Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2015 21:42:39 GMT
Ryan holde døren for hende som de gik afsted. Det var så besværligt i hans hoved for tiden, for på den ene side så var han jo virkeligt glad for Zarina og han ville ønske at de to kunne udvikle det til noget mere, men på den anden side så ville Ryan ikke presse på. Zarina var hans bedste veninde og det ville han for alt i verden ikke ødelægge bare fordi at han lige skulle være dum og sige noget pænt til hende, eller ende med at gå i seng med hende igen, det var jo ikke ligefrem fordi det var nogen success sidst.
"Den utætte kedel er det hyggeligeste sted" sagde han i et smil: "Du er måske ikke så kendt her omkring?" spurgte han blot, det var jo ikke sikkert at hun havde taget uddanelsen i London. Selv havde Ryan en dejlig uddannelse, den havde taget et år ekstra fordi at han jo havde været i Azkaban efter dengang med dødsgarden, ikke en episode Ryan var stolt af, men han havde eferhånden accepteret at tingene var sådan og han syntes da selv at han var kommet ret godt videre: "Hvor bor du egentligt? Inde i London?" spurgte han, han kunne jo lige så godt udnytte situationen og lære hende lidt bedre at kende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2015 23:08:37 GMT
Fordi hun var vokset op i USA, var hun vokset op med at det var meget naturligt at mændene holdte døren. Så da hun var flyttet til London hvor det i stedet var et tegn på at være en "gentleman", og noget de fleste ikke overvejede, havde det været noget af et kulturskift. Det havde også lært hende at sætte endnu mere pris på når folk så faktisk gjorde det. "Sikke en gentleman" sagde hun med et blink som hun gik forbi ham og ud af døren. Det var ikke fordi hun ikke havde sagt til dem der gjorde det for hende tilbage i USA, men nu følte hun endnu større behov for altid at kommentere på det. I USA var det en selvfølge, i England var det er træk man skulle prøve at holde i live, gerne gennem komplimenter eller andre positive ting.
"Jeg har boet her lang tid nok til at burde" sagde hun med et smil, og tydeligvis også lang nok tid til at hendes accent var døende, for hver dag chokerede det hende mere og mere hvor britisk hun lod. "Jeg har boet her i..." hun tog lige et øjeblik til at overveje det, og svaret kom også som et chok for hende selv, "5 år nu. Wow kan ikke helt forstå det er så længe" tiden var fløjet afsted med auroruddannelsen og derefter et nyt job. Faktisk burde hun nok være tryg ved at finde rundt efterhånden. "Jeg er født i USA" følte hun at hun hellere burde uddybe med endnu et smil. Og gud hvor savnede hun det tit. "Hvad med dig? Du kommer måske herfra?" spurgte hun tilbage med oprigtig nysgerrighed. Det var først nu hun virkelig indså at hun faktisk ikke vidste særlig meget om ham.
Hun gik stille og roligt hen ad fortoven, heldigvis var det ikke svært for hende at følge Ryans tempo, så hun tog det meget afslappet. Med marts måned begyndte vejret også endelig at blive lidt bedre, på trods af Englands evige regn, som de heldigvis var undgået denne aften. "Ja, jeg tænkte at det var lettere, altså for arbejde" faktisk havde hun aldrig overvejet at få et sted udenfor London. Det var jo ikke ligefrem fordi London var billig, men hun gik med tankerne om at prøve at finde nogle roomies for at kunne få et større sted at bo, og bare generelt et bedre sted at bo. En aurors lån var jo ikke ligefrem fantastisk. "Hvad med dig?" spurgte hun igen, uden at komme ind på hendes overvejelser, det var stadig noget i de tidligere stadier.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 29, 2015 23:04:15 GMT
"Åha ja man har vel lært gode manerer hjemmefra?" sagde han og blinkede til hende, som han slap døren da han selv gik ud af den. Ryan var fra en god familie der havde opdraget ham godt. Han havde en storesøster der var Professer på Durmstrang, de to havde aldrig været super tætte, men de snakkede da sammen når de sås, også havde han jo naturligvis sin mor og sin far, de var skønne begge to og Ryan elskede dem højt. Hans far havde været der for ham igennem hele Azkaban perioden og det var Ryan ham meget taknemmelig for, på en eller anden måde havde det fået de to en smule tættere sammen.
