Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2015 20:59:29 GMT
Allison smilede, hun ville virkeligt gerne have en hund en dag, hun vidste ikke helt hvad for en hun ville have, men hun vidste bare at når hun blev gammel nok så ville hun også have en hund som hun kunne tage sig af: "Jeg syntes hun er virkeligt smuk" sagde Allison. HUn vidste ikke hvad race hun ville have, en der ikke var for stor, på den anden side kunne en stor hund virkeligt passe på hende. Men ligegyldigt hvad var der jo stadig fem år inden hun skulle stoppe på Hogwarts, så hun var jo nødt til lige at have styr på sine egen ting først.
"Åh.. Ej det er mega fedt, så kan jeg bo ved jer begge to!" sagde hun, som regnede hun med at de bare ville flytte sammen og blive gift eller sådan noget, men det drømte hun nok også lidt om, hun gad virkeligt godt have en mor og en far, sådan en rigtig familie. "Lidt.. Ikke rigtigt, men har da nogen gode venner... Tristan og Felton er også ved Gary" sagde hun i et smil, de to var uden tvivl hendes bedste venner, sammen med Joshua selvfølgelig: "Ja.. Han er virkeligt skøn, jeg tror ikke jeg bare har lyst til aldrig at se ham igen" sagde hun roligt, og vidste ikke om det var dét som Lucas krævede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 18, 2015 20:54:49 GMT
Et venligt smil fandt vej over Lucas' læber, "Ja, hun er noget helt særligt, hun er desværre bare ved at være gammel," sagde han i et lille suk, han vidste ikke hvad han skulle gøre den dag Love ikke var der mere. Han kunne slet ikke forestille sig, ikke at have hende og skulle hjem til. Han ville nok ende med at flytte mere eller mindre ind på danseskolen, hvor han i forvejen nærmest boede. Han kunne dog heller ikke forestille sig, at anskaffe sig en ny hund til den tid, det ville bare aldrig blive det samme. Men for nu, så nød han bare så længe han havde hende, og måske det også ville blive okay, hvis Allison så ville komme og besøge ham når hun ikke var på Hogwarts eller hos Gary eller Isadora.
"Ja, eller os alle tre, du kan jo skiftes mellem, at være her, hos din mor og hos Gary," sagde han i et roligt smil. Lucas havde bestemt ingen planer om, hverken at gifte sig eller flytte sammen med Isadora. Lige nu var det et rigeligt stort skridt, at de var blevet kærester, så måtte alt det andet ligesom komme i.. femte række, eller sådan noget. "Det er jeg glad for at høre, du går måske mest sammen med drenge?" spurgte han, ikke helt sikker på, om det skulle gøre ham tryg eller utryg. "Nej, nej selvfølgelig ikke, han er nok mere far for dig, end jeg er, hvilket selvfølgelig også er okay.. Jeg forventer ikke noget af dig, men jeg er glad for, at du overhovedet vil se mig," sagde han og vendte blikket i mod hende. Selvom han måske ikke ville indrømme det sådan rigtigt, så var han faktisk ret ked af, at han ikke havde haft chancen for at være der for hende da hun var lille, men på den anden side, så havde hun nok fået en langt bedre opdragelse, end hvad han nogensinde havde kunne give hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2015 20:38:52 GMT
"Hvor gammel er hun da?" spurgte Allison og kiggede i mod hunden som de forsat gik. Hunde var uden tvivl hendes yndlings dyr, udover Rotter naturligvis, hun var så misundelig på dem på skolen der havde rotter, hun ville virkeligt gerne have en på et tidspunkt. "Jeg syntes bare dyr er søde, men Gary vil helst ikke vi har dyr... Men det ville jo også blive til ret mange dyr" sagde hun i et grin, han havde altid sagt at grunden til de ikke måtte have dyr var at der ville ende med at være alt for mange dyr i huset.
