Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2021 4:34:36 GMT
Det lød ikke til Ben helt forstod ham, men måske vidste han ikke så meget om sin søster som han vidste om Chris. Hun havde længe snakket om en pige hun engang havde kysset. Havde det ikke været Tracy? Dewey skævede til Ben. ”Arbejde siger du? Tør jeg spørge hvor?” drillede han. Det ville komme meget bag på Dewey hvis Ben havde taget et uærligt job af nogen art. Så kiggede han kort tilbage imod døren til Tracys værelse. ”Min søster er til piger forstår du. Hun har… hun har vidst en historie fra skolen med Tracy. Jeg troede bare ikke det var din søster.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2021 4:46:50 GMT
Tracy kunne ikke lade være med at smile og strøg veninden kærligt over håret. "Det tager jeg som, at dette ikke bliver vores sidste date" Grinede hun så og mærkede glæden kriblende i maven på hende. En følelse, som hun næsten ikke kunne huske længere. Hun var virkelig glad for at være stødt på Christine igen og satte stor pris på, at hun også virkede mere end bare almindelig interesseret i hende. Dog kunne Tracy ikke helt acceptere, at de ikke skulle blive i sengen, så hun strakt kort halsen, for at kysse veninden på ny og måtte så også erkende, at det nok var bedst, at de kom afsted. Hendes bror ville sikkert alligevel sidde og holde øje med dem, så godt han kunne et andet sted fra. Gad vide om Christines bror var lige så slem?
Tracy fik endelig rejst sig fra sengen, og fik rettet lidt på sit tøj og hår. "Okay, jeg er klar."
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
Fødselsdag: 11.11.2037
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Stilling: Studerende på uni
C-box navn: Bambooram
|
Post by Christine Blackwood on Mar 20, 2021 12:49:29 GMT
Chirstine smilte bredt og nikkede til hendes antagelse. Selvfølgelig skulle de ses igen, og selvfølgelig skulle det være i en romantisk anledning. Picnics, quidditch spil for to og dem sammen i en seng. Hendes blik forlod ikke Tracys figur, som hun gjorde sig klar til at komme af sted. Da hun annoncerede at hun var klar, rejste Christine sig fra sengen og gik mod døren, for at komme ud. Da hun åbnede den så hun Dewey, der skævede tilbage mod døren de var kommet ud af. Hun rødmede og skyndte sig at trække Tracy med sig, så de kunne få fred. Hun tog kosten og picnic kurven og gjorde klar til at de kunne komme ud.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Seksualitet: Heteroseksuel
Bosat: England
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on Mar 22, 2021 13:24:14 GMT
Han vendte blikket over imod Dewey og sendte ham et svagt smil. “Du kunne få det af vide, men jeg vil gerne snakke med Tracy først.” Han sagde ingen ting af deweys næste ord men han kom alligevel med et lille grin. Dewey skulle bare vide hvad han lige havde set. Og så med et gik døren til værelset op og han så Christine først hvilket fik ham til at trække endnu mere på smilebåndet. “Tracy når du kommer hjem vil jeg gerne lige snakke med dig, hvis du har lyst” han lagde pergamenterne ned i skødet og kiggede på dem begge to. “Og hej Christine, pas godt på hende” han behøvede ikke at sige mere og han. Ille bestemt ikke afsløre hvad han netop havde set i værelset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 15:09:02 GMT
Det var helt rart at se sin søster så glad, og da de kortvarrigt fik øjenkontakt bed han mærke i at hendes kinder blev røde, hvilket kun fik ham til at smile mere. Det var helt sikkert godt for hans søster og sikkert også for Tracy. Han håbede bestemt på det bedste for dem, og hævede da også hånden for at vinke, primært til sin søster, da de gik forbi. Derefter fordybede han sig i sine egne ting indtil aftensmad.