"Ja hold da op... USA må være spændende, der har jeg endnu ikke været" sagde Ryan, en af de steder han også gerne ville ud og se: "Ja jeg er født og opvokset i London, så jeg kender det som min egen bukselomme" sagde han afslappet, han kunne slet ikke forestille sig at bo noget andet sted. "Den Utætte Kedel er et skønt sted... Nu ved jeg jo ikke om du er typen der går meget i byen?" spurgte han, det kunne jo gdot være hun kendte områderne en smule allerede, 5 år var jo lang tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2015 0:10:26 GMT
"Dine forældre må være meget stolte" svarede hun som hun gav ham et drillende smil over skulderen. Faktisk burde de være rigtig stolte. Ryan var jo endt op som en charmerende ung mand, og han gjorde noget vigtigt med sit liv på trods af faren. Hun vidste at hendes var. Især hendes far, også selvom han havde svært at forstå aurorer. Havde haft, huskede hun sig selv på. Hendes far var her ikke mere. Han var beviset på at det her liv var farligt, men også på at man stadig kunne nå at gøre meget med sit liv trods faren.
"Naah..." grinte hun, for sådan reagerede mange der aldrig havde været der, "Californien, Florida, og sådan nogle stater måske, men jeg voksede op i Virginia" hendes grin fortsatte et øjeblik mere. "Hvis du nogensinde kommer derhen, så vælg Californien. Venice Beach er et syn som intet andet! Og hiking i bjergene..." hun holdte en pause og huskede en sådan tur hun havde haft med nogle veninder en sommerferie hjemme fra Hogwarts, "De har sådan en smuk natur" svarede hun med et smil. Glad for at kunne bruge lidt af hendes ekspertise om hendes fødeland.
"Jeg ville meget hellere bo i din bukselomme" sagde hun drillende med et nyt blink. Faktisk vidste hun ikke rigtig hvor hun allerhelst ville bo, for hun savnede jo USA, men nu var hun også blevet rigtig glad for London. "Naah... Jeg lever ikke min smukke ungdom fuldt ud" svarede hun flirtende og lavede et sving med håret der skulle virke samlejeet, men hun morede sig for meget over det til virkelig at sælge det. "Det er du måske?" spurgte hun med et smil af oprigtig nysgerrighed. Hun havde virkelig ingen idé om han faktisk var sådan en person eller ej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2015 22:02:17 GMT
"Åh de er så stolte at det vil du aldrig kunne forstå" drillede han og blinkede til hende som hun puffede til ham. Det havde faktisk taget tid at finde tid til sine forældre og til at få dem til at snakke til ham efter han havde været i Azkaban. Hans far havde været nem nok, men det var nok ingen hemmelighed at hans mor havde virket helt utroligt bekymret. "Hold da op det lyder fedt... Jeg har boet i Portugal et år, men det er også den eneste erfaring jeg har med udlandet" sagde han, han havde haft brug for et år til lige at trække vejret efter hogwarts.
