Samuel Roden
•
Muggler
Fødselsdag: 27.04.2026
Blodstatus: Muggler
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Anden skole
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Professor i Magiens Historie
C-box navn: Viggar
|
Post by Samuel Roden on Apr 3, 2016 9:52:36 GMT
Som hun nær havde mistet balancen og i stedet klamrede sig til ham, slog hans hjerte pludselig dobbelt så hurtigt. Hvor var hun dog bare helt fantastisk, han havde slet ikke lyst til at hun skulle gå, ikke at hun havde snakket om at hun skulle til at hjem eller noget, men kunne hun ikke bare blive her? Han sov gerne på sofaen, også selvom han dårligt kunne ligge udstrakt derpå. Kysset de delte fik nærmest Sams hoved til at blive fyldt med tanker som han havde forsøgt at undertrykke gennem meget lang tid. Han kunne ikke styre sin krop og han kunne ikke styre sin tankegang, han havde lyst til at være tættere på hende, bare lidt.
Som hendes hånd fandt vej under hans bluse mærkede han en mindre kuldegysning af velbehag skylle ind over ham. Han kunne mærke hendes fingrespidser glide over hans overkrop og han blev enig med sig selv om at det var meget længe siden at han havde følt sig så godt tilpas. Det gik op for ham at hun forsøgte at få trøjen af ham og selvom det gjorde ham vanvittig nervøs, brød han alligevel kysset for at rette sig lidt op og selv trække den af og afsløre en ganske veltrænet overkrop. Han lænede sig ned over hende igen for at genoptage kysset. Han kunne ikke ignorerer de følelser hun satte i ham, hun var så spændende og sød og han kunne bare slet ikke få nok lige nu. Han håbede bare ikke at hun mente han var ude på noget, men på den anden side ville hun vel så ikke have forsøgt at klæde ham af. Lidt prøvende fangede han også kanten af hendes bluse og begyndte med brændende røde kinder at løfte den op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 19:22:59 GMT
Hvis Serena blev og sov havde hun nu ikke lige planlagt, at de skulle sove hver for sig. Der behøvede ikke ske det helt store, det var såmen ikke det hun pønsede på, men nu hvor hun havde haft fingrene i ham havde hun ikke rigtig lyst til at slippe ham igen. Hun blev dog nødt til det, da han skulle have trøjen af. Det havde hun jo selv lagt op til. Hun kunne ikke lade være meg at kigge godt på ham, da han endelig fik trøjen af. Det føltes en anelse neandertaler-agtigt, men hvilke kvinder kunne modstå en overkrop som hans? Hendes kinder var også røde og det havde de vidst været i et stykke tid, men Sam uden trøje på gjorde lige kinderne en nuance mørkere.
Når nu han havde smidt trøjen var det ret svært at holde fingrene fra ham. Han var dejlig varm og hun kunne slet ikke få ud af hovedet for vildt det var, at hun fik lov at snave med en fyr som ham. Han havde både en personlighed, der var værd at samle på og udseendet. Det var også kun derfor hun lod ham hjælpe hende ud af kjolen. Hendes kjole var jo hvid, så ligeledes var det undertøj hun lå tilbage i. Hun måtte dog også sætte sig lidt op for at få den over hovedet. Hun var rimelig glad for, at hun havde taget noget af det pæne undertøj på i dag og hun håbede da at Sam kunne lide det han så. Et øjeblik overvejede hun om hendes spinkle figur fik hende til at ligne en af de elever, han skulle til at undervise, men hun tvang tanken væk. "Måske vi skulle rykke os... Så der er lidt mere plads?" forsøge hun at hentyde. Hun havde altså ikke tænkt sig at hendes første gang skulle foregå i en sofa, så forhåbentlig fattede han hentydingen til at rykke ind i soveværelset.
//Fade out
|
|
|
Samuel Roden
•
Muggler
|
Post by Samuel Roden on May 21, 2016 21:01:59 GMT
Sam var langsomt begyndt at genvinde kontrollen over sit åndedræt. Han blev mere og mere døsig som minutterne passerede, men han ville ikke falde i søvn for det virkede i hans egene øjne som en lidt nedern ting at gøre når de lige var blevet færdige og det havde været hendes første gang. Hendes spørgsmål kvikkede ham dog en del op og han kiggede på hende med et lidt charmerende smil, "nej slet ikke!" Forsikrede han hende og kyssede hendes pande. "Ærlig talt kunne jeg virkelig godt tænke mig at se mere til dig.." Indrømmede han med en mild rødmen på kinderne. "Du er virkelig en fantastisk pige og jeg tror at jeg er blevet lidt vild med dig," forsatte han som rødmen blev tydeligere. Han ville så gerne have at han kunne kalde hende for hans kæreste, men han var ikke sikker på om det var at gå for hurtigt frem? På den anden side havde de jo lige været i seng sammen så at kalde sig kærester var måske ikke helt et skud i tågen.
