en leg!". Og så tog hun en dyb indånding, og en stor slurk vin, før hun fortsatte; "Jeg ønskede bare at omgives med noget der ikke kun var død... Noget der også kunne skabe noget smukt og... magisk". Hun sænkede blikket som hun sagde det sidste ord, for hun var jo vokset op i mugglernes verden, og selv efter så mange år var alt det her stadig magisk for hende. Udover al smerten. Al smerten tog det smukke og magiske fra det, og så var det hun havde brug for steder som dette, hvor magikere kunne bruge magi, og igen vise hende det smukke og magiske.
"Der var også mange mennesker i kollegiet" grinede hun, "Jeg kan heller ikke kende dig, men heldigvis mødtes vi da på jobbet" sluttede hun i et stort smil. Hun var virkelig glad for at hun havde mødt ham, og nu kunne kalde ham hendes ven, også selvom det kun var på det sidste hun virkelig var begyndt at lære ham at kende. Og hun elskede hvordan han trak på skuldrene, hvilket bare beviste overfor hende at hun ikke var blodfanatisk. Så hun sendte ham hendes største smil og et lydløst *tak*, selvom hun ikke var sikker på han ville forstå det. På trods af hvor langt mugglerne var kommet i forståelse, var blodfanatisme stadig temmelig stort i deres verden. "Du vil ikke kunne holde fingrene væk" blinkede hun, og bundede resterne af hendes vin, så hun var klar til deres shots. Hun havde nok ikke troet at de ville drikke så meget, da de aftalede det, men hun var faktisk temmelig glad for udviklingen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 12, 2015 19:55:21 GMT
Han nikkede, selvom han ikke havde været i muggler verdenen, så forstod han hende nok godt et eller andet sted: "Jeg kunne slet ikke forestille mig at bo andre steder end her" sagde han blot og smilede så til hende, han elskede den magiske verden, han var opvokset dette sted og han elskede det. "Men jeg burde nok se noget mere på muggler dimser engang?" sagde han både lidt spørgende med også med et smil, hanv ille gerne vide noget mere om mugglere end de ting han lærte på Hogwarts, men på den anden side så blev han hurtigt så forvirret over alle de dimser og dutter.
"Jah det må man sige... Du vil ikke kunne se forbi min chance alligevel" drillede han og blinkede så til hende: "Jamen det må jo så komme an på en prøve senere" sagde han i et grin, han glædede sig da til at få en fest igang. "Men jeg skal arbejde kl. 11 i morgen... så jeg skal helst ikke kravle hjem i seng" sagde han dog og kiggede i mod hende som 6 shots kom til bordet, han gav så tre til hende og tre til sig selv: "Skål" endte han og tømte så sine 3 glas så hurtigt han kunne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 12, 2015 23:10:14 GMT
Catherine smilede stort, da han nikkede, bare glad for at han ikke længere lød så kritisk, og jo lød til forstå hende. "Jeg elsker at bo blandt mugglerne" svarede hun i et endnu større smil. Det var jo ikke fordi hun ikke også elskede det her, men det andet var hun trods alt vokset op med. "De ved ikke at magi eksisterer, så det er så magisk... Fortryllende... Smukt" hun forsvandt et øjeblik væk i hendes egne tanker, om at hun havde tænkt præcis det, da hun lærte at hun var magiker. "Men ellers er det temmelig meget det samme. Samme problemer. Samme håb. Samme ønsker" hun sluttede med et trak på skulderne. Det var nok meget svært at forstå når man ikke havde været i begge verdener. Ikke at hun bebrejdede ham, ikke at ville give sin magi op.
"Muggler dimser" grinede hun, for nogle gange glemte hun hvordan genstandene også var forskellige. "Bilen er min yndlings, men den er vist også efterhånden lidt optaget" hendes blik forsvandt væk i en anden verden hvor hun tænkte på alle de 'muggler dimser' hun elskede så højt, "Hårtørreren! Den er ikke til at leve uden" grinede hun så igen og kiggede tilbage på ham. Hun var faktisk temmelig glad for at han virkede så interesseret i alle disse 'muggler dimser'.
"Jeg ville have været tryllebundet!" grinede hun. Det var altid sjovt når hun mødte andre fra Hogwarts, i hvert fald fordi der var så mange hun ikke kunne huske. Det værste var når en kunne huske hende, som hun ikke selv kunne huske, den slags møder hadede hun. "Jeg kunne jo hjælpe dig derop" blinkede hun, før hendes ansigt blev mere seriøst, men dog stadig med et stort smil, "Det er fint, jeg er også smadret, var nødt til at møde klokken 8 i dag!" klagede hun for sjov. Hun var måske ikke et morgenmenneske, men hun elskede hendes job nok til at stå tidligt op for det.