"Du skal da leve din ungdom, ud og drikke, score nogen fyre, tage på arbejde med tømmermænd... Det høre til at være ung!" sagde Ryan, nu havde han jo altid været en fornuftig fyr, men de sidste par år havde han nok givet den lidt gas, han ville jo gerne nyde det inden han blev gammel og skulle slå sig ned. "Ikke rigtigt, jeg må da indrømme jeg har gjort mere det sidste rå end før, men altså det er ikke hver weekend, jeg bruger tid på mit arbejde" sagde Ryan, selvom ha følte han var vild lige nu, var det nok ingenting i forhold til så mange andre.[/b]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2015 17:04:01 GMT
"Portugal lyder nu også spændende!" sagde Catherine oprigtigt ment. For en amerikaner som hende var Europa det spændende rejsemål, lidt ligesom at det for dem var USA. "Jeg gik på Hogwarts så jeg har vel Skotland med, men ellers er det bare Virginia og så London for mig" uddybede hun. Faktisk var det rigtig hyggeligt bare at gå op snakke med Ryan, og altså lære ham bedre at kende. Hun havde aldrig helt overvejet hvor meget der var hun ikke vidste om ham. "Okay!" udbryd hun energisk, klar til at selv at stille et spørgsmål, "De tre lande du helst vil besøge?". Nu var de jo alligevel igang med lande.
Hun kunne ikke lade værre med kort at grine af ham. "Når du nu siger det på den måde" grinte hun færdigt, "Men så vil jeg heller ikke høre noget når jeg dukker op på arbejde med solbriller". Faktisk havde hun næsten ikke brugt solbriller i al hendes tid i London. Der havde da været nogle gode solrige dage i løbet af somrene, men trist nok var det jo ikke ligefrem flertallet. "Ahh jamen så får jeg jo råd fra eksperten" drillede hun. Han havde nok også ret i det han sagde. Der ville ikke gå super længe inden der ville komme børn, og så ville det jo være for sent. Måske skulle hun bare ud og gøre sig træt af byture inden det skete. Alligevel havde hun jo ikke engang en kæreste, eller bare en flirt, i øjeblikket. Det føltes som om der var evige tider før det var hende der skulle slå sig ned.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2015 21:16:18 GMT
"Ja, det er også skønt... Jeg havde bare lige brug for et år til at trække vejret da jeg var færdig på Hogwarts" sagde han og trak på skuldrende, han havde virkeligt nydt det, det var skønt bare lige at tænke på noget andet inden han var startet som auror, hvilket han jo også altid havde drømt om. "Åh fedt... Vil du så også gerne ud og rejse mere, eller har du fået eventyr nok for livet?" spurgte han i et smil, han håbede virkeligt at dette her blev en hyggelig aften, han havde sådan brug for ikke at tænke for meget, han ville bare gerne slappe af og nyde det faktum at han var ung og havde et skønt liv foran sig.
"Solbriller er for drenge, tøser kan bare ligge make-up?" sagde han i et smil, det passede ham bedre ihvertfald: "Ikke ligefrem... Men du er måske ikke selv typen der går i byen?" spurgte han i et smil. Han håbede da ikke at hun var den alt for vilde bypige, så ville han nok ende med at være ganske skræmt hvis hun dansede på bordende. Selvom Ryan godt kunne give den gas, så var han mere typen der sad på en bar og endte med at drikke sig alt for fuld. Som de ankom slog han døren op til den Utætte Kedel: "Hvad drikker du?" spurgte han, som han vandrede op i mod baren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2015 10:21:37 GMT
"Det var også mange år bare med skole" gav Catherine ham ret. Men hun havde nu syntes at det var temmelig fedt, i hvert fald efter at være vokset op uden brugen af magi. Altså hun havde da også elsket sin muggler tilværelse, men det havde bare gjort Hogwarts så meget mere spændende. "Jeg ville gerne rejse noget mere" svarede hun i et smil, "Jeg kan aldrig få eventyr nok" grinede hun. Der var stadig så mange steder at se og kulture at opleve. Især i Europa, der var så forskellig. "Hvad med dig?" spurgte hun tilbage. Det var en god idé at få noget at drikke sammen. Det var altid så let at være omkring Ryan, så hun kunne slet ikke forstå hvordan hun aldrig havde taget sig tid til at lære ham bedre at kende før.
