Jacob Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 08.08.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jacob Todd on Sept 3, 2019 0:10:55 GMT
Der kom det... Nu kom balladen. Han vidste at han ikke skulle have sagt noget, han skulle bare have holdt sin mund, og lade vær med at sige noget. Så havde det hele været meget bedre. Men nej han havde haft åbnet munden og sagt noget han ikke skulle have sagt. Nu kunne Stella skælde lige så meget ud hun ville, og det gjorde hun. Eller det var måske ikke så meget skæld ud, men hun havde da måske en pointe med det hun sagde. Han kløede sig lidt i nakken og overvejede lidt hvad han skulle sige. "Jeg ville jo bare gerne have at mobningen skulle stoppe ikke andet. Jeg ville dig jo kun det bedste." kom det fra ham og kiggede på hende. "Hun ville også få en ny stav, hvad er det væreste der kan ske?" han kiggede ned i skødet på sig selv og overvejede lidt hvad han skulle stille op. Hvorfor skulle han også altid blande sig når det kom til hans søster? Det var ikke rigtigt fair over for Stella, hun fortjente det faktisk ikke.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Sept 5, 2019 14:42:23 GMT
Stella kunne ikke lide situationen, hun vidste selvfølgelig godt at Jacob havde gjort det i troen om at det ville hjælpe hende, men hun vidste bedre. Beatrix var ikke så nem at slippe af med. Var hun det, havde Stella gjort det for flere år siden. Nej Jacob havde nok bare skab en stilhed der med tiden ville blusse op til en storm. Det ville bare være et spørgsmål om tid. Men som stella kiggede hen på sin bror sukkede hun lidt. Først Timmy og nu også Beatrix, hun sukkede lidt og så på ham. "Jacob du må lade mig klare problemerne selv. Du ved ikke hvordan de er på skolen og.. og du.. Jeg er bange for hvis det bliver værre. Beatrix stopper ikke bare sådan med at være efter mig. Det ved jeg." Det var hun faktisk slet ikke i tvivl om, så fik hun en ide og skævede til sin bror. "Fortæl i stedet om din nye kæreste... Abby?"
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 5, 2019 22:06:09 GMT
Nogen gange skulle Stella bare lærer at holde sin mund når det kom til hendes problemer. Hun vidste jo at han ville gøre hvad der stod i hans magt for at tingene skulle gå bedre. Det var lykkes de fleste gange, men det var så også gået i vasken andre, og denne her gang ville nok være en af dem. Hvornår lærte han også at holde op med at beskytte sin søster så meget? Hun ville jo aldrig blive voksen hvis ikke hun klarede problemerne selv. "Jeg ved det godt.... Men jeg kan ikke, det ved du også godt. Dine problemer er mine problemer og sådan er det bare." han skulle virkelig have nogen til at holde ham lidt i ørerne bare en gang i mellem. Da hun nævnte kæreste fik han store øjne. Ham en kæreste? Nej hun måtte tage fejl. "Jeg har ingen kæreste, og jeg får det nok heller ikke...." det sidste kom som i en mumlen. Egentlig ville han gerne have Abigail som hans kæreste, men Abigail ville bare få problemer, og det ønskede han altså ikke for hende.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 9, 2019 3:16:53 GMT
"... Dine problemer er mine problemer..." Ja det vidste hun godt Jacob altid sagde, måske var det derfor hun havde forsøgt at skjule en del af den mobning hun blev udsat for. Jacob vidste ikke alt til hvor slemt det var, og det skulle han heller ikke. Det ville kun gøre tingene værre hvis han begyndte at blande sig, som hun frygtede det nu var sket med @themadhatterwasher12. Det var ikke fordi hun ikke forstod sin bror. Hun var glad for at han var der til at hjælpe og beskytte, nogen gange var det bare ikke lige den hjælp hun havde brug for, men uanset så lige nu var hun glad for at være hos ham. Hun havde savnet at bruge ordentlig tid sammen og glædede sig til at have et par dage inden de skulle hjem til forældrene. Stella drak af sit glas og lod igen blikket hvile på broderens arm. "Du ligner ellers en der kan lide hvem end der gør noget ved din arm." smilede hun så og gav ham et opfordrende nik med hovedet. "Kom nu Jacob, fortæl det! Du fik også mig til at spytte ud omkring Timmy"
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 12, 2019 14:31:33 GMT
