Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 20:45:25 GMT
Han rystede lidt på hovedet, "Nej.. Jeg er den type mand, som jeg har tænkt mig, at advare dig imod," sagde han og blinkede til hende, hun kunne ligeså godt høre det fra ham selv af, at han var en røv, når det kom til kvinder, frem for en eller anden pludselig fortalte hende det. "Det er ikke altid lige let for alle, at afvise en meget overbevisende mand, men jeg er glad for du ikke har det problem," sagde han i et smil, og kunne nok ikke undgå helt at blive en smule mere rolig og stolt.
"Primært for at give manden nydelse, men der er faktisk også nogle kvinder som godt kan li det," svarede han og smilede lidt ved hendes reaktion. Han åndende lettet op, ved hendes næste sætning, lige indtil spørgsmålet lød.. "Jeg er ikke til mænd, men ja, jeg har selv fået blowjobs, mange gange.. Og jeg har også været nede på kvinder," svarede han ganske ærligt, selvom han godt kunne mærke samtalen blev en smule akavet, så var det ikke værre end, at han stadig var ærlig. "Riste brød. Hvis du tager ledningen og stikker den her ende ind i stikkontakten, trykker på den knap og drejer på den der, så har du tændt for den, men pas på, den bliver varm oven på," forklarede han med matchende udpegninger og vejledning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 21:37:20 GMT
"Hvis du er den type og du selv mener den type er dumme, hvorfor holder du så ikke op?" spurgte hun undrende, var det ikke netop meningen at en far skulle være sådan som man gerne ville have en svigersøn var, eller hvordan det nu lige var det ordsprog var, Allison så ihvertfald meget op til Lucas, selvom hun ikke vidste om hun burde. "Det lyder altså virkeligt klamt... Det gør jeg ikke!" sagde hun og rystede på hovedet meget overbevisende, hun skulle dælme ikke gøre noget som helst med en mands... Kønsdele, det var slemt nok at de hade nogen.
"Nede på kvinder? De har da ikke en... Sådan en" sagde hun og kunne godt mærke at denne her samtale var på vej i den helt forkerte retning: "Det er ulækkert at tænke på" sagde hun og holde en hånd op foran hendes øjne, hun havde ikke lige lyst til at tænke på at hendes forældre gjorde den slags. "Jeg tror hellere du må gøre det... Men det er da ret smart" sagde hun ærligt og smilede til ham, det var da uden tvivl en fordel at have en far der levede som muggler, så var der jo lidt større chance for at hun kunne blive god i faget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 13:50:17 GMT
Han trak lidt på skulderne, "Godt spørgsmål.. Det er nok lidt det jeg prøver på med din mor," sagde han og trak lidt på skulderne, han vidste ikke rigtigt hvordan han skulle forklare, hvorfor han var som han var, primært nok fordi han ikke selv vidste det. Han havde været en røv overfor kvinder lige så længe han kunne huske. Han smilede lidt, "Bare vent til du bliver ældre," sagde han og blinkede til hende, det var nok de færreste 12 årige som havde lyst til, at give et blowjob, men det skulle nok komme en dag, det var han sikker på, om ikke andet, så bare for at prøve det.
"Nej, det har I ikke, men fyren kan slikke pigen.. Samlet set kaldes det oralsamleje," forklarede han i en ganske rolig stemme, hun spurgte jo selv, så måtte hun jo regne med, at han var ærlig. Han grinte lidt, "Bare vent til du bliver seksuelt aktiv, så vil du syntes det hele er meget mere spændende," sagde han og ruskede lidt i hendes hår på toppen af hendes hoved, som hun gemte sit ansigt. "Det lærer du jo ikke noget af.. Bare rolig der sker ikke noget, andet end den bliver varm," sagde han og gengældte hendes smil, men det var jo sådan set sandt. Han lagde et par skiver toast på brødristeren, nu de var i gang, så kunne hun jo ligeså godt også lige smage resultatet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 16:39:18 GMT
Hun nikkede blot: "Det er dumt at gøre folk kede af det" sagde hun i et smil og trak så på skuldrende, hun ville helst ikke gøre folk kede af det ihvertfald og hun håbede da heller ikke at Lucas var ude på det, hun ville da helst ikke have en far der var ligesom Slytherin drengene, for de var ikke altid særligt søde. "Det vil altid være klamt, ligemeget hvor gammel jeg bliver" sagde hun og rynked epå næste, hun kunne på ingen måde foestille sig at det nogensinde var noget hun ville finde behageligt eller have lyst til at gøre. Men lige nu var samleje generelt jo heller ikke ligefrem noget hun havde lyst til at gøre.
