Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2019 14:26:09 GMT
Han smilede. "Det ville være pænt af dig, vi kunne studerer lidt sammen? Jeg er faktisk ikke super god til skole altid.. Jeg er ikke altid så god til at sidde stille" sagde han i et smil, det kom nu nok ikke som nogen overraskelse for nogen. Han kunne godt lide at have det sjovt, bare at komme videre i teksten og ikke dvæle alt for meget ved de samme ting. Desværre var det ikke helt den gode metode når man nu gerne ville have okay karakterer i skolen.
"Det er pænt af dig... Det vil jeg super gerne" sagde han og endte med at sætte sig ned i sandet nu hvor de stod og snakkede. Han kunne ret godt lide hende, go generelt var Kyle da også blevet mere interesseret i piger med årene, men han var ikke helt lige så fremme i skoene som hans søster var: "Har du nogen søskende der går på skolen?" spurgte han nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2019 17:38:42 GMT
For Kiara var det ikke noget særligt, hun skulle jo alligevel lave sine lektier, om hun havde selskab til det var da bare hyggeligt. Kyle var sød nok og hvis han virkelig ville lære noget og endnu vigtigere yde noget, så hjalp hun gerne. "helt sikkert. Jeg hjælper gerne det jeg nu kan. Du kan jo finde mig når vi starter på Hogwarts." Tilbød hun. Det var bedre på den måde end at stå der midt på stranden og lave aftaler. Hun sendte flere små smil til Kyle og snurrede badebolden mellem hænderne, før hun så sætter sig ned ved siden af ham. "Så lidt, men jeg hjælper dig kun så længe du yder en indsats, ellers gider jeg ikke. Jeg skal nok sørge for det ikke bliver helt stillestående." Hun kom til at grine varmt til ham over drillerierne og håbede han ville tage det for drillerier og ikke mere.
"Min bror skal på 7. årgang. @finn Han spiller også Quidditch. Men vi er ikke på samme kollegie." Forklarede hun så stotl. Hun mente selv hun havde en sej storebror og var glad og imponeret over hvem han var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2019 19:22:25 GMT
Han smilede. "jeg yder totalt en indsats! Så kan jeg lære dig at svømme ude i søen hvis du har lyst" sagde han, nu vidste han jo ikke om hun allerede gjorde den slags, men han havde ikke set hende derude så han antog ikke at hun var dem af dem der normalt fik en dukkert i den retning. "Men jeg vil gerne have gode karakterer... Jeg ved ikke helt hvad jeg vil være endnu, jeg ved bare at det skal være noget hvor at jeg måske kan komme ind... Gider ikke at min skole skal hæmme mig" sagde han.
Han havde dog en lille drøm om at blive professionel Quidditch spiller, men han vidste jog godt at det var en drøm han skulle blive ved med at kæmpe hårdt for, hvis han gerne ville opnå den. "Åh... Fedt nok... Min storesøster går også på skolen, vi går så godt nok på samme kollegie" sagde han i et smil. De var også ret tæt på samme alder, hun var lige et år ældre end ham. Dog havde de to altid haft det ganske godt sammen, især da de var lidt yngre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2019 19:38:06 GMT
Kiara kom til at grine af ham uden det egentlig var meningen. Det var bare en smule komisk det han fik sagt, taget i betragtning, at de var på en strand og hun lige havde været i vandet for noget tid siden. "Jeg tænker man svømmer i søen som man svømmer alle andre steder? Eller er der en eller anden hemmelig teknik jeg ikke kender til?" Drillede hun ham så lidt. Han virkede som typen der godt kunne holde til det og uanset, havde hun lyst til det. Faktisk mente hun egentlig det var forbudt at svømme i søen, men hun kunne jo sagtens tage fejl på det punkt. "uanset gør jeg gerne hvad jeg kan. Karaktere er vigtige, men det er abitioner også. Måske hvis du ved hvad du vil er det lettere med lektierne. fx vil jeg gerne være professionel Quidditchspiller efter Hogwarts det er ligesom min drivkraft." Forklarede hun så. Det var altid det der fik hende selv trukket igennem de trælse ting, hendes godbid om man ville.