"Det lyder... Lidt forvirrende" sagde hun, at skulle bo ved 3 forskellige, især når hun havde Hogwarts i hverdagene, det kunne hun ikke helt forholde sig til, men nu var der jo mange år til hun gik ud af Hogwarts. "Det skfiter lidt... På Slytherin gør jeg nok, pigerne er så snobbede" sagde Allison og rullede med øjnene, ja det kunne hun da også godt selv være engang imellem: "Tristan og Felton bor jo også hos Gary" sagde hun roligt, så de 3 var rigtigt gode venner, sammen med Joshua også naturligvis: "Jeg tror ikke jeg ser ham som en far, men bare som en der er rigtig sød" sagde hun i et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2015 12:06:51 GMT
"Jeg fik hende da jeg graduerede, så hun må være omkring de 10 år efterhånden" svarede han i en lidt eftertænksom tone. Hun var jo ikke gammel gammel, men hun var oppe i årene efterhånden og det vidste han også godt. Han nikkede lidt, "Ja, det kan jeg godt forstå han siger, det ville blive til mange dyr så" sagde han roligt. Han vidste nu heller ikke om han ville have flere dyr, når Love ikke var der mere, det måtte tiden vise, lige nu nød han bare at have en at komme hjem til efter en arbejdsdag.
Han kørte en hånd i gennem det korte mørke hår,"Ja, det er ret forvirrende, men ja, vi prøver at finde ud af det som par, men lad os nu se, du må ikke sætte dine forventeringer for højt" sagde han ærligt. Ikke fordi han havde planer om, at han og Isadora skulle blive uvenner ikke noget, men han vidste jo godt han ikke ligefrem var verdens bedste kæreste. Han grinte let "Ja, lige det ændre sig nok aldrig, bare du passer på dig selv, og ikke lader dig presse til noget" sagde han en smule bekymret. Han brød sig ikke om, at hun kun omgik drenge, men hvis det var i blandt dem hun havde det bedst så måtte han jo acceptere det. "Ser du mig som din far?" spurgte han en smule nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2015 22:18:37 GMT
"Åh så er hun jo gammel..." sagde Allison næsten en smule bekymret, hun ville gerne have en hund men der var jo stadig 5 år før hun selv kunne bestemme om hun ville have en, og det var jo trods alt en del år når nu også Love var så gammel, hvad nu hvis hun slet ikke levede om fem år. "Ja præcist, men jeg vil virkeligt gerne have en hund eller en rotte.. Dyr er så nuttede" sagde hun, som ung havde hun altid ville være dyrehealer, men nu var hun itvivl, heldigvis havde hun jo også en del år til at beslutte sig.
"Jeg skal nok prøve... Men det kunne være fedt!" sagde hun, naturligvis var det underligt for hende hvis de skulle være sammen, mest fordi at Allison jo aldrig havde prøvet at have et normalt familie liv på den måde, det var en virkelig speciel fornemmelse, men hun glædede sig da. "Hvorfor skulle jeg gøre det? Jeg bestemmer selv" sagde hun en smule bestemt, Allison var uden tvivl e meget stålfast pige der vidste hvad hun ville: "Ja, hvem skulle jeg ellers se som det?" spurgte hun undrende, Gary havde aldrig bedt dem om at sige far, og der var ingen udover Neal som kaldte ham far.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2015 20:00:56 GMT
Han nikkede lidt, "Ja, men ud over alderen, så har hun det godt," sagde han og smilede roligt til hende, "Skal vi gå ind igen?" spurgte han, nu måtte Love være færdig med sine gøremål i naturen, og det var også ret køligt, han ønskede jo ikke nogen af dem skulle gå hen og blive syge. "En rotte? Sådan en kan du da godt, have med på skolen?" spurgte han, han ville da ikke have noget imod at købe hende en rotte, de kostede ikke så meget, og de kunne jo blive ligeså tamme som en hund, men det var nok noget han skulle snakke med Gary om først, selvom han hadet at der var andre end ham selv og Isadora som bestemte over Allison.
Lucas smilede roligt til hende, "Ja, du må i hvert fald ikke tvivl på, at jeg holder af din mor, og jeg holder af dig," sagde han ærligt, selvom han hadede at snakke om sine følelser, så syntes han alligevel det var vigtigt, at Allison vidste at hun var elsket, selvom det ikke lige var det ord han brugte. Et roligt grin forlod hans læber, det var uden tvivl Isadoras datter dette her. "Det ved jeg godt du gør, jeg siger bare, at du skal passe på dig selv.." sagde han roligt og bukkede sig ned for at tørre Loves poter af, inden hun kom indenfor igen. Han smilede varmt til hende, "Det kunne godt være du så Gary som din far," sagde han og lukkede døren efter dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2015 21:23:19 GMT
"Ja... Her er heller ikke helt varmt" sagde hun i et smil, Allison var ikke altid den helt store natur nyder og da slet ikke når det var koldt udenfor. Men havde hun haft en hund havde hun nok ganske frivilligt gået ture med den, generelt så elskede hun dyr, men rotter og hunde stod uden tvivl øverst på hendes ønskeliste. "Ja det kan jeg... Men jeg skal jo også have den ved Gary" sagde hun, og han ville jo ikke have dyr i huset når han havde så mange plejebørn, hvilket ærgede hende ret meget, for Allison elskede virkeligt dyr.