"Rigtig nok, men jeg er ikke sikker på at jeg kan ligge det pænt med tømmermænd" grinede hun. Normalt lå hun bare i sengen når hun havde tømmermænd. Så nogle film, spiste noget is og havde bare ondt af sig selv. Ærlig talt havde hun aldrig prøvet at ligge make-up med tømmermænd. "Det hænder da, men jeg må indrømme at mine vilde danse på bordene dage er bag mig" hun blev trods alt snart 25, det var lige sent nok at stadig danse på bordene efter hendes mening. Der var selvfølgelig en del der stadig gjorde det og fred være med det, men hun var nok selv for voksen og kedelig til det.
De ankom til Den Utætte Kedel efter kun en lille gåtur, men den friske luft havde egentlig været dejlig til at rense hovedet efter en dags arbejde. "Bare et glas rødvin" svarede hun, som hun fulgte Ryan op i baren. Det var ikke helt til at vide hvor deres lille bytur ville lede hen, men for nu havde hun bare tænkt sig at starte mildt op. Hun ville nok også foretrække at kunne huske aftenen i morgen. I sidste ende var han jo trods alt en kollega, og der havde hun intet behov for at ydmyge sig for meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 2, 2015 21:16:53 GMT
"Ja uden tvivl, men når man nu gerne vil have en god uddannelse, så er det dét værd... Jeg er glad for jeg overlevede" sagde han i et smil, Ryan havde drømt om at være auror lige siden han var startet på Hogwarts, og selvom han havde haft nogen virkeligt uheldige episoder efter det med Theodore og den slags, han håbede bare at alt ville blive okay, nu havde han jo uddannelsen, så nu var det da ikke den der kunne blive ramte. "Jeg ville også gerne, men jeg tror bare lige nu jeg har nogen ting herhjemme jeg skal have styr på først, kender du det?" sagde han i et smil, han havde så mange ting han skulle forsøge at holde styr på.
"Jeg er faktisk lige modsat, jeg har altid haft fast kæreste og været meget afslappet... Men så skete der en masse med min x kæreste, også ja... Så har jeg nok været lidt mere glad for byen siden, selvom jeg nok aldrig kommer til at danse på bordene" sagde han. Ryan havde aldrig rigtigt snakket med nogen om alt det med Adriela og han havde heller aldrig rigtigt snakket med nogen om det, eller om hvorfor han var blevet sådan en festabe det sidste stykke tid
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 2, 2015 22:07:05 GMT
"Jeg havde faktisk aldrig troet jeg skulle blive Auror" indrømmede Catherine, som hun indså at deres samtale blev lidt mere privat, "Jeg mener jeg så en auror, da jeg gik på Hogwarts, og det lød som et temmelig fedt job, men jeg havde bare aldrig troet at jeg skulle følge i min fars fodspor. Nogle år som betjent og så søge ind hos Langley" hun indså pludselig at det nok ikke var alle magikerer der kendte nok til den amerikanske regerings efterretningstjenester til at vide hvor de lå, og tilføjede hurtigt: "CIA".
"Selvfølgelig" svarede hun i et smil. For hende havde det dog ofte mere været økonomien i det end så meget andet der havde holdt hende hjemme. "Men nogle gange er den bedste kur at tage væk sammen". Hun vidste ikke rigtig hvad han snakkede om, men hun havde på fornemmelsen at det nok involverede en pige, det gjorde det jo oftest når tingene var svære herhjemme. Og i hendes mening var der ikke noget der hjælp mere end en afslappende tur væk fra alle hverdagenes problemer.