"Heldigvis er der susenetværket," beroligede han hende - og sig selv. Han ville hade hvis de ikke så så meget til hinanden, det var jo nok også en af grundende til at han og Syrena var vokset fra hinanden, gennem deres sidste år af deres forhold havde de stort set ikke tilbragt noget tid sammen. Han lod deres fingre flette sammen. Han rømmede sig lidt, "men altså..jeg tænker..har du lyst til at vi..." han tøvede uden at ane hvordan han skulle forsætte "bliver kærester" lød så barnligt, "finder sammen" var en lidt bred betydning. Han rystede lidt på hovedet at sig selv, "-altså jeg mener..jeg ville hade at se dig sammen med en anden.." Gav det overhovedet mening? Hans hjerne måtte være kortsluttet eller noget i den stil. "Ej nu lyder jeg mega underlig gør jeg ikke?" Spurgte han og lo lidt usikkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 21, 2016 21:24:25 GMT
Hun smilede, da han kyssede hendes pande. Han var da alt for dejlig! Hun var glad for at han ikke syntes hendes spørgsmål var alt for dumt. Det virkede bare så tacky at spørge om sådan noget, når man lå nøgne i en seng. Hun smilede skævt, da han sagde han var lidt vild med hende, og fik også lidt røde kinder. Hun kunne ikke lade være med at puffe lidt til ham. "Kun lidt..?" drillede hun. Hun var i hvert fald faldet lidt hårdere for ham, end hun lige havde regnet med. Hun kyssede ham på kinden - bare fordi hun kunne.
Serena nussede hans hånd med sin tommelfinger, mens han talte. "Det lyder ikke underligt, overhovedet... Jeg ville også hade at dele," sagde hun med et lille grin. Hun ville i hvert fald ikke dele ham med andre piger. Hvis hun kunne have ham for sig selv, ville hun helt klart have det bedst. "Men ja, med susenetværket er det vel ikke et stort problem." Hun smilede for sig selv. Det lød da til at de ville det samme, men det var lidt underligt at spørge om de skulle være kærester. "Såå... Hvis du har lyst til det... Så vil jeg også gerne," sagde hun med et smil og drejede hovedet så hun kunne kigge på ham.
|
|
|
Samuel Roden
•
Muggler
|
Post by Samuel Roden on May 26, 2016 10:21:51 GMT
Sam kunne ikke tilbageholde latteren ved hendes uskyldige beklagelse. ”Nej undskyld, meget” rettede han sig selv. Det var nu ikke løgn, han var virkelig blevet vild med hende, men han havde jo også været ret imponeret over hvor godt de klikkede allerede fra deres allerførste møde. Han havde ikke lyst til bare at smide så god kemi på gaden og ja måske hele samleje-delen var lidt nybegynder-agtig fordi de begge to var ret uerfarne, og måske han skulle lære at accepterer at det var en naturlig del af det at være menneske, for selvom det havde været lidt forsigtigt kunne han jo ikke benægte at han havde nydt det – skønt han gerne villle.
Han så på hende som hun snakkede og var lettet over at hun ikke grinede over hans åndssvage måde at formulerer sig på. Han ville virkelig gerne være sammen med hende og lige nu var han faktisk lidt ligeglad med om nogen ville mene de gik for hurtigt frem. Desuden kunne det jo godt være at det kun var deres første date, men de havde jo set hinanden flere gange, bare som venner. ”Jeg har rigtig meget lyst til det! Altså at være sammen med dig. Som par.” Han rødmede lidt dybere. Dette her ville blive helt perfekt var han sikker på. Han lænede sig frem mod hende og fangede hendes læber på ny.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 26, 2016 14:00:49 GMT
Serena smilede stort, da han rettede sig selv til "meget". Hun grinede med ham og gav ham et kys på kinden. "Jeg er vidst også blevet lidt - okay, meget - vild med dig," grinede hun. Hun var virkelig pjattet med ham, for at sige det mildt. De havde kemi og de havde haft det før de overhovedet havde kysset eller været i seng sammen. Det var jo langt fra alle, der kunne sige det. Hun var faktisk ikke sikker på, hun havde prøvet at være venner med en fyr, før de datede og det havde helt klart været et godt træk at hende og Sam havde været venner først. Det virkede langt mere afslappet.
