Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 20:20:26 GMT
@allison - Hogwarts storsalen - Omkring kl 19.
Det var fredag aften, og hvis Lucas ikke tog meget fejl, så ville Allison og de andre elever være ved at være færdige med at spise aftensmad. Han havde snakket med Rektoren, og fået lov til, at hente Allison hjem for weekenden. Han savnede sin datter. Det var en underlig og unik følelse for ham, han havde aldrig haft en så ubetinget kærlighed til nogen som helst. Han havde også lige kort hilst på sin lillesøster, det var lidt underligt for ham, at hans datter og lillesøster var lige gamle, han vidste ikke engang om de to dejlige tøser var veninder. Men de eneste som var i hans tanker lige nu, var at han skulle hygge sig med Allison, han vidste ikke så meget om, hvad han skulle lave med hende, så langt i far-proessen var han slet ikke kommet endnu, men han regnede da med at de nok skulle finde på noget.
Han gik roligt ind i indgangshallen og satte hurtigt kursen mod storsalen. Åh gud hvor han dog savnede sin Hogwarts tid. Han gik roligt ind, han glædede sig virkelig til, at se hende igen, hun var sikkert vokset siden sidst. Et stort smil bredte sig på hans læber, da han fik øje på hende, og han satte retningen direkte i mod hende. Hun var verdens smukkeste barn, det var han slet ikke i tvivl om. Men nu var hun jo også en blanding af Lucas selv og Isadora som i hans optik var den mest samlejeede kvinde på jorden. Han fløjtede en kort melodi i håb om at fange Allisons opmærksomhed. "Hva så smukke? Er du klar til, at slippe ud herfra for weekenden?" spurgte han og han nåede hen til hende, og lagde armene omkring hende i et varmt kram, og kyssede kort hendes pande.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 21:05:10 GMT
Allison var begyndt at slappe mere af omkring det med sine forældre. Isadora havde hun jo altid set meget, men Luacs var jo først kommet ind i hendes liv for et år siden. Det var dog ingen hemmelighed af Allison var glad for ham. Hun havde altid drømt om at have en far som hun kunne tale med om tingene og som hun kunne have det sjovt med, men hun måtte jo nok være ærlig og sige at hun aldrig havde troet at det skulle gå i opfyldelse. Hun havde godt hørt fra hendes rektor at hendes far ville hente hende, og Allison glædede sig helt utroligt meget, hun havde ikke brugt så meget tid med ham som hun gerne ville.
Som hun hørte hans fløjten, var hun hurtigt oppe at stå og opfavnede ham: "Hey!" sagde hun i et smil og modtog hans kys på sin pande med et smil: "Jeg er herre mega klar!" sagde hun i et smil, hun glædede sig også til at komme væk og bare kunne slappe lidt af. "Hvor skal vi hen?" spurgte hun roligt. Allison og Cadence var blevet gode veninder selvom Cadence var et år ældre end Allison, det var underligt at have en moster man gik i skole med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 8:24:42 GMT
Han smilede stort til hende, han glædede sig faktisk til at bruge tid sammen med hende hele weekenden. "Jamen så lad os komme afsted, jeg har en overraskelse til dig" sagde han og rakte sin hånd frem mod hende, så han kunne transforrere dem hjem til sig. Han havde aldrig haft Allison med hjemme hos sig selv, han havde kun hilst på hende når hun havde været hjemme hos Isadora, så det var vel ikke underligt at han glædede sig til, at vise hende sit hjem.
"Nu skal vi først hjem til mig, så skal jeg lige vise dig noget, og i morgen skal vi shoppe, og søndag tænker jeg du bestemmer hele dagen, hvordan lyder det?" spurgte han og trak hende ind til sig for at transforrere dem væk og hjem til Lucas. Så få sekunder forsvandt de fra hogwarts og dukkede så op midt i Lucas' stue. Han boede i en rimelig stor villa, men nu havde han også pengene til det. Hans hund kom kom dem løbende i møde med en logrende hale, "Det er Love, jeg håber ikke du har noget i mod hunde? Hun gør ikke noget," sagde han i et roligt smil, og klappede den hvide schæfer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 10:34:35 GMT
Allison så meget op til sine forældre, også selvom hun jo ikke kendte Lucas så godt som hun kendte Isadora. Hun var også meget glad for Gary, men der var nu intet der slog hendes rigtige forældre: "Hvad er det?" spurgte hun i et smil. Allison var ved at være ganske moden at se på, 12 år var jo også en alder og med halvandet år på Hogwarts på bagen var hun uden tvivl blevet en af de populærer piger på Slytherin. Hun var udadvent, smilende og charmerende, så hvorfor ikke? Men det ville nok heller ikke undre nogen med de forældre hun havde.
