Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2021 6:16:38 GMT
Ja, de havde været børn dengang, men den nat der blev omtalt var også første gang Tracy havde mærket betydningen af at være forelsket. At hun så kort tid efter havde fået en anden kæreste, det var sagen uvedkommende. Hun havde helt sikkert haft følelser for Christine! Følelser da aldrig rigtig var brændt ud. Nok var de blevet lagt i dvale af flere omgange, men Christine havde siden den nat været i Tracys tanker. “Vi var børn ja..” fik hun sagt og overvejede så sine næste ord, men nåede intet at sige, før hun mærkede et par bløde læber imod sine egne. Det fik hende til at sukke kort, før hun så let lagde armene om Christine og gengældte kysset. En tid glemte hun alt om dates og at komme ud af døren, hun ønskede bare at blive her sammen med Christine. Men de havde jo også lige konkluderet at der var tid nok, så den kost kunne vel godt vente et par minutter. “Har du...” hun tøvede lidt, fandt så styrken til at spørge. “Har du nogensinde haft.. følelser for mig?” Det var bedre at spørge på den måde end hære om hun havde følelser for hende nu.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
Fødselsdag: 11.11.2037
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Stilling: Studerende på uni
C-box navn: Bambooram
|
Post by Christine Blackwood on Feb 19, 2021 17:37:22 GMT
At mærke Tracys arme om hende fik blot Christine til at læne sig tættere på den gamle veninde. Ind i hendes varme. Christine kunne mærke hvordan hendes kinder rødmede og hun var næsten bange for at fjerne sig fra Tracy, fordi hun ikke ønskede at afsløre sine varme kinder. Men kysset stoppede og Tracy begyndte tøvende et spørgsmål, som Christine ikke var sikker på at hun ville formå at afslutte. Alligevel fandt Tracy styrken til det og det fik hende til at smile en smule bredt, før hun meget blidt puffede til veninden.
“Om jeg nogensinde har haft følelser for dig?” gentog hun med et underholdt glimt i øjnene. Glimtet forsvandt dog langsomt, da det gik op for Christine at det måske ville være underligt for Tracy at vide at Christine havde mistænkt at hun havde følelser for Tracy allerede den gang de gik på Hogwarts. Hun sank en diskret klump og trak på skuldrene, tøvende, “Siden… Siden Hogwarts… Altså ikke siden Hogwarts og indtil nu… Men det startede da vi gik på Hogwarts og siden du forsvandt har der været perioder hvor jeg ikke kunne stoppe med at tænke på dig.” Hendes smil kom frem og forsvandt lige så hurtigt. Det var et lettere følsomt emne for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2021 20:30:04 GMT
"Ja?" Kom det spørgende fra hende, da Christine til en start valgte blot at gentage hendes spørgsmål, en ting Tracy ikke helt vidste hvordan hun skulle reagere på. Hun trak dog vejret dybt og ventede på at der kom mere svar. Det gjorde det dog ikke rigtig nemmere, da svaret var meget vagt og kunne trækkes i flere retninger, men så igen. De var på vej ud på date og havde netop kysset hinanden, alt sammen noget Christine havde lagt op til. "Og nu? Tænker du på mig nu? På den måde?" Spurgte hun forsigtig og rejste sig fra sengen og gik over for at tage sin hårbørste. Kun af den simple grund, at have et skjul for hvorfor hun havde behov for at øge afstanden til den gamle veninde.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Feb 20, 2021 17:35:34 GMT
“Jeg tænker på dig hele tiden nu, Tracy…” hendes fingrespidser søgte blidt Tracys lår. Men før hendes fingre kunne nå hende, havde hun Tracy rejst sig op og var begyndt at børste sit hår. Hun samlede sine hænder i sit skød igen og observerede Tracy med blikket.