"Tak... Jeg ved ikke hvad jeg tror, jeg er bare så forvirret over det... Du ligner jo Joey... Altså det ved jeg godt hvorfor du gør men.. Ja" sagde hun blot, hun havde jo mødt Joey nogengange, de havde jo trods alt dated de to, altså Isadora og Joey, og det gjorde jo at Allison havde set en del til ham. "Det gør jeg også, lige nu prøver jeg bare at overleve skolen" sagde hun i et suk, selvom hun havde mange drengevenner, så var hun jo kun tolv år, så hun var ikke begyndt at tænke helt så meget i den retning endnu, hun prøvede bare at overleve skolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2015 14:51:46 GMT
Som de kom indenfor, og fik hængt deres jakker på plads, kiggede han i mod hende, "Jeg kan lave noget varm kakao, og så kan vi kigge på dine lektier? Eller vil du have en rundvisning først?" spurgte han og smilede til hende, for ham var det lige meget hvilken rækkefølge de gjorde tingene i, de skulle vel også snart i seng, hvis de skulle være friske til dagen efter. Han trak lidt på skulderne, "Hvis du tage den med dig på skolen, så kan den være her i ferierne, hvis det er?" foreslog han, han havde selv haft en rotte da han havde gået på Hogwarts, og mente, det var en del af det at være ung. Og bare fordi Allison var i pleje, så skulle hun da ikke forhindres i at have et kæledyr.
Han grinte lidt, "Teknisk set, ligner Joey mig, men ja, man kan nu godt se forskel, når man ved hvad man skal kigge efter," sagde han roligt. Han vidste ikke helt hvad han skulle svare til, at hun var forvirret. Han kunne jo godt forstå det hele virkede uoverskueligt, men han vidste bare heller ikke, hvordan han skulle forklare det. "Godt, men ja, hvis du er i tvivl om noget, så skal du endelig ikke være bange for at spørger mig.. Jeg giver dig gerne en seksuelundervisning, uden det bliver akavet," sagde han og blinkede til hende. Han var ikke typen som lagde skjul på noget, og hvis hun spurgte så ville han skam være ganske ærlig. Det undrede ham faktisk lidt, at Isadora havde givet ham lov til, at tage snakken med hende omkring samleje, han var jo nok ikke ligefrem den mest pædagogiske på det punkt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 8, 2015 20:16:28 GMT
"Nej det er fint, jeg må hellere få lavet de lektier" sagde hun i et smil og ville gerne være sammen med sin far, og have overstået sine lektier bedst af alt: "Ikke at jeg helt orker, men jeg hader eftersidning" sagde hun, to gange havde hun været til eftersidning fordi at hun havde været for doven til at lave lektier. Hun kunne ikke helt forestille sig at være typen der ville ende med at sidde og altid have eftersidning, selvom hun måske var en smule rå overfor de yngre elever, så prøvede hun at klare sig godt i skolen, også så hun kunne komme ud og få en god uddannelse.
"JEg syntes godt jeg kan se forskel... Du har sådan lidt mere... Triste øjne og... Du har mere kinder" sagde hun og kiggede op i mod ham og lod kort en hånd røre hans kind som ville hun mærke om det også mærkedes anderledes. "Ehm det... Nej det er fint, jeg har ikke lige brug for det" sagde hun og kunne mærke hun blev rød i kinderne, det var da pinligt sådan noget, det kunna han da ikke bare stå og snakke om på den måde? Allison kiggede hen i mod spisebordet og gik så ind for at finde sine bøger.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 12, 2015 16:11:05 GMT
"Jamen, hvis du går ind og finder dem frem, så kan vi sætte os ind i spisestuen og få dem lavet.. Så laver jeg en kop kakao til os hver," sagde han roligt. Dog havde han aldrig i sit liv troet, at han skulle ende med at hjælpe nogen som helst med lektier, og han begyndte allerede nu, at tvivle på om, han overhovedet ville kunne gøre det, uden at ende med at tage over og bare give hende svarene. Men på den anden side, så var han jo vant til at undervise, bare på nogle helt andre områder. "Åh ja, eftersidning er aldrig sjovt, jeg husker godt at have siddet efter et par gange, eller ti," grinte han let, ja det var nok ingen hemmelighed at Lucas ligefrem havde været nogen engel i sin skole tid.
