Post by Warren Blackwood on Feb 4, 2021 15:04:55 GMT
Det var næsten før Warren gav sig helt væk til Angelique. Hendes kys der var så forbudte og nu søgte hun ham. Endelig! Han var på så mange måder i centrum og han nød det, han nød hende! Så lænede hun panden imod hans og han klemte lidt igen og så på hende med et triumferende blik på hende. Smilet var lille men skævt og meget veltilfreds, lige ind til et syngende lussing ramte hans kind. Med øjeblikkelig virkning fik han hende væk og rejst sig fra bænken, skuffet forvirret og helt bestemt utilfreds. Han så på hende. var de ikke kommet over det punkt?
Men så begyndte hendes ord at dæmre for ham og det gik op for ham, hvad hun måske havde gang i. Han så derfor skuffet ned på hende. "For fanden. Vi er forlovede. Et enkelt kys sker der vel ikke noget ved at Jeg tager for min kommende kone?" Han var meget bevidst om at lægge tryk på ordet Jeg og håbede, at hun ville forstå. Han kiggede en sidste gang på hende, før han så trak sine ting til sig. "Du er og bliver fars lille pige. VI SES!" og med de ord vendte han om og begyndte at trave væk, så hun ville sidde forladt tilbage.
- out
Men så begyndte hendes ord at dæmre for ham og det gik op for ham, hvad hun måske havde gang i. Han så derfor skuffet ned på hende. "For fanden. Vi er forlovede. Et enkelt kys sker der vel ikke noget ved at Jeg tager for min kommende kone?" Han var meget bevidst om at lægge tryk på ordet Jeg og håbede, at hun ville forstå. Han kiggede en sidste gang på hende, før han så trak sine ting til sig. "Du er og bliver fars lille pige. VI SES!" og med de ord vendte han om og begyndte at trave væk, så hun ville sidde forladt tilbage.
- out