"Det tror jeg ikke du skal regne med, ment fair at du har sære lyster, det har jeg ikke brug for at høre mere om" sagde hun, hvorfor var hendes far sådan en freak? Altså hun var da glad for at de kunne tale om sådan nogen ting, men hun havde da ikke ligefrem brug for at høre om hans sære lyster. "Ej jeg vil ikke gøre det!" sagde hun, det var hun alligevel nok lidt for tøset til, tænk nu hvis hun gjorde noget forkert og det gjorde ondt, det turde hun slet ikke rode sig ud i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2015 20:06:22 GMT
Lucas trak lidt på skulderne, "Tjah.. Det er det.. Det er lidt svært at forklare," sagde han roligt og smilede til hende, han havde ikke lyst til, at stå og give hende en forklaring om, hvorfor eller hvordan han var endt med at være en røv. Han var nok bare selv blevet så såret, at han mente det skulle gå ud over Allison. Han grinte lidt, "Bare vent til du har prøvet det første gang," sagde han og blinkede til hende, selvfølgelig var det ikke alle piger som kunne lide at give blowjobs, men hvis Allison mindede bare lidt om Isadora på det punkt, så var han slet ikke bekymret for, at hun nok skulle vende sig til det, og måske endda også ende med, at kunne lide det.
Han vendte blikket i mod hende, "Det er ikke sære lyster, det er skam helt normalt," forsikrede han hende i et lille smil, "Men det er fair nok, at du ikke vil høre mere, hvis bare du føler, at du fik svar på dit spørgsmål," sagde han roligt og smilede endnu engang til hende. Han var nu sikker på, at hun nok skulle blive en fornuftig ung kvinde, når hun blev lidt ældre. Han grinte lidt, "Okay, okay," sagde han og gjorde det så selv, og lagde brødene over på, "Se så varmer den brødet og rister det, og så smager det godt med smør på," sagde han og fandt smørret frem fra køleskabet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2015 21:46:57 GMT
"Jeg er bare glad for jeg kender dig nu" sagde hun i en rolig stemme, hun havde godt fået en kort historie fra sin mor om hvorfor det var hun ikke havde hørt om Lucas og de ting, og hun var da også bare glad for at hun måtte se ham nu, så gad hun ikke rigtigt tænke på alle de andre år. "Det er ikke normalt" modargumenterede hun, ikke at hun vidste noget om det, men det lød virkeligt ikke som noget hun nogensinde ville gøre: "Det får ingen af drengene mig til" sagde hun og rystede bestemt på hovedet, aldrig i livet.
"Jeg fik svar på... Bvdr" sagde hun i et grin, det var virkeligt ikke det mest hyggeligt i forhold til hvad hun måske havde forestillet sig, men nu måtte hun jo se, hun havde ikke travlt med alt det med drenge, lige nu var det hele bare så forvirrende. "Aha... Og hvad siger du at den hedder?" spurgte hun og kiggede meget interesseret på den, som var det en hel videnskab, hvilket det da næsten også var i hendes optik, mugglere havde så mange mærkelige dimsere: "Hvorfor lever du ikke som magiker?" spurgte hun en smule undrende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 3, 2015 12:47:30 GMT
Han vendte blikket mod hende, "I lige måde, prinsesse," sagde han i et venligt smil. Han vidste godt, at Isadora havde holdt Allison hemmelig for ham i alle de år, fordi hun havde mente hun gjorde ham en tjeneste, og det havde hun måske også gjort dengang, og Lucas kunne på ingen måder se sig selv sidde med en lille baby, skifte ble eller noget som helst i den dur, så det var nok meget godt, hun først var kommet ind i hans liv for et års tids siden. Han grinte lidt, "Det er helt normalt," forsikrede han hende. Han nikkede lidt, "Bare vent nogle år, så tager vi snakken igen," sagde han og blinkede til hende, hvis hun mindede bare lidt om sin mor, så skulle hun nok ende med at gøre det, før eller senere.
