Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Sept 21, 2019 17:04:32 GMT
Stella holdt forsvarsfuldt sine hænder op foran sig, som Jacob galede op om at der absolut intet var galt med Abigail. Det var slet ikke det hun havde ment, men det virkede Jacob ikke helt til at kunne forstå. Han måtte virkelig være glad for hende, hvis det var sådan han reagerede, men det virkede nu også til at hun var sød. "Jacob det var ikke sådan jeg mente det. Slap af, du opføre dig som en tyr i brunst." Det var nok ikke en vending Stella normalt ville bruge, hvert fald ikke hvad familien kendte til, men det var blevet lidt mere naturligt for hende gennem den senere tid på Hogwarts. Dog havde tiden med Timmy og Hogsquard hjulpet hende til at komme lidt mere ud af sin skal. Det gik da for det meste også fint nok, men det var mest i situationer hun var meget tryg, som hun var ved Jacob.
Stella blev tomatrød i hovedet, da Jacob fortalte at han havde givet Timmy kondomer. Det passede forhåbentlig ikke? Det ville være virkelig virkelig flovt! "Jacob, nej vel.. Jeg er kun 16.. Hvad regner du med? og så endda før vi blev kærester!" Stella væltede om i sofaen og dækkede hovedet i en sofapuden. Det var simpelthen løgn! Var det ikke ham der havde snakket om at hun var begyndt alt for tidligt, og nu opfordredehan selv Timmy til noget.
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 08.08.2037
Civilstatus: Single
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jacob Todd on Sept 21, 2019 18:06:15 GMT
En tyr i brunst... Ja så havde han altså hørt den med, det var ikke lige det han havde regnet med at skulle høre komme fra hende. Så han sad bare med en åben mund og var noget overrasket over det hun sagde. "En tyr i brunst? Virkelig er det der vi er nu?" han ville ikke være en tyr i brunst, han mente bare ikke der var noget galt med Abigail, og han havde ikke set nogle dårlige sider af hende endnu. Hun havde sikker nok nogen, han var bare ikke sikker på hvad det var.
Et grin kom frem på hans læber da hun dækkede sig til med en pude. "Og alligevel har du fået smag for den slags. Så hvorfor ikke? Det er vel kun rigtigt at en mand er lige så beskyttet som du kunne være." kom det fra ham. Han vidste at Stella ville være flov, det var derfor han ikke havde sagt noget til hende i første omgang. Der havde virkelig ikke været nogen grund til at fortælle det. Han havde trods alt også holdt mund på vejen her hen, hvor meget Stella så havde prøvet at overtale ham til at fortælle hvad det havde været.
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 21, 2019 21:19:04 GMT
"Det var en gang! og det var slet ikke min plan og... og... Du slet ikke spor sjov!" Lød det mumlende fra under puden. Hun var sur på ham og ville slet ikke se på ham. Det her var virkelig flovt og han skulle slet ikke blande sig i den slags. "Skal jeg også sende Kondomer til Abigail og så skrive en fin lille note om at hygge sig mig min bror?" Hun var slet ikke tilfreds. Det var tydeligt at høre. Da hun var nødt til at trække frisk luft, satte hun sig igen op og så surt på sin bror. "Hvor er det jeg skal sove? Må jeg gerne gå derind nu??" Hun gad bestemt ikke snakke med ham mere. DEt var super pinligt det han havde gjort.
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 21, 2019 21:29:16 GMT
Nej han var nok ikke sjov at bringe det på banen igen, hun havde skammet sig ret meget da det var sket, specielt fordi hun troede hun var gravid! Han var måske lidt en nar lige nu, men han havde da ret havde han ikke? "Du behøver altså ikke at tænke på Abigail, jeg klare mig inde i skuffen." kom det fra ham og pegede imod sit soveværelse. Han håbede da ikke at det ville være alt for pinligt at han nu havde sagt det, men han kunne godt lide at være forberedt, det var jo ikke fordi han gik med kondomer i lommen hele tiden. Men man vidste jo aldrig hvornår sådan noget skulle forgå. Desuden så ville han hellere Abigail end nogle andre. "Altså du skal sove der inde, jeg stopper dig ikke for at gå der ind. Men du skal jo nok have noget at spise en gang." kom det fra ham og pegede på soveværelset der lå op ad stuen. Han ville ikke forhindre Stella i at gå der ind, hun måtte gøre lige hvad hun ville når hun var her.
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 21, 2019 22:38:41 GMT
Hvorfor skulle han være sådan? det var virkelig pinligt og slet ikke rart. Han var modbydelig at høre på mente Stella, som slet ikke kunne se det sjove i noget af det. Hun ville bare væk fra ham, og det kunne nærmest kun gå for langsomt! Hun fulgte med som han fortalte hvor hun skulle sove og rejste sig så fra sofaen og gik hen på værelset. "Tak! Du skal ikke tænke på aftensmad til mig. Jeg går bare herinde og der af pinlighed." Det var der nok alligevel ingen der var døde af endnu, men altså en skulle vel være den første og det lød til at blive Stella. Hun smækkede døren i bag sig, hvorfor var det lige igen at brødre fandtes? og hvorfor skulle hun også bo her inden hun skulle hjem til sine forældre? Hun var rigtig sur og tvær da hun smed sig på sengen, og lagde derfor armene over kors, der gik dog ikke mere end et par sekunder før hun faldt i søvn. Hele diskussionen plus grædeturen hjem i toget, havde virkelig tappet hende for energi.
- out
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 22, 2019 0:33:30 GMT
Hvor var det altså typisk at hun blev så sur over ingen ting. Det måtte være det der teenage pjat han selv havde været igennem. Godt nok havde han ikke været lige som hende, men det gik vel nok alt sammen alligevel. Dog rystede han lidt på hovedet som hun bevægede sig ind i soveværelset. "Så er det bare dig og mig Trine"kom det fra ham og bevægede sig over til bogreolen for at tage en bog ud om magiske skabninger. Når nu Stella ikke ville snakke så kunne han lige så godt læse.
//Afsluttet//
|
|