- Out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 15:15:44 GMT
Det var lidt overvældende at begge brødre sig som anstandsdamer og holdte øje med dem, da de kom ud af værelset, Tracy prøvede egentlig at ignorere det, men måtte så kigge på dem, da hendes bror valgte at tale til hende. Hun sendte ham et blik der tydeligt fortalte at det var total ufedt, det han netop havde sagt. Ikke fordi hun ikke ville tale med sin bror, men lige nu var det Chris der var i fokus, og oveni det, så kunne hun da ikke slappe af, hvis hun vidste han ville tale med hende. Slet ikke efter at han havde busted dem i at kissemisse lidt på sengen. Kunne det være sådan noget han ville snakke om? Det håbede hun ikke. Måske var det noget andet. "Jeg siger til når jeg kommer hjem så."Fejede hun det bare væk, men man kunne godt høre, at hun ikke var interesseret i at snakke for medet med ham eller om emnet. Hun ville bare gerne med Chris. Hun havde netop svunget sin kappe om skuldrene da hun hørte Bens ord på ny og hun vendte sig omgående om på hælene og så direkte på ham. "Ben! Helt ærligt."Lød det bare mens hun sendte sin bror et let dræberblik. Han skulle ikke gøre det værre end det var vel.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Mar 26, 2021 15:01:37 GMT
“Hej, Ben” hun smilte bredt og venligt til ham. Hun havde ikke rigtig talt med Ben før, men hun kunne godt huske ham fra deres tid på Hogwarts - han var et par år ældre end dem og han havde også gået på samme kollegie, som Christine. Hun hev støvlerne på, “Jeg skal nok passe på hende,” hun tog Tracy ved hånden, med den store kost under den anden arm og picnic kurven i samme hånd. Hun hev hende med sig udenfor og hun begyndte at grine lidt, da de kom ud i det lyse, “De er godt nok nysgerrige. Sker der ikke så meget for dem, tror du?” hun satte sig op på kosten og ventede på at Tracy satte sig bag hende, så de kunne flyve af sted.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Seksualitet: Heteroseksuel
Bosat: England
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on Mar 26, 2021 16:53:43 GMT
Et kort smil blev lagt på hans læber, men han kunne godt høre at det ikke helt faldt i god jord hos Tracy , men så igen hvad havde han forventet i sidste ende? Han fastholdt sit smil og nikkede en enkelt gang. “Perfekt” kom det fra ahm og vendte hovedernes i pergamenterne igen inden han lod blikket glide hen imod Christine og så på Tracy. “Hyg jer, og så basser jeg på Dewey, og giver ham nogen øl en gang i mellem” han kunne ikke lade vær med at grine lidt som han vendte blikket hen på Dewey og så ned i pergamenterne igen
//out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 6:12:17 GMT
Det var lidt en lettelse at slippe væk fra bens blik. Ikke fordi der havde været foragt eller andet hos ham, men han vare bare så beskyttende. Det forstod Tracy godt, men hun havde brug for at starte på en frisk og det kunne godt være svært når han passede sådan på hende. Dermed var det også langt mere befriende at Chris havde taget hende med på date. hun glædede sig til en dag i veninden selskab og med at smil på læben satte hun sig op på kosten. “Min bror er bare ret beskyttende og Dewey er den der er der når ikke lige Ben er hjemme. Jeg vidste ikke han var din bror.” Den del virkede lidt akavet nu. Hvad hvis han havde sagt noget? Eller endte med at komme i vejen for dem, fordi han vidste hvad hun kom fra. Fordi han også havde hørt hende skrige i nattens mørke. Forhåbentlig sagde han ikke den slags. “Hvor skal vi hen?” Spurgte hun derfor i stedet.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Mar 30, 2021 16:54:29 GMT
“Jeg har heller ikke besøgt min bror før, mens han har boet der,” hun rødmede let, fordi hun var en smule pinlig over at hun ikke havde besøgt hendes bror noget før. Især nu hun også vidste at han havde boet sammen med Tracy i al den tid. Hun ville ønske hun havde været mere åben med sin bror og fortalt mere om Tracy dengang hun forsvandt. Langsomt lettede Christine fra jorden. Det var lidt anderledes at styre en kost skabt til to - den reagerede lidt langsommere og var en del tungere end en helt almindelig kost. Hun koncentrerede sig. “Jeg tænkte vi kunne flyve en tur over London og så slå os ned i en park på en bænk og spise lidt sammen? Men vi kan også finde på noget andet, hvis du har lyst.” Hun fløj højere og højere op, så de kom uden for muggle rækkevidde. Christine overvejede ikke rigtig hvad Deweys oplevelse med Tracy var. Hans mening var under alle andre omstændigheder vigtig for hende, men hun holdte for meget af Tracy til at lade andre ændre den mening.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2021 7:17:10 GMT