"Det var godt, hvis der er andet du vil vide, så spørg endelig løs," sagde han og trak lidt på skulderne, der skulle virkelig meget til, før sådanne nogle samtaler ville blive for meget for Lucas, men så længe hun stadig var jomfru og bare var nysgerrig, så var det intet problem for ham. "En brødrister," svarede han og tog brødene af og kom smør på dem, "Her, smag engang," sagde han og lagde det ene stykke op på en tallerken til hende. "Fordi jeg ejer en danseskole, hvor både magiker og muggler kommer, så når der er danse turneringer her i landet, er der nogengange nogen som sover i gæsteværelset," forklarede han roligt. Han undlod dog den del om, at han før Isadora, havde haft mange damebesøg, og ikke dem alle havde været magiker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 4, 2015 19:43:41 GMT
Allison smilede, hun var glad for at have en far som var ærlig og som til dels også virkede forståelig. Allison var ikke helt sikker på historien om hvorfor hun ikke havde kendt ham, men hun var heller ikke helt sikker på hvad hun skulle gøre for at finde frem til sandheden, også fordi at hun ikke var helt sikker på om hun havde lyst til at høre den. "Nej" sagde hun og rystede på hovedet, aldrig nogensinde om hun ville kunne lide den slags, det skulle holde sig langt væk fra hende, hun havde jo ikke engang kysset en dreng endnu.
"Jeg gad virkeligt godt kunne danse" sagde hun i et smil da huan sagde at han havde en danseskole, hun syntes det var en smule sejt at han var god til at danse, ikke at hun havde set ham danse, men hun havde en ret god idé om at han nok var god når han ligefrem underviste andre. "Mugglere er virkeligt underlige" sagde hun blot og rynkede på panden, ja de var også lidt nogen tabere, hvilket Allison godt vidste var underligt når hun nu ikke selv var fuldblod, men i det mindste var hun da ikke ren muggler og det var det vigtigste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 13, 2015 15:32:08 GMT
Lucas havde intet imod at dele sin viden og erfaring med Allison, men på den anden side, så så han helst, at hun forblev jomfru, i hvert fald til han var død. Morfar, det lød bare så gammelt og kedeligt, og bestemt ikke noget han havde lyst til at være, eller kunne se for sig, han følte sig ikke engang som en rigtigt far endnu. Han grinte lidt, "Nej, du har ret, bare hold dig til, at være jomfru resten af dit liv, eller i hvert fald resten af mit liv," sagde han og blinkede til hende. Hun virkede nu alligevel som en ret fornuftigt pige, hvem det så end kom fra.. Det måtte næsten være Garys værk.
"Virkelig? Jeg kan da godt lære dig det," sagde han og smilede roligt til hende, "Eller få en af mine ansatte til at lære dig det," sagde han, der fandtes jo et hav af danse stilarter, så det kom jo helt an på, hvilken slags dans hun ville lære, om han selv kunne lære hende det, eller om de skulle have fat i en af de andre danselærer. "Tjah.. Det skal du nok bare ikke sige til din farmor og farfar," sagde han i et grin, så ville hun nok blive ret upopulær i hvert fald. "Men smag en gang, og fortæl mig hvad du syntes," sagde han og skubbede tallerken med brødet hen til hende, "Bare ta det med ind til spisebordet," sagde han og gik selv ind og satte sig, også bare så de kunne komme videre med hendes lektier.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 20:42:50 GMT
"Du er lidt mærkelig, ved du godt det?" sagde hun i et grin. Allison vidste ikke om hun havde lyst til at få en kæreste eller om hun ville være jomfru for altid, men lige nu havde hun bare brug for lige at se tiden an, hun var jo ikke ligefrem forelsket i nogen. "Men jeg har ikke nogen kæreste alligevel" sagde hun, i hendes hoved havde man jo selvfølgelig en kæreste hvis man skulle kysse med en fyr og sådan nogen ting, men det var nok mest på grund af hendes alder at det var den idé hun havde om verden.
