Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2019 19:11:19 GMT
Tråd til @kyle Juli 2056 - tilfældig Badestrand i England
Det var lækkert vejr og Kiara og @finn havde beslutter sig for at tage på stranden for at nyde solen. Det var super lækkert. De havde allerede været der længe. Kiara havde allerede været i vandet flere gange hvilket tydeligt kunne ses på hendes hår, der havde fået et typisk saltvand look. Det gjorde hende dog ikke meget, skønt håret i dag havde fået lov at hænge frit. Normalt var det flettet, men ikke nu, så ville det aldrig tørre igen.
Finn var ved at puste deres badebold op, det ville selvfølgelig være lettere med magi, men det kunne de ikke bruge her midt på stranden. Heldigvis havde Finn gode lunger og bolden var hurtigt rund og fyldig og de kunne gå igang med spillet. Kiara løb lidt væk, så de kunne spille til hinanden. Det gik da også fint til en start, men pludselig blev bolden taget af vinden. "Jeg tager den!" Råbte Kiara og spænede efter.
Bolden fik efterhånden fart på og Kiara var efter den. Pludselig fik hun øje på en dreng hun vidst nok kendte. "Hei! Stop bolden! Stop den!" Råbte hun som hun kom løbende i badetøj i rask tempo.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 13:55:40 GMT
Kyle var taget på ferie med sin familie, egentligt var det nok lidt hans mors forsøg på at løfte stemningen lidt efter at Kyle nu i en alder af femten år havde fundet ud af at hans far ikke var hans rigtige far - hvilket altså betød at hans mor havde været utro, hvilket ikke var så nemt for Kyle at accepterer, nok egentligt heller ikke for hans søster Molly, der nu kun var hans halvsøster - ja det var lidt et stort rod i hans hoved. Men hans mor havde forsøgt at hjælpe dem alle med at trække vejret lidt, og de var derfor taget i sommerhus en times tid fra London, de skulle bare være der en lille uge, men det var vidst fint at de tre bare kunne slappe af sammen inden Hogwarts startede igen.
Kyle havde badetøj på og var stadig våd efter at have svømmet i havet, han var faktisk lidt af en vandhund. Lige nu stod han og kiggede ud i vandet hvor Molly stadig var igang med at bade, og han kiggede som han pludseligt hørt en pige råbe. Ved første øjekast genkendte han hende ikke, men løb de meter der var over til den store bold som han greb fat omkring: "Jeg har den!" konkluderede han i et grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 18:39:10 GMT
Kiara løb så hurtigt hun kunne. Heldigvis var hun quidditchspiller og var derfor i rimelig god form, men alligevel var bolden i lystigt tempo på vej videre. Det var utroligt hvor langt den kom, og hun kom vidst til at løbe et sandslot ned på vejen, heldigvis indhentede hun bolden lidt, og så endelig... Endelig så hun en fyr hjælpe ham, og gribe fat om bolden. Den var fanget. Endelig. Kiara smilede og så at det var en af de andre elever fra skolen. Det var ret hyggeligt at møde andre uden for skolen. "Hej. Tak." Hun stoppede op henne ved ham og gengældte hans smil. Det var rart ikke at skulle løbe længere, dog var hun lidt forpustet nu og måtte da lige bruge et øjeblik på at få pusten igen. "Hej.. kyle, fedt at se dig. Nyder du ferien." Spurgte hun glad og tog bolden under armen, så hun havde styr på den.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 18:56:43 GMT
Som hun kom kom tættere på, kom et lille smil frem på hans læber som han genkendte hende; Kiara... samme årgang som ham, bare et andet kollegie. Han havde da et par venner der gik på Slytherin, selvom de bestemt godt kunne blive uenige om tingene engang imellem. Han gav hende bolden som hun kom tæt på ham: "Hey Kiara" sagde han og smilede til hende, han syntes hun var ganske cool - men det var da ikke fordi at de havde snakket sådan super meget sammen på skolen.