"Jeg tror du ville se godt ud oppe på bordene" blinkede hun, et øjeblik tilbage i det afslappede forhold mellem dem. Hun håbede at det ville hjælpe med det næste spørgsmål hun havde tænkt sig at stille. For noget sagde hende at han lige så godt kunne lukke helt ned. "Noget du har lyst til at snakke om?" spurgte hun i en stemme der var lidt lavere end tidligere, men stadig tydelig. Hun tog vinglasset som det blev stillet på disken, og kørte det forsigtigt rundt for at ilte det. Det gav hende også noget at fokusere på som hun ventede på hans svar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2015 21:57:22 GMT
"Virkeligt? Der er ellers mange der drømmer det om det" sagde han i et smil, der var mange der drømte om dette her og det var jo også en ganske hård optagelsesprøve man skulle igennem, man skulle jo have en bestemt fysik for at holde til jobbet, men Ryan havde heldigvis sluppet igennem nåløjet, ikke helt så nemt, men det var da gået. "Åh det er da fedt... Det er sjove måder man nogengange ender her på" sagde han i et varmt smil, han var nu glad for at være hvor han var, også selvom det havde taget ham en smule længere tid.
"Hvad vil du have at drikke?" spurgte Ryan i et smil som de kom op til baren, han ville selv bare gerne have en øl og det fik han da også snart bestilt ved bartenderen: "Ja bestemt, man skal jo også bare nyde livet imens man kan" sagde han og trak på skuldrende, meget mere kunne man jo ikke gøre. "Njah det er længe siden og det er ret indviklet. Jeg har været i Azkaban 5 måneder under min uddannelse, jeg har nok bare ikke været helt heldig" sagde Ryan i et smil, det var ikke altid helt nemt at holde styr på, men i det mindste var Ryan kommet godt ud af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2015 23:32:11 GMT
"Min far var muggler, så det var den verden jeg voksede op i, derfor var det også mere naturligt for mig at fortsætte i den" det passede at alle ville være auror, det var da også et fedt job, men hun havde aldrig troet at magiker verdenen skulle være den hun ville ende op i. Ikke at hun da ikke elskede det liv nu, også selvom det betød at hele hendes fars familie troede at hun var den første i familien der ikke var noget indenfor ordenshåndhævelsen. Nogle ting ved det her liv stank! Hvorfor var det så vigtigt at holde sig skjult for mugglerne? Det var ikke Salem dagene, meget havde ændret sig.
"Bare et glas rødvin" sagde hun højt nok til at bartenderen kunne høre hende. "Og hverdagen kan også hurtigt blive for meget" uddybede hun hendes mening med kommentaren, som bartenderen gav hende vinglasset. "Vil du sidde her eller ved et bord?" for hende var det helt lige meget, men det kunne jo godt ske at han havde en favorit. Faktisk håbede hun mest af han ikke sagde lige meget, for så vidste hun ikke hvad hendes svar skulle være.
"Dødsgardens dage?" spurgte hun venligt, de dage var hårde for hele. Hun var selv lige blevet færdig med uddannelsen, men måtte gå under jorden. Der var trods alt for meget muggler i hende for deres standarder. Alligevel havde hun haft det let i forhold til mange af hendes kollegaer. "Det lyder hårdt... Så lad os droppe det emne til vi er lidt mere fulde" svarede hun med et smil. Ærlig talt var hun ikke sikker på at der nogensinde var en god tid til den samtale, men i det mindste lettede den kommentar lidt på stemningen, også selvom det var svært.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 5, 2015 18:32:32 GMT
"Arh ja okay... Så du ville måske have været politi i stedet?" sagde Ryan. Ryan var Fuldblod og havde ikke brugt ret meget tid blandt mugglere. Men på Hogwarts havde det været en af hans yndlingsfag og han havde altid gjort hvad han kunne for at følge godt med, så han vidste da en del om den verden, også selvom han ikke selv var opvokset i den. "Rødvin? Nåh du er fin på den?" sagde han i et girn og følte sig pludseligt mere snusket nu han bare skulle have en øl. Han skulle ikke drikke sig fuld, men en hyggelig aften i selskab med en kollega var der vel intet galt for. "Skal vi ikke taget et bord?" spurgte han og nikkede ned i mod en af de nærmeste borde.
