Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2015 18:49:24 GMT
Hun kiggede overrasket på ham, alligevel var hun ikke så chokeret, hun kendte også drenge på hendes egen alder som sikkert havde samleje allerede nu, men det interesserede hende ikke rigtigt, hun ville gerne være forelsket i nogen først. Hun havde jo ikke engang kysset en dreng endnu. "Jeg er færdig" sagde hun i et smil, Allison hadede virkeligt at lave lektier, men det kom jo nok med når man var en Slytherin elev, hun ville faktisk hellere have lidt gang i gaden og rende rundt ved søen om natten, end hun gad at sidde og lave nørdede lektier.
”Ehm ja? Jeg er en Slytherin? Vi skal jo være fuldblod" forklarede hun, det var der jo ikke rigtigt noget nyt i, hun elskede bare at være sammen med sine venner, også selvom de ofte stak til hende fordi at hun jo ikke var en fuldblod, som de fleste af dem. "Jeg driller ikke andre, jeg siger bare at jeg ville ønske at jeg var fuldblod og at almindelige muggler ville skride" sagde hun i et suk og satte sig ned på sofaen, det var virkeligt en stor frutration for hende, hun ville sådan ønske at hun rent faktisk var fuldblod der kunne være som de andre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2015 20:15:27 GMT
Lucas havde altid været meget rundt omkring, jo han havde da også haft faste forhold hist og her, men aldrig noget seriøst, fra hans side i hvert fald, det havde da sikkert været seriøst nok fra kvindernes side. Med Isabella havde det måske været en smule seriøst, men det havde lige så meget for at nyde synet af hvor pissed det gjorde Tyler. "Dejligt, er du sulten så?" spurgte han ikke at han kunne finde ud af at lave mad, på trods af det store flotte køkken, men han kunne da sagtens finde ud af, at tage telefonen og ringe efter nogle pizzaer til dem, selvom Allison nok ikke kendte til pizza, hvilket næsten måtte gå ind under en fejl i opdragelsen.
Han himlede lidt med øjnene, "Kollgierne har noget at gøre med ens personlighed, ikke blodet som sådan.." sagde han, nej okay det var måske en ud tusind mugglerfødte som kom på Slytherin, men det skete da fra tid til anden, og halvblod var jo trods alt bedre stillet end mugglerfødte. "Så du ville ønske din farmor og farfar ville skide? Waw, det bliver de sikkert glad for at høre," sagde han og hævede det ene øjenbryn af hende. Han sukkede så og satte sig ned i sofaen ved siden af hende, "Det går dig virkelig meget på, huh?" spurgte han og vendte blikket i mod hende, han vidste virkelig ikke helt hvordan han skulle håndtere det her, han ville bare ønske Isadora var her lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2015 21:55:51 GMT
"Ja lidt... Jeg er bare glad for at der ikke er flere lektier" sagde hun i et smil, hun hadede virkeligt at lave lektier, hun var jo ikke kommet på Hogwarts for bare hele tiden at gå og glo på de dumme lektier, men hun måtte jo overleve. "Slytherin er næsten alle sammen fuldblod, vi er to på hele min årgang der ikke er fuldblod" sagde hun i et dybt suk, det var virkeligt ikke fair og Allison havde brug for at kæmpe meget mere end mange af de andre og det hadede hun virkeligt.
[b}"Jeg har da ikke sagt de skal skride, de skal bare ikke være i den magiske verden"[/b]s agde hun, ingen tvivl om at Allison havde fået alle holdningerne fra hendes kammerater, og hun håbede virkeligt at det gav mening for ham. "Ja rigtigt meget... Jeg syntes det er så åndsvagt det hele" sagde hun, i virkeligheden havde hun jo været træt af alt det Fuldblods lort da hun startede, men med årene havde hun jo fået samme holdning, for hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle overleve på hendes kollegie, alle de andre havde det jo sådan og man skulle jo følge med flowet hvis man ville være populær.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 21:22:14 GMT
Lucas smilede roligt til hende, "Det er jeg også, lektier er aldrig sjove.." sagde han, han huskede da udemærket godt, hvor meget han selv havde hadet lektier i sin skole tid, han var bare glad for, at han ikke havde haft behov for nogen uddannelse efter Hogwarts. "Well, det gør dig da bare speciel, og hvis de andre ikke kan se det, så damn da dem," sagde han, okay han burde virkelig se og få sig et pænere sprog når han var i nærheden af Allison, men han tænkte ærligt talt slet ikke over det, det var jo bare sådan han snakkede.
Han så lidt på hende med et skeptisk blik, "Det var da præcis det du sagde, men jeg vil ikke diskutere det med dig, du kan mene hvad du vil, jeg vil bare ikke høre den nedværdige snak om muggler her hjemme, og så er den ikke længere," svarede han, for at lukke den samtale. "Har du fortalt nogen, at jeg er din far?" spurgte han så, han ville da være ligeglad med, hvis hun sagde til de andre, at hendes far var fuldblod og at hun også selv var fuldblod, hvis det kunne få dem til, at lade vær med at drille hende. Han ønskede jo ikke at hun skulle blive drillet bare fordi hendes far var mugglerfødt, det var jo ikke noget man selv valgte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 20:17:17 GMT
"Det er nemmere sagt end gjort" sagde hun i en rolig stemme, godt nok kunne hun også godt lide at være sig selv nærmest, og hun havde da også selvtillid, men når man kun gik på 3. årgang så var det nu engang rimeligt vigtigt hvad andre mente om en på ens kollegie. "Nå!" svarede hun demonstrativt og lagde armene over kors da han havde at hun ikke måtte snakke sådan i hans hus, hun ville sige hvad der passede hende og det var svært at være imellem to verdner som begge to skubbede til hende for at hun skulle sige det rigtige.
"Nej det har jeg ikke" sagde hun blot: "Ikke fordi jeg ikke vil, men vi er ikke lige kommet ind på emnet, vi taler kun om folks forældre hvis de er rige eller kendte" sagde hun, godt nok var Joey også kendt, men han var jo ikke hendes far. Desuden var Joey jo ikke kendt for at være en magtfuld fuldblod eller noget, han var jo ret rolig. Dog vidste de godt at Isadora var hendes mor, det kunne de jo ikke rigtigt undgå når hun også arbejdede på skolen. Heldigvis syntes de fleste at Isadora var cool.
|
|
|