"Okay..." sagde hun og tog en bid, det smagte en smule sødt, faktisk lidt underligt i forhold til alt det man spiste på Hogwarts: "Det smager fint... jeg tror jeg er ved at fange det.. Mugglere er ret smarte" sagde hun blot. "Bare de ikke er i nærheden af mig" tilføjede hun og gøs lidt, hun gik jo ikke på Slytherin for ingenting og dte var nok mest fordi hun var en pige at de ikke drillede hende med at hun ikke var fuldblod, for hvis drengene ikke var fuldblod så havde de det med at drille dem, men Allison var jo en af de cool børn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 16, 2015 19:55:07 GMT
"Yeah, well, man får ikke andet sjov, end det man selv finder på," sagde han og blinkede til hende. Som hun ikke svarede på det med, at han kunne lære hende at danse, så gik han bare ud fra, at det ikke havde den helt store interesse alligevel, men det var nu også fair nok, han vidste heller ikke om han anyway ville være den rette til at undervise hende, men det betød ikke, at en af hans danselærer ikke kunne gøre det. Han grinte lidt, "Det havde jeg da heller ikke, min første gang?" sagde han, han havde kun været 13 år, ikke at han fortrød, men det havde været med en pige som havde været en del år ældre end ham, og han havde nok ikke helt haft en forståelse for, hvad det var han havde været gået ind til dengang, der var jo grænser for hvor meget af samlejeen man egentlig forstod som 13 årig.
Et roligt smil meldte sig på hans læber, "Jah, de har deres øjeblikke, men mange ting går meget hurtigere med magi," han var i hvert fald selv glad for, at være magiker, men han var også glad for, at han kendte mugglernes måde at gøre tingene på. Han elskede sin bil, sin mobil og sit dankort, men han elskede også at spare på strømmen ved at svinge sin stav så opvasken gik i gang. Han gav hende et knips over øret, og sendte hende et meget hårdt blik, "Det kan godt være du er Slytherin, men den der attitude vil jeg ikke se herhjemme," sagde han bestemt, meget fandt han sig i, men hun skulle ikke stå og svine hans forældre til, selvom han aldrig havde haft noget særligt tæt forhold til dem, fordi de havde haft alt for travlt med Joey og hans sang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2015 0:13:11 GMT
"Aha, men i følge dig så må jeg... Ikke have det sjov, som du syntes er sjovt? Selvom det du syntes er sjovt, er klamt?" pointerede hun i et lille flabet grin, okay på mange punkter var det nok tydeligt at hun var en datter af Lucas og Isadora blod, og egentligt så var hun bare stolt af det. "Aha... Så du siger jeg ikke skal have en kæreste?" sagde hun i et smil, udelukkende for at provokerende nu hvor han prøvede at være så beskyttende, nu var hun jo ved at være teenager, så måtte man vel godt drille sin far lidt og spørge ind til de ting som han selv sagde.
