Christine Blackwood
•
Magiker
Fødselsdag: 11.11.2037
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Stilling: Studerende på uni
C-box navn: Bambooram
|
Post by Christine Blackwood on Apr 8, 2021 17:19:45 GMT
Christine så Tracy komme op at sidde og hun lagde hastigt sin hånd på Tracys, da hun spurgte hvad hun ellers havde med til dem. “Jeg vil ikke have at du tror jeg ikke er interesseret. Jeg er interesseret.” Hun så Tracy i øjnene nu, “Mine forældre er bare ikke så gode til hele mit.. De ved ikke at jeg er til kvinder, endnu. Men de kommer til det, og jeg vil også gerne ligge på tæppet med dig.” Hun forklarede det, som om hun havde læst Tracys tanker, selvom hun ingen anelse havde om hun gav mening lige nu. “Jeg skal bare lige … Trække vejret,” lo hun, før hun kiggede ned i picnic kurven igen “Jeg har marmite sandwicher med og to chokoladefrøer med,” Hun havde ikke haft tid til at lave desserten, så hun havde improviseret. Hun rakte en sandwich til Tracy og tog sig selv en tår af sin smoothie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2021 21:20:09 GMT
Tracy smilede uden at det gik helt op til øjnene, men blev siddende frem for at lægge sig. “Det er helt fint. Jeg fik bare lyst til at sidde op” løj hun, hvorefter hun så også rettedelidt på sit tøj, mest for at være sikker på at det sad ordentligt. Alligevel gjorde det nok Tracy ked af det. Ville hun virkelig ikke kendes ved hende? Det var ikke svært at acceptere men det var det altså for hende. Tracy ville ikke presse hende og snakkede i stedet om maden der var medbragt. “Chris det er ok. Du behøver ikke forklare dig” sagde hun og smilede, men kurvens indhold. Det så faktisk ret lækkert ud. Det lød rigtig godt sammen men lige nu kunne det ikke være mere.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Apr 12, 2021 18:51:08 GMT
“Men du havde jo kun lige lagt dig,” bemærkede hun med en let latter, for at fange hende i hvad der måske kunne være en løgn. Alligvel prøvede Christine at finde en måde at forlade emnet på, “Jeg håber du kan lide marmite? Jeg ved godt det ikke lige er det alle gider, men jeg har simpelthen bare altid… Jeg mener, det må du næsten kunne huske fra da vi gik på Hogwarts. Jeg har simpelthen bare spist det hele mit liv,” lo hun let og satte sig prøvende en smule tættere på Tracy. Langsomt flyttede hun sine egne grænser. Hvis nogen så hende og det gav ballade, så måtte hun vel bare prøve at tage den derfra, måtte hun ikke?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2021 15:56:43 GMT
Hun var fanget på fersk gerning, og kunne godt mærke den ikke blev let at snakke sig ud af, men heldigvis var der andre ting at tale om, og Tracy besluttede sig derfor for bare at trække på skuldrene og så i stedet fokusere på chris' store kærlighed. "Om jeg husker det?" Hun kom til at grine så kærligt og 100% fra hjertet. Jo det var helt sikkert noget hun huskede. "Hvis ikke jeg tager meget fejl, så huske jeg også et par Ørne, som har fået dræberblik gennem tiden, for at have rakt ud efter det sidste." Det var lidt kendt ved Ravenclaw bordet, at Christine var Marmite dronning, eller det havde Tracy hvert fald hørt engang og havde egentlig bare anset det som sødt. "uanset, så håber jeg da der også er lidt til mig, eller skal jeg undvære?" Spørgsmålet var egentlig myntet på to ting, men Tracy vvar helt okay med hvis Chris kun opfangede den mest åbenlyse af dem.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Apr 15, 2021 17:47:43 GMT
Christine lo en latter, med munden fyldt med hendes elskede sandwich. Hun prøvede at tygge den i sig, før hun kunne svare. Latteren gjorde det svært at synke og hun puffede derfor kærligt til Tracy. Vandet kom op i øjnene og hun fik endelig slugt, “Du må ikke minde mig om det, mens jeg spiser,” lo hun. “Du kan altid prøve at spise din sandwich, men jeg kan ikke love at jeg ikke prøver at stjæle den fra dig,” svarede hun hende med et drillende smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2021 21:44:51 GMT
Det var virkelig hyggeligt og meget savnet at grine med Chris igen, og Tracy brugte muligheden på lige at tænke tilbage på sin tid på skolen. “Du kunne også bare lade os andre spise lidt” grinede hun og mærkede hvor rart det var at grine oprigtigt igen. Faktisk så savnede Tracy ofte skolen, men det var nok også fordi hun faktisk følte hun manglede et år der
Forsigtig rakte hun ud efter en sandwich og kom den prøvende i munden. Han var lidt nervøs for om Chris ville tage maden fra hende. Alligevel lod hun blikket fjerne sig fra maden og nu lægge sig på Vhris og hvor dejlig hun så ud. “Hvad laver du egentlig, stop? Altså jeg mener efter Hogwarts. “
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on May 4, 2021 12:08:49 GMT
“Du kunne også bare… blande dig udenom,” lød det fra hende med et grin. Hun så Tracy i øjnene og hun mærkede hvordan hun følte sig lettere end hun havde gjort længe. Hun lod sin ene hånd nærme sig Tracys og aede den blidt med et par fingre. Hun ville helst ikke have at andre folk skulle se dem sådan her, men samtidigt ønskede hun heller ikke at skubbe sig selv helt ind i skabet - hun vidste at hun i det mindste havde sin brors støtte, hvis det hele skulle brænde på.
“Åh, efter Hogwarts? Jeg startede på Det Magiske Universitet. Har du været der før?” spurgte hun hende nysgerrigt og rykkede sig selv en smule tættere på hende, så Tracy ikke kom i tvivl om, hvorvidt hun havde interesse i hende eller ej. Hun fjernede ikke sit blik fra hende, men lod det hvile interesseret på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2021 4:17:28 GMT
Tracy så på pigen og måtte holde et grin tilbage. Hold nu op hvor var hun egentlig sød. Men det var vel nok også det hun i sin tid var faldet for. "Så du vil gerne have jeg ikke blander mig?" Spurgte hun drilsk og rykkede lidt væk både fra Christine og fra maden, for mest at indikere at hun ikke ville blande sig. Det var så rart at sidde her med hende igen og hun havde lyst til at kysse veninden, hver gang deres øjne mødtes, men kunne også godt se, at det nok ikke lige helt var der Christine var. Derfor prøvede hun at holde sig lidt i skindet.
Hun rykkede dog nærmere igen, da Christine så begyndte at snakke om Det magiske universitet. Det var lidt en drøm for Tracy at blive healer, men hun kunne ikke klare det som tingene var nu. Hun havde ikke penge til bøger og hun manglede nogle eksamener fra Hogwarts. Så måske blev hun nødt til at forblive stripper evt. danser resten af livet. Hun sukkede kort for sig selv ved tanken og rystede så på hovedet. "Nej desværre ikke. Hvad læser du der?"
|
|
|