Catherine fulgte hans hænder, som han gav hende halvdelen af de shots de lige havde fået, og begyndte allerede at fortryde det over tømmermændene der ville komme dagen efter. Heldigvis havde hun da selv fri, så hun kunne sove det ud. "Skål" svarede hun imens hun stadig stirrede mistroisk på shotsglassene. Efter et øjeblik fulgte hun hans eksempel og tømte alle tre glas. Herefter vendte hun alle tre glas, og lavede en lille trekant af shotsglas, med en stående ovenpå de to andre. "Whola!" sagde hun højt med et smil, og følte sig allerede lidt som en professionel. Det ville selvfølgelig blive sværere jo flere shots de skulle have.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 14, 2015 17:36:17 GMT
Ryan smilede: "Jeg kunne godt tænke mig at se mere til dem, altså jeg bor jo også et muggler sted, men jeg kender ikke andet til det end de steder de handler" sagde Ryan, mugglere havde virkeligt det bedste hvide chokolade og det måtte Ryan da nok indse at han til tider følte sig en smule afhængig af. "Ja præcist, man kan jo ikke andet end håbe på det bedste" sagde Ryan, alle steder ønskede jo bare fred, men de var svært, især når man havde to så forskellige verdener der lå så tæt op af hinanden, og Ryan håbede da ikke at de to ting ville ende med at gå i krig, han ville gerne beskytte mugglerne, på samme tid som han også ville beskytte sin egen verden og sin familie.
"Bilen er smart... Jeg har ikke brugt en længe" sagde Ryan, Scott kunne jo godt lide at køre bil og Ryan kunne da godt se at det var smart, men han var nok bare mere glad for sin kost. "Så du tager med mig på arbejde i morgen og giver moralsk støtte?" spurgte han i et grin og sluttede den sidste shot, okay han skulle nok blive hurtigt fuld for han havde ikke spist aftensmad endnu, selvom han var ved at være rimelig sulten, men det kunne jo drikkes væk!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 15, 2015 12:38:57 GMT
"Og deres chokolade hopper ikke fra dig!" udbrød Catherine, og tænkte tilbage på de chokoladefrøer man kunne købe i toget mod Hogwarts. Hendes mor havde lært hende om magi, og om Hogwarts, før hun var taget af sted. Alligevel havde der været så meget at tage ind, og at chokoladen kunne finde på at stikke af, nej det havde hun ikke set komme. "Men jeg er glad for at du gerne vil se dem mere" sagde hun i et smil. Efter hendes mening var der alt for mange magikere der havde det alt for godt med ikke at have noget med mugglere at gøre. Hun var vokset op blandt dem, så selvfølgelig var hendes mening lidt farvet, men de var jo stadig mennesker. Hun kunne virkelig ikke se hvorfor magien skulle gøre dem SÅ forskellige fra hinanden, som nogen jo gik og troede.
Det var langt fra alle magikere der nogensinde havde prøvet at køre i en bil, så hun blev helt imponeret over at Ryan havde. I hvert fald som fuldblod, for der var der jo ikke noget muggler familie til at eje en. "Jeg kunne ikke leve uden en" grinede hun. Altså hun elskede kosten, men hun kunne slet ikke se den som et transportmiddel. Den var bare alt for... Upraktisk. Det var vel lidt ligesom en motorcykel når det kom til opbevaring, og hun kunne heller aldrig bruge en motorcykel som permanent transportmiddel. "Men hvor har du prøvet at køre en?" spurgte hun interesseret.
"Naah..." grinede hun, "Men jeg kan godt ringe når jeg en gang står op, og fortælle dig hvor dejligt det var at sove ud". Nu ville det lige være hendes held at blive vækket kl. 7 i morgen med en opringning om en sygemelding, så hun var nødt til at møde. Det var hvad hun oftest fik ud af sådan nogle lidt onde kommentarer, men det stoppede hende skam ikke. "Klar til en gang til?" spurgte hun drillende, men signalerede alligevel til bartenderen at komme med 6 mere. De kunne jo altid drikke dem her lidt langsommere. Og ellers så havde Ryan jo for kun kort tid siden sagt, at man skulle udleve sin ungdom ved at dukke op på arbejde med tømmermænd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2015 18:13:55 GMT
Ryan grinede kort: "Nu er det jo heller ikke alt magisk chokolade der stikker af fra en.. Måske det bare ikke kan lide dig" sagde han i et grin og blinkede til hende, han kunne godt være træt af at spise magisk slik til tider, ikke at Ryan var typen der spiste det vilde slik, han var ret glad for popcorn som mugglere lavede dem, og dte var ofte det han holde sig til, udover Græskarjuice naturligvis, det havde han elsket lige siden han var barn. "Jeg har en god ven, faktisk min mentor, du ved Scott? Han er ret glad for biler" sagde Ryan, ja han var ihvertfald glad for sin egen bil, så han gik ud fra at han nok generelt var meget glad for biler.