Hvor meget han end gjorde for Stella så var de fleste gange nok ikke det bedste at gøre. Han var da glad for at prøve og hjælpe Stella til det bedste, men nogen gange prøvede han bare lidt for meget. Han var ikke sikker på hvordan Beatrix havde ændret sig siden hendes stav blev taget, men hvis det bare havde hjulpet lidt på mobningen så var det vel en sejr ikke? Han stirrede ned på sin arm og så på Stella for at lade blikket gå ned på sin arm igen. Han kunne faktisk godt lide Abigail, mere end noget andet. Det var faktisk lige før han ville sige at han elskede hende. Bare tanken om hende fik det til at banke lidt hurtigere i brystet på ham. Han ville da gerne være sammen med Abigail, men det kunne ikke lade sig gøre, det havde hun jo selv givet udtryk for. "Det...." han bed sig lidt i læben og lod blikket gå op på Stella og Niffleren. "Det er bare..." han var ikke engang sikker på hvor han skulle begynde. "Abigail Carter hedder hun... Jeg gik på Hogwarts med hende, hun er... hvordan skal jeg sige det..." han var ikke engang sikker på hvad han skulle sige, tænk hvis væggene havde øre! "Det er.. Hun har passet godt på mig." kom det fra ham, egentlig så havde hun gjort mere end rigeligt.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 12, 2019 16:25:28 GMT
Stella så opmærksom og spændt på sin bror. Det var næsten som at sidde på nåle, som hun ventede på at han spyttede ud. Det var altså noget der lå til familien, det med at være genert omkring kærlighed. Stella selv havde sikkert opført sig lige så dan da det var Jacob der havde spurgt hende om Timmy. situationen havde dog alligevel været anderledes fordi det samtidig havde været lige efter sin seksuelle debut og hun havde været bange for om hun blev gravid. Så langt var Jacob forhåbentlig ikke? Eller egentlig måtte han gerne være det, hvertfald omkring det med samleje, hun ville bare helst ikke hverken høre om det eller tænke på det. Det gav grimme billeder i hovedet. DA hun så hørte navnet prøvede hun at tænke igennem hvem pige var. "Var det ikke hende du altid snakkede om når vi var hjemme i ferien, da du selv gik på hogwarts?" Stella erindrede at Jacob havde snakket om en eller anden hele tiden. "Men hun har en anden eller hvad? Er det ikke gengældt måske?" Hun ville gerne vide hvorfor han ikke gjorde mere ved det.
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 16, 2019 14:22:20 GMT
Hvad skulle han sige til Stella der kunne få hende til at lade vær med at snakke om emnet? Det var jo ikke fordi han ikke ville snakke om Abigail, men der var så mange ting han ikke kunne sige til Stella. Han havde ganske rigtigt hjulpet Stella lidt på vej med Timmy, men dette her var noget helt andet. Han kunne ikke stoppe med at smile, men det kunne han aldrig når han tænkte på Abigail. "Det er... Jo det er hende." Abigail havde været så sød ved ham på Hogwarts, det ærgede ham bare at han ikke havde gjort noget ved det den gang. Han havde chancen for at gøre det nu, men det var ikke der problemet lå. Abigail havde åbenbart en streng familie, noget han ikke kunne forstå. Men det var nu sådan landet det lå. "Jeg tror ikke hun har en anden, der er bare noget familie der spærre vejen for vores følelser. For følelserne er da gengældt..." han vidste ikke helt hvordan han ellers skulle sige det. De havde da kysset, men alligevel tænkte Abigail på hendes familie og hvad de mente om det hele. Hvis han bare kunne ændre hendes tankegang, men det ville være svært, og han ville jo heller ikke presse hende til noget.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 16, 2019 17:57:56 GMT
Stella lyttede som Jacob fortalte, mens hun nikkede på de helt rigtige steder. Det var ikke svært for hende at forstå situationen, det havde hun læst for mange eventyr til. Det var bare lige med at finde den rette indgangsvinkel, for hun kunne godt mærke at Jacob måske ikke var helt så opsat på det her med at dele sin ulykkelige kærlighed med sin søster. Hun måtte sørge for at gribe det helt rigtigt an, sjovt nok var det også altid lettere, når det var andre, end det fx havde været med hende og Timmy. "hvis følelserne er gengældte, så må du ikke lade familien stoppe dig." Hun smilede lidt til ham og kiggede så opmuntrende på ham. Han havde altid snakket så godt om Abigail. Som mindre havde Stella drillede ham med det, men nu var hun et andet sted. "Altså... Det er lidt som med eventyr. Der skal ligesom være noget ondt du kan redde prinsessen fra." Hun tøvede og så over på sin bror, det ville han helt sikkert ikke godtage, som reel hjælp. "okay okay, hvis du er sikker på hun også kan lide dig, så er familien ikke vigtig. Familien kommer i anden række. Kig efter de tegn hun sender. Vi piger fortæller meget uden at bruge ord. Fx så til quid.... øhm nej ik noget." Stella sank en klump og blev meget stille og knald rød i hovedet. "Bare... man viser på mange måder at man er forelsket."