"Din søster? Molly ikke?" Hun havde hørt en del om Molly fra andre piger. Ikke at hun selv løb med sladder overhovedet, men hun gik på mange pigelæber for at være ret billig og lokke fyre i fordærv. Om det passede vidste hun ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 9:05:11 GMT
"Altså ja det er smart at undgå de dyr der er i søen" sagde han i et smil. Han elskede at svømme i søen også selvom professerne jo ikke ligefrem mente det var nogen god idé, men nu var det jo bare sådan at Abel nød når der var lidt spænding i hans liv og han lige kunne komme lidt mere adrenalin i dagligdagen. "Jeg vil også gerne være professionel Quidditch spiller... " sagde han i et smil. Det var uden tvivl en kæmpe drøm for ham og han trænede absolut alt hvad han kunne for at det ville gå i opfyldelse.
"Så kan vi komme på samme team når vi er færdige på Hogwarts! Hvis vi altså kommer med" sagde han, optagelses prøverne var jo som oftest virkeligt hårde, men nu havde han jo heldigvis også et par år tilbage øve sig. "Ja Molly.. hun er cool nok, men vi er ret forskellige" sagde han i et smil og trak let på skuldrene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2019 5:56:27 GMT
Hun kiggede på ham med et blik, som om han troede hun var dum, men brød så ud i latter. "Det vil jeg huske på. At undgå dyrene. Er der andet jeg skal vide?" Det var virkelig hyggeligt at snakke med ham faktisk og hun havde glemt alt om at Finn sikkert ventede på at hun kom tilbage med bolden. Lige nu var hun noget mere opslugt af at snakke med Kyle, hvilket egentlig var utrolig da hun ikke var typen, der gik synderlig meget op i drenge. Ham her var dog særlig. Det viste sig da også, at de havde noget til fælles, nemlig at de begge drømte om en fremtid som Quidditchspiller. Det fik virkelig vækket Kiaras interesse. "Virkelig? Hvilket hold holder du med? Ikke sig Chudleys Cannons..." Det var ligaens absolut dårligste hold og de havde ikke vundet turneringen siden 1892, så at holde med dem, var kun noget man gjorde hvis man kendte spillerne på holdet eller måske boede i holdet hjemstavn. "Vi kunne træne sammen, hvis du vil. Jeg bliver nok anfører efter ferien." Lød det stolt fra hende. Det fortalte allerede noget om hvor god hun var. Når hun som 5. års elev kunne trække titlen som Anfører. Det gjorde hende virkelig stolt. "Jeg kender kun Molly gennem rygter, og hvad der står om hende på pigetoiletterne" Det var ikke altid lige pæne ting der stod skrevet om pigen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2019 15:48:25 GMT
"Altså et andet godt råd er at lade være med at drukne" drillede han og blinkede til hende. Han elskede at svømme, men generelt så elskede Kyle jo alt der havde noget med bevægelse at gøre, han elskede at være aktiv og den slags: [b}"Uha nej... Jeg tænker mere Falcons"[/B] sagde han og smilede: "Men jeg ved det ikke, lad os se hvem der vil have mig" sagde han og trak på skuldrene. Kyle åndede og levede for at spille Quidditch og hvis han ikke kunne leve af det, jamen så var der nok ikke rigtigt andet i livet han gad.
"Ja der står mange ting om hende" sagde han i et grin, ikke at han havde været der, men han kunne da forestille sig det. Men ja det kan vi sagtens... Så kan vi rigtigt se hvilket hold der er bedst næste år" drillede han, han syntes jo helt bestemt at det var Gryffindor der var det absolut bedste Quidditch hold på skolen. Men sådan havde man det jo nok altid med sit eget kollegie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 18, 2019 12:46:46 GMT
Kiara himlede lidt med øjnene, men smilede dog venligt til fyren. "Så du siger jeg IKKE Skal drukne ude i søen? Hvad nu hvis det sker alligevel? Redder du mig så?" Det var egentlig bare for at joke lidt med ham, selvfølgelig vidste hun også godt at man ikke skulle drukne, det virkede også til at være ret klart for ham at det var sådan. Men det gjorde ham dog sjovere at snakke med. Der der lidt useriøse attitude kunne hun egentlig ret godt lide. "Så er det vel en date tænker jeg? eller hvad siger du?" Denne gang var det hende der drillede lidt. Egentlig så hun det ikke som en Date-date, men det var da vel i et eller andet omfang en aftale mellem de to. "Falcons?!" Hun hævede et skeptisk øjenbryn det var ikke lige dem hun selv holdt med, men så måtte de vel blive modstandere.