"Ringe?" spurgte han og rynkede på næsen, noget sagde ham at det var en muggler dims hun snakkede om, men det var ikke noget han lige kunne huske hvad var: "Jeg har ingen... Computer" endte han med at svare, som han syntes det havde noget med en computer dims at gøre elelr var det de der... B... A... Emails? "Naturligvis.. Men pas på du går død først"{/b] drillede han og blinkede så til hende igen, okay Ryan kunne godt mærke at han var ved at være beruset, men fuld var ikke ligefrem en følelse han havde endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2015 21:54:08 GMT
"Hvad snakker du om?" spurgte hun i en meget falsk fornærmet tone, "Alt og alle kan lide mig!". Det lykkedes hende at holde det et sekund mere, før hun begyndte at grine. "Hmm... Jeg tror den gang en chokoladefrø hoppede op i hovedet på mig, har traumatiseret mig for meget til nogensinde at prøve igen" grinede hun. Selvom det nok egentlig var sandt nok. Hun havde ikke spist magisk slik siden den dag. Catherine kiggede forvirret på ham et øjeblik, "Scott..?" hvis hun også skulle kende ham, arbejdede han nok på Ministeriet, men hvem var denne Scott som Ryan. Der gik lidt tid før hun indså hvem det kunne være; "Trescott?" hun havde aldrig selv snakket med ham, men vidste da hvem han var. Han var trods alt en leder af en af afdelingerne, dem lærte man hurtigt navnene på.
Catherine kunne ikke stoppe sig selv, og hurtigt fyldte hendes latter næsten det meste af rummet. Der var et par stykker der kiggede i deres retning, og det lykkedes hende at sænke latteren. "Sende en ugle..." ændrede hun hendes tidligere udsagn med et stort smil. Det var så svært for hende at huske hvilke ting der hørte til i hvilken verden. "Og man ringer med en telefon" forklarede hun, og fandt hendes frem fra jakken og rakte ham den. Det hjalp selvfølgelig ikke med forståelsen at det var en smartphone. "Mig? Tør du vædde på det?" drillede hun og blinkede tilbage. Det var selvfølgelig ikke til at vide hvor meget han kunne holde til, men det ville hun muligvis vide før aftenen var slut. Så tog hun ellers hendes det første af hendes tre shots, og placerede den på hovedet ved siden af trekanten hun havde lavet tidligere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 18, 2015 18:56:52 GMT
"Det kan godt være alle drengene går og savler efter dig, men chokolade kan tydeligt ikke lide dig, desværre" sagde han i et grin og blinkede til hende, okay han var måske lidt ond men han kunne ikke lade være med at drille hende, hun kunne jo tydeligt godt tage det, og Ryan havde brug for lidt glad humor i sit liv. "Hold da op, og hvis du så er bange for frøer såå.." sagde han: "Du må jo bare åbne munden hvis den hopper i mod dit hoved, det er jo hele pointen" sagde han i et grin.
Som hun nævnte Scott rynkede han kort på næsen: 8b]"Jaa Scott? Trescott Roden, auror leder... ?"[/b] sagde han og vidste ikke om hun bare spurgte fordi hun ikke vidste noget eller om hun rent faktisk prøvede at gætte sig frem til hvem han var, men så var det jo godt gættet at Scott var kort for Trescott. "Jeg er ikke muggler, jeg ved ikke ret meget" sagde han i et ærligt smil og trak på skuldrende: "Jeg ved kun det jeg lærte på Hogwarts" sagde han i en rolig stemme: "Det kan vi da godt, men så skal vi næsten drikke mere om kap skal vi ikke?" spurgte han og blinkede til hende igen, der var vel intet galt i at charme lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 18, 2015 21:53:45 GMT
Catherine grinede lavt, det var trods alt god humor, og ikke noget hun nogensinde ville tage personligt. "Jeg tror også jeg hellere vil have alle mænd om min lillefinger" svarede hun så, og gjorde et meget falsk 'se mig' kast med håret. Ærlig talt måtte det blive lidt for meget i længden, og hun var temmelig glad for ikke at være Willie. Catherine elskede at have noget tid for sig selv, og ville ikke kunne klare at have savlende fyre om hvert hjørne. "Så ville man da bare få den galt i halsen?" spurgte hun nærmest i et forvirret grin. Der var ikke nogen måde hun kunne forestille sig, at det ville gå godt at prøve at fange en hoppende chokoladefrø med munden. Men så igen, det havde Ryan nok mere erfaring med end hende.