"Ja sådan nogenlunde... Er her bare med min mor og min søster... hvad med dig, hvad laver du her?" spurgte han i et smil og begyndte at gå i hendes retning for at ville følge med hende, bare fordi at det alligevel var dødsygt at hænge ud med Molly og hans mor. Hans mor havde stadig travlt med arbejdet selvom de var på ferie, så hun brugte meget tid ved sin computer, og Molly og ham havde lige en periode hvor de ikke var skide gode sammen, nok på grund af alt dette her med Kyle's far.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2019 16:17:24 GMT
Kyle var egentlig en ret sød fyr, lidt tilbageholden måske men ellers meget sød. Det var hvert fald det indtryk hun havde fået af ham. Så derfor var det meget sjovt at løbe på ham der midt på stranden. Det var generelt rart igen at se nogen fra skolen. Ferien var rar, men den var også lang på mange måder. "Jeg er nede og bade med min bror. Vi spillede bold, ja indtil den så blev taget af vinden. Tak for hjælpen." Hun rettede lidt på det fugtige lange hår, som var blæst ned i øjnene på hende. "Det lyder da meget hyggeligt med dig og familien. Vi er længere her oppe af." Hun pegede i retningen af hvor hun var kommet. Nok lidt dumt, eftersom hun netop lige var kommet derfra.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2019 19:45:01 GMT
Kyle var glad for at være lidt på sommerferie, det havde virkeligt været et langt skoleår og han havde haft alt for mange lektier for i forhold til hvad han selv syntes var helt fair, men der var jo ikke andet at gøre end at holde tungen lige i munden. Kyle havde en stor drøm at blive et eller andet vildt, han vidste ikke lige hvad endnu - men han vidste at en god start kunne være at gå ud af Hogwarts med gode karakterer, så man kunne blive mere eller mindre lige hvad man ville. Det var ikke fordi at Kyle kendte Kiara specielt godt, men hun virkede til at være en sød og køn pige.
"Åh nej dog.." sagde han med et glimt i øjet og en næsten overdramatisk stemme: "Altså min mor har kun råd til at købe usynlige bolde til mig og min søster, men det er også nemmere for de bliver aldrig væk" jokede han og trak på skuldrene. Hans mor arbejdede i ministeriet og han kom nu ikke fra en fattig familie, de havde bare ikke nogen bold med. "Åh... Har i været her længe?" spurgte han nysgerrigt og fulgte let efter hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2019 20:55:57 GMT
Kiara fugtede læberne lidt og smilede på ny til Kyle. Wauw, hvis de andre pige fra sovesalen hørte om at hun havde snakket med Kyle i ferien, så ville de straks kende alle detaljerne. Jep, Kyle var et meget omdiskuteret emne på hendes sovesal, men han var altså også en af de lækreste fyre på deres årgang. Hun tog imod badebolden og holdt den fast ind til sig, så den ikke blæste væk igen. Som Kyle jokede skævede hun til ham og besluttede at hoppe med på den. "Så måske var det slet ikke vinden... Måske var det dig der stjal den med magi?" Foreslog hun så og grinede lidt selv af den dumme tanke. "Har du lysttil at spille med?" Spurgte hun så og rettede der flagrende hår om bag øret, for at få et bedre udsyn. "hvis altså det er ok med din familie. Vi har været her en lille time tror jeg." Hun var faktisk ikke sikker. Der var ikke noget de skulle nå og derrfor ingen grund til at holde øje med tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 27, 2019 15:40:34 GMT
Han grinede let. "Ja totalt... " sagde han blot. "Jeg havde alligevel planer om at blive smidt ud af skolen så jeg kunne jo lige så godt starte nu" drillede han, nogengange var det virkede hårdt at holde sommerferie når alle ens venner var på Hogwarts. Generelt havde Kyle jo en god familie, men han måtte da indrømme at denne her sommer havde været noget anderledes end normalt: "Ehm ja det vil jeg da gerne, men jeg må advarer om at jeg absolut ikke har nogen talenter for spil med bolde" sagde han i et grin.