"Der står ret mange ting om hende ja. Det er ret synd for hende egentlig." Det måtte være ubehageligt at der stod den slag og hun vidste jo så kun hvad der stod på pigernes toiletter, der kunne nemt også stå noget på drengenes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 19, 2019 19:14:39 GMT
Kyle smilede til hende. "Altså hvis du drukner alligevel så kommer jeg til at syntes du er lidt klodset... Og når du så lige har druknet lidt så skal jeg nok redde dig" sagde han i et grin, naturligvis skulle han nok hjælpe hende hvis det kom dertil, han var jo ikke helt dum trods alt. Faktisk var Kyle en ganske positiv og hjælpsom fyr, det var nok også derfor pigerne var så glad for ham, nu var det bare lige sådan at han ikke rigtigt var interesseret i piger på den måde: "En date... Ehm ja" sagde han.
Det kunne godt være hun bare mente "en aftale" men han kunne godt mærke han blev lidt paf af det, det var ikke fordi at Kyle ikke var interesseret i piger og sådan noget, det var nok bare fordi han var en smule uerfaren. "Ja... Men jeg tror hun er okay med det, det er jo trods alt hendes eget valg at være sådan" sagde han og smilede roligt i mod hende, derfor behøvede folk jo ikke være dumme alligevel. Men Molly plejede at være ret hardcore ang sladder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 19, 2019 19:30:27 GMT
Kiara himlede med øjnene af ham. "Wauw! Tusind tak. Bare sørg for jeg overlever, gider du?" Hun skævede lidt til ham, hvis han måtte drille, så måtte hun vel også. "Bare lige så jeg er sikker, lader du mig drukne for at du så bagefter kan bruge mund-til-mund metoden eller kan du bare ikke lide mig?" Det måtte jo klart være de eneste to muligheder der var. Hvad skulle det næsten ellers være. Oveni det drillede hun jo også bare for at give ham igen på hvad han sagde til hende. Egentlig vidste hun jo også hvordan man svømmede, så det ville slet ikke blive et problem. "Ja, en date. Eller bare en aftale så da... er du bange for piger eller noget?" Hun sad og pillede ved spidserne af sit hår, det var en dårlig vane hun havde.
Hun kunne ikke helt sætte sig ind i Mollys tankegang. hvordan kunne man ville ønske de grimme ting om sig, som der stod på toilettet? Hvorfor ville man anses sådan. Kiara ville være stolt af hvem hun var og kæmpe sig vej frem i verden, ikke hore sig igennem. Mon egentlig det var rigtig at Molly havde haft samleje med en lærer ude på pigernes toilet, for bare at bestå botanik? Nej! Det kunne simpelthen ikke passe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 21, 2019 19:21:47 GMT
Kyle grinede en smule akavet ved hendes ord. Han var ikke altid så god til at være tæt på piger og den slags og han var endnu mindre god til at flirte. Nok også fordi han nogengange syntes det var lidt ubehageligt at pigerne sådan jagtede ham, selvom han syntes hun var meget sød. "Bare rolig, jeg skal nok sørge for du overlever" sagde han i et grin. Dog var han ikke tvivl om at han godt kunne lide piger, altså det var ikke fordi at han var bange for at han var til mænd eller noget i den stil.