"Uhh nice! Jeg har set en kappe nede i Madam Malkin jeg vildt gerne vil se på" sagde hun begejstret, altså man sagde jo ikke nej til at bruge lidt af sine forældres penge. "Men det lyder fedt!" sagde hun i et smil og lod Lucas tage fat omkring hende så de kunnekomme væk. Som de kom hjem og hunden kom dem i møde, nåede hun at stivne et kort øjeblik i ren overraskelse: "Hvorfor har du aldrig sagt du havde en hund?" sagde hun og faldt på knæ foran det store dyr. Godt nok var Allison en slytherin, og godt nok kunne hun være både firkantet, hård og kold på skolen, men det var noget helt andet når hun var sammen med folk hun kendte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 11:14:32 GMT
Lucas vidste godt, at han nok ikke var verdens bedste far, men han prøvede, og han elskede Allison virkeligt højt. Hun var en fantastisk pige, og han var sikker på, at hun nok skulle klare sig godt i livet. "Det får du at se, når vi kommer frem" sagde han i et flabet smil, han ville nok aldrig helt blive voksen. Han regnede ikke med, at Allison nogensinde ville begynde at se ham som sin far, det havde hun jo Gary til at være, men han prøvede så godt han nu kunne, og håbede det ville være nok for hende.
Et smil bredte sig på hans læber, "Jamen så ved vi jo hvilken butik vi skal ind i" sagde han lettet over at han havde ramt plet, men elskede de fleste tøser ikke også at shoppe? Der kunne han vel ikke gå helt galt i byen. Han smilede roligt til hende som hun satte sig ned foran Love, som så ud til at acceptere Allison ret hurtigt. "Det ved jeg ikke, det tror jeg bare ikke lige jeg har tænkt over.. Hvis der er noget du vil vide, må du altså gerne spørger" sagde han afslappet, "Kom med, så skal jeg vise dig overraskelsen" sagde han og gjorde et nik som tegn på, at hun skulle følge med, ned ad gangen og stoppede op foran en dør, "Luk bare op" sagde han med et smil. På døren stod hendes navn, så det var nok ikke særligt svært at gætte han havde ryddet et værelse, så hun havde fået sit eget værelse hos ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 13:50:24 GMT
Allison ville gerne have et rigtigt far-datter forhold til Lucas, men det var nogengange svært for hende helt at håndterer det, hun havde 3 forældre, det gav ikke rigtig tnogen mening, men hun prøvede at forklare det som folk. Allison havde aldrig kaldt Gary for far, hun kaldte ham for Pappa, det gjorde alle plejebørnene for nogen af dem havde jo også en mand som de kaldte far, også var det nemmere at kalde Gary for pappa så de alle sammen havde en mulighed for det: "Ja... Der vil jeg ihvertfald gerne ind" sagde hun i et smil og strøg en mørk tot bag hendes ene øre, ingen tvivl om at det helt mørke hår kom fra Isadora.
"Ja det skal jeg nok" sagde hun og aede den store hund på hovedet, inden hun rejste sig op for at følge med til hans overraskelse. Som hun stod foran døren og roligt åbnede den, kiggede hun med store øjne ind på værelset: "Skal jeg flytte ind?" spurgte hun overrasket og smilede til ham, det ville ikke gøre hende noget at bo ved Lucas engang imellem, hun syntes han var ret sej. "Bor du alene her?" spurgte hun og vidste jo ikke om Lucas havde en kæreste eller en kone han boede sammen med, faktisk vidste de jo ikke så meget om hinanden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 21:16:27 GMT
Der var ingen tvivl om, at Allison var Lucas' og Isadoras datter, hun lignede et godt mix mellem de to, selvom han nu mest kunne se Isadora i hende, så var der da nogle stræk af sig selv han godt kunne se. Han sendte hende et roligt smil, "Vi har hele dagen, så vi går lige der hen hvor du vil," sagde han, han ønskede kun det bedste for hende, men han vidste også godt, at han ikke ville kunne købe hendes kærlighed, men det betød jo ikke, at han ikke måtte forkære hende lidt. Han havde jo hvad han skulle bruge, og han var trods alt ikke nærig, selvom han var så meget andet skidt.