“Er … Hvis det ikke er det du ønsker, så skal jeg nok ændre mig..” en klump samlede sig i halsen på hende. Hun blev pludselig ramt af en usikkerhed og nysgerrighed, over ikke at vide om Tracy var interesseret i hende på dén måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2021 20:26:17 GMT
Christines hånd havde strejfet hendes lår i det Tracy havde rejst sig, og nu ærgede hun sig over hvorfor hun havde valgt at gå væk, omvendt var det nok for det bedste, sådan som anspændtheden lå imellem dem. Fra sin nye placering så hun på pigen, da hun rigtig hørte hendes ord. De følelser der lød til at ligge i Christines ord var gengældte af Tracy, og det var alt hun havde brug for at høre, for at kunne turde give slip og bare være sig selv. Kort så hun på veninden, før hun så gik hen til hende igen og uden tøven placerede hun et knæ på begge sider af pigen lagde sine hænder på hver side af Christines ansigt, og bogstaveligt talt snavede hende ned i sengen. Det var det vildeste hun havde gjort længe, men det sug det gav i maven på hende, var glædeligt velkommen og fik hende til at grine kort, før hun gav veninden endnu et kys og rullede så ned af hende, så hun kom til at ligge ved siden af hende i sengen.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Seksualitet: Heteroseksuel
Bosat: England
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on Feb 20, 2021 22:32:10 GMT
Dette var en tidligere dag at få fri på. For en gangs skyld havde han ikke lige så meget arbejde med hjem som han kunne have haft. Endnu havde det været ne hemmelighed i lejligheden at han havde opkøbt De Tre Koste, og det brændte sådan inde i ahm om at fortælle det til alle sammen, men det vigtigeste der skulle vide det var Tracy. Hovededøren blev låst op og han stillede skoene ud i gangen. Han lagde hovedet lidt på skrå og kiggede ind i stuen hvor han hilste kort på Dewey. Han bevægede sig tættere på Tracys dør og bankede på uden at vente på at han måtte komme ind åbnede han den “Tracy kan vi..” han stoppede da han så at Tracy var ved at kravle ned af en anden person. “Snakke... glem det jeg venter” kom det fra ham og lukkede hurtigt døren efter sig. Dette her var og forblev akavet. Han stod ked dørhåndtaget i hånden og smilte lidt for sig selv. Var Tracy i virkeligheden ved at komme ud af sin Skal kunne han stoppe med at beskytte hende? “Hey dude hvem er hun sammen med” spurgte han henvendt til @dewey da han fjernede hånden fra dørhåndtaget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2021 22:46:08 GMT
Dewey hilste inde fra stuen, da han hørte Ben komme hjem. Det var godt at vide at Ben igen havde arbejde og at han kunne tage afsted uden at virke helt så bekymret ligesom at Tracy ikke virkede helt så bange længere. Selv havde Dewey et job, som han nemt kunne foretage hjemmefra, og det var da også jobbet han sad fordybet i nu her. Der var altid en fest at planlægge et eller andet sted, eller nye trends at sætte sig ind i. Derfor tog han ikke videre notits af Ben, ikke før han råbte til Dewey igen. Det fik dog Dewey til at se op i retningen af lyden. "Min søster, de er vidst gamle veninder fra skolen. Hvorfor?" Han kunne da vel ikke have noget imod at pigen for en gang skyld faktisk havde gæster?
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Feb 21, 2021 17:06:02 GMT
Christine mistede fuldkommen pusten allerede inden Tracys læber igen mødte hendes. Det var da hun pludselig så stålfast nærmede sig Christine, at hun begyndte at holde vejret. Langsomt endte Tracy med at læne sig ind over Christine, indtil de lå i sengen med Tracy ovenpå Christine. Kvinde på kvinde, fortabt i kys og omfavnelse, indtil Tracy igen var rullet af hende. Det fik hende til at le en smule, fordi Tracy begyndte at grine. De følte nok det samme sug i maven - spændingen og… begæret. Hun kunne ikke undgå at se på sin veninde med et glimt af underholdning og samtidigt lyst. Hun skulle til at læne sig ind efter endnu et kys fra Tracy, da døren pludselig gik op, og hun hurtigt begynde at rejse sig op i sengen, som om intet var hændt. Hun klemte sine bryn sammen og kastede et blik over på Tracy, “Var det… din bror?” hun tog sin hånd op til sin kind, som var brandvarm af at være så pinligt berørt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2021 5:13:36 GMT
Det var første gang siden Rebecca, at Tracy havde turdet overhovedet at nærme sig noget nært seksuelt, men med Christine blev lysten for stor og det kys hun netop havde givet sin gamle veninde fik helt sikker kickstartet en masse følelser i hende. Det følte godt og hun mærkede hvordan Christine var på vej til at gengælde hendes foretagende, da døren pludselig blev åbnet og hun hørte sin brors stemme. SHIT! Døren blev dog hurtigt lukket igen og så snart det blev muligt kom Tracy lidt mere op at sidde. Hun så fra døren til christine og nikkede så stille. "Han øhm... Han.. altså han ved godt at jeg er til piger, men jeg... jeg har ikke haft en kæreste i lang tid." Hun tænkte i første omgang slet ikke over hvad hun netop havde sagt, eller hvilke oplysninger det indebar, men som det gik op for hende mærkede hun panikken røre på sig. "Jeg mener...! Altså! Nej.. ikke at jeg tror vi er kærester. øhm. Jeg.. Den tur på din kost. Det... det er fint. Det er ikke fordi jeg... Du må ikke tro at jeg forventer det er en date-date." prøvede hun akavet at få hakket sig igennem en forklaring, skønt hun var ret sikker på det ikke gav meget mening.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Feb 24, 2021 5:23:29 GMT