"Nej jeg er ikke bange for piger, jeg er bare nogengange lidt træt af dem" sagde han i et lille grin. Kyle syntes da ikke selv at han var grim, men det var da heller ikke sådan at han kiggede sig selv i spejlet og var ved at falde bagover: "Måske jeg bare prøver ikke at efterabe min søster" sagde han. Han behøvede ikke gå igennem lige så mange piger som hun gik igennem drenge. Det havde han desuden heller ikke rigtigt lyst til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 22, 2019 6:22:24 GMT
Han var faktisk ret sød, sådan måske også mere end bare almindelig sød. Kiara rettede på de efterhånden tørre lokker og smilede lidt til ham og tiltede hovedet let på skrå. "Du undgik delen med Mund-til-mund? Det ville være en nem mulighed for en dreng som dig, men jeg tager måske fejl af hele det her med svømning i søen?" Det havde altså lydt lidt som en date for hende, men hun kunne selvfølgelig tage fejl. Ville hun gerne score Kyle? Måske han var da meget sød, men altså så meget kendte hun jo heller ikke til kærlighed endnu. Det virkede bare som mere end et venskab. well måske hun overdrev lidt?
"Træt af dem? Hvis du bliver træt af mig, så må du gerne fortælle mig det. Det er ikke min hensigt at være træls." Hun kastede badebolden op i luften og greb den så igen. Det var ved at være svært for hende at holde sig så stille. De var jo nærmest gået helt i stå og snakkede bare. Snakken var hyggeligt, men hun havde også brug for at bevæge sig. "du virker nu meget anderledes end din søster." Roste hun så, ikke at det skulle være nedladende om Molly over hovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2019 19:33:14 GMT
Han smilede let. "Jeg er ikke helt den type" sagde han og smilede let, han var ikke typen der sådan var sammen med piger på den måde og egentligt va han en smule genert omkring det. Selvom der da var en dele f ham der var meget interesseret i piger. "Jeg tror bestemt ikke at man kan blive træt af dig" sagde han og smilede til hende, hun var sød og helt bestemt også attraktiv, det var nok mest bare fordi at Kyle var en smule genert omkring piger.
"Det tror jeg også lidt jeg er... Jeg er måske bare ikke helt så meget fremme i skoene" sagde han og smilede til hende. Han var ikke altid så god til at flirte og den slags: "jeg er måske bare ikke helt så moden som hende på det punkt" sagde han og lagde hovedet let på skrå. hun var virkeligt en sød pige, og Kyle ville bestemt godt lære hende bedre at kende. Heldigvis gik de jo på skolen sammen så det var jo ganske oplagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2019 16:27:00 GMT
"Det havde ellers været billige point at score og et nemt kys at få." Hun blinkede lidt til at og smilede så. Hun kunne lide deres pingpong, dog vidste hun ikke helt hvor gengældt det var, men nu havde de jo hvert fald en aftale om at mødes på skolen efter ferien. Det var en god start. Det glædede hun sig faktisk til. "Altså, jeg er normalt heller ikke en der fisker fra forhold til forhold. Faktisk har jeg slet ikke tid til det grundet quidditch. Men hvis der var tid ville du være et godt bud." Hun skævede til ham for at se hans reaktion. Spændt på om han overhovedet ville reagere på det eller også bare lade det fare. Det måtte tiden vise. "altså vi er jo heller ikke så gamle endnu som vores ældre søskende, så det er vel okay ikke at have oplevet det samme?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2019 14:34:22 GMT
Kyle grinede let: ”Sig mig står du og ligger an på mig Miss. Kiara?” spurgte han og smilede i mod hende, det var hun bestemt ikke den første pige han havde gjort, dog var hun uden tvivl den han syntes var sødest. ”Har du haft en kæreste?” spurgte han nysgerrigt, Kyle havde jo faktisk slet ikke haft så meget med piger at gøre i sit liv, nok mest fordi at han havde brugt så meget tid på at fokuserer på skolen og på Quidditch.
”Men jeg kender det godt, jeg tror også at Quidditch er det mest vigtige i mit liv lige nu, jeg vil gerne sikre mig at jeg kan komme på et godt hold efter Hogwarts” sagde han og smilede til hende. ”Ja altså jeg må dog også indrømme at jeg ikke helt har lyst til at være lige som hende” sagde han i et smil.
|
|
|