"Godt, jeg er ret åben, så ja," sagde han afslappet og trak lidt på skulderne, han havde ikke noget at skjule, han havde godt nok lavet meget lort, som han ikke var stolt af, men han lagde aldrig skjul på sin fortid, det var jo en del af den han var. "Du skal i hvert fald vide, at du er velkommen lige så tit du vil, og herinde er det dine regler," sagde han roligt og lagde armene over kors og lænede sig op af dørkarmen, "Jeg kender ikke rigtigt din stil, så vi kan jo også kigge på nogle andre møbler i morgen, hvis det er," sagde han og smilede tilbage til hende. Han nikkede lidt, "Ja, det gør jeg, eller Love bor her selvfølgelig også, og din mor sover her også tit, men ellers ja," sagde han og overvejede om han skulle tilføje, at Isadora og Lucas ville prøve at få et forhold til at fungere, eller om han skulle vente lidt. Væreslet var efter hans mening ret piget og teenager artigt, men han vidste jo ikke om det lige var Allison.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2015 21:20:29 GMT
Allison smilede, hun syntes det var virkeligt sødt af Lucas. Hun vidste ikke om hun nogensinde ville kalde ham far, altså hun vidste jo godt at han var hendes far, men det var underligt at sige far til nogen man ikke rigtigt kendte. Allison havde da også spurgt Isadora om hun burde kalde ham far, men hun havde blot sagt at Allison kunne kalde ham hvad hun havde lyst til og at han sikkert havde det fint med Lucas, så det var nok bare der hun gerne ville starte, så måtte hun jo se hvordan forholdet imellem de to gik, men lige nu fandt Allison ham ganske ganske behagelig.
"Oh... Jamen fedt.. Jeg ved dog ikke om jeg må for mor og Gary" sagde hun roligt, Allison havde virkeligt svært ved at finde ud af hvem der bestemt over hende. Gary var jo den mand der i mange år havde opdraget hende, Isadora havde været i hendes liv altid, men primært fra hun var 8 år, og nu var der jo også Lucas. "Tror du at hun vil sove inde ved mig?" spurgte hun og hentydede naturligvis til hunden, Allison havde altid ønsket sig en hund, men hun måtte ikke få en for Gary før hun var flyttet hjemmefra og selv kunne bestemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2015 22:22:51 GMT
Han kløede sig lidt i baghovedet, "Altså.. Isa.. Din mor, syntes det var en god idé.. Og jeg kan sagtens ta' en snak med Gary, hvis du vil ha det?" spurgte han, han havde en smule svært ved at vende sig til, at omtalte Isadora som Allisons mor, ikke fordi, han vidste jo godt det var det hun var, men det var jo også stadig underligt for ham, at omtale sig selv om far. Han grinte let ved hendes spørgsmål, "Ja, det vil hun helst sikkert gerne, men det er på eget ansvar, hun fylder af helvedes til i sengen," sagde han, hans sprog var måske ikke altid lige børnevenligt, men han tænkte ærligt talt ikke ret meget over det.
Han havde aldrig boet under samme tag som en teenager, så det skulle nok blive en udfordring, han havde jo været ret gammel da han havde fået sig en lillesøster, og hun var jo først nu blevet teenager. "Jeg tænker, at gå en tur med Love om lidt, jeg ved ikke om du vil med, eller om du vil tjekke huset ud i mens? Ellers kan jeg give dig en rundvisning inden vi skal sove?" spurgte han roligt og smilede venligt til hende. Han havde givet Allison det største værelse i hele villaen, ud over stuen selvfølgelig, men med den rette indretning, ville hun kunne dele værelset op, så hun kunne have soveværelse og stue, men det var jo sådan noget de altid kunne se på, alt efter hvor ofte hun ville komme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 20:40:30 GMT
Hun nikkede: "Altså ikke fordi jeg tror han siger noget" sagde hun blot, Allison var glad for Gary, både fordi at han var kærlig og fair, men da også fordi at der var så mange andre at snakke med. Tristan og Felton var nogen af hendes bedste venner og det var nok også dem der var skyld i at hun var blevet en smule drenget med årene. "Det gør ikke noget... Jeg syntes hun er sød... Jeg vil gerne have en hund" sagde hun i en kærlig stemme, hun ønskede sig helt vildt meget en hund, men hun vidste godt hun ikke kunne passe den imens hun gik på Hogwarts.
