Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 4:03:13 GMT
Kiara smilede og trak på skuldrene af hans spørgsmål. "Måske, jeg ved det ikke. Ville de da virke?" Kiara var så småt ved at nå den alder, hvor drenge blev rigtig spændende, og det var da ikke nogen hemmelighed, at hun lige nu sad og spekulerede på hvordan det ville føles at kysse Kyle. Der var nok ikke tale om den dybe forelskelse, men sådan i sin spæde start kunne der måske nok være sået et frø, der kunne spire hvis det da blev passet og plejet. "Altså... nej.. ikke rigtig, men jeg har da været forelsket i nogen før." Det var hvert fald det hun anså det for, igen var det ikke den dybe forelskelse, men bare sådan "jeg kan godt lide ham" mere havde hun endnu ikke stiftet bekendtskab med. "Hvad med dig?" tilføjede hun så og så nysgerrigt på hende. Hun grinede lidt over hans kommentar. "Quidditch over piger, det kan jeg lide. du har prioriteringerne i orden."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 20:34:32 GMT
Kyle smilede til hende. Hun var en utroligt sød og køn pige, og Kyle kunne da sagtens mærke at interessen for hende allerede var begyndt at vokse bare på de få sætninger de havde udvekslet her: "Måske" sagde han og kunne mærke at hans kinder blev en smule mere røde. Hun var virkeligt sød og charmernede og han ville da ikke have noget i mod at flirte lidt med hende, selvom han desværre ikke ligefrem var ekspert på det punkt: "Hmm ikke rigtigt tror jeg, ved det ikke helt" sagde han i et suk og trak på skuldrene.
Han havde nok ikke gået så super meget op i det før. "Øh klart, Quidditch er den vigtigste ting i hele verden!" påpegede han i en begejstret stemme, han elskede virkeligt at spille Quidditch og han håbede inderligt at han kunne leve af det når han blev ældre. "Altså... Selvom Gryffindor jo er de bedste" drillede han og rakte let tunge til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 20:48:03 GMT
Det var meget at snakke om forelskelse, når de ikke var ældre end de var. Det ville ikke være mærkeligt at de ikke havde været forelsket før og at der måske gik år før det rigtig kunne ske for dem Kiara rødmede dog som han kommenterede på at det måske ville lykkes hvis hun reelt lagde an på ham. "Altså.. For at være ærlig, så venter jeg lidt på en fyr, der før mig til at føle ligesom det føles, når du laver et godt mål i en quidditchkamp." Det var ligesom den bedste måde hun kunne beskrive det på. Følelsen af at score mål, var det bedste hun kendte til, jo foruden det at vinde kampende selvfølgelig, men der var en anden glæde i at vinde point. Det gad hun godt engang at opleve. Hun fnøs så af ham da han påstod at gryffindor var det bedste hold. "Du tager fejl makker, Slytherin kommer til at vinde i år, bare så du ved det."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2019 20:17:00 GMT
Kyle smilede til hende: ”Det lyder da nice” sagde han helt blank og smilede bare i mod hende. Kyle havde ikke taget stilling til den del af livet endnu, ikke sådan rigtigt ihvertfald. Det var da ikke fordi at han syntes piger var nedern eller noget i den stil, men generelt var han meget rolig og afslappet for sin alder. Det var da ikke fordi at han ikke havde krudt i røven og ikke godt kunne lide at have det sjovt engang imellem, men han havde det bare godt med at være sig selv og hans venner og ham havde det godt sammen.