Sådan som hun havde været det sidste lange stykke tid, så var det nok meget godt, at Chris ikke var kommet tidligere. Tracy ville ikke have været ordentlig tryg i det og hun havde måske sagt nogle ting, som kunne have ødelagt det håb hun mærkede mellem dem lige nu. "Anyway, så er jeg glad for at du kom i dag." sagde Hun derfor bare og lagde armene om livet på Chris, så hun kunne holde fast mens de fløj. Tracy sørgede for at sidde tæt bag hende, så hun rigtig kunne mærke hendes date, det var virkelig rart og hyggeligt på denne måde. "EN bænk i parken lyder hyggeligt. Enten det eller et tæppe i græsset." Hun fantaserede lidt om hvordan Chris så ville ligge på tæppet og hun ville kunne hvile sit hoved i hendes skød og kigge op på hendes smukke ansigt. Uanset, så ville det blive en helt fantastisk tur var Hun sikker på.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Apr 5, 2021 23:02:12 GMT
Christine, som sad forrest på kosten, rakte sin hånd bagud, mens de fløj. Hun aede Tracys lår ganske blidt, “Det er jeg også.” lød det fra hende i en interesseret tone. Hun ville ikke slippe Tracy, nu hun havde hende. Hun elskede at mærke hendes arme om hendes liv. Det sendte varme og sitrende følelser gennem hele kroppen på hende, og hun følte aldrig at hun havde været så forelsket før, som hun var i dette øjeblik. “Åh, jeg er så glemsom. Der ligger et tæppe i picnic kuven, så det kan vi sidde på, når vi finder et sted vi gerne vil lande.” Hun fløj over paladset St. James og begyndte at sætte kursen ned til vandet ved St. James Park, hvor der var en god grøn plet til dem tæt på nogle træer og med udsigt over søen til paladset. I vandet svømmede der ænder og i træerne kunne man se egern. Hun landede blødt på græsset, “Er her ikke smukt, Tracy?” spurgte hun og drejede sig for at kigge over på sin Tracy, med et varmt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2021 13:19:59 GMT
Det var virkelig smukt at se byen fra denne vinkel. Hun var aldrig selv ude og flyve, men at gøre det sammen med Chris var virkelig hyggeligt. Hun så ud over tagene og nød hvor tæt de var på tagene. Det var virkelig flot hun lænede sig ind til Chris og særligt da de landede forholdt hun sig meget tæt på veninden men alt syntes at gå som de skulle. i sit stille sind priste hun sig lykkelig for at de nu var landet igen og fulgte så ellers mest Chris. Men hun var også virkelig smuk. Nu så Tracy så omkring og kunne ikke lade være med at smile. “Wauw her er virkelig smukt. Og sammen med dig kan det blive en virkelig god date.” Det var det nok allerede. De bredte tæppet ud sammen og Tracy lagde sig derefter på det.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Apr 8, 2021 14:55:10 GMT
Det var virkelig smukt her. Lyset fra solen strømmede ind mellem bladene på træerne og man kunne høre de frække rapænder i det fjerne. Tæppet var bredt ud og Christine kunne se at Tracy allerede havde lagt sig ned. Det gjorde Christine en smule genert og nervøs. Hun kiggede sig over sine skuldre, for at sikre at ingen holdte øje med dem lige nu - det var ikke vildt acceptabelt i hendes familie at gøre som hun gjorde, så hun ville sikre sig at hun ikke kunne se en tante eller en fætter et sted i det fjerne. Langsomt satte hun sig ned på tæppet ved siden af Tracy, der lå ned. Hun kiggede hen over hende og hun smilte, “Det tror jeg virkelig også det bliver... “ hun fiskede to glasflasker frem fra picnic kurven, “En smoothie?” spurgte hun nysgerrigt og rakte Tracy en flaske. Af en eller anden grund prøvede hun at distrahere sig selv fra det faktum at hun lige nu delte et tæppe med den første kvinde hun nogensinde var forelsket sig i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2021 16:14:39 GMT
Tracy rynkede brynene lidt, da det virkede til at Chris tøvede med at komme ned på tæppet. Var der noget galt nu? Var de da ikke på en date? Men nu virkede hun ikke helt så villig, havde Tracy mon misforstået noget? Hjemme på hendes seng havde der da ikke været noget. Hun kiggede sig omkring. Var det fordi det var her? I fuld offentlighed? Kunne det være det? For en sikkerheds skyld satte hun sig op igen. Det andet virkede pludselig lidt mærkeligt. "Ja tak." Hun rakte ud efter flasken og sendte hende et prøvende smil. Måske var det bare en veninde aftale og ikke en romantisk date, som hun først havde antaget. For en sikkerhedsskyld valgte Tracy mentalt at bakke lidt tilbage, så hun ikke ville blive såret. "Hvad har du ellers med til os?" Spurgte hun så for at snakke om noget andet.
|
|
|