Han vidste virkeligt ikke noget som helst om boldspil på den måde. "Hvad spiller i?" spurgte han, som om han regnede med der var nogen regler han skulle følge. "Ja det er fint, de er alligevel bare kedelige... Det er svært med en mor og en søster nogengange, de vil bare bade og sole sig" sagde han og rullede med øjnene, det der med bare at ligge - det lød bare død kedeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 29, 2019 7:57:19 GMT
Kyle var virkelig en sød fyr, og Kiara følte sig lidt heldig over at være løbet på ham der midt på stranden. Det skulle hun hvert fald fortælle til sine veninde så snart hun kom hjem! Det var tit at de havde ligget på sovesalen og snakket lækre fyre og Kyle var blevet nævnt hver eneste gang som en af de første. Kiara skævede til ham som han jokede med at blive smidt ud af skolen og smilede så. "Det håber jeg ikke. Hogwarts ville ikke være det samme uden dig." som ordene havde forladt hendes læber, mærkede hun varmen stige op i sine kinder og blev en smule pinlig over det. Hvad hvis han nu opdagede hendes følelser.. Eller... måske-følelser, burde man nok sige. Det var ikke fordi hun var total hovedkulds forelsket i ham og ikke kunne tænke på andet, men han var da et godt bud på en kæreste.
Han indviljede i at spille bold bold med hende og Finn, hvilket fik Kiara til at smile. "Fedt. Det er egentlig ikke svært vi kaster mest bare rundt med bolden og skyder lidt på mål hos hinanden. Bolden er lidt for stor til rigtig quidditch, men mugglerbold, fungere den fint til." Forklarede hun uddybende. ALt med en bold var fantastisk for hende og hun elskede at være aktiv omkring bolde på den måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 1, 2019 20:18:59 GMT
Han grinede let, og blev så alligevel en smule overrasket over hendes kommentar, og han vidste et øjeblik ikke helt hvad han skulle sige, så han tog den hjemme løsning: "Aw det er pænt af dig at sige" sagde han i et smil og som en tak. Kyle var en ganske sød fyr, og ganske rolig selvom han da havde lidt krudt i røven, dog ikke helt så meget som hans storesøster Molly, hun var virkeligt fremme i skoende, men hun havde altid været den med mest ballade i kroppen af de to.
"Mugglerbold er også ganske sjovt... Min mor har også lovet mig at vi skal i biografen i ferien!" sagde han i en glad stemme, han elskede at tage i biografen, men desværre var det ikke så ofte at han fik lov for sin mor. Det var ikke fordi at hun som sådan var i mod muggler ting. Hun syntes nok bare det var lidt bedre at han tog i teateret og den slags, så han ikke endte med at ville bo i muggler verdenen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2019 3:22:09 GMT
Egentlig så flirtede hun jo nok lidt med Kyle, men blev hun spurgte ind til det, ville hun nok ikke selv opfange det helt sådan. Hun syntes jo bare han var en spændende fyr, og helt ærligt, i hendes alder var det vel meget naturligt at sukke lidt efter drengene også uden at lægge an på dem. Hun havde jo også sit quidditchhold at tage sig af. Det skulle dog ikke være en hindring for at hygge sig i godt selskab her. "Selvfølgelig, Du er da en af dem man lægger mærke til." Hun sendte ham et skævt smil, og kunne alligevel ikke helt lade være med at tjekke ham ud. Bare sådan ganske uskyldigt. Det var ligesom heller ikke det fedeste at stå og flirte, når hendes bror ventede lidt længere nede af stranden.