”Jeg glæder mig faktisk bare til at komme tilbage på skolen igen efter ferien, selvom det er fedt at holde ferie så er Quidditch kampene og alle ens venner bare liiidt sjovere” sagde han i et smil. Men nu havde hans sommerferie jo heller ikke været helt så fed som han måske kunne ønske sig. Der var sket en del ting som Kyle havde haft lidt svært ved at takle, så han glædede sig nok bare til at komme tilbage igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2019 14:10:52 GMT
Det var egentlig overraskende hvor ens de var. Det havde Kiara aldrig tænkt på. Hun skævede lidt til ham som hendes læber trak op i et lille smil. Tjo, hvis man en dag skulle finde sig en kæreste ville han da være god potentiale, eller bare som date til yuleballet, men der var det vel lidt ham der så skulle spørge, var det ikke? Ih hun var ikke god til den slags, det var mere hendes søster, der havde styr på det, og Finn havde styr på pigerne uden at ville det, mens Kiara bare var den der gik op i sport og quidditch, men det var jo så også hendes helt store passion.
Tankerne blev skubbet væk som hun nikkede sig til enighed hos Kyle. "Ja, Jeg mangler virkelig også at spille. Det er ligesom ikke rigtig det samme at flyve rundt alene hjemme i haven." Grinede hun så. Hun var ret sikker på Kyle sikkert også havde forsøgt et eller andet mod trangen til at spille, uden helt endnu at vide hvad,
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2019 19:21:02 GMT
Han smilede. "Helt bestemt... Jeg håber virkeligt jeg kunne få en karrierer i Quidditch" sagde han, han ville dø hvis han endte med at skulle arbejde på et eller andet kedeligt kontor job eller noget i den stil, han havd brug for at lave noget aktivt. Han var da okay i skolen, men han nød ikke ligefrem at sidde stille, han var virkeligt en dreng der havde krudt bagi og som elskede at være ude at bevæge sig, nærmest ligegyldigt hvad sport der var tale om.
"Vil du med ud og bade?" spurgte han og kiggede ud i mod vandet. En af de ting som Kyle virkeligt nød var helt sikkert at svømme, og han var faktisk ganske okay til det hvis han selv skulle sige det. Men nu var han jo også en fyr der til tider bare slap alle sine hæmninger og sprang ud i ting. Han var bestemt ikke en kontrolfreak, tværtimod var han meget impulsiv, hvilket helt sikkert havde både sine fordele, men helt sikkert også ulemper, når man fik bevæget sig ud på alt for dybt vand.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2019 13:46:49 GMT
"Bade?" Hun så i retningen af vandet og så tilbage på ham, smilet falmede lidt. Hun burde jo nok egentlig komme tilbage. Finn ville sikkert undre sig over hvor hun dog blev af. Hun ville ellers gerne, ikke fordi hun var forelsket i Kyle eller noget, men han var da super venlig og det lød til at de havde meget til fælles. "Øhm.. jeg vil rigtig gerne, men jeg burde nok komme tilbage. min bror undre sig sikkert over hvor jeg bliver af." Hun havde ikke rigtig styr på hvor længe hun havde været væk, men hun vidste at det havde været længere end det ville tage at hente en bold og løbe direkte tilbage. Det var ikke nemt med brødre! Hun vendte igen blikket mod Kyle. "Måske en anden dag, Eller på skolen. Så kunne vi spille quidditch sammen?" Foreslog hun i stedet og smilede til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2019 19:20:10 GMT
Han kiggede let ned som hun afviste ham, okay den havde han ikke set komme. Men fair nok, han kunne jo ikke tvinge hende afsted, og hvis de skulle til at afsted så ville han jo heller ikke holde hende hen. Han burde jo nok også bruge lidt tid med sin familie, han var måske bare en smule træt af dem lige nu, mest hans mor dog - men det var som om det også havde gravet lidt en kløft imellem ham og hans søster. "Åh ja, selvfølgelig... Ja det kunne være hyggeligt at træne lidt sammen" sagde han og smilede, selvom han da håbede at hans kollegie ville ende med at vinde dette år.
"Jeg må også hellere se at finde min mor og søster igen" sagde han og sukkede let som han kiggede hen i mod dem. "Nåh jamen vi ses på skolen" sagde han og smilede til hende, inden han gik tilbage.
/(/out
|
|
|