Han vendte blikket lidt i mod hende, "Triste øjne?" spurgte han med en mild panderynken, men lod hende ae hans kinder, "Så det du siger er, at jeg ser mere trist og fed ud?" spurgte han og blinkede til hende, efterfulgt af et lille grin. Hans øjne lige nu, var nok mere nervøse, end de var som sådan triste, han var jo ikke ked af noget. Han smilede rolig til hende, "Bare rolig, vi behøver ikke tage snakken nu, jeg siger bare, at jeg er meget åben, så du skal endelig ikke holde dig tilbage, okay?" prøvede han at forklare sig med, og forsvandt så ud i køkkenet, og kom kort efter tilbage ind i spisestuen, med to kopper kakao, de kunne jo ligeså godt gøre det lidt hyggeligt. Det var egentlig åndsvagt at han havde en så stor villa, når han kun var sig selv og Love.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 13, 2015 10:33:45 GMT
"Okay!" sagde Allison bare i en munter stemme og gik så ind for at finde hendes lektier, det gik roligt op for hende at hun havde alt for mange for, og hun valgte at trække en mappe om med muggler studier, det måtte han vel være god til? Allison var jo opvokset med Gary så hun vidste ikke rigtigt noget om muggler verdenen, udover hvad hun havde lært i skolen. "Hvorfor?" spurgte hun som hun lagde mappen på bordet, naturligvis mente hun hvorfor han havde været til eftersidning. Allison opførte sig egentligt altid efter reglerne, det var bare ikke altid hun var så sød ved Hufflepuff eleverne når hun gik med sine venner.
Allison grinede: "Ja noget i den stil!" sagde hun i et smil, ikke at hun overhovedet syntes han var fed, han var jo alt andet end fed, men hun kunne ikke lade være med at drille ham, og han virkede heller ikke til at have noget i mod det. "Ja ja... JEg har ikke noget at snakke om tror jeg" sagde hun, mest for at undgå samtalen og hun kiggede så ned i sin mappe, det kunne hun bedre lide end at snakke om det med sin far som hun ikke engang kendte så godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 19, 2015 21:08:03 GMT
Lucas kiggede lidt efter Allison da hun forsvandt ind efter sine lektier. Tænk at han skulle til at hjælpe, ikke bare et hvilket som helst barn, men sit eget barn, med lektier. Det var godt nok ikke noget, han nogensinde havde troet ville ske, men miraklernes tid var åbenbart ikke forbi endnu. "Puha, der har været mange årsager.. Enten så fik Joey en eller anden åndsvag idé, eller også så var jeg generelt heller ikke særlig sød ved de unge piger dengang," svarede han ganske ærligt. Han var ofte blevet taget i at have samleje på skolens område, eller også så havde ham og Joey bare lavet et eller andet, så de begge havde fortjent en eftersidning.
"Lorte unge, skal du ikke snart tilbage til skolen?" spurgte han drillende og blinkede til hende. Okay det hjalp faktisk lidt på det hele, at hun havde humor. Men andet havde han vel heller ikke forventet, når hun nu var datter af ham og Isadora. Han blev mere og mere sikker på, at når de på et tidspunkt rigtigt havde fundet hinanden, så skulle de nok kunne få et nogenlunde fornuftigt far-datter forhold. Han smilede roligt til hende, "Det er også okay, bare du ved, jeg er her og du ikke skal lytte til din mor på det punkt," sagde han og blinkede til hende. Det var nok nærmere omvendt, hun burde nok lytte meget mere til Isadora end Lucas, lige når det kom til dét punkt, men Lucas mente nu selv, at han havde ret godt styr på det, men hvis Allison ikke ønskede at snakke om det, så var der heller ingen grund til det. "Nåh, hvad har du for?" spurgte han og satte sig på en stol ved siden af hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 18:18:27 GMT
Allison var i en alder hvor hun godt kendte til samleje og kærester, ikke at hun vidste super meget om andre ting: "Var du ikke sød ved pigerne?" spurgte hun næsten overrasket: "Sådan er drengene på Slytherin også" sagde hun blot. Altså de var da søde nok nogengange, men de var bare alt for nærgående til tider, og det var liiige tidligt nok til Allison, selvom hun for det meste bare spillede med. Selvom man måske ikke kunne se det når hun var sammen med sin familie, så var hun faktisk en ganske hardcore pige når det kom til at være på skolen og hun var ikke specielt genert af sig, hun var faktisk ret populær.