"Ehm.. Hvad vil du helst? Begge ting er fine for mig, men jeg tror også jeg har nogen lektier engang" sagde hun, hun skulle da ihvertfald ordne noget inden hun skulle i skole igen, men nu var det jo ikke lige det hun havde lyst til at tænke på sammen med Lucas. "Har du nogen kæreste? Eller andre børn?" spurgte hun nysgerrigt: "Hvad med forældre?" spurgte hun, Allison ville da gerne vide om hun havde bedsteforældre og om hun havde nogen søskende på hendes fars side, for lige nu var hun jo bare enebarn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 13:50:01 GMT
Et roligt smil fandt vej over hans læber, "Jeg skal nok tage en snak med ham," forsikrede han, han og Isadora havde jo snakket om, om de skulle få Allison helt hjem, så hun var skiftes hos ham og Isadora, men den snak, tænkte han nok var bedst at Isadora også var inden over. Han trak lidt på skulderne, "Vi kan da bare dele hende, hvis det er?" sagde han, Love var nok det hunkønsvæsen som havde været i Lucas' liv i længste tid, måske lige foruden Isadora. Men hunden var den eneste som ikke dømte ham, uanset hvor mange tøser han hev med hjem, uanset hvor stor en lort han var, det gjorde Isadora nok en smule i al fredsomlighed.
"Hmm.. Vi kan gå med Love, så kan jeg vise dig rundt, og hvis du så har brug for hjælp til dine lektier, skal jeg nok hjælpe dig bagefter.. Hvordan lyder det?" spurgte han med et varmt smil. Det var underligt for ham, at være helt alene med Allison, og han frygtede nok at damne op, men han prøvede bare at slappe af og være sig selv. "Din mor og jeg prøver at finde ud af det, men ja.. Jeg er ikke altid lige den sødeste når det kommer til kvinder," svarede han ganske ærligt, han ville gøre hvad han kunne for at få det til at fungere med Isadora. "Hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg det faktisk ikke," svarede han roligt, han kunne jo ligeså godt være ærlig og han vidste ikke hvor mange eller lidt børn han havde rundt omkring i verden. "Min mor hedder Lyra og min far hedder Jordan, de er begge muggler, rigtig søde, og så har jeg min lillesøster Cadence som er et år ældre end dig og så min tvillingbror Joey," fortalte han, og fløjtede efter Love, så de kunne komme ud og gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2015 20:52:23 GMT
"Jeg tror ikke ligefrem at hun må bo på skolen, men hvis jeg bare må låne hende engang imellem så er det fint... Kan jeg godt gå med hende?" spurgte Allison, det var jo ikke alle store hunde hun sådan lige kunne gå en tur med. Selvom Allison var tolv år efterhånden så var det jo ikke fordi at hun havde endeløse kræfter hvis en stor hun pludseligt besluttede sig for at løbe afsted med hende over vejen eller noget i den stil, og hun ville jo helst ikke gøre skade på Love.
"Jo det lyder fint... Er du god til Botanik og Forvandling?" spurgte hun, det var de to fag hun havde noget for i, og hun ville egentligt bare gerne have det ud af verden så hun ikke skulle ende med at gå og tænke på det hele weekenden. Hun hadede lektier, men på den anden side ville hun da gerne klare sig bare sådan okay. "Hvad mener du med dig og mor? Og hvad mener du med ud ikke ved det?" spurgte hun i en kort panderynken, det var da noget af det underligste hun havde hørt: "Cadence? Ja hun går på Gryffindor, mor har godt fortalt om hende... Jeg snakker ikke så meget med dem på Gryffindor" sagde hun i en ærlig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 20:59:46 GMT
Et roligt smil meldte sig på hans læber, "Nej, det må hun nok ikke, hun ville nok også bare ende med at jage alle kattene," sagde han og blinkede til hende, "Ja, det kan du sagtens, det er sjældent jeg bruger snor på hende, hun er god til at adlyde," sagde han, han havde så også brugt meget tid på hundetræning med hende, men det havde givet pote i sidste ende, Love var en dygtig hund, og gjorde stort set altid hvad der blev sagt. Han kunne mærke, at han slappede mere og mere af, i Allisons selskab, selvom det stadig var noget af en omvending, at have hende helt på enehånd. "Sådan semi, det er ved at være nogle år siden, men mon ik jeg godt kan hjælpe dig?" spurgte han og svag sin stav så deres sko og jakker kom svævende til dem, "Vi må hellere komme afsted inden det bliver alt for mørkt," sagde han og tog sin læderjakke på og bandt sine sko.