Kiara rynkede lidt på brynene. "Biograf? Den mørke hal, hvori man ser en... film ik?" Det var ikke noget hun havde prøvet så ofte, nok mest fordi hun hellere ville være ude og være aktiv. Det var svært for hende at skulle side stille så længe, og så blev folk bare vrede og tyssede på hende, nej det var ikke lige hendes stærke side. Hun havde set film, men så var det via computer eller tv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2019 8:09:52 GMT
Han smilede en smule overrasket i mod hende, som hun sagde at han var en af dem man lagde mærke til. Det vidste han nu ikke helt om han selv syntes, han var jo en ganske almindelig Gryffindor dreng, der nogengange lavede lidt for meget ballade, men aldrig for at såre nogen. Trods alt var han en god person, det mente han selv ihvertfald. "Jamen tak, og i lige måde" endte han med at sige. Kyle var ikke altid så god til at tage i mod komplimenter, men han kunne da lige så godt forsøge sig en smule.
"Ja præcist! Jeg kendte det heller ikke før min onkel engang tog mig med..." sagde han i et smil: "Han er faktisk lige startet som professor på Hogwarts, så ham ser vi nok næste år" sagde Kyle og smilede en smule halvhjertet, som han kom i tanke om at det slet ikke var hans onkel. For når han nu havde opdaget at hans far slet ikke var hans far. Jamen så var hans onkel vel teknisk set heller ikke rigtigt hans onkel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2019 19:33:17 GMT
Hun så overrasket over på ham med et smil. Så han havde altså lagt mærke til hende. Men hun var selvfølgelig også quidditch spiller og havde fået at vide hun ville blive anføre efter ferien. “Fedt. Eller ja. Det må vi gøre noget mere ved på skolen tænker jeg” hun ville gerne skabe venner på tværs af kollegierne mande havde det syn på slytherin at de var onde folk der kun prøvede at fremme sig selv, sådan var hun slet ikke hun brændte bare virkelig for sin passion om at blive professionel quidditchspiller. Hun så overrasket på ham lidt efter. “Din onkel? Hvem er ham?” Det var nok eet godt lige at vide på forhånd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2019 13:07:05 GMT
Han grinede let og nikkede så. "Jah, det er bare nogengange så svært at få tid til det hele på skolen... Sidste år havde jeg så mange lektier for jeg troede jeg skulle dø" sagde han og grinede så let, han var ikke så god til at lave lektier og den slags. Generelt var han en dreng der hellere ville spille Quidditch og løbe en tur oppe i bjergene, han syntes hurtigt at det var meget kedeligt bare at sidde stille og kigge ud i luften.
"Han hedder Von Nobel... Edward" sagde han. De brugte jo alligevel altid efternavnene så derfor kunne han jo lige så godt sige hans efternavn: "Men ja nu må vi se, jeg er lidt bange for at drukne i det hele næste skoleår. Kunne virkeligt godt bruge en pause" sagde han i et suk. Han anede ikke helt hvordan det skulle ende med at gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2019 10:35:00 GMT
Hun trak en lok hår om bag øret og smilede så bestemt til ham. Hun havde sjældent problemer med at nå lektierne, men det var også fordi hun gerne kom det hele i systemer, for at vide hvor meget tid hun havde til at øve Quidditch. OG hun vidste andre fag kunne blive vigtige, hvis man ville være professionel Quidditchspiller på høj plan. "Jeg kan give dig et par fif til ikke at drukne i skolearbejdet. Hvis du vil" Hemmeligheden lå ofte i at lave tingene den dag man fik det for, fordi man her havde opgaven klar i erindring og ikke stressede over at nå det til tiden. Der ville på den måde også være mulighed for at skabe overblik, og vide hvad der skulle lavet hvornår. "Arh ja ham.. besværgelses professoren. Selvfølgelig." Hun smilede lidt og overvejede hvordan det ville være at have familiemedlemmer der underviste på skolen. "Altså helt ærligt Kyle, så er det ikke så svært. Jeg vil gerne hjælpe." Hun var muligvis også lidt interesseret i Kyle som person, det vidste hun ikke helt endnu.
|
|
|