"Ja" sagde hun med et smil, det var også ham hun havde tænkt på, "Jeg har godt hørt om ham, men vi har aldrig snakket" indrømmede hun så med et smil. Det var dog alligevel temmelig svært at nå at lære alle aurorer at kende, nu var Trescott selvfølgelig en leder, men det var ikke i hendes afdeling så deres veje havde endnu ikke krydset. Ikke andet end at hun da vidste hvem han var. "Det er selvfølgelig også lidt ligemeget når du ikke har brug for det" smilede hun, "Jeg glemmer bare altid at i ikke bruger de samme ting som dem" indrømmede hun, det var en normal fejl. "Aftale!" grinede hun, det lød faktisk temmelig underholdende, så håbede hun bare at hun faktisk kunne holde sig længere end ham. Hun løftede shot nummer 2 i en skål, han havde jo trods alt selv tre foran ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 17:42:52 GMT
"Alle mænd simpelthen? Jeg ved ikke helt om jeg bør kalde dig klog eller billig" sagde han i et smil, han syntes uden tvivl at hun var charmerende og hun måtte da også gerne have ham om sin lillefinger, mest fordi at han syntes da hun var rimeligt sød og som altid så ville Ryan da gerne gå lidt i knæ for en smuk kvinde. "Nej nej, du skal jo tygge på den og spise den" sagde han og kunne ikke helt lade være med at grine: "Du er virkeligt tosset, men på en meget charmerende måde" sagde han og blinkede til hende igen.
"Han er cool nok, han er en rigtig charmør så pas på med at støde ind i ham" sagde Ryan i et grin ingen tvivl om at Scott kunne score alle tøser, ligegyldigt hvad, han skulle jo nærmest bare smile til dem så lå de allerede med spredte ben, den effekt havde han ikke ligefrem. "Jamen awesome... Her er tre til hver, så kan vi jo starte med det, så må vi jo se om en af os ender med at rode rundt under bordet?" sagde han i et grin og blinkede til hende endnu engang, han var glad for hendes selskab, hun var jo en sjov og charmerende pige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2015 16:41:45 GMT
Catherine kunne ikke lade værre med at fnise lavt. Det var vel ærlig talt et fair spørgsmål, især fordi hun vidste han ikke mente noget med det. "Måske en blanding?" svarede hun meget ærligt i et grin. Egentlig ville hun nok ikke kalde sig selv billig, jo hun havde da haft få one-night-stands, men oftest var hun kun sammen med folk der betød noget. Alligevel, som enhver anden kvinde var tanken om at alle mænd savlede over hende, da temmelig fristende. "Så man skal gribe den med munden? Sådan en øje-mund koordination besidder jeg slet ikke" jokede hun, og nød bare at have fået ham til at grine. Desuden var det næste sådan en af de sødeste komplimenter hun nogensinde havde fået. "Det er mit hemmelige trick til at indfange alle fyrene" blinkede hun tilbage, som hun kørte tilbage i deres tidligere fjollerier.
I stedet for at grine, kiggede Catherine bare imponeret på Ryan. Det var også det rygte Trescott havde rundt omkring på afdelingerne, så det kom egentlig ikke som et chok for hende. "Jeg skal prøve at holde mig væk så" drillede hun, og grinede så endelig. Nej hun følte ikke for at blive skrevet på listen af piger der var faldet for hans charme, selvom han nok var en meget sød fyr alligevel. "God dag ikke at have nederdel på" svarede hun i et blink, og løftede så første shots glas, for at vise at hun var med på den værste. Det var lidt synd for Ryan at han skulle på arbejde i morgen, når nu hun fik ham overtalt til alt det her, men hun vidste jo at han godt kunne sige fra, og hun nød hans selskab. Det var jo noget tid siden hun sidst var gået så meget amok, men hun var glad for at starte op igen her med Ryan. Hun var en ung single, og det var på tide at acceptere det, i hvert fald inden det blev for sent.
|
|
|