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 17, 2019 13:13:37 GMT
Siden hvornår var den lille pige blevet så voksen at høre på? Godt nok ville hun snart blive 17 men hun behøvede da ikke at lyde som en på 25. Hun var alt for ung endnu, og snart ville hun sikkert også tænke på børn. Nej det gik slet ikke, det var i hvert fald noget som Jacob slet ikke ville tænke på lige nu. Det var stadig hans søster, hun var bare lidt fremme i skoene ikke andet vel? "Hmm.." kom det fra ham da han ikke rigtig havde noget modsvar til hende. Han vidste ikke hvad han skulle sige der kunne få det hele til at virke lidt bedre. "Tegn... Hun har da ikke sendt nogen tegn.. Eller har hun..." han tænkte sig lidt om. "Hun har sagt hun ikke kunne være sammen med mig på grund af hendes familie..." han tænkte sig lidt om igen og begyndte at klø sig lidt på hagen. Han var ikke sikker på hvad han skulle gøre i denne her situation. Den var lidt uvandt for ham. Han lagde først mærke til nu at Stella var blevet rød i hovedet. "Hvad har du nu lavet? Eller nej, vil jeg overhovedet vide hvad du har lavet? Brugte Timmy min gave?" spurgte han og var faktisk ikke helt sikker på om han ville vide meget mere. Endnu engang lød det på Stella at hun var meget fremme i skoene, og han stod helt på bar bund. Han ville jo ikke presse Abigail til noget hun ikke ville, det var ikke hans ting at gøre.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 19, 2019 6:24:47 GMT
Stella lyttede til hvad hendes storebror fortalte om den kvinde, han var forelsket i. Hun kunne ikke huske, hvordan Abigail så ud og ville nok ikke kunne genkende hende, hvis hun så hende på gaden, men hun var ikke et øjeblik i tvivl om, at denne Abigail var en smuk person. Det fik hende til at smile for sig selv. Det her var helt som at opleve et eventyr for næsen af sig. "Så har hun jo ikke sagt noget om hun ikke vil." Stella smilede, det var bestemt gode tegn. "Måske håber hun på du trækker hende med og er ligeglad med hvad familien siger. Måske venter hun på at du tager de skridt der er nødvendige for at hun kommer ud af familiens tryghed. Uanset er der jo nok en grund til hun siger som hun siger." Foreslog Stella så med et lidt drømmende smil på læben. Hun kunne lige se det for sig, hvordan pigen der blev holdt indespærret i en tårn af familien blev befriet og taget med af den smukke prins. Tanken fik hende til at kigge på sin storebror, forsigtigt løftede hun sin hånd og rodede så lidt i hans krøller, så de sad pænere. Sådan, nu var han klar til at score! "Ved du hvad du burde gøre? Du burde invitere hende på middag herhjemme, med lys på bordet og en hyggelig stemning, og så.. så se hvor det bærer hen." Hun skævede lidt til ham for at se hvad han ville synes om det forslag. Hun blev dog hurtigt afbrudt af hvad han så fik sagt om Timmy. "Din gave? Hvilken gave?"