"Well det er okay... Jeg havde en mentor jeg tog afsted med, fordi at dødsgarden havde taget hans kæreste... Dengang vi så var i kampen smed jeg en utiligvelig forbandelse afsted i ren panik, og ja... Så må man jo tage sin straf" sagde Ryan og trak på skuldrende. Det var ikke fordi at det var hemmeligt, men der var da ingen tvivl om at Ryan ikke ligefrem var super stolt a det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 6, 2015 21:30:54 GMT
"Til at starte med" svarede Catherine i et smil der var en mærkelig blanding af glad og trist, "Og så senere agent ligesom min far". Hun havde jo haft hele sit liv planlagt, før den skudepisode. "Jeg nåede også at blive betjent, men efter kun et par måneder på jobbet blev jeg skudt" det var jo ikke ligefrem noget hun skammede sig over, eller måske lidt den næste del; "Efter det kunne jeg bare ikke rigtig med pistoler, og så begyndte jeg at uddanne mig som auror i stedet". Tryllestave var jeg egentlig lige så dødelige som pistoler, men i det mindste kunne de også udføre smukke ting. Mirakler ligefrem. "En af skal jo virke lidt civiliseret" drillede hun med et glimt i øjet. Hun overvejede et sekund at puffe til ham igen, men nåede så at blive for bange for deres drikkevarer. De skulle jo nødigt spildes ud over det hele. Catherine nikkede bare som svar, og gik imod bordet med vinglasset i hånden. Da hun nåede det stillede hun forsigtigt glasset på bordet før hun trak en stol ud til sig selv. Hun synes nu at den Utætte Kedel var en af Londons mest hyggeligste steder, og dens små borde hjalp jo bare på det.
Der gik lang tid før Catherine svarede på det. Hvad skulle man virkelig svare til sådan noget? Hun ville jo ikke ødelægge den gode stemning, men man kunne bare heller ikke lade værre med at svare. "Du arbejder stadig som auror" konkluderede hun i en stemme, hun desperat prøvede ikke at holde for prøvende, "Det du gjorde var selvfølgelig forkert... men de havde det kommende". Det chokerede hende lidt hvor meget hun mente det, men Dødsgarden havde efterhånden ødelagt mange liv. Hun var bare heldig at de ikke havde ødelagt hendes liv, det ville ellers passe ind i deres meninger. Langsomt tog hun en slurk af hendes vin, den var nu altså god. Det kunne hun optage hendes hjerne med, velvidende at det emne var besværligt for nærmest alle i det magiske samfund.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 8, 2015 21:11:27 GMT
"Blev du skudt? Jamen hvor gammel er du?" spurgte han undrende, hvis man var færdig på Hogwarts som 17 årig, også skulle bruge 3 år på at blive betjent og 3 år på at blive auror, så måtte hun jo være ihvertfald 24 år-25 år, det kunne hun jo også sagtens være, men hun så bare meget ung ud. Ryan selv følte sig ganske gammel efterhånden med hans fire og tyve år, han kunne ikke helt forstå at tiden gik så hurtigt, han huskede det jo som var det igår at han var gået ud af Hogwarts, selvom han samtidig følte sig meget voksen.
"Ja, jeg havde en rigtig god chef på det tidspunkt som talte meget med mig omkring tingene, og han lod mig fortsætte uddannelsen, dog med et års forsinkelse" sagde han og trak på skuldrende: "Da jeg kom ud fra Azkaban var jeg helt hen i vejret og jeg kom til at stikke min kæreste en lussing fordi at hun pressede mig den første dag... Og ja.. Det er vel ingen overraskelse vi ikke er sammen mere. Generelt lavede jeg bare noget lort, men det er nogen år siden og jeg er videre" sagde ryan, han havde ellers aldrig set sig selv som den voldelige type.
|
|
|