Hun nåede ikke at svare før han kyssede hende. Hun havde slet ikke lyst til at slippe ham igen, men de kunne jo ikke kysse hele natten (hvor rart det end kunne være). "Det er muligvis din bedste ide til dato. Jeg er awesome," drillede hun og kyssede ham igen. "Så, når nu vi er et par... Så bliver du nok nødt til at vide det: Jeg får virkelig nemt kolde hænder og fødder," drillede hun med et lille grin og satte en kold fod mod hans ben - bare lige for at illustrere sin pointe. Hvis han skulle sove sammen med hende ofte, så fandt han jo nok ud af det før eller siden, men nu var han da forberedt (og hun havde fået lov at drille ham lidt).
|
|
|
Samuel Roden
•
Muggler
|
Post by Samuel Roden on May 27, 2016 6:22:13 GMT
Han kunne heller ikke andet end at grine da hun også rettede sig selv i sjov. Hun var virkelig helt fantastisk og han ville næsten ønske at de var begyndt at date noget før, bare for at han kunne have haft hende i længere tid. På den anden side så var de jo begge lidt generte på det punkt lod det til og det havde i virkeligheden nok været sundt for dem at tage det stille og roligt. Det gjorde også at Sam ikke helt følte noget ubehag ved det der lige var forgået. Efter de gange han havde været sammen med Syrena havde en del af ham altid haft lidt dårlig samvittighed bagefter fordi han følte at han udnyttede hende hvilket han jo udmærket godt var klar over ikke var tilfældet. Men han havde jo ærligt aldrig brudt sig om samleje. Eller jo han kunne godt lide det, men hans hjerne mente at det var "noget gris" og man godt kunne leve uden.
Hele den opfattelse havde han dog ikke lige nu, det havde føltes så perfekt, urutineret ja, men det gjorde ingenting for han følte virkelig at dette her var rigtigt og blot et tegn på hvor meget han holdt af hende. For det gjorde han. Ikke som i at han elskede hende, det var for tidligt endnu, men han var virkelig glad for hende og forelsket i hende. Han grinede igen og puffede lidt til hende sjov. "Kolde fødder?" Først troede han måske at det var i overført betydning, men det gik hurtigt op for ham at det var ganske bogstaveligt som en kold fod pludselig hvilede mod hans skinneben og fik ham til at gyse samt ufrivilligt trække benet lidt til sig. Han lo igen, "ja det må du nok sige!" Sagde han morende og trak hende tættere ind til sig imens han forsøgte at skjule et gab bag håndryggen. Han var virkelig træt lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2016 18:20:59 GMT
Serena grinede også, da han gjorde. Hans latter smittede jo og det var svært ikke at føle sig i den 7. himmel, når nu hun lå her med ham. Ud over at hun lå vanvittigt godt op ad ham, så føltes det endnu bedre at vide, det var ham, der lå der. Måske var det bare forelskeseshormonerne, der var helt oppe at ringe, men det føltes trygt og sikkert at ligge og blive holdt om. Hun ville virkelig nødigt damne det her op, så at de havde taget det stille og roligt indtil nu var nok et godt træk.
Hun grinede lidt, da han trak benene til sig. "Jeg advarer dig... De kommer snigende i løbet af natten," drillede hun og prikkede til hans ben med tæerne igen. Hun havde jo sovet sammen med kærester før og der var jo ikke noget bedre end at sætte sine kolde fødder mod deres varme ben. Af en eller anden grund var alle bare varmere end hende. Hans gab smittede også lidt. Okay, måske var hun lidt trættere end først antaget. Hun var også vandt til at stå vanvittigt tidligt op for at træne. "Hvis du er træt, skal du altså bare lægge dig til at sove," sagde hun og nussede hans hånd. Hun ville jo ikke holde ham vågen, hvis han var ved at gå kold.
|
|
|
Samuel Roden
•
Muggler
|
Post by Samuel Roden on May 29, 2016 11:05:25 GMT
Han kunne ikke lade være med at gyse lidt som hendes tær på ny prikkede til hans varme ben. "Pas du bare på at jeg ikke varmer mine tær på din mave," drillede han morende tilbage, velvidende om at det ville være fysisk muligt for ham at få sine ben så højt op, nu var Serena jo ikke så lang i forhold til ham. Alligevel lod han benet blive liggende så hun kunne varme de kolde tær. Det generede ham heldigvis ikke. Faktisk var det næsten rart, udelukkende fordi det mindede ham om at han rent faktisk delte seng med en. Syrena og han havde da også sovet sammen, men dette her var bare lidt mere kæreste-agtigt. Med ham og Syrena havde han jo altid sovet iført nattøj, aldrig nøgen. Faktisk kunne han ikke mindes at han på noget tidspunkt havde sovet nøgen overhovedet, men lige nu orkede han ikke at rejse sig for at finde nattøjet, desuden følte han sig på en eller anden måde lidt tættere på hende ved at ligge sammen med hende på denne måde.
Da hun sagde at han gerne måtte sove rystede han hurtigt på hovedet og skjulte et nyt gab, "nej nej, jeg er ikke så træt," en åbenlys løgn. Han vendte sig om på siden med front mod hende og trak hende længere ind til sig. Han nussede blidt hendes overarm med den frie hånd og kunne godt mærke at øjenlågene blev tungere og tungere for hvert strøg. Men han havde jo ikke lyst til at sove lige nu. Ville det ikke være tarveligt? Desværre var han ikke helt herre over det og hans nussen begyndte langsom at aftage sig som han gled ind i søvnen.
// out
|
|
|