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 19, 2019 12:12:58 GMT
Stella lød alt for voksen lige nu, hvor fik hun alt den klogskab fra, hun havde kun haft en kæreste i hele sit liv og det var Timorthy Lavoie og her sad hun og virkede som om hun kendte til det hele. Det burde faktisk være ham der sagde de ting til hende og ikke omvendt. Det var så forkert på så mange måder, men alligevel var han usikker på hvad fremtiden ville bringe mellem ham og Abigail. De ville jo begge to gerne det samme, men hun kunne ikke. Hvad skulle han dog gøre for at få det bedste frem i Abigail, og hun ville sige ja til at være sammen med ham? "Så jeg burde tage hjem til hendes forældre og sige jeg vil ægte Abigail hvis hun ønsker det. Forklare dem at jeg vil gøre dem en ære at lade mig ægte hende. Fortælle at jeg er den helt rigtige for hende. Det er en virkelig dårlig ide Stella." han ville ikke kunne få sig selv til den slags. Det ville sikkert også bare ende galt, og sikkert en masse råben og skrigen, noget han ikke ville udsætte Abigail for. Det ville være forkert på så mange måder. Som Stella rettede lidt på håret rørte han sig ikke. Han sad bare og tænkte på Abigail og hvad hun gjorde ved ham når han tænkte på hende. "Ja det burde jeg faktisk, men vil hun sige ja, det er spørgsmålet..." det kom mest som en mumlen. Han ville gerne gøre alt for Abigail. Selv stoppe sin uddannelse for at tage i ministeret hvis det kunne sætte ham i et bedre lys. Det ville ikke være hans drømme job, han var bare ikke en kontor mus. Han ville gerne have lidt spændning i hverdagen og det skulle ikke ødelægges. Han kom lidt til sig selv da Stella nævnte en gave. "Har du en gave til mig? Åååh du mener Timmy's gave. Det er da altid noget han ikke har brugt det endnu. Så er jeg lidt mere rolig." kom det fra ham og nikkede lidt for sig selv. Skulle han sige til Stella hvad det var? Nej hun ville få et flip i sidste ende.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 19, 2019 14:16:15 GMT
Stella kiggede lidt opgivende på sin storebror, var han mon faldet ned fra mars eller sådan noget? Det virkede hvert fald som om han slet ikke forstod hvad hun forsøgte at fortælle ham. Ikke at hun forstod det kunne være så svært dog, men det var det altså. "Nej Jacob!" Nu kendte hun selvfølgelig ikke Abigail, men hvem ville ikke blive flov over hvis der var en fyr der opsøgte ens forældre og spurgte om deres datters hånd. Det var noget der hørte fortiden til, hvert fald hvis man spurgte Stella. "Hvad jeg mener Jacob er at du skal gå forrest. Kys hende, nus hende vær den der føre an. Hun vil sikkert gerne, men ved ikke helt hvordan eller... eller hvordan man starter det op."Stella smilede lidt til ham, hun snakkede af egen erfaring nu og hvordan hun havde det med Timmy. Hun ville rigtig gerne en masse ting med Timmy men vidste ikke rigtig hvordan man gjorde eller hvordan man lagde op til det. Jo måske havde hun haft sin seksuelle debut, men det talte altså ikke, for det havde hun bestemt ikke haft styr på! Hun kiggede skeptisk på sin bror og hævede et øjenbryn. "Nej Jacob, jeg har ingen gave til dig, men hvad er det du har givet Timmy? Du har ikke... Hvis du har givet ham et eller andet pinligt, så får du tæv!" Det passede nok ikke det med tævene, men hun ville helt sikkert have lyst til det. BAnge anelse begyndte at røre på sig, men Jacob kunne vel ikke.. Han havde vel ikke givet Timmy et eller andet for at undgå at de var sammen?