"Ja... Jeg ville bare ønske at jeg var fuldblod" sagde hun i et suk, hun gik jo på Slytherin og hun hadede at nogen af pigerne drillede fordi at hun ikke have rent blod, der virkede drengene lidt mere ligeglade, nok fordi hun var en af de første på skolen der havde fået bryster dengang. "Hvorfor?" spurgte hun og skar en grimasse, mugglere var dumme og grimme, ikke at det var noget hendes mor havde sagt, men det sagde de henne i skolen og Allison tog det hurtigt til sig: "De er bare så... Nedern og kedelige" sagde hun og rullede med øjnene, mugglere kunne jo ingenting: "Vi har fået en ny professer, en muggler?? En muggler professer på hogwarts? Ad" sagde hun og rystede på hovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2015 0:15:35 GMT
Lucas rystede lidt på hovedet, "Det var ikke det jeg sagde, oral-samleje går du bare amok med, rigtigt samleje? Så husk lige beskyttelse, og den del af snakken vil jeg overlade til din mor," sagde han i et grin, hun skulle ikke begyndte at kaste bolde op i luften, hvis hun ikke kunne tåle at få igen af samme skuffe. Lucas tabte kæben et øjeblik, "Jesus Christus, man er da ikke i tvivl om, at du er kvinde huh?" spurgte han i et grin, han vidste ikke hvad det var ved kvinder, men de kunne altid fordreje ens ord til deres egen fordel, hvordan de end gjorde det, var ham en gåde. "Men hey, om det er en god ven eller en kæreste som bliver din første gang, det kommer helt an på hvem du vælger at sprede benene for første gang jo," sagde han okay han var virkelig ikke god til det der med at snakke et pænt børnevenligt sprog.
"Virklig? Hm, jeg har altid ønsket mig at være halvblod, bare tanken om, at have et ben i hver verden," sagde han, det var da en total drømme verden, en mor som var fuldblod og kunne hjælpe med alt inden for magien, og en far som var mugglerfødt og dermed kunne hjælpe med alt inden for mugglernes verden. "Så det nok, Allison," sagde Lucas denne gang i en ret hård og bestemt tone. Meget kunne de lave sjov med og joke omkring, men lige med hensyn til blodstatusser, der var Lucas meget firkantet. Alle var lige og så var den bare ikke længere. Mugglerne skulle acceptere magiker og omvendt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2015 13:10:40 GMT
Allison kiggede på ham og rullede så med øjnene: "Yeah yeah tag det roligt, jeg skal nok passe på, jeg er kun 13" pointerede hun i et smil, ja der var da nogen drenge hun syntes var søde, men det var da ikke fordi at hun drømte om ret meget mere end et kys lige nu. "Aha... Og så legede vi at den samtale var slut!" sagde hun i et smil og gjorde håndtegn til at samtalen stoppede, det begyndte at blive lidt for pinligt og detaljeret, og hun havde ikke helt lyst til at høre om det mere lige nu.
"Jeg ville ønske jeg var fuldblod, så blev jeg ikke drillet så meget" sagde hun, hendes mor var jo også fuldblod og Allison var virkeligt misundelig over det, men desværre var det jo en af de ting man ikke kunne ændre ligegyldigt hvor meget man end ville. "Hvad?" spurgte hun igen da han sagde det var nok, okay hun blev ærligt en smule chokeret over hans tone, det havde hun ikke regnet med fra ham: "Det er de altså" mumlede hun, hun fattede slet ikke hvorfor folk syntes mugglere var så pisse fantastiske, i det mindste var hendes mor da nogenlunde enig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2015 21:43:30 GMT
"Det var jeg min første gang," pointerede han selv i et kort grin og blinkede til hende, han kunne dårligt nok huske hvem der havde været, men det havde i hvert fald været en som var ældre end ham selv, og hun havde set godt ud, hvilket havde været nok for ham, men nu var det jo heller ikke en ligeså stor ting for drengene som det var for pigerne. Han grinte let, "Det er så i orden, skal vi så komme videre med dine lektier eller blev du færdig?" spurgte han, bare for at skifte samtale emnet. Han var bare glad for at høre han ikke skulle bekymre sig om at skulle være morfar lige pludselig.
Hele hans mimik ændrede sig, til et lettere bekymret blik, "Bliver du drillet på grund af dit blod?" spurgte han, nogengange var børn bare så ondskabsfulde, heldigvis havde Lucas aldrig selv haft det problem, men det var nok fordi han altid havde været pigernes ven, og de andre drenge havde været missundlige på ham, og havde ville lære af ham. "Størstedelen af min familie er mugglere, så snak lige pænt, det der sprog vil jeg ikke høre, du har selv lige brokket dig over, du bliver drillet, så hjælper det sgu da ikke noget du selv går efter andre," sagde han i håb om at trænge ind i hendes teenage pigehjerne.
|
|
|