Hun rækkede sin hånd ud mod Tracys arm og kærtegnede den blidt, da hun nævnte at hun ikke havde haft en kæreste længe. Christine smilte, fordi hun godt vidste at de ikke var kærester - men de var noget... et eller andet var de... og som Tracy blev mere og mere panisk kunne Christine ikke lade være med at smile underholdt og læne sig ind for at plante endnu et kys på hendes læber, bare for et par sekunder, før hun igen trak sit hoved til sig og så Tracy ind i hendes smukke mørke øjne. ”Vi tager det en dag ad gangen.. sammen. Okay? Og jeg håber du ved at jeg lidt forventede at det kunne være en date-date.” hendes smil blev mere skævt og håbefuldt. Hun ville elske at kalde det en date.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Feb 25, 2021 1:56:08 GMT
Et mindre smil kom frem på hans læber som han bevægede sig væk fra døren og ud i køkkenet for at tage en øl. Faktisk hev han to øl op en til ham selv og en til Dewey. Han trådte ind i lokalet og svarede endelig på hvad Dewey havde spurgt om. “Din søster siger du, en veninde fra skolen? Aha. Glæder mig at hun kan få Tracy til at snakke” han kunne af gode grunde ikke fortælle dewey hvad han netop havde set. Han ville ikke ødelægge den stemning de havde is overværelsen med en Dewey der ville storme ind 9g ødelægge det hele, blot for at Tracy skulle krybe sammen på ny. “Her” kom det fra ham og satte øllen på bordet foran Dewey inden han satte sig ned i lænestolen med udkig hen imod døren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2021 22:28:54 GMT
Dewey forstod ikke helt problemet, men drejede så hovedet og så på Ben. “Jeg tænkte det kunne være meget godt for hende. Er det et problem da? Altså at Chris er her? De skulle vidst egentlig ud og flyve. Tracy skulle bare...” Dewey stoppede sig selv og så på Benedict, denne gang med et lidt uroligt blik i øjnene. “De har ikke gang i et eller andet på værelset? Chris er... lidt sådan.. følsom” om det helt var den følelse hans søster sad med kunne han ikke vide, men det var et bud. Han havde hvert fald allerede dengang hørt hende snakke lidt specielt om sit eget køn. Han huskede hun engang havde fortalt at hun havde kysset en pige fra skolen, men han huskede ikke lige noget navn. ben kom hen til ham med øl og den ene blev hurtigt knappet op og næsten tømt for indhold. Tracy kunne da ikke være den pige han søster havde flirtet med vel?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2021 4:31:28 GMT
"okay" istemte Tracy og mærkede sin mave slå knuder, da Chris på ny kyssede hende. Det var virkelig rart og hun følte nærmest, at hun blev helt blød i knæene. Hvilket var en følelse hun ikke rigtig havde oplevet siden måske Rebecca Maverick. Hun ville dog ikke tænke på sin eks lige nu. Dette her var noget andet, noget hun gerne ville give en chance. Derfor lagde hun også sin hånd over venindens ene kind og så hende dybt i øjnene, mens hun smilede. "Jeg vil meget gerne på date-date med dig."Endte hun så med ærligt at sige til veninden. Om de en dag kunne blive mere end veninder, det vidste hun ikke, men lige nu håbede hun helt sikkert på det. "Skal det foregå på din kost, eller i min seng?" Spurgte hun så med et lille glimt i øjet.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Mar 9, 2021 10:08:59 GMT
Det kildede gennem Christines mave, som hun lå her i armene på Tracy. Det akavede øjeblik, hvor hendes bror var kommet brasende ind, fik hende bare til at føle sig tættere på hende end før. Hun følte sig umådeligt fristet til at foreslå at deres date bare kunne foregå her i sengen og hun bed sig let i læben, mens hun pressede sig selv til ikke at falde for fristelsen. “Selvom jeg elsker tanken om at blive liggende her med dig, så tror jeg det er bedst vi kommer ud og flyver lidt. Der kommer andre dage.. Og nætter… hvor vi bare kan blive liggende i sengen,” hun så sin veninde i øjnene og smilede kærligt tilbage til hende. Åh, hun kunne heller ikke lade være med at rødme, når hun kiggede på hende med dét dér glimt i øjnene.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Mar 10, 2021 13:33:44 GMT
Ben kunne ikke helt lade vær med at smile af tanken om at Tracy måske var kommet over tabet af Rebecca. At hun var ved at komme lidt ud, at hun for en gangs skyld var ved at få lidt styr på det liv han ønskede hun fik. Det alt sammen faldt i hak, lige indtil den dag hvor han sagde at hun skulle klare sig selv, men ville den dag nogen sinde komme? Nu hvor han havde fået sin søster tilbage igen? Han tvivlede, men han vidste at hun skulle leve sit eget liv og han skulle stå på sidelinjen og lade vær med at være så beskyttende over for hende. Hans blik faldt på øllen han havde i hånden og så på Dewey. “Ingen problemer Dewey. Alt er som det skal være.” Endnu engang fast holdte han det smil fra tidligere. “Ikke vær så bekymret, de skal nok klare sig” han var sikker på at de nok skulle klare sig, og Tracy kom lidt us var kun en positiv ting for ham. “Men nu vil jeg arbejde lidt.. Ja arbejde, jeg har faktisk et nu” han rejste sig fra sofaen tog sin taske og hev en masse pergamenter ud af tasken for at sætte sig i den nærmeste stol. Så kunne han da få et udsigt over Tracys værelsesdør når den gik op.
|
|
|