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 19, 2019 14:27:44 GMT
I følge ham burde man ægte hvem man ville, men det var åbenbart ikke sådan i alle familier. Det var en skam for det var da noget af det bedste man kunne gøre for sine børn. Han ville ikke ødelægge noget for Abigail, men samtidig ville han heller ikke give hende muligheden for at gå sin vej hvis han kunne undgå det. "Det er lige det jeg mener!" kom det fra ham og slog lidt ud med armene efter at Stella havde sagt nej. Det ville være forkert at gøre på så mange måder, selvom det sikkert var det Abigail's familie ønskede at han skulle gøre. Han var ikke så gammeldags at han ville spørge om nogens hånd. Måske en mild kidnapning kunne lykkes? Nej det ville også være forkert, og det ville bare ødelægge Abigail for meget. Hvor var det svært at finde ud af det hele, om hvad der var rigtigt og forkert i denne her situation. "Ja, ja kloge åge.." kom det fra ham og grinte lidt. Hun skulle absolut være så klog på kærlighed nu. Det var ikke så lang tid siden hun havde frygtet at være gravid, og her skulle hun belærer HAM om kærlighed, det burde have været lige omvendt. "Øv, jeg får aldrig nogen gave..." startede han og smilte lidt fjoget til det næste hun spurgte om. "Hvad finder du pinligt, for alt for dig er åbenbart pinligt. Men jeg gav ham bare en gave han kunne bruge når i skulle være sammen ikke andet." han behøvede da virkelig ikke at gå i detaljer gjorde han? Egentlig var han bare klar til at få et dask eller en dumflad. Men han havde jo gjort det i den bedste mening! Det var dog en lettelse at Timmy ikke havde brugt kondomerne endnu.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 19, 2019 16:05:22 GMT
Stella måtte holde et grin tilbage, da Jacob gav hende ret i at det ikke var det rigtige at gå til familien og spørge om hende. Hun var trods alt ikke en ting på den måde. Hun rystede derfor også lidt på hovedet af ham og blinkede kærligt til ham. Det var sjovt at han kaldte hende for en kloge åge, for sådan følte hun sig slet ikke. Faktisk hentede hun alle sine råd i eventyr og romancer, det var jo ganske uskyldige råd. Alt det med samleje havde hun ingen forstand på, og helt ærligt, så ville hun helst IKKE tænke på sin bror på den måde! Derfor gjorde hun et lille svirp med hovedet, for at få rystet tanken ud igen. "Du skal bare være dig selv Jacob. Du er verdens bedste storebror. Hvis ikke hun kan lide dig, så er der noget galt med hende." Hun smilede til sin bror og rakte så ud efter sir glas, så hun kunne drikke lidt mere og samtidig lige trække tiden lidt før hun skulle spørge ind til den omtalt gave til Timmy, men snart var glasset tom, og så var der ikke rigtig nogen vej udenom. "Jacob.... Du.. Du har ikke givet ham? Det mener du simpelthen ikke!" Hun stillede utilfreds glasset fra sig, trak benene op og lagde armene over kors, så hun fik et meget lukket kropssprog, hun gad absolut ikke snakke mere med ham lige nu!
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Sept 19, 2019 23:02:51 GMT
Noget galt med Abigail? ALDRIG i livet om der var noget galt med hende, hun var så smuk, kærlig og rar. Hun havde hjertet på rette sted, men når de var sammen havde han vidst nok lidt svært ved at udtrykke sig. Han gjorde da sit bedste, men for ham virkede det bare som om han sagde det samme hele tiden. Måske gjorde han det ikke, men han var faktisk lidt usikker på om det var sandt. "Ikke tale om.. Der er ikke noget galt med Abigail overhovedet. Så det gider jeg slet ikke at høre på..." han var måske en anelse irriteret, men at have Stella til at sige der var noget galt med Abigail var absurd. Stella havde måske hvad set hende et par gange på Hogwarts? Så hun kendte hende jo ikke engang. Han havde jo ikke sagt at der var noget galt med Timmy. Næh han havde sagt pæne ord om ham og ikke været nedladende på nogen måde. Stella var blevet fornærmet og det kunne han vel egentlig godt forstå en lille smule. "Hvad? Givet ham kondomer? For det kan du tro jeg har. Han skal beskytte sig lige så vel som du skal. Det var den rigtige beslutning jeg tog." kom det fra ham og lagde selv armene over kors. Han ville faktisk ikke engang diskutere det. "Du havde bare blevet sur og pinlig berørt hvis jeg havde givet dig de kondomer" kom det fra ham og kiggede på hende. Han fjernede hænderne fra overkroppen og rakte ned i lommen efter en ny rod til niffleren. Han rakte den lidt ud imod den så den kunne titte frem og stod nu midt på sofaen for at spise roden.
|
|
|