"Men nu du selv har sagt det... Hvad er et blowjob?" spurgte hun og kiggede på ham i et nysgerrigt blik uden den mindste smule generthed, hvilket hun nok havde arvet fra begge sine forældre: "Det vil en af drengene på skolen gerne have" påpegede hun, for lige at gøre klar hvor hun havde hørt det. "Noget om... Muggler ting i køkkenet... En... Brødrister" sagde hun og rynkede på panden, hun havde absolut ingen idé om hvad det var, men det lød rimeligt underligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 18:59:16 GMT
Han rystede lidt på hovedet, dog med et lille smil på læberne, det var jo sjove minder at tænke tilbage på, selvom det nok ikke havde været lige så sjovt for pigerne.. "Nej, foreksempel jeg havde to kærester på i to år, uden nogen af dem kendte til den anden," sagde han og trak lidt på skulderne, han var virkelig ikke noget godt forbilled når han sådan lige sad og tænkte over det. "Bare du ikke lader dig presse til noget du ikke vil," sagde han roligt og smilede til hende. Den første fyr som så meget som overvejede, at nærme sig Allison mod hendes vilje, ville i den grad få med Lucas at bestille, og blive voldtaget så groft anal med en dildo, at han ikke ville kunne gå en hel uge!
Han vendte blikket mod hende som hendes spørgsmål lød, "Det er når kvinden tager mandens penis i munden," svarede han ganske roligt og uden at gøre mine til, at det nu skulle blive akavet. Han følte da også, at han havde ret godt styr på det.. Eller i hvert fald til hendes næste ord lød, "Waow.. Ehm.. Det kan godt virke meget ubehageligt for pigen de første par gange.. Bare lad vær før du er klar, okay?" spurgte han, selvom den selvsikre stemme han havde haft før, var en smule forsvundet nu. Han pustede lidt ud, da hun begyndte at snakke om sin opgave, "Kom så skal jeg vise dig en," sagde han og rejste sig fra bordet for, at gå ud i køkkenet. Hele Lucas' hjem bar tydelig præg på, at han var mugglerfødt. Han åbnede et skab og fandt en brødrister frem, og derefter et andet skab, hvor han havde brød læggende, hvorefter han afventede at hun kom med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 19:05:00 GMT
"Vidste de det ikke? Wauw det er ondt" sagde Allison, sådan håbede hun da godt nok ikke det ville blive for hende, hun ville da gerne have en kæreste på et tidspunkt, ihvertfald når hun lige fandt den rigtige, men hun var jo kun tolv år, så hun havde jo tid nok. "Pff hvorfor skulle jeg dog det?" spurgte hun i en næsten snobbet stemme, hvis hun ikke gad noget så gjorde hun det ikke, så lige det med at lade sig presse var hun ikke specielt bange for, desuden var hun jo en af de populærer på skolen, så det var jo hende der fortalte andre hvordan det skulle være.
"Ad... Hvorfor gør man det?" sagde hun og rynkede gevaldigt meget på næsen, det lød virkeligt virkeligt ulækkert: "Det tror jeg ikke lige jeg bliver klar til, det lyder ulækkert... har du prøvet det?" spurgte hun med stor forargelse i stemmen, det var vel ikke noget normale mennesker gjorde? "Okay... Og hvad kan den så?" spurgte hun som de kom ud i køkkenet, Allison var jo opvokset ved Gary så hun vidste ikke rigtigt noget om ting der krævede strøm, og lige nu afventede hun bare at vide mere om de mærkværdige ting.
|
|
|