Han gjorde et kort nik til hende, om at følge med ham, "Hvor bloden Love?" spurgte han og kiggede på hunden, som gøede en enkelt gang, og forsvandt så, kun for at vende tilbage med en tennisbold i munden og en logrende hale, "Dygtigt," roste han og gav hende en godbid, før han åbnede døren ud til haven, som de kunne gå i gennem og så ud på en lille sti. Han lukkede roligt døren efter dem, og vendte så blikket mod Allison, "Well, altså vi prøver, at finde ud af at blive et par, og vi har snakket om, at få dig hjem, men du har selvfølgelig også noget at skulle have sagt og det har Gary også," sagde han og smilede lidt prøvende til hende. "Jeg mener, at jeg ikke engang vidste jeg havde dig før vi mødtes den dag på Mungos, så ja, jeg ved ikke om jeg har flere børn rundt omkring," sagde han og trak lidt på skulderne. "Ja det gør hun, det gjorde jeg også dengang," fortalte han og kastede bolden så langt han kunne så Love kunne få løbet lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2015 20:15:23 GMT
"Kan hun ikke lide katte? De er også søde.. Men jeg kan bedre lide hunde" sagde hun i et smil, der var ingen tvivl over at det var ægte optur at hendes far havde en hund, hun syntes det var et fedt dyr og hvis hun bare måtte nusse med Love når hun var ved ham, så var det også helt okay. "Kan hun nogen tricks?" spurgte hun i et smil, hun elskede virkeligt dyr: "Åh fedt nok, jeg har nemlig alt for mange lektier for" sagde hun og skar en grimasse, og hun var endda kun på 2. årgang, hun ville slet ikke forestille sig hvordan det blev på 7. årgang.
Allison fulgte roligt efter Lucas ud i haven, og som han snakkede om Isadora, kunne hun mærke en svag undren: "Altså i er kærester?" spurgte hun, Allison anede jo ikk at Lucas og Isadora havde holdt kontakten i mange år: "Åh det ville være mega fedt! Altså ikke fordi, jeg kan rigtigt godt lide Pappa" sagde hun blot, Gary var dejlig, og han var en meget venlig mand. "Jeg er glad for at jeg har fået chancen for at kende dig" sagde hun i et smil, og kiggede roligt på Lucas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2015 14:26:29 GMT
Han rystede lidt på hovedet med et smil på læberne, "Nej, det kan hun ikke.. Jeg kan nu også bedst li hunde," sagde han roligt, selvom det nok var noget der sagde sig selv, nu hvor han havde en hund. Love betød virkelig meget for Lucas, det var dejligt, at der var nogen når han kom hjem fra arbejde, og som ikke altid krævede så meget, som kvinder til tider godt kunne gøre. Så det at han ville dele hende med Allison var faktisk en ret stor ting. "Altså, hun kan kun det basic, sitte, gi pote, rulle rundt.. dæk, sådanne nogle ting.. Jeg har mest brugt tid på, at hun skulle lære at adlyde, ikke tigge og så videre," sagde han og sendte hende et nyt roligt smil. "Jamen det ser vi bare på," sagde han, egentlig en smule overrasket over hendes engagement over at lave sine lektier, det huskede han da tydeligt, var noget af det sidste han selv bekymrede sig om dengang.
"Det er lidt indviklet, men ja det er vi vel på en måde," sagde han roligt, han vidste ikke helt hvordan han skulle forklare det, men Lucas og Isadora havde jo kun snakket om, at blive det efter han slog op med Isabella, og de to havde jo snakket om tingene og de var nok lidt gået fra hinanden hvor de begge to havde slået op. Et smil meldte sig på hans læber, "Hvad med dig? Er der nogle søde fyre på Hogwarts?" spurgte han, han ville gerne tage 'sikker samleje' snakken med hende, hvilket han nok lidt prøvede at åbne op for nu. "Pappa? Altså Gary?" spurgte han, bare lige for at være sikker på, hvem det var hun snakkede om. "Men ja, som sagt, så skal vi lige snakke med Gary om det også, han har forældremyndigheden over dig og sådanne nogle ting, men det er ikke noget du skal bekymre dig om," sagde han og tog i mod bolden som Love kom tilbage med den og gav den så til Allison, så hun kunne kaste den. "I lige måde, prinsesse," sagde han ærligt og vendte blikket i mod hende. Selvom han aldrig havde ville have børn, så ville han ikke bytte hende for noget, nu hvor hun alligevel var der, og der ikke var nogen lortebleer han skulle have med at gøre.
|
|
|